0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0

παντως σε συγκριτικο τεστ του περιοδικου bike αμανεσα σε triple-tuono-cb 1000 kai fz1 to tuono πηρε πρωτη θεση

Πότε βγήκε αυτό; Το μόνο που είδα ήταν του ΜΟΤΟ με τα μηχανάκια που είπες + το super duke. Το CB πήρε την 1η θέση ως καλύτερο "πακέτο" και φιλικότητας προς τον αναβάτη. Το Tuono την προτελευταία για λόγους που δεν κατάλαβα....

γιατι ετσι??δε μπορω να το καταλαβω αυτο με τη διαφημηση παντως,με το βγαινει ενα νεο μοντελο...... :thnk:


beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Συγκρτικό naked μοτό από περιοδικά..(σχόλια παρατηρησεις)
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 02, 2008, 01:00:25 μμ »
έγινε διαχωρισμός θεμάτων οπότε συνεχίζετε εδώ... :bye: :bye: :bye: themis
 
Κανείς δεν αντιλέγει για το Συνιώρη όμως το όλο τεστ ψιλο βρωμά.Κανείς δεν αμφιβάλει ότι είναι μία καλή μοτοσικλέτα  δανείσθηκα  από ένα φίλο το καινούργιο CB και το τέσταρα για 30 χιλιόμετρα πολύ καλό αλλά δεν υπάρχει η χαοτική διαφορά που γράφουν στο τεστ το οποίο παρεπιμπτόντως έχουν σταματήσει τη μέτρηση τελικής ταχύτητας.Που για κάποιους παίζει ρόλο
Σαφώς θα ξέρεται ότι η μαμά Απρίλια δίνει και ένα γραναζάκι 15άρι μαζί με τη μηχανή.
Ναι έχει ανάλαφρη αίσθηση αλλά στρίβει όπως και το τουόνο τίποτα περισσότερο.
Σπορ τούρινγκ το τουόνο?
Αλήθεια τα φρένα του χόντα με το περίφημο ABS ΤΙ ΚΆΝΑΝ ΣΤΟ ΤΕΣΤ????

Εκτός και αν η απόσταση ακινητοποίησης της μοτοσικλέτας δεν είναι βασικό κρητήριο..............


Συμφωνούμε σε όλα. Αλλωστε και εγώ τα ίδια έγραψα στο άλλο ποστ για το CB.
1-2 παρατηρήσεις μόνο.
Η Aprilia για τους γνωστούς-άγνωστους λόγους των προδιαγραφών, το μηχανάκι το δίνει με το 16άρι γνωρίζοντας σαφέστατα ότι το μηχανάκι χαντακώνεται έτσι. Τα περιοδικά οφείλουν να τα δοκιμάζουν όπως τα δίνει η εταιρία.
Η Ηοnda έχει βάλει κόφτη στα 250χλμ. Το αναφέρει στο τεστ που το κάνει μόνο του. Στο συγκρτικό το παραλείπουν...
Τα σχόλια για τα φρένα είναι όντως απαράδεκτα. Ακόμα και το FZ1 που είχε ABS ήταν 4 μέτρα καλύτερο απ΄το CB
Ο χαρακτηρισμός sport-touring είναι τουλάχιστον οξύμωρος. Προφανώς αναφέρεται στην καλύτερη κάλυψη που έχει απ΄όλα στον αέρα και το καλύτερο για ταξίδι. Είναι αστείο όμως γιατί σε όλο το άλλο άρθρο το χαρακτηρίζει γυμνό superbike που θέλει συμβιβασμούς.

Δεν στάθηκα στο συγκεκριμένο τεστ καθώς είναι κραυγαλέα περίπτωση. Αναφέρθηκα στον τίτλο του θέματος που είναι γενικότερα τα περιοδικά μοτοσυκλετας.  :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 02, 2008, 10:31:45 μμ από Themis »

*

Drakos

ΠΟΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ?
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 02, 2008, 01:15:05 μμ »
Να πω και εδώ την γνώμη μου απο το μισάωρο τεστ ράιντ που έκανα την Παρασκευή με το CB 1000 R.

Λοιπόν μόλις γύρισα απο μισάωρο τεστ ράιντ. 
Αυτά που μου έκαναν εντύπωση :

- ΦΡΕΝΑ !!!
Ήξερα το honda abs γιατί έχω οδηγήσει αρκετά χλμ το CBF 1000 ABS+CBS φίλου,
οπότε ξεκάθαρα λέω ότι τέτοια φρένα γαμούνε σε απόδοση μέσα στην πόλη.
Τι να τις κάνω τις άγκυρες με τα μονομπλόκ στα δυο μου δάκτυλα,
όταν είμαι μέσα στα στενά της πόλης με την μηδέν πρόσφυση και τους 38 βαθμούς θερμοκρασίας ?

- Κόψιμο τιμονιού.
(Δεν ξέρω αυτό αν θα έχει επίπτωση σε σταθερότητα στα πολλά χλμ.)

- Δεν έβρασε το σύμπαν.
(30 λεπτά με 1000 4inline στην Αλεξάνδρας μεσημεριάτικο,περίμενα να καεί το πελεκούδι.
Το CBF του φίλου και στην εθνική ακόμα,μου έκαιγε τα καλάμια,αυτό όχι.

- Μαζεμένο.
(Παίζεις για πλάκα με το πίσω λάστιχο,αρκεί να έχεις μπαμπά λαστιχά...)

- Γνώριμη θέση οδήγησης γυμνού.
(Ίσως ήθελε λίγο πιο φαρδύ τιμόνι.)

- Κιβώτιο ταχυτήτων.
Honda = βιλούδο.

- Όγκος.
Χωράει παντού,αρκεί να ξηλώσεις του καθρέπτες.

- Ήχος.
Μιά χαρά για μαμά εξάτμιση.


Τι δεν μου έκανε κούκου :


- Τα όργανα.
Την ήμερα στο φως είναι δυσανάγνωστα και με μικρά ψηφία.Δεν ξέρω τι γίνεται τη νύκτα.

- Το μπροστινό.
Μου θύμισε CBF σε αίσθηση.Μαλακό για τα γούστα μου.Ήθελε σφίξιμο μάλλον.

- Διακόπτες και λοιπά περιφερειακά.
Απλά Διαχρονική Honda.... (Transalp+etsi) 

- ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΣΟΥΖΕΣ !!! 
Ξεχάστε το καρύδωμα στο γκάζι για power wheelies.Μόνο με συμπλεκτιά κι αυτό με το ζόρι...

- Αέρας.
Μου φάνηκε ανύπαρκτη η προστασία απ τον αέρα.Είπαμε γυμνό,αλλά όχι κι έτσι.

-Πίσω ανάρτηση.
Πάλι λόγω συνήθειας ίσως μου φάνηκε μαλακή,αλλά τουλάχιστον απορροφούσε σωστά τις ανωμαλίες.


Ξέχασα να αναφέρω την άτσαλη συμπεριφορά που είχε στα απανωτά κ γρήγορα κατεβάσματα.
Δεν έχει μονόδρομο συμπλέκτη ή κάνω λαθος ?
Τα φρένα είναι καλά στην σκατόΑθήνα,δεν νομίζω όμως ότι θα αποδώσουν το ίδιο στ ζμπίστα.
Βύρων,μέσα στην μπίστα δεν νομίζω να μπορέσει να σταθεί αξιοπρεπώς χωρίς παρεμβάσεις στις αναρτήσεις...

Honda είναι(όπου Honda βλέπε τίμιο),άρα είναι ένα τίμιο naked.
(αλήθεια όμως,θέλουμε να είναι ένα naked τίμιο... ?)


Δυστηχώς λόγω χρόνου,δεν το πίεσα όσο θα ήθελα σε γλήγορη οδήγηση.
Μέχρι 160 είδα στο κοντέρ κι αυτά με Ζητά στους καθρέπτες...  Επιφυλάσσομαι...
Μια πρώτη εκτίμηση όμως την έχω:

ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΡΕΛΛΑ.

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
ΠΟΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ?
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 02, 2008, 02:05:40 μμ »
Ρε παλουκαρι να ερωτηξω κατι???

Πως ειναι δυνατον να λετε οτι το CB δε κανει σουζα μοναχα με το γκαζι??? Θα μας παρουν με τις πετρες λεμε!!!!  :ohyes:

Δε πιστευω να ανοιγατε το γκαζακι με 2000rpm και να περιμενατε να σηκωθει ε??? Ειπαμε αυτο ειναι Ι4...αλλο πραγμα απο το Tuono...ε?ε?ε?ε?ε?ε?

Το πραγμα θελει να ειναι πρωτα στη καλη περιοχη και μετα να καρυδωσεις το γκαζι....δηλαδη εγω που παραλιγο να φαω τη τιμονοπλακα στη μουρη τη πρωτη φορα που το οδηγησα πως το εκανα μονο με το γκαζι???  :thnk:

Δεν ειμαι χερας υπερκαννιβαλος απλα ανοιξα το γκαζακι...οκ με δευτερα θελει συμπλεκτη αλλα το ιδιο και το μαμα Tuono...right???

Αυταααααααααααααααα 

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Μοτο Συγκριτικά Naked
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 02, 2008, 02:29:04 μμ »
Θα ήταν καλό πάντως (αν και βγάζω δουλειά στους mods), να μπορούσε να γίνει διαχωρισμός των ποστ που αφορούν τα τεστ και να συγχωνευτούν στο θέμα του Tuonoman για τα περιοδικά... :blus:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Περιοδικά
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 02, 2008, 02:29:46 μμ »
οκ με δευτερα θελει συμπλεκτη αλλα το ιδιο και το μαμα Tuono...right???

Αυταααααααααααααααα 

Τι εννοΑς μαμά ρε παλληκάρι; Με 16άρι γρανάζι; Αν ναι ......πάσο :dry:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Περιοδικά
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 02, 2008, 05:35:12 μμ »
Εννοω μαμα ρε παιδι μου...οχι με το γραναζι που δινει μαζι η μαμα Piaggio :tez:

Βασικα αυτο που λεω ειναι οτι πολλοι ξεχναμε πως ειναι το μηχανακι μας μαμα...οταν κανουμε test ride ή ακομα οταν ανοιγουμε με κενενα της ιδιας κατηγοριας που ειναι εργοστασιακο πρεπει να εχουμε στο μυαλο μας οτι εμεις ειμαστε ¨πειραγμενοι¨...καλως δε τα λεω παλλουκαρι???

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Περιοδικά
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 02, 2008, 06:54:32 μμ »
 :blus:οταν λες μαμα-Piaggio κατι μεσα μου ραγιζει :a009

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Περιοδικά
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 02, 2008, 07:07:23 μμ »
καλως δε τα λεω παλλουκαρι???

Εχω απαντήσει ήδη παλουκάρι μου...

Btw δεν θα ήταν κακή σκέψη να γίνει ένα τεστ με μηχανάκια που θα έχουν πάνω μιά εξάτμιση βρε παιδί μου.... Μας έχει φάει το Euro3  :dry:

*

Drakos

Απ: ΠΟΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ?
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 02, 2008, 10:13:29 μμ »
Αργύρη είμαι ο τελευταίος που θα μπορούσε να συγκριθεί με τις εμπειρίες σου. :kalo:
Αλλά ρε αδερφέ,η σούζα μου βγήκε με προσπάθεια.
Ίσως επειδή έχω συνηθίσει το v2,αλλά και με μαμά γρανάζι που είχα το Tuono,η 2ά το σήκωνε για πλάκα.
Αυτό το CB μου βγήκε πολύ user-friendly...  :thnk:

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Συγκρτικό naked μοτό από περιοδικά..(σχόλια παρατηρησεις)
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 03, 2008, 01:04:59 πμ »
Το Ζ1000 είναι μάλλον μεγάλη πατάτα και γι'αυτό δεν συμπεριλήφθηκε στο τεστ του "εγκυρότατου" ΜΟΤΟ?

Ρε παιδιά,πόσο αντικειμενικό είναι ένα τεστ που δεν περιλαμβάνει το 1000αρι της πιο πετυχημένης εμπορικά naked
σειράς στην Ελλάδα???Συγκριτικό naked χωρίς Ζ,είναι ανούσιος σνομπισμός...

ΟΚ,έχω kawasaki,συμπαθώ όμως όλες τις μάρκες.Δεν μιλάμε όμως για brutale,που είναι ουσιαστικά για λίγους...

Μιλάμε για ένα naked που έφερε στο προσκήνιο τον sport χαρακτήρα στα τετρακύλινδρα ιαπωνικά με όλους τους κατασκευαστές να τρέχουν να προλάβουν design και επιδόσεις και ακόμη πουλάει και ακόμη στέκεται με πολλές αξιώσεις απέναντι στον ανταγωνισμό...

Κανένα άλλο naked δεν έχει πουλήσει τόσο πολύ._
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 03, 2008, 01:53:33 πμ από Viking »

*

gasotis

Απ: Συγκρτικό naked μοτό από περιοδικά..(σχόλια παρατηρησεις)
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 03, 2008, 01:58:40 πμ »
Το Ζ1000 είναι μάλλον μεγάλη πατάτα και γι'αυτό δεν συμπεριλήφθηκε στο τεστ του "εγκυρότατου" ΜΟΤΟ?

Ρε παιδιά,πόσο αντικειμενικό είναι ένα τεστ που δεν περιλαμβάνει το 1000αρι της πιο πετυχημένης εμπορικά naked
σειράς στην Ελλάδα???Συγκριτικό naked χωρίς Ζ,είναι ανούσιος σνομπισμός...

ΟΚ,έχω kawasaki,συμπαθώ όμως όλες τις μάρκες.Δεν μιλάμε όμως για brutale,που είναι ουσιαστικά για λίγους...

Μιλάμε για ένα naked που έφερε στο προσκήνιο τον sport χαρακτήρα στα τετρακύλινδρα ιαπωνικά με όλους τους κατασκευαστές να τρέχουν να προλάβουν design και επιδόσεις και ακόμη πουλάει και ακόμη στέκεται με πολλές αξιώσεις απέναντι στον ανταγωνισμό...

Κανένα άλλο naked δεν έχει πουλήσει τόσο πολύ._
Δεν εχεις και αδικο φιλαρακι εδω,ετσι και αλλιως ειναι σχετικα ανανεομενο μεν,αλλα καινουριο μοντελο,ειναι αδικο να μη το εχουν οποιο και να ηταν το τελικο αποτελεσμα.
Αν και το πιο πιθανο ηταν να μη το ειχε η τεομοτο διαθεσιμο. :thnk: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Συγκρτικό naked μοτό από περιοδικά..(σχόλια παρατηρησεις)
« Απάντηση #12 - : Σεπτέμβριος 03, 2008, 02:08:37 πμ »
Το Ζ1000 είναι μάλλον μεγάλη πατάτα και γι'αυτό δεν συμπεριλήφθηκε στο τεστ του "εγκυρότατου" ΜΟΤΟ?

Ρε παιδιά,πόσο αντικειμενικό είναι ένα τεστ που δεν περιλαμβάνει το 1000αρι της πιο πετυχημένης εμπορικά naked
σειράς στην Ελλάδα???Συγκριτικό naked χωρίς Ζ,είναι ανούσιος σνομπισμός...

ΟΚ,έχω kawasaki,συμπαθώ όμως όλες τις μάρκες.Δεν μιλάμε όμως για brutale,που είναι ουσιαστικά για λίγους...

Μιλάμε για ένα naked που έφερε στο προσκήνιο τον sport χαρακτήρα στα τετρακύλινδρα ιαπωνικά με όλους τους κατασκευαστές να τρέχουν να προλάβουν design και επιδόσεις και ακόμη πουλάει και ακόμη στέκεται με πολλές αξιώσεις απέναντι στον ανταγωνισμό...

Κανένα άλλο naked δεν έχει πουλήσει τόσο πολύ._
Δεν εχεις και αδικο φιλαρακι εδω,ετσι και αλλιως ειναι σχετικα ανανεομενο μεν,αλλα καινουριο μοντελο,ειναι αδικο να μη το εχουν οποιο και να ηταν το τελικο αποτελεσμα.
Αν και το πιο πιθανο ηταν να μη το ειχε η τεομοτο διαθεσιμο. :thnk: :bye:
Σε άλλα τεστ παίρνουν μοτοσυκλέτες από φίλους τους.Και να μην το είχε διαθέσιμο η (παλιο-)ΤΕΟΜΟΤΟ δεν αφήνεις τέτοια μηχανή απ'έξω.Εκτός και αν οι κύριοι μου το παίζουν επαγγελματίες...και συνεννούνται μόνο με αντιπροσωπείες.Δεν ξέρω,απλά όσο σούπα και να είναι ένα μηχανάκι έχει μια αδιαμφισβήτητη αξία.Όταν είδα το πρώτο Ζ1000 σε φωτογραφία πρώτη φορά, νόμιζα ότι έβλεπα άλλο ένα φανταστικό πρωτότυπο.Από τότε αλωνίζουν σ όλη την Ελλάδα δικάβαλα,φορτωμένα,καγκουρεμένα...

Αλλά ποιος νοιάζεται?Σιγά μην περιμένω από το κάθε "ΜΟΤΟ" να μου πει ποια μηχανή θα πάρω.Αυτή που θέλω θα πάρω και τέλος...Τα όνειρά μου δεν περιμένουν την καλύτερη μηχανή για να πραγματοποιηθούν,αλλά τη μηχανή που έχω!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 03, 2008, 02:11:10 πμ από Viking »

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Συγκρτικό naked μοτό από περιοδικά..(σχόλια παρατηρησεις)
« Απάντηση #13 - : Σεπτέμβριος 03, 2008, 02:10:46 πμ »
Δεν είχε η αντιπροσωπεία διαθέσιμο όπως έγραψαν.

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Συγκρτικό naked μοτό από περιοδικά..(σχόλια παρατηρησεις)
« Απάντηση #14 - : Σεπτέμβριος 03, 2008, 02:15:42 πμ »
Δεν είχε η αντιπροσωπεία διαθέσιμο όπως έγραψαν.
Και εσύ είσαι ικανοποιημένος απ αυτό που έγραψαν???Αυτό που έγραψαν τους απαλλάσει από κάθε ευθύνη και μετατρέπει το τεστ σε αντικειμενικό???Τόσος κόσμος στο ΜΟΤΟ και άλλοι πόσοι οι γνωστοί τους,1 Ζ1000 δεν μπορούσαν να βρούν???Ρητορικές οι ερωτήσεις.Τα περιοδικά δεν παύουν να αποδεικνύουν το αυτονόητο.Ότι χρειάζονται χρήμα και καθοδηγούνται απ'αυτό.Ευτυχώς υπάρχουν τα φόρουμ...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης