0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #45 - : Νοέμβριος 10, 2016, 02:46:33 μμ »
Ανεστη το BMW όταν έχει 5η μέσα στο σασμαν, το caponord μας έχει 3η για να μπορέσει να ακολουθήσει σωστά. Το έχω δει live αυτό, εξού και η πιο μικρή κατανάλωση του. Ψηλά κρεμάει, και στην εθνική (όταν κουμπωσουν ολα την τελευταία ταχύτητα) καίει.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #46 - : Νοέμβριος 10, 2016, 05:14:54 μμ »
 :bye:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος ianai

  • *****
  • 794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 / 2006
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #47 - : Νοέμβριος 10, 2016, 05:28:01 μμ »
και μεσα σ΄ όλο αυτό πετάγεται και η Zongshen με το RX 450 ENDURO, λέει, και με 900 dolars το παίρνεις και το αναφέρω γιατί στο πλάνο της λέει η εν λόγω εταιρεία έχει την κυκλοφορία ενός ίδιου με 900 ή 1200 κυβικά έως το 2020  :bye: https://www.youtube.com/watch?v=VkDGBH5Sl_Y
If you think adventure is dangerous, try routine it is lethal ! (p.coelho)

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #48 - : Νοέμβριος 10, 2016, 05:52:32 μμ »
Kαι ο boxer πλεον είναι πολύ καλύτερος από τον 1200 της Aprilia...

Ο boxer δεν ειναι καλυτερος ουτε απο το 1000 της aprilia .......  :) να το θυμαστε αυτο και μην παραμυθιαζεστε  :ohyes:



Δεν μπορεί να βγάλει ένα σπορ τούρερ και ένα μέγκα ον οφ με το V4? Δεν μπορεί να βγάλει ένα μεσαίο ονοφ αντικαταστάτη του pegaso με το 750? Κανά scrambler, χίπστερ και τι σκατά άλλο με το ίδιο μότερ? 'Η και με το "νέο" 900? Κανά περίεργο μονοκύλινδρο με τα απομεινάρια του 660? Σπεσιαλάκια με το 450/550 τύπου ducati supermono? Όλα αυτά θέλουν λίγο μάρκετινγκ και design...

Οτι και να σου βγαλει θα σου φταιει παντα κατι ,  γιατι ;;; γιατι ειναι aprilia

Ενω το bmw οχι σκραμπλερ οχι χιπστερ και χαμστερ να σου βγαλει  θα σου αρεσει  ;)








υ.γ.
το επομενο μοντελο του boxer θα το βγαλουν με αλυσογραναζα  :tez:   εκει να δεις γελια  %

δεν λεω κατι αλλο γιατι θα με παρουν στο κυνηγι οι Γερμανοι 
Εγώ προσωπικά δεν θα αγοράσω τίποτα καινούργιο, είναι όλα πολύ ακριβά πλέον. Κάποιος όμως που σκάει ένα κάρο λεφτά, θα κοιτάξει να πάρει το καλύτερο. Τώρα εάν θα είναι BMW, DUCATΙ ή ΚΤΜ δεν ξέρω, σίγουρα δεν θα είναι Aprilia. Γιατί έχει μείνει πίσω. Σε όλα εκτός από το V4. Και τώρα που πήραν μπρος και οι Γιαπωνέζοι και βγάζουν σοβαρά μηχανάκια και εκεί, δεν ξέρω τι θα γίνει.
Είπαμε, τίμια ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ τα Aprilia αλλά μέχρι εκεί...
Και επειδή με μπερδεύεις, μπορείς να μου εξηγήσεις ποιό GS έχει χειρότερο μοτέρ από ποιό Capo? Γιατί εγώ νομίζω ότι από το 2008 και μετά το GS είναι  τουλάχιστον ισάξιο του Capo 1000, το δε 1200LC καλύτερο του Capo 1200. Τα τελευταία δύο δεν τα έχω οδήγησει όμως οπότε δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά για το τι αίσθηση σου αφήνουν.
Επειδή είχα Capo για 5 χρόνια και έγραψα κοντά 80000χλμ, σου λέω ότι το μοτέρ του δεν μου άρεσε τόσο. Χαμηλά και μεσαία ήταν, αν όχι το πιο ψόφιο, από τα πιο ψόφια V2 της κατηγορίας ( κορυφή vstrom 1000) ενώ ψηλά δεν ήταν είχαν κάποια διαφορά σε δύναμη.

Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #49 - : Νοέμβριος 10, 2016, 08:02:41 μμ »
Ανεστη το BMW όταν έχει 5η μέσα στο σασμαν, το caponord μας έχει 3η για να μπορέσει να ακολουθήσει σωστά. Το έχω δει live αυτό, εξού και η πιο μικρή κατανάλωση του. Ψηλά κρεμάει, και στην εθνική (όταν κουμπωσουν ολα την τελευταία ταχύτητα) καίει.

Λοιπον να ξεκαθαρισω κατι, δεν λεω οτι ειναι κακο το GS ειναι μια αξιολογη μηχανη με τα υπερ της και τα κατα της οπως ολες , επισης

υπερτιμημενη λογω της εταιρειας ομως  :ohyes:   ( αυτο το μπλε ασπρο σηματακι τα κανει ολα )

Προσωπικα δεν θα την αγοραζα και λεφτα να ειχα, θα πηγαινα σε κατι που με φτιαχνει στο ματι και στο δουλεμα πρωτα απο ολα

Κοσμα μπορει να εχεις δικιο, εγω παλι το εχω ζησει live να μην μπορει να με φτασει ουτε στην εκκινηση ουτε στην τελικη

ειδικα οταν ειχα δοκιμασει το 16αρι μπροστα ( στις εκκινησεις )

Εχω οδηγησει  και το GS  και το RT  με boxer κινητηρες  :P μηχανες φιλων και οι δυο, οχι μια και δυο φορες  :cl%




Εγώ προσωπικά δεν θα αγοράσω τίποτα καινούργιο, είναι όλα πολύ ακριβά πλέον. Κάποιος όμως που σκάει ένα κάρο λεφτά, θα κοιτάξει να πάρει το καλύτερο. Τώρα εάν θα είναι BMW, DUCATΙ ή ΚΤΜ δεν ξέρω, σίγουρα δεν θα είναι Aprilia. Γιατί έχει μείνει πίσω. Σε όλα εκτός από το V4. Και τώρα που πήραν μπρος και οι Γιαπωνέζοι και βγάζουν σοβαρά μηχανάκια και εκεί, δεν ξέρω τι θα γίνει.
Είπαμε, τίμια ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ τα Aprilia αλλά μέχρι εκεί...
Και επειδή με μπερδεύεις, μπορείς να μου εξηγήσεις ποιό GS έχει χειρότερο μοτέρ από ποιό Capo? Γιατί εγώ νομίζω ότι από το 2008 και μετά το GS είναι  τουλάχιστον ισάξιο του Capo 1000, το δε 1200LC καλύτερο του Capo 1200. Τα τελευταία δύο δεν τα έχω οδήγησει όμως οπότε δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά για το τι αίσθηση σου αφήνουν.
Επειδή είχα Capo για 5 χρόνια και έγραψα κοντά 80000χλμ, σου λέω ότι το μοτέρ του δεν μου άρεσε τόσο. Χαμηλά και μεσαία ήταν, αν όχι το πιο ψόφιο, από τα πιο ψόφια V2 της κατηγορίας ( κορυφή vstrom 1000) ενώ ψηλά δεν ήταν είχαν κάποια διαφορά σε δύναμη.

Ναι τα πραγματα εχουν ξεφυγει με τις τιμες και οι περισσοτεροι απο εμας δεν μπορουμε να ακολουθησουμε δυστυχως  :(

Επισης  Γιωργο και μονο που συγκρινεις  1200cc με 1000cc  αυτο τα λεει ολα  ;)



Οσο για το 1200 Capo τα εχουμε πει και αλλες φορες, οκ δεν ειναι το καλυτερο μηχανακι της κατηγοριας για διαφορους λογους

αλλα δεν ειναι και για πεταμα που καποιοι προσπαθουν να μας περασουν, μην τα ισοπεδωνουμε ολα  :) :pray:   

   

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #50 - : Νοέμβριος 10, 2016, 09:37:11 μμ »
Ρε συ, δεν είπα εγώ ότι σε αγώνα dragster δεν είναι πιο γρήγορο το caponord. Είπα ότι για να ακολουθήσει τον ρυθμο μιας μοτο με boxer σε συγκεκριμένες συνθήκες που εσύ αναγκαστικά θα έχεις 3η ταχύτητα, αυτό θα έχει 5η. Το να τον περάσεις δεν είναι "ακολουθώ τον ρυθμό του" και μιλησα για την μικρή του κατανάλωση εξαιτίας αυτού του φαινομένου.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #51 - : Νοέμβριος 10, 2016, 09:40:46 μμ »
και μεσα σ΄ όλο αυτό πετάγεται και η Zongshen με το RX 450 ENDURO, λέει, και με 900 dolars το παίρνεις και το αναφέρω γιατί στο πλάνο της λέει η εν λόγω εταιρεία έχει την κυκλοφορία ενός ίδιου με 900 ή 1200 κυβικά έως το 2020  :bye: https://www.youtube.com/watch?v=VkDGBH5Sl_Y
900 κανει μονο το μοτερ,και μπορεις να το παραγγηλεις σκετο,μιας και το δανειζει σε πολλους αλλους κατασκευαστες.
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #52 - : Νοέμβριος 10, 2016, 09:55:35 μμ »
Ρε συ, δεν είπα εγώ ότι σε αγώνα dragster δεν είναι πιο γρήγορο το caponord. Είπα ότι για να ακολουθήσει τον ρυθμο μιας μοτο με boxer σε συγκεκριμένες συνθήκες που εσύ αναγκαστικά θα έχεις 3η ταχύτητα, αυτό θα έχει 5η. Το να τον περάσεις δεν είναι "ακολουθώ τον ρυθμό του" και μιλησα για την μικρή του κατανάλωση εξαιτίας αυτού του φαινομένου.

Ενταξει ρε φιλε μην βαρας σου ειπα εχεις δικιο  :)

                                           :blus:


Κοσμα μπορει να εχεις δικιο     

 Aλλο δουλεμα ο boxer αλλο δουλεμα ο Rotax ........  :ohyes: 

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #53 - : Νοέμβριος 10, 2016, 10:39:26 μμ »
Rotax και ξερο ψωμι

*

Αποσυνδεδεμένος shiverakias37

  • *******
  • 1251
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA SHIVER GT ABS - KTM 1090 ADVENTURE
  • Αντιδράσεις: +212
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #54 - : Νοέμβριος 12, 2016, 11:00:41 πμ »
Θα συμφωνήσω με τον Κοσμά διοτι αν εξαιρέσουμε τα V4 - RSV4 και Tuono υπάρχει το χάος.Περιμενα αυτό το μοτέρ να φορεθεί σε ενα shiver 1100 και να χτυπησει το BMW S1000XR και το naked S1000RR.Πριν αναλάβει η Piaggio την Aprilia εβλεπες τον Rotax στο Caponord στο Futura στο Falco και στο Tuono 2nd gen.Ελπίζω με το 900 να γίνει κάτι.Ειδωμεν.Επειδη λέτε για τον boxer.Οδηγησα το 1200rs και δεν τρελλαθηκα.Δεν θα το επαιρνα.Εκεινα τα moto που θα τα σκεφτομουν σοβαρα αν είχα τα χρήματα και τα εχω οδηγήσει είναι: 1)Triumph Speed Triple 1050s - ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ moto , 2) DUCATI MULTISTRADA 1200S, 3) KTM 1290 GT ABS γιατι οι ημιενεργητικες της WP είναι φοβερές και πάει απιστευτα γρηγορα μέσα στις Σερρες και κάνει ότι το Shiver μου με περισσότερα αλογα ροπή και οδηγική ευχαρίστηση αλλα μου φάνηκε σκληρό στο test drive μεσα στις Σερρες.Θέλω να οδηγήσω το 2017 και το DUCATI Monster 1200 γιατί είναι μηχανάρα και θέλω να έχω άποψη.Ψηφίζω Speed Triple γιατί είναι φοβερή μοτοσυκλέτα.Ελπίζουμε το Shiver 900 να είναι ανταγωνιστικό και προσιτό σε τιμή για να κάνει πωλήσεις
Nikos

*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #55 - : Νοέμβριος 13, 2016, 11:56:39 πμ »
Η αλήθεια είναι ότι ένα tuonoaki με τον v2 900 και χωρίς κανένα μπλιμπλικι έτσι για να μου θυμιζει το δικό μου και σε λογική τιμή δεν θα με χάλαγε.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #56 - : Νοέμβριος 13, 2016, 01:33:11 μμ »
 :clpn: Αλλος ..... !!!   Ετσι να μαζευουμε παραγγελιες  :P   να τις στειλουμε στην Piaggio  :P

*

Αποσυνδεδεμένος VeTwinOs

  • *****
  • 322
  • Φύλο: Άντρας
  • Back to life
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #57 - : Νοέμβριος 13, 2016, 02:46:57 μμ »
Πέρα από την πλάκα, το νέο μοτεράκι των 900cc, της πραγματικής του όμως ισχύος, όχι της ψόφιας, σε μηχανάκι στυλ MV Turismo Veloce στο υπάρχον setup του νέου Dorso, θα ήταν πραγματικά κάτι πολύ φρέσκο και νομίζω και εμπορικό. MV Turismo, Tracer, Versys 1000, XR, Multimixer 900, KTM 1090.. Όλοι έχουν βγάλει sport tourer και η Aprilia τίποτα...  :( :(
Αφού βλέπεις ότι υπάρχει ενδιαφέρον για κατηγορία με ανέσεις, ταξδιάρικη, αλλά χωρίς πολλές παραχωρήσεις στο παιχνίδι και την διασκέδαση, εσύ γιατί κοιμάσαι ακόμα;;;;
Ή μήπως περιμένουν να μιλήσει ο ανταγωνισμός και μετά να απαντήσουν;
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 13, 2016, 02:57:37 μμ από VeTwinOs »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης