0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: nasos-v στις Φεβρουάριος 09, 2009, 11:54:30 μμΠαράθεση από: mak74 στις Φεβρουάριος 09, 2009, 11:48:33 μμΗ γνωμη μου ειναι πως τις αριστερες τις παιρνουμε καλυτερα επειδη δεν εχουμε το φρενο στα αριστερα αλλα στα δεξια και εξηγουμαι. Οταν στριβουμε αριστερα εχουμε πιο ευκολο ελεγχο του φρενου γιατι δεν κινδυνευουμε να ακουμπισει το ποδι στο δρομο πατωντας το φρενο κατι που πολυ πιθανο να συνεβαινε εαν στριβαμε δεξια. Και τελος οτι αισθανομαστε πολυ πιο σιγουρα οταν φρεναροντας εχουμε και ενα ποδι ελευθερο να βαλουμε κατω εαν χρειαστει. Αυτο ειναι εφικτο οταν η μηχανη φρεναρει ορθια, οταν η μηχανη φρεναρει στριβοντας αριστερα αλλα ποτε οταν η μηχανη φεναρει στριβοντας δεξια γιατι το δεξι ποδι θα ειναι απασχολημενο. Οι παραπανω λογοι κατα την γνωμη μου μας προκαλουν ανασφαλεια για τις δεξιες στροφες γι αυτο οι αριστερες μας ειναι και καλυτερες. Απλα ειμαστε περισσοτερο ανετοι και χαλαροι σε σχεση με τις δεξιες γιατι εχουμε εξασφαλισει σε μεγαλυτερο βαθμο την ασφαλεια μας..... γιατι ρε μακη χρησημοποιεις πισω φρενο?και ιδικα πανω σε στροφη?Yeap και συχνα και για πολλους και διαφορους λογους. Ειτε για να φρεναρω απλα ειτε για να μαζεψω μαλακια που εκανα πριν την στροφη και να κλεισω την γραμμη μου πατωντας πισω φρενο. Ενα πιθανο γλυστριμα πισω ειναι σε μεγαλυτερο βαθμο ελενξημο σε σχεση με ενα πιθανο γλυστριμα μπροστα......
Παράθεση από: mak74 στις Φεβρουάριος 09, 2009, 11:48:33 μμΗ γνωμη μου ειναι πως τις αριστερες τις παιρνουμε καλυτερα επειδη δεν εχουμε το φρενο στα αριστερα αλλα στα δεξια και εξηγουμαι. Οταν στριβουμε αριστερα εχουμε πιο ευκολο ελεγχο του φρενου γιατι δεν κινδυνευουμε να ακουμπισει το ποδι στο δρομο πατωντας το φρενο κατι που πολυ πιθανο να συνεβαινε εαν στριβαμε δεξια. Και τελος οτι αισθανομαστε πολυ πιο σιγουρα οταν φρεναροντας εχουμε και ενα ποδι ελευθερο να βαλουμε κατω εαν χρειαστει. Αυτο ειναι εφικτο οταν η μηχανη φρεναρει ορθια, οταν η μηχανη φρεναρει στριβοντας αριστερα αλλα ποτε οταν η μηχανη φεναρει στριβοντας δεξια γιατι το δεξι ποδι θα ειναι απασχολημενο. Οι παραπανω λογοι κατα την γνωμη μου μας προκαλουν ανασφαλεια για τις δεξιες στροφες γι αυτο οι αριστερες μας ειναι και καλυτερες. Απλα ειμαστε περισσοτερο ανετοι και χαλαροι σε σχεση με τις δεξιες γιατι εχουμε εξασφαλισει σε μεγαλυτερο βαθμο την ασφαλεια μας..... γιατι ρε μακη χρησημοποιεις πισω φρενο?και ιδικα πανω σε στροφη?
Η γνωμη μου ειναι πως τις αριστερες τις παιρνουμε καλυτερα επειδη δεν εχουμε το φρενο στα αριστερα αλλα στα δεξια και εξηγουμαι. Οταν στριβουμε αριστερα εχουμε πιο ευκολο ελεγχο του φρενου γιατι δεν κινδυνευουμε να ακουμπισει το ποδι στο δρομο πατωντας το φρενο κατι που πολυ πιθανο να συνεβαινε εαν στριβαμε δεξια. Και τελος οτι αισθανομαστε πολυ πιο σιγουρα οταν φρεναροντας εχουμε και ενα ποδι ελευθερο να βαλουμε κατω εαν χρειαστει. Αυτο ειναι εφικτο οταν η μηχανη φρεναρει ορθια, οταν η μηχανη φρεναρει στριβοντας αριστερα αλλα ποτε οταν η μηχανη φεναρει στριβοντας δεξια γιατι το δεξι ποδι θα ειναι απασχολημενο. Οι παραπανω λογοι κατα την γνωμη μου μας προκαλουν ανασφαλεια για τις δεξιες στροφες γι αυτο οι αριστερες μας ειναι και καλυτερες. Απλα ειμαστε περισσοτερο ανετοι και χαλαροι σε σχεση με τις δεξιες γιατι εχουμε εξασφαλισει σε μεγαλυτερο βαθμο την ασφαλεια μας.....
Έχει μελετηθεί αυτό το φαινόμενο στους ποδηλάτες.Εκεί έχει παρατηρηθεί, ότι συνήθως οι δεξιόχειρες στρίβουν καλύτερα από την αριστερή πλευρά και οι αριστερόχειρες από την δεξιά. Το φαινόμενο αυτό έχει να κάνει με το πώς είναι κατανεμημένη στον εγκέφαλό μας, η λογική και η αδρεναλίνη!Σε έναν δεξιόχειρα, στο αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου του βρίσκουμε την λογική και στο δεξιό την αδρεναλίνη. Αυτά λειτουργούν χιαστή.Όταν στρίβει δεξιά ο δεξιόχειρας, βάζει την λογική του. Άρα προσέχει περισσότερο, νοιώθει πιο ασφαλής και νομίζει ότι είναι καλύτερος. Όταν στρίβει αριστερά ο δεξιόχειρας, βάζει την αδρεναλίνη! ...και δεν το σκέφτεται πολύ!Όσο παράδοξο και να είναι, ο δεξιόχειρας θα πέσει ευκολότερα από την 'καλή' πλευρά του! Αυτό γιατί νιώθει πολύ σίγουρος και γιατί σκέφτεται πολύ, άρα φοβάται και περισσότερο (ο φόβος είναι κακό πράγμα).Προσωπικά, προτιμώ να στρίβω δεξιά και έχω πέσει μόνο από δεξιά!!!
Παράθεση από: davide στις Φεβρουάριος 10, 2009, 12:10:59 πμΈχει μελετηθεί αυτό το φαινόμενο στους ποδηλάτες.Εκεί έχει παρατηρηθεί, ότι συνήθως οι δεξιόχειρες στρίβουν καλύτερα από την αριστερή πλευρά και οι αριστερόχειρες από την δεξιά. Το φαινόμενο αυτό έχει να κάνει με το πώς είναι κατανεμημένη στον εγκέφαλό μας, η λογική και η αδρεναλίνη!Σε έναν δεξιόχειρα, στο αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου του βρίσκουμε την λογική και στο δεξιό την αδρεναλίνη. Αυτά λειτουργούν χιαστή.Όταν στρίβει δεξιά ο δεξιόχειρας, βάζει την λογική του. Άρα προσέχει περισσότερο, νοιώθει πιο ασφαλής και νομίζει ότι είναι καλύτερος. Όταν στρίβει αριστερά ο δεξιόχειρας, βάζει την αδρεναλίνη! ...και δεν το σκέφτεται πολύ!Όσο παράδοξο και να είναι, ο δεξιόχειρας θα πέσει ευκολότερα από την 'καλή' πλευρά του! Αυτό γιατί νιώθει πολύ σίγουρος και γιατί σκέφτεται πολύ, άρα φοβάται και περισσότερο (ο φόβος είναι κακό πράγμα).Προσωπικά, προτιμώ να στρίβω δεξιά και έχω πέσει μόνο από δεξιά!!! εγω και απο της δυο πλευρες! εχω κατι γιατρε μου???
Παράθεση από: mak74 στις Φεβρουάριος 10, 2009, 12:06:18 πμΠαράθεση από: nasos-v στις Φεβρουάριος 09, 2009, 11:54:30 μμΠαράθεση από: mak74 στις Φεβρουάριος 09, 2009, 11:48:33 μμΗ γνωμη μου ειναι πως τις αριστερες τις παιρνουμε καλυτερα επειδη δεν εχουμε το φρενο στα αριστερα αλλα στα δεξια και εξηγουμαι. Οταν στριβουμε αριστερα εχουμε πιο ευκολο ελεγχο του φρενου γιατι δεν κινδυνευουμε να ακουμπισει το ποδι στο δρομο πατωντας το φρενο κατι που πολυ πιθανο να συνεβαινε εαν στριβαμε δεξια. Και τελος οτι αισθανομαστε πολυ πιο σιγουρα οταν φρεναροντας εχουμε και ενα ποδι ελευθερο να βαλουμε κατω εαν χρειαστει. Αυτο ειναι εφικτο οταν η μηχανη φρεναρει ορθια, οταν η μηχανη φρεναρει στριβοντας αριστερα αλλα ποτε οταν η μηχανη φεναρει στριβοντας δεξια γιατι το δεξι ποδι θα ειναι απασχολημενο. Οι παραπανω λογοι κατα την γνωμη μου μας προκαλουν ανασφαλεια για τις δεξιες στροφες γι αυτο οι αριστερες μας ειναι και καλυτερες. Απλα ειμαστε περισσοτερο ανετοι και χαλαροι σε σχεση με τις δεξιες γιατι εχουμε εξασφαλισει σε μεγαλυτερο βαθμο την ασφαλεια μας..... γιατι ρε μακη χρησημοποιεις πισω φρενο?και ιδικα πανω σε στροφη?Yeap και συχνα και για πολλους και διαφορους λογους. Ειτε για να φρεναρω απλα ειτε για να μαζεψω μαλακια που εκανα πριν την στροφη και να κλεισω την γραμμη μου πατωντας πισω φρενο. Ενα πιθανο γλυστριμα πισω ειναι σε μεγαλυτερο βαθμο ελενξημο σε σχεση με ενα πιθανο γλυστριμα μπροστα...... εγω ρε φιλε δεν το αγγιζω καν!μονο στη βροχη ή σε πολυ γλυστερο δρομο!το εχω ξανακουσει να το κανουν πανω σε στροφη για να κλεισουν τροχια αλλα εγω δεν ..........βεβαια δεν σε κατηγωρω! ολα ειναι θεμα στυλ και πως νιωθει ο καθενας το μοτο του καλητερα!
Πάντως εμένα κι οι δυό βίδες ξυμένες είναι.
Δεν ξέρω αν οργανώνονται κάποια σεμινάρια ή μαθήματα σχετικά με την οδήγηση της μοτοσικλέτας, πως στρίβουμε, πως πέφτουμε κτλ…Αν ναι τότε θα ήθελα να παρακολουθήσω.
Εγώ, ένα εχω να πω ! Το Capo του Αρκουδόσπουργου, στρίβει καλυτερα, "δικάβαλο"! "Θέμηηηηη, βάλτο ραααα στη στροφή!!!"
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι