Μάλλον δεν το διάβασες, Honda και Yamaha πούλησαν υπερδιπλάσιες μοτοσικλέτες από όλες της Ευρωπαϊκές μαζί (και βάζω μέσα και την Benelli που είναι όσο ευρωπαϊκή όσο η πάπια Πεκίνου). Μιλάμε για μοτοσικλέτες, όχι σκούτερ και παπιά.
Οι Γιαπωνέζοι έχουν χάσει την αγορά των μοτοσικλετών με κόστος από 15 χιλιάδες και πάνω (μην πω 20) στους Ευρωπαίους, τίποτα περισσότερο.
Όσο για τους νέους απλά γενικά δεν καβαλούν μοτοσικλέτες όσο παλαιότερα. Τα ηλεκτρικά είναι λύσεις ανάγκης περισσότερο παρά φιλοσοφία.
Τα quickshifter που κολλάνε;
εγω βλεπω τις πωλησεις συνολικα...οι πωλησεις της suzuki βασιζονται στο vstrom κατα βαση και η kawasaki ειναι στο τπτ και εκει θα μεινει γιατι ο νεος εισαγωγεας εχει κακο τροπαρι
τα παπια λογω προδιαγραφων καποια στιγμη θα κοπουν 'η αν δεν κοπουν,θα γινουν ακριβα οσο αντιστοιχα σκουτερ
η μηχανη,η "καλη"...ειναι ακριβη...αλλιως περνει cb500x η΄ΜΤ07 με 7-8000,το africa πχ εχει πανω απο τα διπλα €...οσο ειναι ο μεσος ορος της κατηγοριας
οι ιαπωνες δεν ειναι ακριβοτεροι...σου κακοφαινεται ομως γιατι ηταν αρκετα φτηνοτεροι και εφτασαν τους υπολοιπους σε τιμες λιανικης
δυστηχως δεν καβαλανε μοτοσυκλετες γενικα...παλιοι,νεοι οδηγοι...εχουν βολευτει με τα σκουτερ γι'αυτο εχουν γεμισει οι δρομοι με δαυτα
τα touchscreen,bluetooth,quickshifter,tracion control και λοιπα gadgetακια σε μηχανακια που δε "χρειαζονται" ανεβαζουν το κοστος
τα βαζουν ομως μονο και μονο για θαμπωθει το νεο αγοραστικο κοινο...και μετα να γκρινιαζει οτι ειναι ακριβα τα μπουρδελα
φαυλος κυκλος που κραταει τις τιμες των μτχ ψηλα