0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
το καινούργιο 4κύλινδρο της aprillia είναι.χιχιχιχιάντε επιτέλους βγήκε στην παραγωγή μετά απο 7 χρόνια
Παράθεση από: ZORZHONDA στις Οκτώβριος 03, 2008, 11:34:05 πμτο καινούργιο 4κύλινδρο της aprillia είναι.χιχιχιχιάντε επιτέλους βγήκε στην παραγωγή μετά απο 7 χρόνια ...της Honda θες να πεις!!! ευτυχώς που το φτιάξανε τα παιδιά, αλλιώς θα περιμένατε ακόμα!!!
ρε συ davide εσύ που ξέρεις ιταλικά μήπως έψαξες να βρεις πως στο καλό μεταδίδει την κίνηση αυτό το πράμα από το στρόφαλο στην καμπάνα?????
αντί για ένα κύλινδρο υπάρχουν 4 κύλινδροι και 1 στρόφαλος!!!!!άρα μάλλον καταργούμε τον παλιό στρόφαλό .......ή μήπως όχι?????και πως μεταδίδεται η κίνηση στους δίσκους????
αλλάζει η γωνία φίλε μου !!!! πράγμα που αχρηστεύει τον παλιό στρόφαλο!!!άλλοστε για να δουλεύει με τον παλιό κύλινδρο θα πρέπει οι αναφλέξεις να είναι ταυτόχρονες ...μου φαίνεται απίθανο να κατασκευαστεί μηχανισμός που να δέχεται 4!!!! μπιέλες και να δίνει κίνηση μόνο στη μέση!!!!γι'αυτό και είμαι τόσο περίεργος για το πως το έκανε!!!!!
Παράθεση από: kompimen στις Οκτώβριος 03, 2008, 12:19:17 μμαλλάζει η γωνία φίλε μου !!!! πράγμα που αχρηστεύει τον παλιό στρόφαλο!!!άλλοστε για να δουλεύει με τον παλιό κύλινδρο θα πρέπει οι αναφλέξεις να είναι ταυτόχρονες ...μου φαίνεται απίθανο να κατασκευαστεί μηχανισμός που να δέχεται 4!!!! μπιέλες και να δίνει κίνηση μόνο στη μέση!!!!γι'αυτό και είμαι τόσο περίεργος για το πως το έκανε!!!!! Πάλι δεν μπορώ να καταλάβω... To βλέπω σαν ένα μοτέρ με έναν επικεφαλή εκκεντροφόρο. Για να το χρονίσει το μοτέρ, συνδέει με ιμάντα τον εκκεντροφόρο μέσω ενός γραναζιού στον στρόφαλο. Η αναφλέξεις δεν είναι ταυτόχρονες, έχουν ρυθμιστεί ανάλογα με τις απαιτήσεις του εκκεντροφόρου.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι