0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Φιλε Γιωργο χαιρετω Καταρχην θα πρεπει να μας περιγραψεις τι ακριβως πιασιμο εννοεις ….εννοεις την μεση σου , τα χερια σου , τα ποδια σου η απλα πιαστηκαν τα οπισθια σου ???Ο Πηγασος εχει μια απο τις ποιο ανετες θεσεις που εχω καβαλησει ολα μου τα χρονια που οδηγω …οσο δε για ταξιδια δεν το συζηταμε …ανετα για παντου …και σου μιλαω εγω που ειμαι και υπερβαρος οχι αστεια …..και δικαβαλος και φορτωμενος με βαλιτσα και τανκ μπαγκ Και μιλαμε για ταξιδια Αθηνα Αλεξανδρουπολη …μιλαμε για 36ωρο αγωνα αντοχης 2.500 χλμ , για Αθηνα Γιαννενα και τουμπαλιν και και και ……σε 9 μηνες που εχω το πηγασο εχω κανει 25.000 χλμ και απο αυτα τα 18.000 σε ταξιδια εκτος Αθηνας.Βεβαια ολα ειναι θεμα συνηθειας ….πολοι μπορουν να το πουν αυτο και ετσι ειναι σε πολλες περιπτωσεις …αλλα πραγματι ο Πηγασος εχει μια απο τις ποιο ανετες θεσης οδηγησης .Οπως σου ειπαν και τα αλλα παιδια ρυθμισε αναρτησεις και τιμονι μεχρι να βρεις τι σου ταιριαζει …αν το πιασιμο σου ειναι μονο στα οπισθια τοτε μπορεις να φτιαξεις μια ποιο μαλακη σελα σε ενα ταπετσιερη και θα εισαι ενταξει.Τωρα αυτο με τα μονοκυλινδρο δεν το καταλαβα ποτε …και μιλαμε για τα μοντελα απο το 2001 και μετα οι κραδασμοι ειναι σχεδον ανυπαρκτοι ….το δικο μου που ειναι του 2000 με καλμπυρατερ που εχει περισσοτερους κραδασμους και κυριως στην ταχυτητα απο τα 140 μεχρι τα 150 και παλι δεν ειναι προβλημα …το προβλημα του ειναι οτι δεν εχει μεγαλη τελικη και μονο αυτο ….δηλαδη το Τρανσαλπ που ειναι δυκυλινδρο τι το καλυτερο εχει ???Ο παραπανω κυλινδρος θα σου δωσει μερικα χιλιομετρα στην τελικη σου και αυτο οχι παντα και λιγοτερους κραδασμους και αυτο για οσα μηχανακια εχουν πολους κραδασμους σαν τα ΧΤ . KLR . KLE κλπ .Κατα τα αλλα μια χαρα ειναι ….αν ο πηγασος ειχε λιγο παραπανω δυναμη θα ηταν το ιδανικο μηχανακι ….για αυτο και η λογικη εξελιξη οσων εχουν πηγασο ειναι το καπο ….
Το μόνο πιάσιμο που είχα ήταν στα οπισθιά μου.Όπου με ακούμπαγε η σέλα πόναγα.Το ίδιο και ο συνοδηγός μου.Πιστεύω πως πρέπει να φταίει οτι δεν έχω συνηθήσει.Θα δοκιμάσω να ξανακάνω κανα ταξιδάκι και βλέπουμε....
Στο πρόβλημά μου δεν απαντάει κανείς σας? ...μην μου πείτε ότι θέλω χιλιόμετρα!!!Σε καμοία περίπτωση δεν κάνω τα χιλιόμετρα του φίλου Γιώργου (25.000χλμ σε 9 μήνες), αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να κάνω τόσα για να ξεπεράσω το πρόβλημα των κραδασμών του μοτέρ.
φίλε davide Δυστυχώς μόνο για μονοκύλινδρα on/off ξέρω μέχρι ώρας !!!!
Παράθεση από: saddle69 στις Ιούλιος 12, 2007, 11:51:55 μμφίλε davide Δυστυχώς μόνο για μονοκύλινδρα on/off ξέρω μέχρι ώρας !!!! Για μονοκύλινδρο on/off ρωτάω κι εγώ...Το BMW f650 μονοκύλινδρο on/off είναι!!!...υποψιάζομαι ότι δεν είχες διαβάσει το πρώτο πόστ μου
Αν κάνεις με πήγασο τα ίδια χλμ που κάνεις με το GS το σίγουρο είναι ότι θα κουραστείς πολύ λιγότερο.Η ανατομία της σέλας του πήγασου απο παλιά έχει την φήμη της άνετης οδήγησης αντίθετα μέ ΟΛΑ τα άλλα onof της ιδιας κατηγορίας. Υπάρχουν δε. άλλα onof με απαράδεκτη "'ανεση" σέλας που έχει σαν αποτέλεσμα ένα πολύ κουραστικό ταξίδι.
Ξέρεις τι... αν οδηγήσω μέσα στην πόλη για μία ώρα (πέρα από ένα πιάσιμο στην μέση) δεν καταλαβαίνω τίποτα. Μόλις κάνω 30-40 λεπτά γκαζομένος στην εθνική, καταστρέφομαι! Παθαίνω αυτό το πράγμα με τα ελατήρια μέσα μου!!!Για όλα αυτά να φταέι η σέλα... ...Ολόκληρη BMW (είχε συνεργαστεί με την Aprilia για το Funduro) έπεσε τόσο έξω στην μελέτη της σέλας!!!???
Μόλις κάνω 30-40 λεπτά γκαζομένος στην εθνική, καταστρέφομαι! Παθαίνω αυτό το πράγμα με τα ελατήρια μέσα μου!!!
Μήπως σου φταίει η όρθια θέση οδηγησης και σου αλλάζει τα φώτα ο αέρας; Εμένα πάντως αυτό με κουράζει στην εθνική, ο αέρας. Η σέλα δε μ' ενοχλεί με κραδασμούς. Γύρω στο δίωρο πιανεται ο κώλ@ς μου ανεξαρτήτως κραδασμών (και ακίνητος να μείνω δυο ώρες στη σέλα θα πιαστώ!)
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι