0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ο κ.Χρησοχόιδης έδωσε εντολή να "καθαρίσουν" τις κεντρικές αρτηρίες της Αθήνας.
Εγώ ένα θα πω και ας μην μας βολεύει και είμαι πολύ υπέρ αυτού.... μακάρι να είναι μία αρχή για την πιστή εφαρμογή των νόμων, ΜΑΚΑΡΙ. (Δεν το πιστεύω όμως δυστυχώς )Τώρα για το θέμα παρκάρισμα στο κέντρο, επειδή δούλευα πολλά χρόνια Σύνταγμα, έχει πολλά σημεία για παρκάρισμα μοτοσυκλετών, σίγουρα δεν είναι αρκετά για όλα τα μηχανάκια αλλά ίσως θα πρέπει να αρχίσουμε και εμείς να μάθουμε να μετακινούμαστε με ΜΜΜ. (Αμα μας το επιτρέπει η δουλειά μας)
Παράθεση από: S-T στις Οκτώβριος 16, 2009, 10:41:43 πμΕγώ ένα θα πω και ας μην μας βολεύει και είμαι πολύ υπέρ αυτού.... μακάρι να είναι μία αρχή για την πιστή εφαρμογή των νόμων, ΜΑΚΑΡΙ. (Δεν το πιστεύω όμως δυστυχώς )Τώρα για το θέμα παρκάρισμα στο κέντρο, επειδή δούλευα πολλά χρόνια Σύνταγμα, έχει πολλά σημεία για παρκάρισμα μοτοσυκλετών, σίγουρα δεν είναι αρκετά για όλα τα μηχανάκια αλλά ίσως θα πρέπει να αρχίσουμε και εμείς να μάθουμε να μετακινούμαστε με ΜΜΜ. (Αμα μας το επιτρέπει η δουλειά μας)Ανοίγεις μεγάλη συζήτηση έτσι!1) Τα ΜΜΜ δεν επαρκούν και δεν βολεύουν για να μας εξυπηρετήσουν όλους. Σε αυτό πιστεύω ότι συμφωνούμε.2) Δεν δέχομαι ότι το κράτος μου πουλάει οχήματα από τα οποία βγάζει τεράστιο κέρδος και στο τέλος με περιορίζει στο να τα χρησιμοποιώ τα Σ/K και στις αργίες για βόλτες στην εξοχή.3) Πρώτα κάνεις την πρόβλεψη για το που θα παρκάρει το όχημα και μετά θέτεις σε λειτουργία επιχειρήσεις καθαρισμού. Δεν γίνεται δουλειά αν τα κάνεις ανάποδα.4) Είμαι υπέρ της πιστής εφαρμογής των νόμων κι εγώ. Απλά πρέπει να δουν κάποιοι αρμόδιοι και παραδείγματα π.χ. του εξωτερικού. Να δουν τί κατάσταση επικρατούσε, τί μέτρα πάρθηκαν, πως λειτούργησαν και ποιο ήταν το τελικό αποτέλεσμα.
Απο το πρωί είδα παρόμοιο νήμα σε αλλά 3 μοτοσυκλετιστικά φόρουμ.Πότε επιτέλους θα καταλαβουμε πως έχουμε δύναμη να αντιδράσουμε·.Θα μου πείτε υπάρχει η ΜΟΤΟΕ.Δυστυχώς σε τέτοια θέματα όμως αργεί πολύ, και στην βράση κολλάει το σίδερο.Όλοι μας λίγο πολύ βρισκόμαστε σε 2-3 διαφορετικά μοτοφόρουμ.Ας συννενοήθούν οι συντονιστές να στείλουν ένα μέηλ στο υπουργείο που να ζητάει πρόβλεψη για θέσεις παρκαρίσματος των μοτοσυκλετών.Οι συλλογοι των μοτοσυκλετιστών είναι δύσκολο να το καταφέρουν αφου οι περισσότεροι αριθμούν 100-200 μέλη.(όσα μέλη έχουν 10 σύλλογοι μπορεί να έχει ένα φόρουμ μόνο του).Αν συνυπογραφεί το μέηλ αυτό απο πολλά φορούμ θα μαζευτούν χιλιάδες μοτοσυκλετιστές με το ίδιο αίτημα.Μοτοσυκλετιστές που μεταφράζονται σε ψήφους.Σκεφτείτε το!
Παράθεση από: unocapo στις Οκτώβριος 16, 2009, 12:32:07 μμΑπο το πρωί είδα παρόμοιο νήμα σε αλλά 3 μοτοσυκλετιστικά φόρουμ.Πότε επιτέλους θα καταλαβουμε πως έχουμε δύναμη να αντιδράσουμε·.Θα μου πείτε υπάρχει η ΜΟΤΟΕ.Δυστυχώς σε τέτοια θέματα όμως αργεί πολύ, και στην βράση κολλάει το σίδερο.Όλοι μας λίγο πολύ βρισκόμαστε σε 2-3 διαφορετικά μοτοφόρουμ.Ας συννενοήθούν οι συντονιστές να στείλουν ένα μέηλ στο υπουργείο που να ζητάει πρόβλεψη για θέσεις παρκαρίσματος των μοτοσυκλετών.Οι συλλογοι των μοτοσυκλετιστών είναι δύσκολο να το καταφέρουν αφου οι περισσότεροι αριθμούν 100-200 μέλη.(όσα μέλη έχουν 10 σύλλογοι μπορεί να έχει ένα φόρουμ μόνο του).Αν συνυπογραφεί το μέηλ αυτό απο πολλά φορούμ θα μαζευτούν χιλιάδες μοτοσυκλετιστές με το ίδιο αίτημα.Μοτοσυκλετιστές που μεταφράζονται σε ψήφους.Σκεφτείτε το! ρε Αποστόλη.. τι να σε κανει και η ΜΟΤΟΕ και ολα τα φορουμ της Ελλάδας οταν προκειται για τρεις παράγοντες...1. Ελλάδα2. εισπρακτικά μετρα του κράτους3. πολιτκοί λόγοι / οικονομικοί που τιποτα δε λειτουργει αξιοκρατικά....
Παιδες,η Αθηνα επανασχεδιαστηκε πολεοδομικα μολις πριν 35 χρονια,και οταν εγινε αυτο οι "ειδικοι",δεν περιμεναν να εξελιχθει σε μια πρωτευουσα η οποια θα αριθμει περι τα 5εκ. κατοικους,απο τους οποιους το 40% διαθετει τουλαχιστον 2 οχηματα....do the math που λενε και στο Αμερικα.....δεν υπαρχει ελπιδα λυσης του προβληματος της σταθμευσης,εκτος και αν ισοπεδωθει,και ξαναχτιστει απο την αρχη..... Υ.Γ:Δεν θα ηταν και ασχημη ιδεα....
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι