0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Λευκο που εχω δει απο κοντα ειναι πανεμορφο
Προτιμώ το μαύρο πάντως
Καλα στο χρωμα δεν θα τα χαλασουμε
Kαι ένα ωραίο βιντεάκι απ΄την μάχη μεταξύ Edwards-Bayliss στην Imola (2002). Όποιος κέρδιζε τον αγώνα έπαιρνε το πρωτάθλημα....http://videos.streetfire.net/video/World-Superbikes-Imola-vs_59726.htm
1.Δυστυχως για την honda, η aprilia το αντεγραψε και το πηγε 10 βηματα μπροστα...................2.Δυστυχως για την honda, η τιμη του στην ελλαδα ξεπερνουσε την τιμη του mille.........3.Δυστυχως για την honda, το SP1 δεν εκανε για καποιου ειδους μικτη χρηση (κανα ταξιδακι εννοω) λογω της μικρης αυτονομιας του4.Αυτο που θελω εγω να μαθω ειναι το εξης...........Υπαρχει καποιος που εχει οδηγησει το mille fac και το SP2 ή το RVT, για να μας πει ενυπωσεις? οεο?
1. προσωπικά δεν θα το έλεγα. Πιθανότατα να είναι καλύτερο το Mille Factory στο θέμα αναρτήσεων αλλά μέχρι εκεί.
4. Οι συγκρίσεις που έκανα αφορούν το Mille Factory (που έχω οδηγήσει σε στροφιλίκι για καμμιά 30αριά χλμ) και όχι το Tuono.
2 ειναι τα πραγματα που μετρανε για μενα ωστε να ασχοληθω με την οδηγηση μου και μονο: Αναρτησεις και φρενα (για λαστιχα δεν μιλαω)Τα φρενα του sp1, τα θυμαμαι λιγα Η πισω αναρτηση ηταν μια χαρα, μπροστα ομως ηταν σουμιες
Προφανώς έπαιξαν ρόλο οι πολύ σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις της Matris καθώς ο Κωστής μου είπε ότι οι stock ήταν κλασσικές Honda. Δηλαδή κούτσουρο πίσω και σώβρακο μπροστά...
αλλά να κάνει 17k και να πρέπει να δώσω και άλλα 2,3 για τις αναρτήσεις και υψηλης!!!!κάπως μου κάθεται
Ρε Κοσμά δεν με διαβάζεις και με στεναχωρεί Παράθεση από: Byron στις Ιούνιος 02, 2009, 01:21:29 μμΠροφανώς έπαιξαν ρόλο οι πολύ σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις της Matris καθώς ο Κωστής μου είπε ότι οι stock ήταν κλασσικές Honda. Δηλαδή κούτσουρο πίσω και σώβρακο μπροστά...
Η μηχανή αυτή για δρόμο δεν έκανε πάντως.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι