0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Νήμα για συμβάντα της τρέχουσας στιγμής.Ξεκινάω με φρέσκο φρέσκο ολίγων λεπτών πρινΤο ανταλλάζω το Capo; Πείτε τώρα που γυρίζει. Είμαι με τα κλειδιά στο Στάλθηκε από το RMX3085 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άνετο, αλλά απο ανεμοκάλυψη, βράσε όρυζα
Παράθεση από: unocapo στις Νοέμβριος 16, 2021, 12:18:50 μμΆνετο, αλλά απο ανεμοκάλυψη, βράσε όρυζα ελα ρε παμπριζαρα βλεπω...
Παράθεση από: Πυξιδας στις Νοέμβριος 16, 2021, 12:25:32 μμΠαράθεση από: unocapo στις Νοέμβριος 16, 2021, 12:18:50 μμΆνετο, αλλά απο ανεμοκάλυψη, βράσε όρυζα ελα ρε παμπριζαρα βλεπω... Στο 1.94 δεν αρκεί. Αρχίζω και πιστεύω πως για ήσυχο (απο αέρα) ταξίδι υψηλών ταχυτήτων ούτε το Caponord βολεύει στο ύψος μου.Πρέπει να δοκιμάσω και κανα RT να δω τι γίνεται και σε εκείνη την κατηγορία.
Παράθεση από: unocapo στις Νοέμβριος 16, 2021, 01:44:46 μμΠαράθεση από: Πυξιδας στις Νοέμβριος 16, 2021, 12:25:32 μμΠαράθεση από: unocapo στις Νοέμβριος 16, 2021, 12:18:50 μμΆνετο, αλλά απο ανεμοκάλυψη, βράσε όρυζα ελα ρε παμπριζαρα βλεπω... Στο 1.94 δεν αρκεί. Αρχίζω και πιστεύω πως για ήσυχο (απο αέρα) ταξίδι υψηλών ταχυτήτων ούτε το Caponord βολεύει στο ύψος μου.Πρέπει να δοκιμάσω και κανα RT να δω τι γίνεται και σε εκείνη την κατηγορία. Η πλήρη κάλυψη έχει τα μειονεκτήματα της απουσίας αίσθησης ταχύτητας,με ότι συνεπάγεται αυτό
Ψηθηκα,αλλα αφου διαβασα οτι εισαι 1,94 κ σε βαραει αερας...φανταζομαι σε μενα τι θα γινεται...κριμα γαμωτο,ψηνομουν!...
Παράθεση από: dimos στις Νοέμβριος 17, 2021, 12:25:43 πμΨηθηκα,αλλα αφου διαβασα οτι εισαι 1,94 κ σε βαραει αερας...φανταζομαι σε μενα τι θα γινεται...κριμα γαμωτο,ψηνομουν!... Υπάρχει μηχανή που στο 1.94 δεν σε βαράει αέρας;ΤΟ ΘΕΛΩ! Σοβαρά όμως, ακόμη δεν έχω βρει το μηχανάκι που να έχει την τέλεια ανεμοκάλυψη. Κι έχω αλλάξει πολλές μηχανές και καβαλήσει κι άλλες τόσες που δεν ήταν δικές μου.Διάβασα προχτές σε διπλανό φόρουμ πως με GS πηγαίνεις με 170 και δεν σε χτυπάει αέρας και αυτοί που το έλεγαν ήταν σε κοντινό μου ύψος. Το θεωρώ απίθανό. Πιστεύω απλά πως τους έχει χτυπήσει ο ιός GSίτιδας και τα βλέπουν όλα τέλειαΘα ήθελα να δοκιμάσω βέβαια GS για να το διαπιστώσω, αλλά όλοι μου το δίνουν για 5 λεπτάκια και όχι να βγω ταξίδι σε Ε.Ο να δω πόσα πιάνει!
Η ανεμοκάλυψη είναι κάτι πολύ σχετικό, παίζουν πάρα πολλοί παραγόντες ρόλο στο πως ο καθένας από εμάς την αντιλαμβάνεται. Το κράνος που φοράς, η προηγούμενη εμπειρία σου σε μοτοσυκλέτες, το ύψος, ακόμα και η ανοχή στον θόρυβο που έχει ο καθένας μας.Προσωπικά, ερχόμενος από αρκετά naked (και με ύψος 1,97) βρίσκω τα περισσότερα "παμπριζάτα" μηχανάκια με καλή ανεμοκάλυψη ενώ το μόνο θέμα μου είναι συνήθως με τους στροβιλισμούς/θόρυβο. Πχ, όταν είχα το 990 adv με μαμίσια ζελατίνα, αντιμετώπιζα αρκετό θόρυβο που γινόταν σχεδόν ενοχλητικός (κάποιοι ισχυρίζοντας ότι με την ψηλότερη touring της ΚΤΜ βελτιωνόταν το θέμα ενώ άλλοι κόβοντας την μαμίσια και δημιουργώντας μικρότερη υποπίεση ήταν καλύτερα τα πράγματα). Δες τώρα μια μικρή λεπτομέρεια, αλλάζοντας (μεταγενέστερα βέβαια) το κράνος μου από sport/racing σε sport/touring (από HJC RHPA 11 σε SHOEI GT AIR) είδα ΜΕΓΑΛΗ διαφορά στον θόρυβο και λιγότερη στη σταθερότητα, τόση που μπορώ πλέον να ταξιδέψω με ανεκτό επίπεδο θορύβου και χωρίς ωτασπίδες (πχ, στην εκδρομή την προηγούμενη Κυριακή στην Επίδαυρο)!Τώρα με το s1000xr, μπορώ να πω με αρκετή σιγουριά ότι είμαι ευχαριστημένος από την ανεμοκάλυψη και τον θόρυβο, ταξιδεύω άνετα με 140-170χλμ/ω και την ζελατίνα στην ψηλή θέση (η οποία είναι sport και όχι τεράστια) ενώ στην χαμηλή θέση είναι επίσης αρκετά καλή η ανεμοκάλυψη, νοιώθεις όμως τις ριπές του αέρα στο κράνος. Κατά καιρούς, έχω σκεφτεί να βάλω μια touring ψηλότερη αλλά φοβάμαι ότι θα αντιμετωπίσω θέμα με τον θόρυβο, είμαι της γνώμης ότι όσο ψηλότερη είναι η ζελατίνα αυτό δημιουργεί στροβιλισμούς από την υποπίεση στο πίσω μέρος της.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι