0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Itachi216

Service?!
« - : Σεπτέμβριος 26, 2008, 07:54:07 μμ »
Σημερα πηγα το μοτορι για service.... Μου ειπαν πως πρεπει να κανω το μεγαλο τωρα (45.000χμ) και δικιο εχουν. Αλλα η τιμη που μου εδωσαν ηταν εξωφρενικη!

550 ευρω παρακαλω!!

Αν ειναι δυνατον! Συμπεριλαμβανονται:

τακακια μπρος, πισω
λαδια, φιλτρο αερα-λαδιου
μπουζι Χ4
Κατι για καδενα μου ειπε...
Και τελος ρυθμιση βαλβιδων!

Αυτα τα κοστολογισε 430 ευρω + εργασια = 550 ευρω. Εχω την εντυπωση πως ειναι παρα πολλα λεφτα για ενα service και δεν ειναι και κανα 1000 απο τα καινουργια...Γνωμες εσεις παιδια? Η τιμη ετσι πρεπει να ειναι για τα εν τουτο ανταλακτικα?

(Η μηχανη ειναι Honda CBR600F4i 2001)



*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Service?!
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 27, 2008, 12:41:42 μμ »
κ πολυ καλα ειναι.

μιλας για 2 ζευγαρια τακακια εμπρος κ ενα πισω     χοντρικα μιλαμε για 80 με 100 ευρω αναλογα την ποιοτητα κ την μαρκα

φιλτρο λαδιου  γυρω στα 10 ευρω

φιλτρο αερα στα 30   για γνησιο μιλαμε

μπουζι φοραει ιριδιου απο το εργοστασιο οποτε μιλαμε για καμια 60αρια ευρω η τετραδα

λαδια παιρνει γυρω στα 3 λιτρα κ κατι αλλα θα σε χρεωσει 4 γιατι ανοιγει κ 4 μπουκαλι   μιλαμε για 60 ευρω περιπου

εαν θα χρειαστει καπελωτα για την ρυθμιση των βαλβιδων ειναι γυρω στα 6 με 8 ευρω το ενα

για την καδενα δεν μπορω να ξερω τι σου ειπε.εαν σου ειπε για αλλαγη η για αλλαγη του τεντωτηρα

υπολογισε οτι πρεπει να βγει κ το ψυγειο για την ευκολη προσβαση στις βαλβιδες κ στην καδενα οποτε βαζει κ καινουρια παραφλου.

εαν κανει ολες αυτες τις εργασιες θα χρειαστει σιγουρα 5 ωρες δουλειας πανω στο μηχανακι εαν ολα πανε κατ ευχην.εαν κατι παει στραβα,πχ καπει μια βιδα η δεν λυνει μια βιδα η βρει αλλο προβλημα μεσα τοτε ο χρονος αυξανεται δραματικα.

εαν κανει ολα αυτα που σου λεει κ που λεει ο κατασκευαστης για το μεγαλο σερβις τοτε η τιμη ειναι καλη.

α και τα κυβικα δεν παιζουν ρολο.

τα τακακια κ τα λαδια κ τα φιλτρα δεν εχει σχεση εαν τα βαζεις σε 600 κυβικα η σε 1000.
ενα τετρακυλινδρο με φερινγκ ειτε ειναι 600 ειτε 1000 θελει την ιδια δουλεια


η τιμες ειναι στο περιπου κ ενδηκτικες...αναλογα την μαρκα των αναλωσιμων μπορει να διαφερουν πολυ απο αυτα που ανεφερα.εγραψα τιμες στο περιπου για μια γενικη εικονα.εαν ο ανθρωπος χρησιμοποιει γνησια ανταλακτικα μονο, κ καλα κανει για να εχει το κεφαλι του ησυχο, τοτε η τιμες ειναι μεγαλυτερες
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 27, 2008, 12:44:56 μμ από bill »

*

Itachi216

Απ: Service?!
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 27, 2008, 02:59:44 μμ »
Thanks ρε Bill γιατι ειχα την εντυπωση πως με κλεβει....το συνεργειο ειναι απο μεγαλο μαγαζι Honda αρα εξουσιοδοτημενο φυσικα οποτε θα ειναι γνησια τα ανταλακτικα! Την εργασια εγω την υπολογισα τοσο απ'οτι μου ειπες παιζει να παει και παραπανω! Και ναι αυτο με τη καδενα ειναι ο τεντωτηρας!

Και παλι thanks  :ohyes: :kalo:

*

h.a.balafoutre

Απ: Service?!
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 28, 2008, 11:51:30 μμ »
Yamahas εδώ. Τόσα (περίπου) είναι τα φράγκα....αλλά αν είναι να κρατήσεις μηχανή, δικιά σου, σε σωστή κατάσταση, άψογη, τότε τα χώνεις σε εξουσιοδοτημένο και είσαι πολύ άνετος.

Πληρώνεις και τον μηχανικό για τη σωστή δουλειά του το μοτέρ και γενική η μηχανή θα είναι σαν να την πήρες καινούρια. Σφυρίζουν τα αυτιά σου, αλλά κάθε μέρα που την βάζεις μπροστά και την κυκλοφορείς-ταξιδεύεις-λιώνεις ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ πως θα τα κάνει όλα πάντα.

Εγώ αυτό επέλεξα να κάνω και είμαι κατευχαριστημένος από το Yamaha μου. 54000χλμ από τον 4/2005, στα 23000χλμ επένδυσα σε ohlins και μέχρι τώρα είναι σαν καινούριες παρά την φθορά. Και τα σέρβις να τα δεις έτσι, ως επένδυση για την μηχανή σου κι εσένα. Μέσες λύσεις δεν υπάρχουν.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης