0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

AKIS KARDITSA

Όταν η διαφορετικότητα γίνεται ανάγκη
« - : Ιούνιος 18, 2008, 02:21:09 μμ »
…προκύπτουν δίτροχα όπως το Moto Morphic JaFM1! Η Moto Morphic είναι μια μικρή εταιρεία διοικούμενη από τον Jim Davis, που ειδικεύεται στην κατασκευή ξεχωριστών μοτοσικλετών. Τελευταίο δημιούργημα της, το JaFM1, του οποίου η εμφάνιση, είναι σίγουρα μοναδική.

 Ο Jim Davis έβρισκε τις περισσότερες μοτοσικλέτες της αγοράς σχεδιαστικά αδιάφορες και πολύ «λίγες» για τα αισθητικά του πρότυπα. Θέλοντας να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι διαφορετικό, χρησιμοποίησε ως βάση ένα Aprilia Falco και κατασκεύασε το HellPig, που αποτέλεσε και την πρώτη του δημιουργική απόπειρα.

Το HellPig χρησιμοποιήθηκε επί μακρόν ως πλατφόρμα δοκιμών, πάνω στην οποία δοκιμάζονταν για την αποτελεσματικότητα τους όλες οι τρελές εφαρμογές που «γεννούσε» το μυαλό του Davis. Μετά από πολλούς πειραματισμούς, ο Davis αισθάνθηκε πως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο concept που να περιλαμβάνει όλα τα δομικά και σχεδιαστικά στοιχεία που είχαν δοκιμαστεί επιτυχώς τα προηγούμενα χρόνια.

Κάπως έτσι προέκυψε το JaFM1 στο οποίο έχει εφαρμοσθεί επίσης ο δικύλινδρος κινητήρας του Aprilia Falco. Το πλαίσιο είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από αλουμίνιο 6061 και διατελεί παράλληλα χρέη ρεζερβουάρ, από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασμένο το ψαλίδι, ενώ σε ότι αφορά στις αναρτήσεις, μπροστά έχει τοποθετηθεί ένα πιρούνι στης Ohlins και πίσω ένα αμορτισέρ της Penske.

Εντύπωση προκαλεί το μπροστινό ελαστικό που ντροπιάζει με τις διαστάσεις του πολλά πίσω λάστιχα supersport μοτοσικλετών και γενικά το JaFM1 βρίθει λεπτομερειών που θα χρειαζόντουσαν σελίδες για να τις περιγράψουν στο σύνολο τους.

Με αυτά τα χαρακτηριστικά η οδική συμπεριφορά του JaFM1 αφήνει ερωτηματικά, αλλά σε ότι αφορά στον τομέα του εντυπωσιασμού και της μοναδικότητας, ο Davis πέτυχε τον στόχο του και με το παραπάνω!
 
πηγή: www.mototriti.gr





*

kompimen

Απ: Όταν η διαφορετικότητα γίνεται ανάγκη
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 18, 2008, 02:29:04 μμ »
κρίμα τα ohlins :( :( :( :(


Εννοείται πως αυτό το πράμα δε στρίβει έτσι!!!!!!!!!

μάλλον η φωτογραφία του θα έπρεπε να βρίσκεται σε άλλο πόστ (δεν νομίζω βέβαια να βγει ποτέ σε παραγωγη) :P :P :P :P :P :P

*

Αποσυνδεδεμένος ΚΡΗΤΙΚΟΣ

  • ***
  • 190
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Όταν η διαφορετικότητα γίνεται ανάγκη
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 18, 2008, 02:29:45 μμ »
κρίμα τα ohlins :( :( :( :(


Εννοείται πως αυτό το πράμα δε στρίβει έτσι!!!!!!!!!

μάλλον η φωτογραφία του θα έπρεπε να βρίσκεται σε άλλο πόστ (δεν νομίζω βέβαια να βγει ποτέ σε παραγωγη) :P :P :P :P :P :P

Σε ποιο? σε ποιο?  :tez:
I've got the medicine you need
I've got the power, I've got the speed
I'll find out how to stop your clock
We sure ain't talking Doctor Spock
Hear me talking, Doctor Rock.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Όταν η διαφορετικότητα γίνεται ανάγκη
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 18, 2008, 02:40:46 μμ »
μάλλον η φωτογραφία του θα έπρεπε να βρίσκεται σε άλλο πόστ (δεν νομίζω βέβαια να βγει ποτέ σε παραγωγη) :P :P :P :P :P :P

Σε ποιο? σε ποιο?  :tez:

ΕΔΩ ίσως? :ohyes:

*

nasos-v

Απ: Όταν η διαφορετικότητα γίνεται ανάγκη
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 18, 2008, 02:42:57 μμ »
μάλλον η φωτογραφία του θα έπρεπε να βρίσκεται σε άλλο πόστ (δεν νομίζω βέβαια να βγει ποτέ σε παραγωγη) :P :P :P :P :P :P

Σε ποιο? σε ποιο?  :tez:

ΕΔΩ ίσως? :ohyes:


:ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:

*

kompimen

Απ: Όταν η διαφορετικότητα γίνεται ανάγκη
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 18, 2008, 02:49:42 μμ »
καλά δε λοιπούνται τόσα λεφτά ???????

με τα μισά από αυτά που χάλασαν γι'αυτό το πράμα θα έκαναν το falco πήραυλο!!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:

*

cyberpunk

Απ: Όταν η διαφορετικότητα γίνεται ανάγκη
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 18, 2008, 06:36:54 μμ »
εμένα πειράζει που μου αρέσει ?

*

cyberpunk

Απ: Όταν η διαφορετικότητα γίνεται ανάγκη
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 18, 2008, 06:51:40 μμ »
μιας και έχω μια αδυναμία στα exotic μηχανάκια ρίχνω μερικά  :D





*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Όταν η διαφορετικότητα γίνεται ανάγκη
« Απάντηση #8 - : Ιούνιος 18, 2008, 07:09:33 μμ »
Καλά βρε παιδιά.......Είπαμε.......Με ότι φτιάχνεται ο καθένας........

Πλάκα έχει πάντως......Ειδικά τα clipons......... :ohyes:

*

kompimen

Απ: Όταν η διαφορετικότητα γίνεται ανάγκη
« Απάντηση #9 - : Ιούνιος 18, 2008, 07:46:15 μμ »
μιας και έχω μια αδυναμία στα exotic μηχανάκια ρίχνω μερικά  :D






όλα αυτά και εμένα μου αρέσουν αλλά αυτό που παρουσιάζεται εδώ ( και πολύ ευστοχος ο τίτλος του θέματος) είναι της νοοτροπίας "φτιάχνω κάτι παντελώς άχρηστο μόνο και μόνο για να το φτιάξω". του κάρφωσε του νεαρού να φτιάξει μία μοτοσυκλέτα με 200 μπροστα λάστιχο και 300 πίσω . Άλλο αυτό και άλλο το μοτέρ του britten για παράδειγμα !!!!!  δεν είναι όμως όλοι το ίδιο!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Όταν η διαφορετικότητα γίνεται ανάγκη
« Απάντηση #10 - : Ιούνιος 19, 2008, 11:37:49 πμ »
Χαχαχαχχαχαχαχαχα

To Μunch (η τριτη φωτο) φοραει μπροστινο φαναρι απο Aprilia Leonardo  :ohyes:

 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Και κινητηρα απο Opel calibra  αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα... ;)

*

patman46

Απ: Όταν η διαφορετικότητα γίνεται ανάγκη
« Απάντηση #11 - : Ιούνιος 19, 2008, 12:31:51 μμ »
τότε σίγουρα θα μιλάμε για τον ένα και μοναδικό John Britten, τον άνθρωπο που ψήνοντας τα ανθρακονήματα στο φούρνο της γυναίκας του και φτιάχνοντας καλούπια από άμμο έφτιαξε αυτό το τεχνολογικά προηγμένο κόσμημα που έφερε σε τοσο δύσκολη θέση που οι κυρίαρχοι ιάπωνες στα sbk αναγκάστηκαν να συνεργαστούν και τελικά να αλλάξουν τους κανονισμούς ώστε ποτέ να μην τρέξει μοτοσυκλέτα britten V2 1000 στο ΠΠ SBK.
το γιατί ήταν απλό: ζύγιζε μόλις 145 κιλά και είχε ένα κινητήρα που έβγαζε 170 άλογα τροχό  στις 9.500 στροφές μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων πέντε σχέσεων με μονόδρομο πνευματικό συμπλέκτη πατέντα (μία από τις άπειρες που υπάρχουν στην μοτοσυκλέτα) του John Britten..

Το χαρακτηριστικό, όμως, της μοτοσικλέτας που κίνησε το παγκόσμιο ενδιαφέρον ήταν η πρωτότυπη σχεδίασή του και το μοναδικό σε σκέψη και εφαρμογή στήσιμό της. Η Britten δεν διαθέτει πλαίσιο. Οι αναρτήσεις, η σέλα, το τιμόνι και το υποπλαίσιο είναι όλα  πάνω στον κινητήρα.
Τι να πει κανείς βέβαια για το μοναδικό μπροστινό σύστημα... εκεί που εταιρίες με τεράστια budget αποτυγχάνουν (Υamaha gts 1000 - bmw - bimota κλπ κλπ ) ο άνθρωπος έφτιαξε ένα μοναδικό ανθρακονημάτινο μπροστινό σύστημα με βραχίωνες μοανδικό σε σύλληψη και λειτουργία.
περιττό να πούμε πως σε όποιο αγώνα συμμετείχε η britten  σχεδόν πάντα κέρδιζε – για την ακρίβεια γελειοποιούσε – όλες τις Kawasaki, Yamaha, Honda και Ducati. Οποιαδήποτε μηχανή κι αν έβρισκε μπροστά της, την «ξεπέταγε» σε κλάσματα δευτερολέπτου...
σε αγώνες όπως το daytona speedweek όπου συμμετείχαν όλες οι εργοστασιακές ομάδες της εποχής δεν καταφεραν ούτε οπτική επαφή να έχουν οι διασημοι τότε οδηγοί με τον ασημο αναβάτη της britten.
αν λοιπόν μιλάμε για διαφορετικότητα και όνειρο παρακαλώ υποκλιθείτε στον John Britten, τον άνθρωπο που έκανε το γκαράζ του να ξεβρακώσει όλα τα R&D των ιαπώνων και ευρωπαίων κατασκευαστών!
 

*

kompimen


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης