Απογευματινό τεστ ράιντ!
Είναι κάποιο επίσημο test ride ή φίλου; Γιατί πέρασα από αντιπροσωπεία και μου είπαν πως δεν έχουν.
Είναι εταιρικό, λογικά θα βγαίνει και τεστ ράιντ. Μπορεί να μην είχαν την δεδομένη στιγμή (πχ να έχουν δώσει δημοσιογραφικά κτλ), ρώτα σε κανα δυο ντήλερς να δεις.
Για δωσε καμια πληροφορια Γιωργο!!
Ηθελα να παω να το δω τις προαλλες που ημουν Αθηνα αλλά μια η ζεστη, μια η απιστευτη κινηση που είχε καθως και ο πονοκεφαλος που ειχα, με εκαναν να το αναβαλλω για άλλη φορά
Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ δεν ήμουν πολύ ζεστός στην βόλτα. Λίγο η κούραση της δουλειάς και η ζέστη με έκαναν διστακτικό. Τελικά πήγαμε Σούνιο και στην επιστροφή πήρα το Stelvio να δω πως μου φαίνεται.
Να πω ότι το είχα δει στατικά στην έκθεση (στο περίπτερο του ΜΟΤΟ) και έχοντας ανέβει τότε πάνω μου είχε φανεί λίγο βαρύ να σηκωθεί από το στάντ. Αυτό σε συνδιασμό με τον κινητήρα Guzzi (φανταζόμουν κάτι σε βαρεμάρα, σαλιγκάρι κτλ) με έκανε να κρατώ μικρό καλάθι.
Οποία πλάνη, το μηχανάκι είναι πραγματικά πολύ καλό!!!
Καταρχήν, φοβερό μοτέρ. Γραμμικό και δυνατό, τραβάει καθαρά από χαμηλά χωρίς να διαμαρτύρεται, έχει δυνατές μεσαίες και συνεχίζει απτόητο ψηλά. Έφερα στο μυαλό μου το Capo 1200 του Μανώλη BOUSNAK (το είχα οδηγήσει στην Επίδαυρο) που ενώ είχε δυνατές μεσαίες, μετά τις 7-8000 ψόφαγε κυριολεκτικά. Στο Στέλβιο δεν υπήρχε κάτι τέτοιο, δυνατό και μεστό παντού χωρίς να δείχνει να κουράζεται ή να ξεφουσκώνει ψηλά. Πραγματικά σχεδόν εντυπωσιάστηκα, ίσως επειδή δεν περίμενα κάτι τέτοιο.
Τα φρένα επίσης ήταν εντυπωσιακά δυνατά και άμεσα θυμίζοντας σπορ μοτοσυκλέτες ( το Tuono factory μου ή το S1000R που είχα), σαφώς ανώτερα από του ΚΤΜ. Πολύ καλή ανεμοκάλυψη με την ζελατίνα στην ψηλή θέση, δοκίμασα να έχω ανεβασμένο το "σπαστό" κράνος που φόραγα και ενώ στο ΚΤΜ μετά τα 100-110 νοιώθω οτι αρχίζει να με τραβάει προς τα πάνω, στο Stelvio ήμουν πολύ άνετα σε αυτές τις ταχύτητες, με κλειστό δεν με ενόχλησε καθόλου (έως +150χλμ/ω) και δεν παρατήρησα ούτε θόρυβο ή κάποιους στροβιλισμούς. Μάλλον άριστα κι εκεί.
Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή και συμβαδίζει με το νέο εργονομικό στυλ που θέλει χωμένη θέση οδήγησης και ψηλά το τιμόνι. Προσωπικά δεν με τρελαίνει, μου θυμίζει στρητ μηχανάκι από το ντεπόζιτο και πίσω και ονοφ μπροστά. Προτιμώ την "επάνω" αίσθηση που μου δίνει το ΚΤΜ με επιπλέον πιο ανοικτές γωνίες στα γόνατα. Φαρδύ τιμόνι, η σέλα (στο μισάωρο αυτό της επιστροφής) μου δεν μου φάνηκε πολύ άνετη χωρίς να μπορώ να εντοπίσω αν θέλει περισσότερο πάχος ή μαλακότερο υλικό.
Στρίβει πολύ εύκολα, σχεδόν περισσότερο από ότι έχεις υπολογίσει και είναι πολύ σταθερό. Επίσης κάτι που με εντυπωσίασε καθώς περίμενα κάτι πιο αργό και νωχελικό, καμία σχέση! Οι αναρτήσεις είναι μάλλον προς το σφικτό, η μοτοσυκλέτα βέβαια είχε 850χλμ στο οδόμετρο. Ζέστη από το μοτέρ δεν ένοιωσα όταν με το ΚΤΜ κάνω σάουνα. Το κιβώτιο ήταν λίγο θορυβώδες, όταν κούμπωνες πρώτη πήδαγε λίγο μπροστά και οι υπόλοιπες ταχύτητες είχαν μια αίσθηση γκλανκ όταν έμπαιναν (πχ στο ΚΤΜ έχουν μια αίσθηση γκρουχ αν με εννοείτε), όχι όμως κάτι ενοχλητικό. Δεν είχε σίφτερ.
Αρνητικό, πέραν της θέσης οδήγησης που δεν με πολυτρελαίνει αλλά είναι υποκειμενικό και προφανώς συνηθίζεται, ο ηλεκτρονικός μηχανισμός της ζελατίνας που φαινόταν λίγο ξεχαρβαλωμένος. Δεν ξέρω αν ήταν κάποιο πρόβλημα της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας. Επίσης δεν μου πολυάρεσε το πίσω φωτιστικό, μου έβγαζε μια παπουδίλα ενώ όλο το υπόλοιπο μηχανάκι είναι πολύ όμορφο. Ποιοτικά δεν είδα κάτι άσχημο (πέραν της ζελατίνας) και φαίνεται καλοφτιαγμένο και όχι φθηνιάρικο. Νομίζω μόνο το Triumph φαίνεται πιο ποιοτικό. Το σύστημα radar μου φάνηκε περισσότερο γκατζετιά έτσι όπως δούλευε (μόνο προειδοποίηση blind spot και εμπρός σηματάκι ότι πλησιάζεις σε εμπόδιο), δεν θα το πλήρωνα.
Ολοκληρώνοντας, μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα που αξίζει να αγοραστεί για αυτό που είναι, χωρίς απαραίτητα να είναι κάποιος Γκουτζίστα.