Το ανταλλάζω το Capo; Πείτε τώρα που γυρίζει. Είμαι με τα κλειδιά στο (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211116/84f9f9d5a72e8a0cb9f5eda1ee790144.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211116/f44185c5929e6ca35554490fd181fe64.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211116/54c6b806592797d2814dd3bc83fee12a.jpg)
Στάλθηκε από το RMX3085 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το ανταλλάζω το Capo; Πείτε τώρα που γυρίζει. Είμαι με τα κλειδιά στο (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211116/84f9f9d5a72e8a0cb9f5eda1ee790144.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211116/f44185c5929e6ca35554490fd181fe64.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211116/54c6b806592797d2814dd3bc83fee12a.jpg)
Στάλθηκε από το RMX3085 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στο 1.94 δεν αρκεί. Αρχίζω και πιστεύω πως για ήσυχο (απο αέρα) ταξίδι υψηλών ταχυτήτων ούτε το Caponord βολεύει στο ύψος μου. Πρέπει να δοκιμάσω και κανα RT να δω τι γίνεται και σε εκείνη την κατηγορία. :thnk:
Στο 1.94 δεν αρκεί. Αρχίζω και πιστεύω πως για ήσυχο (απο αέρα) ταξίδι υψηλών ταχυτήτων ούτε το Caponord βολεύει στο ύψος μου. Πρέπει να δοκιμάσω και κανα RT να δω τι γίνεται και σε εκείνη την κατηγορία. :thnk:
Η πλήρη κάλυψη έχει τα μειονεκτήματα της απουσίας αίσθησης ταχύτητας,με ότι συνεπάγεται αυτό
Στο 1.94 δεν αρκεί. Αρχίζω και πιστεύω πως για ήσυχο (απο αέρα) ταξίδι υψηλών ταχυτήτων ούτε το Caponord βολεύει στο ύψος μου. Πρέπει να δοκιμάσω και κανα RT να δω τι γίνεται και σε εκείνη την κατηγορία. :thnk:
Η πλήρη κάλυψη έχει τα μειονεκτήματα της απουσίας αίσθησης ταχύτητας,με ότι συνεπάγεται αυτό
Αυτοί είναι προβληματισμοί των γλήγορόνεεεε :P Εμείς οι τουρίστες δεν έχουμε τέτοια θέματα :D
Ψηθηκα,αλλα αφου διαβασα οτι εισαι 1,94 κ σε βαραει αερας...φανταζομαι σε μενα τι θα γινεται...κριμα γαμωτο,ψηνομουν!...
Υπάρχει μηχανή που στο 1.94 δεν σε βαράει αέρας; ΤΟ ΘΕΛΩ! :D
Σοβαρά όμως, ακόμη δεν έχω βρει το μηχανάκι που να έχει την τέλεια ανεμοκάλυψη. Κι έχω αλλάξει πολλές μηχανές και καβαλήσει κι άλλες τόσες που δεν ήταν δικές μου.
Διάβασα προχτές σε διπλανό φόρουμ πως με GS πηγαίνεις με 170 και δεν σε χτυπάει αέρας και αυτοί που το έλεγαν ήταν σε κοντινό μου ύψος. Το θεωρώ απίθανό. Πιστεύω απλά πως τους έχει χτυπήσει ο ιός GSίτιδας και τα βλέπουν όλα τέλεια
Θα ήθελα να δοκιμάσω βέβαια GS για να το διαπιστώσω, αλλά όλοι μου το δίνουν για 5 λεπτάκια και όχι να βγω ταξίδι σε Ε.Ο να δω πόσα πιάνει! :h22: :h22: :h22:
Ψηθηκα,αλλα αφου διαβασα οτι εισαι 1,94 κ σε βαραει αερας...φανταζομαι σε μενα τι θα γινεται...κριμα γαμωτο,ψηνομουν!...
Υπάρχει μηχανή που στο 1.94 δεν σε βαράει αέρας; ΤΟ ΘΕΛΩ! :D
Σοβαρά όμως, ακόμη δεν έχω βρει το μηχανάκι που να έχει την τέλεια ανεμοκάλυψη. Κι έχω αλλάξει πολλές μηχανές και καβαλήσει κι άλλες τόσες που δεν ήταν δικές μου.
Διάβασα προχτές σε διπλανό φόρουμ πως με GS πηγαίνεις με 170 και δεν σε χτυπάει αέρας και αυτοί που το έλεγαν ήταν σε κοντινό μου ύψος. Το θεωρώ απίθανό. Πιστεύω απλά πως τους έχει χτυπήσει ο ιός GSίτιδας και τα βλέπουν όλα τέλεια
Θα ήθελα να δοκιμάσω βέβαια GS για να το διαπιστώσω, αλλά όλοι μου το δίνουν για 5 λεπτάκια και όχι να βγω ταξίδι σε Ε.Ο να δω πόσα πιάνει! :h22: :h22: :h22:
θα παει το λαδι γονα αν το τελικαρεις γι αυτο :D :D :D
Ψηθηκα,αλλα αφου διαβασα οτι εισαι 1,94 κ σε βαραει αερας...φανταζομαι σε μενα τι θα γινεται...κριμα γαμωτο,ψηνομουν!...
Υπάρχει μηχανή που στο 1.94 δεν σε βαράει αέρας; ΤΟ ΘΕΛΩ! :D
Σοβαρά όμως, ακόμη δεν έχω βρει το μηχανάκι που να έχει την τέλεια ανεμοκάλυψη. Κι έχω αλλάξει πολλές μηχανές και καβαλήσει κι άλλες τόσες που δεν ήταν δικές μου.
Διάβασα προχτές σε διπλανό φόρουμ πως με GS πηγαίνεις με 170 και δεν σε χτυπάει αέρας και αυτοί που το έλεγαν ήταν σε κοντινό μου ύψος. Το θεωρώ απίθανό. Πιστεύω απλά πως τους έχει χτυπήσει ο ιός GSίτιδας και τα βλέπουν όλα τέλεια
Θα ήθελα να δοκιμάσω βέβαια GS για να το διαπιστώσω, αλλά όλοι μου το δίνουν για 5 λεπτάκια και όχι να βγω ταξίδι σε Ε.Ο να δω πόσα πιάνει! :h22: :h22: :h22:
Η ανεμοκάλυψη είναι κάτι πολύ σχετικό, παίζουν πάρα πολλοί παραγόντες ρόλο στο πως ο καθένας από εμάς την αντιλαμβάνεται. Το κράνος που φοράς, η προηγούμενη εμπειρία σου σε μοτοσυκλέτες, το ύψος, ακόμα και η ανοχή στον θόρυβο που έχει ο καθένας μας. Προσωπικά, ερχόμενος από αρκετά naked (και με ύψος 1,97) βρίσκω τα περισσότερα "παμπριζάτα" μηχανάκια με καλή ανεμοκάλυψη ενώ το μόνο θέμα μου είναι συνήθως με τους στροβιλισμούς/θόρυβο. Πχ, όταν είχα το 990 adv με μαμίσια ζελατίνα, αντιμετώπιζα αρκετό θόρυβο που γινόταν σχεδόν ενοχλητικός (κάποιοι ισχυρίζοντας ότι με την ψηλότερη touring της ΚΤΜ βελτιωνόταν το θέμα ενώ άλλοι κόβοντας την μαμίσια και δημιουργώντας μικρότερη υποπίεση ήταν καλύτερα τα πράγματα). Δες τώρα μια μικρή λεπτομέρεια, αλλάζοντας (μεταγενέστερα βέβαια) το κράνος μου από sport/racing σε sport/touring (από HJC RHPA 11 σε SHOEI GT AIR) είδα ΜΕΓΑΛΗ διαφορά στον θόρυβο και λιγότερη στη σταθερότητα, τόση που μπορώ πλέον να ταξιδέψω με ανεκτό επίπεδο θορύβου και χωρίς ωτασπίδες (πχ, στην εκδρομή την προηγούμενη Κυριακή στην Επίδαυρο)! Τώρα με το s1000xr, μπορώ να πω με αρκετή σιγουριά ότι είμαι ευχαριστημένος από την ανεμοκάλυψη και τον θόρυβο, ταξιδεύω άνετα με 140-170χλμ/ω και την ζελατίνα στην ψηλή θέση (η οποία είναι sport και όχι τεράστια) ενώ στην χαμηλή θέση είναι επίσης αρκετά καλή η ανεμοκάλυψη, νοιώθεις όμως τις ριπές του αέρα στο κράνος. Κατά καιρούς, έχω σκεφτεί να βάλω μια touring ψηλότερη αλλά φοβάμαι ότι θα αντιμετωπίσω θέμα με τον θόρυβο, είμαι της γνώμης ότι όσο ψηλότερη είναι η ζελατίνα αυτό δημιουργεί στροβιλισμούς από την υποπίεση στο πίσω μέρος της.
Η ανεμοκάλυψη είναι κάτι πολύ σχετικό, παίζουν πάρα πολλοί παραγόντες ρόλο στο πως ο καθένας από εμάς την αντιλαμβάνεται. Το κράνος που φοράς, η προηγούμενη εμπειρία σου σε μοτοσυκλέτες, το ύψος, ακόμα και η ανοχή στον θόρυβο που έχει ο καθένας μας. Προσωπικά, ερχόμενος από αρκετά naked (και με ύψος 1,97) βρίσκω τα περισσότερα "παμπριζάτα" μηχανάκια με καλή ανεμοκάλυψη ενώ το μόνο θέμα μου είναι συνήθως με τους στροβιλισμούς/θόρυβο. Πχ, όταν είχα το 990 adv με μαμίσια ζελατίνα, αντιμετώπιζα αρκετό θόρυβο που γινόταν σχεδόν ενοχλητικός (κάποιοι ισχυρίζοντας ότι με την ψηλότερη touring της ΚΤΜ βελτιωνόταν το θέμα ενώ άλλοι κόβοντας την μαμίσια και δημιουργώντας μικρότερη υποπίεση ήταν καλύτερα τα πράγματα). Δες τώρα μια μικρή λεπτομέρεια, αλλάζοντας (μεταγενέστερα βέβαια) το κράνος μου από sport/racing σε sport/touring (από HJC RHPA 11 σε SHOEI GT AIR) είδα ΜΕΓΑΛΗ διαφορά στον θόρυβο και λιγότερη στη σταθερότητα, τόση που μπορώ πλέον να ταξιδέψω με ανεκτό επίπεδο θορύβου και χωρίς ωτασπίδες (πχ, στην εκδρομή την προηγούμενη Κυριακή στην Επίδαυρο)! Τώρα με το s1000xr, μπορώ να πω με αρκετή σιγουριά ότι είμαι ευχαριστημένος από την ανεμοκάλυψη και τον θόρυβο, ταξιδεύω άνετα με 140-170χλμ/ω και την ζελατίνα στην ψηλή θέση (η οποία είναι sport και όχι τεράστια) ενώ στην χαμηλή θέση είναι επίσης αρκετά καλή η ανεμοκάλυψη, νοιώθεις όμως τις ριπές του αέρα στο κράνος. Κατά καιρούς, έχω σκεφτεί να βάλω μια touring ψηλότερη αλλά φοβάμαι ότι θα αντιμετωπίσω θέμα με τον θόρυβο, είμαι της γνώμης ότι όσο ψηλότερη είναι η ζελατίνα αυτό δημιουργεί στροβιλισμούς από την υποπίεση στο πίσω μέρος της.
Έχεις απόλυτο δίκιο για τα όρια αντοχής σε θόρυβο που μπορεί να έχει ο καθένας. Προσωπικά έχω μικρή ανοχή, αλλά για την ώρα με το Capo είμαι οκ, με τις διορθωτικές κινήσεις που έκανα Το θέμα των στροβιλισμών το έλυσα με την χρήση αποστατών και έξτρα φρυδιού στην ζελατίνα. ;)
Απλά μου κάνει εντύπωση που όλοι οι GSάδες επιμένουν για την ανεμοκάλυψη του GS, ενώ εγώ το βλέπω να είναι ανοικτό απο παντού (ειδικά στα πλάγια). Δεν με προδιαθέτει δηλαδή για αθόρυβο μηχανάκι σε υψηλές ταχύτητες.
Έχει δίκιο ο lospsi,είναι ακριβώς έτσι! Όσο για τα υπέρ-τουριστικά μηχανάκια έχουν τρομερή υποπίεση (το πίσω μέρος του μπουφάν ''φουσκώνει'').. Όσο για τα GS τουλάχιστον στα πόδια-γόνατα είναι καλύτερα (λίγο) από το Capo..
Γιώργο πες μου κάτι, θα την κρατήσεις την εξάτμιση αυτή 1,5 μήνα ακόμα; θέλω να σου κάνω δώρο ένα αυτοκόλλητο SC project μεταλλικό μεγάλο, δε ξέρω αν πρόσεξες το δικό μου; δεν μπορώ να το βλέπω αυτό το χαρτάκι στην εξάτμιση σου :psdof:
Γιώργο πες μου κάτι, θα την κρατήσεις την εξάτμιση αυτή 1,5 μήνα ακόμα; θέλω να σου κάνω δώρο ένα αυτοκόλλητο SC project μεταλλικό μεγάλο, δε ξέρω αν πρόσεξες το δικό μου; δεν μπορώ να το βλέπω αυτό το χαρτάκι στην εξάτμιση σου :psdof:
Ευχαριστώ πολύ Άγη αλλά μου αρέσει έτσι, πιο μικρό και διακριτικό. Εξάλλου, ποιός ξέρει σε 1,5 μήνα τι εξάτμιση θα έχω.... ...ή τι μηχανάκι
Έχει καταλύτη, είναι οι ΟΕΜ λαιμοί από S1000RR. Απλά, είναι λίγο πιο ελεύθεροι από τους δικούς μου, εμφανισιακά είναι πιο μαζεμένοι. Ευτυχώς με την τάπα, ο θόρυβος είναι μια χαρά. Δυστυχώς θέλει πρόγραμμα, δεν δουλεύει σωστά... Κάνω και διαφήμιση σε ένα καλό πλυντήριο που πήγα, έκανε πολύ καλή δουλειά, ασχολήθηκε χωρίς βιασύνες και ζήτησε πολύ λογικά χρήματα.
Έχει καταλύτη, είναι οι ΟΕΜ λαιμοί από S1000RR. Απλά, είναι λίγο πιο ελεύθεροι από τους δικούς μου, εμφανισιακά είναι πιο μαζεμένοι. Ευτυχώς με την τάπα, ο θόρυβος είναι μια χαρά. Δυστυχώς θέλει πρόγραμμα, δεν δουλεύει σωστά... Κάνω και διαφήμιση σε ένα καλό πλυντήριο που πήγα, έκανε πολύ καλή δουλειά, ασχολήθηκε χωρίς βιασύνες και ζήτησε πολύ λογικά χρήματα.
πως και έφτασες στα μέρη μας για πλυντήριο..?? όντως είναι πολύ καλό παιδί και βολεύει τώρα που έχω έρθει στα βόρεια.
Έχει καταλύτη, είναι οι ΟΕΜ λαιμοί από S1000RR. Απλά, είναι λίγο πιο ελεύθεροι από τους δικούς μου, εμφανισιακά είναι πιο μαζεμένοι. Ευτυχώς με την τάπα, ο θόρυβος είναι μια χαρά. Δυστυχώς θέλει πρόγραμμα, δεν δουλεύει σωστά... Κάνω και διαφήμιση σε ένα καλό πλυντήριο που πήγα, έκανε πολύ καλή δουλειά, ασχολήθηκε χωρίς βιασύνες και ζήτησε πολύ λογικά χρήματα.
πως και εφυγες από SC? ακουσα ενα XR με ακράπο και ειχε πολύ καλο μπασο ηχο.
ποσο σου πηρε αν επιτρέπεται γιατι ψάχνω και εγω ενα πλυντηριο καλο για το street triple.
εδώ εχουμε εναν στους αμπελοκηπους και καλά καλο αλλα νομιζω παιρνει και πολλα και δεν κανει και τέλεια δουλεια.
Έχει καταλύτη, είναι οι ΟΕΜ λαιμοί από S1000RR. Απλά, είναι λίγο πιο ελεύθεροι από τους δικούς μου, εμφανισιακά είναι πιο μαζεμένοι. Ευτυχώς με την τάπα, ο θόρυβος είναι μια χαρά. Δυστυχώς θέλει πρόγραμμα, δεν δουλεύει σωστά... Κάνω και διαφήμιση σε ένα καλό πλυντήριο που πήγα, έκανε πολύ καλή δουλειά, ασχολήθηκε χωρίς βιασύνες και ζήτησε πολύ λογικά χρήματα.
πως και εφυγες από SC? ακουσα ενα XR με ακράπο και ειχε πολύ καλο μπασο ηχο.
ποσο σου πηρε αν επιτρέπεται γιατι ψάχνω και εγω ενα πλυντηριο καλο για το street triple.
εδώ εχουμε εναν στους αμπελοκηπους και καλά καλο αλλα νομιζω παιρνει και πολλα και δεν κανει και τέλεια δουλεια.
κι άλλος με Street Triple?? γέρνει προς Αγγλία το καράβι σιγά-σιγά!! :P :tez:
για το πλυντήριο ξεκινάει από 10€ για απλό πλύσιμο και ανεβαίνει ανάλογα το πρόγραμμα που θα κάνεις (γυαλίσματα,επαναφορά πλαστικών,ξεθάμπωμα κλπ.) καλύτερα μίλα με τον Πάνο που δουλεύει το Motopsycho ή καλύτερα πέρνα μια βόλτα από εκεί να ρωτήσεις ότι θέλεις και αν σε ενδιαφέρει να κλείσεις ραντεβού. :bye:
Έχει καταλύτη, είναι οι ΟΕΜ λαιμοί από S1000RR. Απλά, είναι λίγο πιο ελεύθεροι από τους δικούς μου, εμφανισιακά είναι πιο μαζεμένοι. Ευτυχώς με την τάπα, ο θόρυβος είναι μια χαρά. Δυστυχώς θέλει πρόγραμμα, δεν δουλεύει σωστά... Κάνω και διαφήμιση σε ένα καλό πλυντήριο που πήγα, έκανε πολύ καλή δουλειά, ασχολήθηκε χωρίς βιασύνες και ζήτησε πολύ λογικά χρήματα.
πως και εφυγες από SC? ακουσα ενα XR με ακράπο και ειχε πολύ καλο μπασο ηχο.
ποσο σου πηρε αν επιτρέπεται γιατι ψάχνω και εγω ενα πλυντηριο καλο για το street triple.
εδώ εχουμε εναν στους αμπελοκηπους και καλά καλο αλλα νομιζω παιρνει και πολλα και δεν κανει και τέλεια δουλεια.
Ότι σου έγραψε πιο πάνω ο Στέλιος! Όταν πήγα, τυχαία είχε προσφορά και κερωμα στο 10αρικο αλλά ειλικρινά ντράπηκα να του δώσω τόσα. Με την καρδιά μου έδωσα κατι παραπάνω...
Σχετικά με την εξάτμιση, καθαρά αισθητικοί λόγοι με κάνουν και πειραματίζομαι. Ειδικά για την sc, την άλλαξα γιατί ήταν η έκδοση hi mount (καταργούν τα μαρσπιέ συνεπιβάτη).
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
το εχω μια τριετια, το xmoto 2 ειναι,το εχει καταργησει εδω και διετια... τοτε κανα 200αρι-250,τωρα μισα λεφτα και κατω... υποσιαγωνο,ζελατινα ολα http://www.marushin.cz/produkty/offroad-enduro-prilby/prilba-na-motocykl-enduro-marushin-x-mot να εδω στο καπο
πηγα να βγαλω το μηχανακι βολτα και εβρεχε σιγουρα βουντου απ τον αγησιλαο :D :D :D
Αν σου πω ότι σκεφτόμουν μήπως κανονίσω αυτές τις μέρες καμία βολτίτσα προς τα μέρη σου, έτσι για να κάνω κάνα χλμ. Δεν το έχω φιξάρει ακόμα γιατί λίγο ο άστατος καιρός, λίγο οι γιορτινές (και άρα οικογενειακές) μέρες, δεν έχω καταλήξει ποια μέρα τελικά.
πηγα να βγαλω το μηχανακι βολτα και εβρεχε σιγουρα βουντου απ τον αγησιλαο :D :D :D
Αν σου πω ότι σκεφτόμουν μήπως κανονίσω αυτές τις μέρες καμία βολτίτσα προς τα μέρη σου, έτσι για να κάνω κάνα χλμ. Δεν το έχω φιξάρει ακόμα γιατί λίγο ο άστατος καιρός, λίγο οι γιορτινές (και άρα οικογενειακές) μέρες, δεν έχω καταλήξει ποια μέρα τελικά.
Εγω παιδιά μέσα, αρκεί να μη βρέχει, το κρύο δε με νοιάζει, έχω όλες τις μέρες ελεύθερες εκτός από τις 5/1/22 που έχω να κάνω εκπαίδευση σε ένα καινούριο άτομο στη δουλειά. Τώρα που είδα ότι πήρε παράταση και το σήμα θα την κάνω την άρση για την πινακίδα
Εγω παιδιά μέσα, αρκεί να μη βρέχει, το κρύο δε με νοιάζει, έχω όλες τις μέρες ελεύθερες εκτός από τις 5/1/22 που έχω να κάνω εκπαίδευση σε ένα καινούριο άτομο στη δουλειά. Τώρα που είδα ότι πήρε παράταση και το σήμα θα την κάνω την άρση για την πινακίδα
Εμ βιάστηκες κι εσύ να την παραδώσεις! Αφου κάθε χρόνο δίνουν παράταση. Ειδικά τωρα με τον κορώνα το διμηνάκι ήταν ψιλοστάνταρ. ;)
Εγω παιδιά μέσα, αρκεί να μη βρέχει, το κρύο δε με νοιάζει, έχω όλες τις μέρες ελεύθερες εκτός από τις 5/1/22 που έχω να κάνω εκπαίδευση σε ένα καινούριο άτομο στη δουλειά. Τώρα που είδα ότι πήρε παράταση και το σήμα θα την κάνω την άρση για την πινακίδα
Εμ βιάστηκες κι εσύ να την παραδώσεις! Αφου κάθε χρόνο δίνουν παράταση. Ειδικά τωρα με τον κορώνα το διμηνάκι ήταν ψιλοστάνταρ. ;)
Εμ κι αυτοί στο παρά πέντε κάθε φορά... Μόνο με ΠΑΣΟΚ θα δούμε παράταση 6 μήνες και με δόσεις :dry:
Έχει καταλύτη, είναι οι ΟΕΜ λαιμοί από S1000RR. Απλά, είναι λίγο πιο ελεύθεροι από τους δικούς μου, εμφανισιακά είναι πιο μαζεμένοι. Ευτυχώς με την τάπα, ο θόρυβος είναι μια χαρά. Δυστυχώς θέλει πρόγραμμα, δεν δουλεύει σωστά... Κάνω και διαφήμιση σε ένα καλό πλυντήριο που πήγα, έκανε πολύ καλή δουλειά, ασχολήθηκε χωρίς βιασύνες και ζήτησε πολύ λογικά χρήματα.
πως και εφυγες από SC? ακουσα ενα XR με ακράπο και ειχε πολύ καλο μπασο ηχο.
ποσο σου πηρε αν επιτρέπεται γιατι ψάχνω και εγω ενα πλυντηριο καλο για το street triple.
εδώ εχουμε εναν στους αμπελοκηπους και καλά καλο αλλα νομιζω παιρνει και πολλα και δεν κανει και τέλεια δουλεια.
κι άλλος με Street Triple?? γέρνει προς Αγγλία το καράβι σιγά-σιγά!! :P :tez:
για το πλυντήριο ξεκινάει από 10€ για απλό πλύσιμο και ανεβαίνει ανάλογα το πρόγραμμα που θα κάνεις (γυαλίσματα,επαναφορά πλαστικών,ξεθάμπωμα κλπ.) καλύτερα μίλα με τον Πάνο που δουλεύει το Motopsycho ή καλύτερα πέρνα μια βόλτα από εκεί να ρωτήσεις ότι θέλεις και αν σε ενδιαφέρει να κλείσεις ραντεβού. :bye:
πήρα σιβερ φιλε αν και ωραια κρατηματα πολυ καλα φρένα και γενικα πολυ καλο στησιμο μηχανης.
πολυ κακη κατασκευη ποιοτητα εξατμισεων που είδη στα 30Κ θέλαν αλλαγή (δεν μιλάω για τα ζουαν κλπ.) αυτο το δικύληνδρο μεσα στη πόλη ειναι χάλια.
(https://c.tenor.com/KIouOgIuyLoAAAAd/%CF%81%CE%B5%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B9%CF%84%CF%81%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%83%CF%81%CE%B5-re-eisai-trelos-re.gif) Σε βλέπω άνετα να αλλάζεις καριέρα αν χρειαστεί ο μη γένοιτο..... :tez:
Εξάρες.. ευτυχώς η γυναίκα δεν έπαθε τίποτα...ένας έκανε όπισθεν με θηρίο και του έφυγε με αποτέλεσμα να πέσει σε μας(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220127/78068197a84469da6c2fecac955b7619.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220127/cd678ce60ba371d7fb36afcae103277f.jpg)
Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πωπω! Ευτυχώς είστε καλά! Αυτό είναι το σημαντικότερο. Ελπίζω να ανέλαβε την ευθύνη ο άλλος και να τα καλύψει η ασφαλιστική του χωρις Μανούρες και παρατράγουδα.
Πωπω! Ευτυχώς είστε καλά! Αυτό είναι το σημαντικότερο. Ελπίζω να ανέλαβε την ευθύνη ο άλλος και να τα καλύψει η ασφαλιστική του χωρις Μανούρες και παρατράγουδα.
Δασικό χωριό άνω Δολιανά..τα λόγια είναι φτώχεια....(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220402/31621e4d97be27d6bb571217af6189ee.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220402/76e7ea21e4e793e8638d52954844edac.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220402/1770ff1add0601e58b0e88b20c869989.jpg)
Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είναι όντως κτήνος Βαγγέλη. Ούτε εγώ το περίμενα. Ο shindengen sh847 AA είναι. Είναι τεχνολογίας Serries που δεν επιβαρύνει τα πηνία της μοτό αλλά ζητάει ρεύμα μόνο όταν το έχει ανάγκη το κύκλωμα. Τον βρήκα μεταχειρισμένο από Ιταλία γιατί καινούργιος 200ρίζει (όχι σε km χαχα, σε ευρώπουλα). Τον φοράνε από μαμά και τα vstromatex από 2014 και μετά αν θυμάμαι καλά.
Αναγνωριστική βόλτα για κανά σκαρφάλωμα πήγες; :tez:πωπω καλή φαση που είναι αυτό ρε φίλε στη Φυλή κοντά στη Μονή;;;
Εχει Πορτοκαλι διαδρομη χαμηλα απο τις ταβερνες για ορειβασια και φτανεις στο καστρο ! 3.5 - 4 ωρες το ειχα κανει με φιλους ! https://parnitha.org/pezoporia-parnitha/%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B9-%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CF%8E%CF%81%CE%B1%CF%83-%CF%86%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%B7%CF%83/
Καλημερα παιδια! Πρωτο μου μεγαλο ταξιδι για Πρεβεζα εχθες! Ενα ντεποζιτο με το Shiver απο Αθηνα Εθνικη με εβγαλε 200 χιλιομετρα μεχρι το Ριο! Φουλ οικονομικα στο γκαζι ημουν και φορτωνενος! απο 4.000 με 5.000 στροφες με 120 χιλ ταχυτητα και στιγμιαία καταναλωση απο 3.7-5.0 !
Καλημερα παιδια! Πρωτο μου μεγαλο ταξιδι για Πρεβεζα εχθες! Ενα ντεποζιτο με το Shiver απο Αθηνα Εθνικη με εβγαλε 200 χιλιομετρα μεχρι το Ριο! Φουλ οικονομικα στο γκαζι ημουν και φορτωνενος! απο 4.000 με 5.000 στροφες με 120 χιλ ταχυτητα και στιγμιαία καταναλωση απο 3.7-5.0 !
ωραιος..το μοτερακι αυτο το εχουμε πει,εξω απ τα τειχη κεαληδαει και δεν καιει
θα εβαζα και εγω μια φωτο εχθες με το γερανο που φορτωσαμε το Shiver επειδη καηκε η μιζα αλλα ειχα νευρα !! Και στο γερανο που ηταν ολοι το κοιτουσαν! 😋 Πλεον η μηχανη εχει και ματακι... 🤷♀️🤣👌😁
μοτερακι 390 κτμ...πασπαρτου σαν μηχανακι εχει στυλ... καθημερινο οτι πρεπει.. του φιλου που το εχει,gs πουλησε και γυρναει με αυτο καθημερινα εχει και νευρο για 400αρι... οαση αναμεσα σε σκουτερ ειναι,τετοια μηχανακια
Κι εγώ έδωσα το Capo επειδή δεν την πάλευα άλλο να κουβαλάω τα κιλά του και να καίω ένα βυτίο για να πάω μια βόλτα. Θέλω κάτι ελαφρύ και με λίγα κυβικά, να αντικαταστήσει και την καθημερινή μετακίνηση με το παπί. Ένα για όλα!
Σκέφτομαι για σκούτερ, αλλά κρυφοκοιτάζω και μικρά μοτοσυκλετάκια μέχρι 500 κυβικά, σκέφτομαι και καμια σούπερ πάπια 185 κυβικά....όλα παίζουν! Να δούμε που θα κάτσει η μπίλια...πρέπει να χωράω κιόλας πάνω. Επιδόσεις δεν με νοιάζουν ιδιαίτερα.
Κι εγώ έδωσα το Capo επειδή δεν την πάλευα άλλο να κουβαλάω τα κιλά του και να καίω ένα βυτίο για να πάω μια βόλτα. Θέλω κάτι ελαφρύ και με λίγα κυβικά, να αντικαταστήσει και την καθημερινή μετακίνηση με το παπί. Ένα για όλα!
Σκέφτομαι για σκούτερ, αλλά κρυφοκοιτάζω και μικρά μοτοσυκλετάκια μέχρι 500 κυβικά, σκέφτομαι και καμια σούπερ πάπια 185 κυβικά....όλα παίζουν! Να δούμε που θα κάτσει η μπίλια...πρέπει να χωράω κιόλας πάνω. Επιδόσεις δεν με νοιάζουν ιδιαίτερα.
το μοτερακι 390 φιλε της κτμ σε διαφορες εφαρμογες το θεωρω ιδανικο απ σκουτερ αυτο της απριλια το καινουριο ειναι πολυ ωραιο
Αποστόλη, μου φαίνεται το πιο δύσκολο αυτό που ζητάς, για μένα όχι σε παπιά, ίσως μια σχετικά μικρή μοτοσυκλέτα που, επίσης δύσκολο, να είναι εντάξει με το ύψος σου.. Εγώ δύσκολα βρίσκω κάτι που να μου κάνει όπως θα ήθελα, έχω ύψος 186 και 86 κιλά.. Καλό ψάξιμο! :bye:
Κι εγώ έδωσα το Capo επειδή δεν την πάλευα άλλο να κουβαλάω τα κιλά του και να καίω ένα βυτίο για να πάω μια βόλτα. Θέλω κάτι ελαφρύ και με λίγα κυβικά, να αντικαταστήσει και την καθημερινή μετακίνηση με το παπί. Ένα για όλα!
Σκέφτομαι για σκούτερ, αλλά κρυφοκοιτάζω και μικρά μοτοσυκλετάκια μέχρι 500 κυβικά, σκέφτομαι και καμια σούπερ πάπια 185 κυβικά....όλα παίζουν! Να δούμε που θα κάτσει η μπίλια...πρέπει να χωράω κιόλας πάνω. Επιδόσεις δεν με νοιάζουν ιδιαίτερα.
Προσωπικά, είμαι στο 2ο beverly 300 και γράφω καμιά 15000 αστικά χλμ ετησίως, αν εξαιρέσεις το λίγο αυξημένο κόστος συντήρησης σε σχέση με μια πάπια που προσωπικά δεν με ενδιαφέρει, την ευκολία χρήσης που σου δίνει ένα σκούτερ δεν την έχει κανένα άλλο δίκυκλο, κακά τα ψέμματα. Αυτόματο, χώροι αποθήκευσης, καλή προστασία από τα στοιχεία της φύσης που βελτιώνεται ακόμα περισσότερο με κουβέρτα+χούφτες. Επίσης, μπορείς να δεις τα καινούργια κινέζικα/ινδικά μοτοσυκλετάκια από Voge/bajaj κτλ που φαίνονται αρκετά καλά, ανάλογα με το μπάτζετ που θες να διαθέσεις.
Θα συμφωνήσω 100% σε όλα, όπως έχω ξαναγράψει το δικό μας Beverly 250 ie έχει τώρα 150,000 χλμ. και δεν έχει κάποιο πρόβλημα, συνεχίζει κανονικά στον ανιψιό μου.. Αν σου αρέσουν τα Voge κλπ. οκ.. αλλά θα επιμείνω στα scooter.. Mε γλυκό χέρι περιορίζεις πολύ τις αλλαγές ιμάντα κλπ.. Μην μπερδεύεσαι, γλυκό όχι απαραίτητα αργό.. :thnk:
Συμφωνώ παιδιά. Σε σκούτερ προσανατολίζομαι έτσι κι αλλιώς. Πήγα μάλιστα και είδα και τα καινούρια beverly 300-400 euro 5. Πολύ καλά και ακριβώς τόση δύναμη όση θέλω. Είπα αν μου κάτσει το 300αρι το κλείνω επι τόπου. Δυστυχώς δεν με βόλεψε σωματομετρικά. Ένιωθα άβολα. Μάλλον είμαι για πιο απλωτά τύπου GT σκούτερ. Ισως το cruisym 300 ή κάποιο άλλο παρόμοιο. Θέλω τους χώρους και την προστασία αν πάρω σκούτερ, αλλιώς πάω και σε μηχανή Και τα καινούρια τα Απριλια 200 είναι ωραία, αλλά λίγα τα κυβικά τους. Αν σκουτερ θέλω τουλάχιστον 300 κυβικά
Απο μοτοσυκλετάκια κοιτάω μόνο το Himalayan. Δεν ξέρω, μου έκατσε σαν στυλ και είναι αρκετά ογκώδες για να μην χάνεται κάτω απο τα πόδια μου.
Κοιτάω και σε πάπια βέβαια στο άνω άκρο της κατηγορίας. Κάτι GTR και Sym 185 VF. Κυρίως για το μηδαμινό τους κόστος συντήρησης αλλά και τις πολύ καλές εφάμιλλες με των 300αριων σκούτερ επιδόσεις.
Να δούμε που θα κάτσει η μπίλια... :thnk: Κάπου σε κάτι απο αυτά θα είναι πάντως
Δεν θέλω όπως και να χει να φύγω πάνω απο τα 5k είτε σε καινούριο έιτε σε μεταχειρισμένο βαριά διετίας.
Θέση οδήγησης σχετικά άνετη για τέτοιου τύπου μοτό. Κάναμε μια 20λεπτη βόλτα στην Αθήνα και δεν με κούρασε πουθενά. Θα μου πείτε με 20λ τι να κουραστείς αλλά για τον δικό μου σωματότυπο και αυτά δείχνουν κάποια σημάδια σχετικά με την εργονομία. Γωνία γονάτων φυσικά αρκετά μαζεμένη. Επίσης, δεν με τσουρούφλισε. Βασικά δεν με ενόχλησε καθόλου η ζέστη! Εντυπωσιάστηκα τουλάχιστον, ειδικά σε σχέση με το XR που βράζεις. Επίσης έβγαζε κάποιους κραδασμούς στο ντεπόζιτο που με ξένισαν αρχικά, μετά όμως δεν με ενόχλησαν. Μοτέρ πολύ ελαστικό και χωρίς θορύβους, θα το έλεγα πιο φιλικό σίγουρα από του BMW. Πολύ χαμηλά δεν μπερδεύει/ξεροβήχει, όμως μεσαίες δεν μου έβγαλε την αμεσότητα του ΒMW, φάνηκε πιο φυμωμένο. Άνοιγα φουλ γκάζι (σε κάποια σημεία) με 2-3η και ήταν "τζούφιο". Θεωρώ ότι ίσως φταίει η ρύθμιση των ηλεκτρονικών (δεν ασχολήθηκα καθόλου, όπως μου το έδωσαν το οδήγησα)που μάλλον το έκοβαν σε φουλ γκάζι γιατί όταν το άνοιγα πιο γραμμικά στην απίθανη ελληνική άσφαλτο άφηνε ένα ελαφρό ντριφτ του πίσω τροχού. Σίγουρα γκάζι θα έχει,, μου φάνηκε πάντως αρκετά πιο ήμερο από το BMW. Η απουσία των ημιενεργητικών αναρτήσεων με ξένισε επίσης, στις μεταφορές βάρους από άνοιγμα/κλείσιμο γκαζιού ένοιωθα τις συμβατικές αναρτήσεις να κινούνται, κάτι που είχα ξεχάσει:)
Συνολικά ένα πολύ συμπαθητικό μηχανάκι, σχετικά άνετο και έυχρηστο. Ωραίο μοτεράκι, όμορφο (κατά την γνώμη μου) εμφανισιακά, εντυπωσιακή η οθόνη lcd. Στην τιμή του είναι καλή επιλογή πιστεύω.
Σχεδόν όλες οι κατηγορίες δρόμου.ενα μοταρδ λείπει :D
Τίτλος: Απ: Συμβαίνει τώρα!
Αποστολή από: Le Tavernier στις Ιούλιος 11, 2022, 09:11:47 μμ
Μου έκανε έφοδο ο @Cris (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220711/6f44ad4cd5c82eed7fadd503cdfee11f.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220711/5f8f80f07e839787fbd508657903b2dc.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220711/9301651df039b67bebade1b0539e17c0.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220711/05fa6b99cfcfebc9ca36ef891c3fc7f5.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220711/44b2c569db1e75f64b00f38c79f47e0f.jpg)
Στάλθηκε από το CPH2023 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό το διάστημα ίσως δεν θα έχουμε μεγάλη συμμετοχή λόγω οικογενειακών διακοπών ειδικά για αυτούς που έχουν μικρά παιδιά οπότε Σεπτέμβριο θα ήταν πολύ καλύτερα!😉
Αγαπητέ Cris, ακόμα δεν μπορώ να πω κάτι επίσημα αλλά γίνονται κάποιες συζητήσεις για πιθανή μάζωξη μαζί και με αδελφά brands του Piaggio group ;) :D . Όταν με το καλό έχω κάτι πιο χειροπιαστό θα γράψω να το δούμε :ohyes: .
Αγαπητέ Cris, ακόμα δεν μπορώ να πω κάτι επίσημα αλλά γίνονται κάποιες συζητήσεις για πιθανή μάζωξη μαζί και με αδελφά brands του Piaggio group ;) :D . Όταν με το καλό έχω κάτι πιο χειροπιαστό θα γράψω να το δούμε :ohyes: .
Αγαπητέ Cris, ακόμα δεν μπορώ να πω κάτι επίσημα αλλά γίνονται κάποιες συζητήσεις για πιθανή μάζωξη μαζί και με αδελφά brands του Piaggio group ;) :D . Όταν με το καλό έχω κάτι πιο χειροπιαστό θα γράψω να το δούμε :ohyes: .
Αγαπητέ Cris, ακόμα δεν μπορώ να πω κάτι επίσημα αλλά γίνονται κάποιες συζητήσεις για πιθανή μάζωξη μαζί και με αδελφά brands του Piaggio group ;) :D . Όταν με το καλό έχω κάτι πιο χειροπιαστό θα γράψω να το δούμε :ohyes: .
Ο Μάριο...ευτυχής ιδιοκτήτης tuareg 660 εξ Ιταλίας. Είχε χαθεί καθώς εψαχνε να βρει πως θα μπεί στο λιμάνι για να κάνει τσεκιν με τη Grimaldi για Μπρίντιζι.
Ταλαίπωρος απριλιανος σκέφτηκα γυρνώντας με το τουόνο νυχτιάτικα, ξυπνώντας τον κόσμο με τις ακραπες και σταμάτησα να βοηθήσω.
Ιδιοκτήτης του φορουμ http://www.apriliatuareg.org/ παρακαλώ! ;)
3/ήμερο, Ζαβόρδα-Δεσκάτη Γρεβενών- Μετέωρα, επιστροφή από Μπράλο-Άμφισσα-Δελφοί- Αράχωβα, περίπου 1100 χλμ. από Κορωπί με το Nexus με μέση κατανάλωση 2,7 λίτρα/ 100χλμ... Πέρασα απ' έξω από τον Διάκο και του έκλεισα ραντεβού! Τα λέμε εκεί!! :bye:
Επίσης την ίδια(σχεδόν) διαδρομή, εκτός από το κομμάτι Δελφοί-Αράχωβα το κάναμε πέρυσι με την Αθηναϊκή λέσχη Vespa που διοργανώθηκε στα Μετέωρα η Πανελλήνια συγκέντρωση με px 200.. Κέφι και καλή παρέα και όλα γίνονται! :dry:
Συνέβη νωρίτερα... Daytona - Caponord 1-0 Ευτυχώς μόνο κάποιες υλικές ζημιές.
Ενώ έχω βγάλει φλας και στρίβω αριστερά έρχεται καρφί απο πίσω νεανιας μετά κινέζου παπακίου να με προσπεράσει για να παει ευθεία.
Αγκαλιές και τα σχετικά και πτώση όπως είναι λογικό. Τον λυπήθηκα τον πιτσιρικά γιατί τα εγκαύματα τριβής του τα απέκτησε.
Φορτώθηκε οδική το capo γιατί έχασε και λάδια απο το φιλτροκούτι μάλλον όταν ξάπλωσε και δούλευε για λιγο ο κινητήρας.Ασφαλιστικές τώρα για τα των ζημιών και μάλλον πάω και για αντικατάσταση κράνους. Θα δούμε.
Αφού είσαι καλά.. δυστυχώς τα μηχανάκια θέλουν περισσότερη προσοχή πιά..
Έτσι ακριβώς φίλε μου. Απλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δύσκολα να την είχα ψιλιαστεί για τη βλακεία του από πίσω. Στον καθρέφτη που είχα ελέγξει λίγο πριν το πεδίο πίσω ήταν καθαρό όπως και το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας μπροστά μου. Εμφανίστηκε σχεδόν από το πουθενά το παπί για να προσπεράσει.
Έγινε καταγραφή και από αξιωματικό υπηρεσίας της τροχαίας και από τις 2 ασφαλιστικές και αναμένουμε. Μίλησα και με το παιδί ξανά τώρα το απόγευμα να δω πως είναι και απ ότι μου είπε δεν είχε ιδιαίτερη ενόχληση από τα εγκαύματα τριβής.
Συνέβη νωρίτερα... Daytona - Caponord 1-0 Ευτυχώς μόνο κάποιες υλικές ζημιές.
Ενώ έχω βγάλει φλας και στρίβω αριστερά έρχεται καρφί απο πίσω νεανιας μετά κινέζου παπακίου να με προσπεράσει για να παει ευθεία.
Αγκαλιές και τα σχετικά και πτώση όπως είναι λογικό. Τον λυπήθηκα τον πιτσιρικά γιατί τα εγκαύματα τριβής του τα απέκτησε.
Φορτώθηκε οδική το capo γιατί έχασε και λάδια απο το φιλτροκούτι μάλλον όταν ξάπλωσε και δούλευε για λιγο ο κινητήρας.Ασφαλιστικές τώρα για τα των ζημιών και μάλλον πάω και για αντικατάσταση κράνους. Θα δούμε.
Ευτυχώς είσαι καλά Ζήση,όπως και ο άμυαλος παίδας που σε εμβόλισε.Λυπάμαι πάρα πολύ.Ελπίζω και το Capo μην έχει κάτι σοβαρό.Ολοι λίγο πολύ το έχουμε πάθει αυτό,και μάλιστα σχεδόν πάντα απο παπάκι.Εγώ απλά όσες φορές μου έτυχε πρόλαβα και πήγα ευθεία και σοριάστηκε μόνος του ο παραβάτης.Θέμα τύχης.
Τώρα το είδα Ζήση. Ευτυχώς είσαι καλά και συ και το παιδί και δεν έγινε κάτι σοβαρό. Εύχομαι να τελειώσει γρήγορα και ανώδυνα η περιπέτεια. Τα σίδερα γίνονται. Όσο αφορά τα μικρότερα μηχανάκια-σκούτερ, τείνουν να γίνουν πιο επικίνδυνα από τα αυτοκίνητα. Προσπεράσεις από δεξιά, ταχύτητες αχρειαστες για τα δεδομένα της κίνησης, κράνος και λοιπός εξοπλισμός ούτε για τα τυπικά και καμιά αίσθηση κινδύνου. Να πάνε όλα καλά.
Τώρα το είδα Ζήση. Ευτυχώς είσαι καλά και συ και το παιδί και δεν έγινε κάτι σοβαρό. Εύχομαι να τελειώσει γρήγορα και ανώδυνα η περιπέτεια. Τα σίδερα γίνονται. Όσο αφορά τα μικρότερα μηχανάκια-σκούτερ, τείνουν να γίνουν πιο επικίνδυνα από τα αυτοκίνητα. Προσπεράσεις από δεξιά, ταχύτητες αχρειαστες για τα δεδομένα της κίνησης, κράνος και λοιπός εξοπλισμός ούτε για τα τυπικά και καμιά αίσθηση κινδύνου. Να πάνε όλα καλά.
Ευχαριστώ Νίκο. Έτσι είναι κινούνται πολύ επικίνδυνα και απερίσκεπτα στο δρόμο δυστυχώς.
Εμεις θα τα πούνε και Κυριακή για καφεδάκι. Δεν ξέρω αν πρόλαβε να σε ενημερώσει ο Μπάμπης. Του είπα να σου στείλει. Το μέρος δεν έχει κανονίστει ακόμα θα μιλήσουμε και τηλ.
πω ρε Ζηση ευτυχως δεν επαθες τιποτα,ευχομαι να ειναι το τελευταιο,εχω παθει το ιδιο πριν μερικα χρονια μονο που εμενα με ειχε εμβολισει.......ποδηλατο σε κατηφορα
πω ρε Ζηση ευτυχως δεν επαθες τιποτα,ευχομαι να ειναι το τελευταιο,εχω παθει το ιδιο πριν μερικα χρονια μονο που εμενα με ειχε εμβολισει.......ποδηλατο σε κατηφορα
Ευχαριστώ πολύ Θανάση! Ποδήλατο, ε; αυτό κι αν είναι!
Κυριακή με την Αθηναϊκή Λέσχη Vespa, ορεινή Κορινθία, λίμνη Στυμφαλία, σχετικά μικρή βόλτα, φοβερή παρέα, πολλή διασκέδαση.. Να είμαστε καλά και ραντεβού στον Διάκο! :bye:
Συνέβη νωρίτερα σήμερα....η καλή μέρα απο το πρωί φαίνεται δεν λένε; Τώρα αναμονή μέχρι να βρώ καινούργια τάπα.....και το Κάπο κάθεται δίχως λάδια στα σωθικά του.
Ελπίζω να μην ξεχαστώ και πάω να το βάλω μπροστά!! :tez: Η αγαπημένη μας Απρίλια την κοστολογεί σαν χρυσό την τάπα. Υπάρχει περίπτωση να την βρώ αρκετά φθηνότερα σε μαγαζί με καρτ που ασχολείται με κινητήρες Rotax και έχουν κοινά κάποια πραγματάκια. Θα ενημερώσω αν είναι.
Τίτλος: Απ: Συμβαίνει τώρα!
Αποστολή από: Κολιαδημας Ιωάννης στις Σεπτέμβριος 29, 2022, 09:40:12 πμ
Καλημέρα πόσα λεφτά μπορεί να χρεώνει η αντιπροσωπεία ρώτησες Εγώ πριν λίγα χρόνια είχα πάρει μία αλλά δεν την είχα πληρώσει πολύ ακριβά αν θυμάμαι καλά 18 €
Καλημέρα Δημήτρη. Ήταν η ώρα της μάλλον. Δε θύμαμαι μονο ρε συ αν αυτή η βίδα έχει απο κατω χαλκοροδέλα. Μήπως έλειπε η ροδέλα και ειχε σφίχτεί παραπάνω κι έσπασε στην προσπάθεια να τη λύσεις?
Καλημέρα πόσα λεφτά μπορεί να χρεώνει η αντιπροσωπεία ρώτησες Εγώ πριν λίγα χρόνια είχα πάρει μία αλλά δεν την είχα πληρώσει πολύ ακριβά αν θυμάμαι καλά 18 €
19 ευρο την χρεωνει η Απριλια απο οτι ειδα, ενω η ιδια βιδα με κωδικο Rotax είναι στα 11 ευρο.
Καλημέρα Δημήτρη. Ήταν η ώρα της μάλλον. Δε θύμαμαι μονο ρε συ αν αυτή η βίδα έχει απο κατω χαλκοροδέλα. Μήπως έλειπε η ροδέλα και ειχε σφίχτεί παραπάνω κι έσπασε στην προσπάθεια να τη λύσεις?
Απ' οτι βρηκα στο ινετ, ψιλοπονανε τα μοτερ μας σε αυτην την βιδα. Διαβασα οτι στο v4 tuono και μετα την δινει μαζι με ροδελα. Εμενα στο Καπο ηταν με ροδελα ενω στο tuono είναι διχως ροδελα.
Καλά εχω χαλάσει κι εγώ τέτοια βίδα. Εμένα δεν έσπασε, σπάναρε οποτε μετά έπαιξε μέθοδος ΣφυΚα...Σφυρί Κατσαβιδι δηλαδή και βγήκε....χαχαχα. Της έκανα χάραξη για ίσιο κατσαβιδι και την ξεβίδωμα γιατι δεν είχα εξωλκέα πρόχειρο. :D
Πριν λίγο στη Λούτσα Ξεκινά να φύγω με το shiver για το σπιτι. Βλέπω αραγμένο δίπλα ένα dorso χρώματος ελαφρός γκρίζο-περλε. Κάθομαι και χαζεύω λίγο τα αδερφάκια, αφήνω δυο αυτοκολητα και καβαλάω να φύγω. Εκείνη τη στιγμή περνά από μπροστά ένας παππούς με το εγγονάκι του 4 χρόνων. Λέει στον μπόμπιρα δείχνοντας το shiver μου «να, σου αρέσει αυτή η μηχανή να σου πάρω μια τέτοια;» Και με αυτή την αφοπλιστική ειληκρινια των παιδιών του λέει ο μπόμπιρας «όχι παππού αυτή δεν είναι καθόλου ωραία» και τρέχοντας προς το dorso φωνάζει « εγώ αυτή θα πάρω, αυτή είναι ωραία…» :s1ap Μάζεψα τον πληγωμένο εγωισμό του shiver και τον δικό μου και χαθήκαμε και οι δυο σιωπηλά στην αφάνεια… :tez:
Πριν λίγο στη Λούτσα Ξεκινά να φύγω με το shiver για το σπιτι. Βλέπω αραγμένο δίπλα ένα dorso χρώματος ελαφρός γκρίζο-περλε. Κάθομαι και χαζεύω λίγο τα αδερφάκια, αφήνω δυο αυτοκολητα και καβαλάω να φύγω. Εκείνη τη στιγμή περνά από μπροστά ένας παππούς με το εγγονάκι του 4 χρόνων. Λέει στον μπόμπιρα δείχνοντας το shiver μου «να, σου αρέσει αυτή η μηχανή να σου πάρω μια τέτοια;» Και με αυτή την αφοπλιστική ειληκρινια των παιδιών του λέει ο μπόμπιρας «όχι παππού αυτή δεν είναι καθόλου ωραία» και τρέχοντας προς το dorso φωνάζει « εγώ αυτή θα πάρω, αυτή είναι ωραία…» :s1ap Μάζεψα τον πληγωμένο εγωισμό του shiver και τον δικό μου και χαθήκαμε και οι δυο σιωπηλά στην αφάνεια… :tez:
Κουράγιο Διονύση, ο χρόνος είναι γιατρικό, θα το ξεπεράσεις...
Έχεις άξιο συμπαραστάτη το φίλο Lightd... Γυρίζει το Ιόνιο για δουλειά και κατω απο τη σέλα κουβαλάει μαγιό και πετσέτα. Οπου βρεί ευκαιρία βουτάει να καθαρίσει σώμα και πνεύμα! ;)
Έχεις άξιο συμπαραστάτη το φίλο Lightd... Γυρίζει το Ιόνιο για δουλειά και κατω απο τη σέλα κουβαλάει μαγιό και πετσέτα. Οπου βρεί ευκαιρία βουτάει να καθαρίσει σώμα και πνεύμα! ;)
Δικές του οι φωτό που έλαβα πρίν λιγο.
Το χειμερινο μπάνιο καθαρίζει νους και σώμα... Το καλοκαιρινό τα καιει :D
Μεγειά Διονύση! :kalo: Το είχα και το έχω ακόμα ως καθημερινό κράνος. Τη θέση του θα πάρει για τα ταξίδια το GT Air 2 που απέκτησα πρόσφατα. Σε γενικές γραμμές το έχω ευχαριστηθεί. Να το χαρείς και να γράψεις πολλά και ευχάριστα km!
Σαββατοκύριακο στην Λιμνιώνα- Ευβοίας, πολύ στροφιλίκι & πολύ ωραία διαδρομή, μέτριο χώμα, αλλά οι τρείς μισότρελοι ηλικιωμένοι βγήκαμε σχετικά αλώβητοι.. :bye:
Σαββατοκύριακο στην Λιμνιώνα- Ευβοίας, πολύ στροφιλίκι & πολύ ωραία διαδρομή, μέτριο χώμα, αλλά οι τρείς μισότρελοι ηλικιωμένοι βγήκαμε σχετικά αλώβητοι.. :bye:
πωωω το χασκυ ειναι το 125???? ωραιο εργαλειο.. μπροαβο του που το διατηρει ακομα. το χαρηκα κ εγω ενα φεγγαρι. :kalo:
Καλημέρα σας απ' τα ψηλά..και ένα βιντεάκι https://vm.tiktok.com/ZGJutRLTK/(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230506/1a6957f87ef643c18f00c6c93b070513.jpg)
Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για δωσε καμια πληροφορια Γιωργο!! Ηθελα να παω να το δω τις προαλλες που ημουν Αθηνα αλλά μια η ζεστη, μια η απιστευτη κινηση που είχε καθως και ο πονοκεφαλος που ειχα, με εκαναν να το αναβαλλω για άλλη φορά
Είναι κάποιο επίσημο test ride ή φίλου; Γιατί πέρασα από αντιπροσωπεία και μου είπαν πως δεν έχουν.
Είναι εταιρικό, λογικά θα βγαίνει και τεστ ράιντ. Μπορεί να μην είχαν την δεδομένη στιγμή (πχ να έχουν δώσει δημοσιογραφικά κτλ), ρώτα σε κανα δυο ντήλερς να δεις.
Για δωσε καμια πληροφορια Γιωργο!! Ηθελα να παω να το δω τις προαλλες που ημουν Αθηνα αλλά μια η ζεστη, μια η απιστευτη κινηση που είχε καθως και ο πονοκεφαλος που ειχα, με εκαναν να το αναβαλλω για άλλη φορά
Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ δεν ήμουν πολύ ζεστός στην βόλτα. Λίγο η κούραση της δουλειάς και η ζέστη με έκαναν διστακτικό. Τελικά πήγαμε Σούνιο και στην επιστροφή πήρα το Stelvio να δω πως μου φαίνεται. Να πω ότι το είχα δει στατικά στην έκθεση (στο περίπτερο του ΜΟΤΟ) και έχοντας ανέβει τότε πάνω μου είχε φανεί λίγο βαρύ να σηκωθεί από το στάντ. Αυτό σε συνδιασμό με τον κινητήρα Guzzi (φανταζόμουν κάτι σε βαρεμάρα, σαλιγκάρι κτλ) με έκανε να κρατώ μικρό καλάθι.
Οποία πλάνη, το μηχανάκι είναι πραγματικά πολύ καλό!!! Καταρχήν, φοβερό μοτέρ. Γραμμικό και δυνατό, τραβάει καθαρά από χαμηλά χωρίς να διαμαρτύρεται, έχει δυνατές μεσαίες και συνεχίζει απτόητο ψηλά. Έφερα στο μυαλό μου το Capo 1200 του Μανώλη BOUSNAK (το είχα οδηγήσει στην Επίδαυρο) που ενώ είχε δυνατές μεσαίες, μετά τις 7-8000 ψόφαγε κυριολεκτικά. Στο Στέλβιο δεν υπήρχε κάτι τέτοιο, δυνατό και μεστό παντού χωρίς να δείχνει να κουράζεται ή να ξεφουσκώνει ψηλά. Πραγματικά σχεδόν εντυπωσιάστηκα, ίσως επειδή δεν περίμενα κάτι τέτοιο. Τα φρένα επίσης ήταν εντυπωσιακά δυνατά και άμεσα θυμίζοντας σπορ μοτοσυκλέτες ( το Tuono factory μου ή το S1000R που είχα), σαφώς ανώτερα από του ΚΤΜ. Πολύ καλή ανεμοκάλυψη με την ζελατίνα στην ψηλή θέση, δοκίμασα να έχω ανεβασμένο το "σπαστό" κράνος που φόραγα και ενώ στο ΚΤΜ μετά τα 100-110 νοιώθω οτι αρχίζει να με τραβάει προς τα πάνω, στο Stelvio ήμουν πολύ άνετα σε αυτές τις ταχύτητες, με κλειστό δεν με ενόχλησε καθόλου (έως +150χλμ/ω) και δεν παρατήρησα ούτε θόρυβο ή κάποιους στροβιλισμούς. Μάλλον άριστα κι εκεί. Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή και συμβαδίζει με το νέο εργονομικό στυλ που θέλει χωμένη θέση οδήγησης και ψηλά το τιμόνι. Προσωπικά δεν με τρελαίνει, μου θυμίζει στρητ μηχανάκι από το ντεπόζιτο και πίσω και ονοφ μπροστά. Προτιμώ την "επάνω" αίσθηση που μου δίνει το ΚΤΜ με επιπλέον πιο ανοικτές γωνίες στα γόνατα. Φαρδύ τιμόνι, η σέλα (στο μισάωρο αυτό της επιστροφής) μου δεν μου φάνηκε πολύ άνετη χωρίς να μπορώ να εντοπίσω αν θέλει περισσότερο πάχος ή μαλακότερο υλικό. Στρίβει πολύ εύκολα, σχεδόν περισσότερο από ότι έχεις υπολογίσει και είναι πολύ σταθερό. Επίσης κάτι που με εντυπωσίασε καθώς περίμενα κάτι πιο αργό και νωχελικό, καμία σχέση! Οι αναρτήσεις είναι μάλλον προς το σφικτό, η μοτοσυκλέτα βέβαια είχε 850χλμ στο οδόμετρο. Ζέστη από το μοτέρ δεν ένοιωσα όταν με το ΚΤΜ κάνω σάουνα. Το κιβώτιο ήταν λίγο θορυβώδες, όταν κούμπωνες πρώτη πήδαγε λίγο μπροστά και οι υπόλοιπες ταχύτητες είχαν μια αίσθηση γκλανκ όταν έμπαιναν (πχ στο ΚΤΜ έχουν μια αίσθηση γκρουχ αν με εννοείτε), όχι όμως κάτι ενοχλητικό. Δεν είχε σίφτερ. Αρνητικό, πέραν της θέσης οδήγησης που δεν με πολυτρελαίνει αλλά είναι υποκειμενικό και προφανώς συνηθίζεται, ο ηλεκτρονικός μηχανισμός της ζελατίνας που φαινόταν λίγο ξεχαρβαλωμένος. Δεν ξέρω αν ήταν κάποιο πρόβλημα της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας. Επίσης δεν μου πολυάρεσε το πίσω φωτιστικό, μου έβγαζε μια παπουδίλα ενώ όλο το υπόλοιπο μηχανάκι είναι πολύ όμορφο. Ποιοτικά δεν είδα κάτι άσχημο (πέραν της ζελατίνας) και φαίνεται καλοφτιαγμένο και όχι φθηνιάρικο. Νομίζω μόνο το Triumph φαίνεται πιο ποιοτικό. Το σύστημα radar μου φάνηκε περισσότερο γκατζετιά έτσι όπως δούλευε (μόνο προειδοποίηση blind spot και εμπρός σηματάκι ότι πλησιάζεις σε εμπόδιο), δεν θα το πλήρωνα.
Ολοκληρώνοντας, μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα που αξίζει να αγοραστεί για αυτό που είναι, χωρίς απαραίτητα να είναι κάποιος Γκουτζίστα.
:kalo: :kalo: :kalo: Αναλυση καλυτερη και απο δημοσιογραφο!!! Με καλυψες πλήρως μιας που είμαστε και στα ιδια "κυβικα" λογω του οτι ειμαστε ψηλα αγόρια!! :chrs: :chrs:
Δεν συμβαίνει τώρα, συνέβη πριν μερικές εβδομάδες και είχα σκοπό να στρωθεί στην συνάντηση στο Φενεό αλλά οι υποχρεώσεις με έχουν γονατίσει.
Είχα πάρει ένα Honda Hornet 750 για καθημερινό μηχανάκι με το οποίο ποτέ δεν αγαπηθήκαμε. Εξαιρετικός κινητήρας αλλά πολλά πράγματα που δεν μου άρεσαν. Οπότε θα βρει άλλη οικογένεια.
Οπότε πήρα το ρίσκο να έχω Aprilia για καθημερινό και ιδού το Tuono 660.
Το πιο σημαντικό είναι πως είναι αυτό που έψαχνα. Ένα εύκολο σχετικά μηχανάκι για καθημερινή χρήση αλλά που την ίδια στιγμή σε κάνει να χαίρεσαι να το οδηγείς.
Εν πολλοίς πρόκειται πράγματι για ένα μικρό Tuono V4. Σου δίνει την ίδια αίσθηση και από άποψη κινητήρα, φρένων και στησίματος σε μικρογραφία.
Βγάζοντας έξω τον κινητήρα (πως να συγκρίνεις 175 με 100 άλογα) το ότι είναι "μικρό" το καταλαβαίνεις μόνο από την ανάρτηση που προφανώς δεν είναι του επιπέδου των ηλεκτρονικών Ohlins.
Αλλά τα όρια του είναι πολύ ψηλότερα από τις οδηγικές ικανότητες της συντριπτικής πλειονότητας των αναβατών, σίγουρα από τα δικά μου.
Γενικά το έχω χαρεί πολύ και είναι πολύ πιθανό να μείνει το μοναδικό μου, διότι το V4 είναι μεν ένα διαμάντι (ειδικά από το 2021 και μετά) αλλά είναι υπερβολικό να έχω και τα 2.
Χαχα...ο κύριος Gee από πάνω φταίει που με έπεισε πίσω στο 2017 να πάμε να κάνουμε δοκιμή το V4 και έπεσα στα βαριά :tez:
μετα αλλαξοπίστησε βέββαια :P
πες μας και 2 λόγια για το hornet. Οδήγησα στην συνάντηση το transalp που ειχε φέρει ενα φίλος και το μοτέρ μου φάνηκε ενδιαφέρον αλλα δεν έκανε για on off μηχανάκι. Σκέφτηκα ότι στο hornet θα δίνει πολυ ενδιαφέρον αλλα φαντάζομαι δεν το κολακεύουν τα περιφεριακά; Κλασική χονδα;
πες μας και 2 λόγια για το hornet. Οδήγησα στην συνάντηση το transalp που ειχε φέρει ενα φίλος και το μοτέρ μου φάνηκε ενδιαφέρον αλλα δεν έκανε για on off μηχανάκι. Σκέφτηκα ότι στο hornet θα δίνει πολυ ενδιαφέρον αλλα φαντάζομαι δεν το κολακεύουν τα περιφεριακά; Κλασική χονδα;
Το κύριο πρόβλημα με το Hornet είναι ότι δεν ξέρει τι μηχανάκι θέλει να είναι.
Ο κινητήρας του, όπως είπα, εξαιρετικός γεμάτος παντού 92 άλογα ονομαστικά στα δυναμόμετρα 90 τροχό. Ωραίος βαθύς ήχος εξάτμισης που σε κάνει να θες να οδηγήσεις σβέλτα. Επίσης καλά φρένα (όχι Tuono αλλά καλά) και η ποιότητα κατασκευής κλασική Honda.
Κάπου εκεί τελειώνουν τα θετικά του. Το στήσιμο του με μέτρια ανάρτηση και τη θέση οδήγησης σε παραπέμπουν σε μικρότερη κατηγορία και σε μηχανάκι "δουλειάς". Οπότε έχεις ένα κινητήρα σπορ σε μια μηχανή που δεν είναι κατά τα άλλα σπορ. Την ίδια στιγμή θέση συνεπιβάτη άβολη οπότε τρέχα γύρευε. Τέλος κακά ηλεκτρονικά και quickshifter και κιβώτιο πάλι μέτριο.
Για ένα νέο αναβάτη που θέλει αυτή τη κατηγορία στα 8700 δεν το θεωρώ κακή περίπτωση αλλά για αυτό που έψαχνα εγώ δεν έκανε.
Και αυτό δεν είναι απαραίτητα θέμα Honda. Το CB 300 που είχα και έχει ο αδερφός είναι φοβερό μηχανάκι με στήσιμο άλλης κατηγορίας. Αλλά παρότι 300 κυβικά και με κινητήρα άλλης εποχής έχει 7χιλιάδες ευρώ, οπότε αναρωτιέσαι που έγινε οικονομία στο Hornet που και ολοκαίνουργιο και μεγαλύτερο και made in Japan για να κοστίζει μόνο 1700€ επιπλέον.
Όσο μεγαλώνω, συνειδητοποιώ ότι τα μικρά μηχανάκια έχουν πολλή περισσότερη πλάκα. Έπεισα την γυναίκα μου να βγάλει δίπλωμα για 125, έτσι ώστε να πάρω ένα 125 για πίστα καρτ χαχα
Κάτι το βάρος, κάτι η (πολύ) περισσότερη δύναμη που απαιτούν μεγαλύτερη προσοχή, όντως έχεις απόλυτο δίκιο και δεν έχει να κάνει με την ηλικία!! Τα καλύτερα ταξίδια μου (εντός & εκτός) τα έχω κάνει με sccoter.. :kalo: