0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Το Αντι-Mille...
« - : Ιούνιος 02, 2009, 11:29:37 πμ »
Το είχα καψούρα αυτό το μηχανάκι...
V2, γρήγορο, όμορφο, σπάνιο και τόσο εξελιγμένο για την εποχή του που ακόμα και τώρα στέκεται παντού και κοιτάει τα mod ´08 στα μάτια (και με κάποια υπεροψία).
Ενα μικρό ιστορικό το αντιγράφω από το κείμενο ενός φίλου (reinmeister), λάτρη του συγκεκριμένου μοντέλου και συνεχίζω την δική μου περιγραφή και σύγκριση.

ολα ξεκινησαν το 2000 οταν η honda αποφασισε, μια και οι κανονισμοι ηταν ξεκαθαρα υπερ των δικυλινδρων,να κατασκευασει και αυτη ενα v2 ετσι ωστε να μπορεσει να παιξει στα ισια με την ducati...

οι δυσκολια βρισκεται στο γεγονος οτι η honda δεν ειχε καθολου πειρα σε μεγαλα δικυλινδρα υψηλης αποδοσης παρολη την πειρα της τεχνολογικα...

ξεκινησε λοιπον το project με την σχεδιαση ενος κινητηρα που επρεπε να ειναι κατασκευασμενος με τετοιον τροπο ετσι ωστε να εχει πολυ μεγαλα περιθωρια αποδοσης καθως και την απαραιτητη αξιοπιστια που ως honda ωφειλε να εχει...

οποτε αναγκαστικα v2 90 μοιρων για εξουδετερωση των κραδασμων πρωτης ταξεως και κατ επεκτασιν απουσιας ειδικων αντιβαρων που θα εκαναν τα περιθωρια στροφων να στενεψουν επικινδυνα...
κινηση εκκεντροφορων με γραναζια για απολυτη ακριβεια στον χρονισμο...
σωματα ψεκασμου 54mm με δυο Injectors ανα κυλινδρο

στο πλαισιο ακολουθηθηκε η γνωστη τακτικη του οσο πιο στιβαρο τοσο πιο καλο...η Honda "ξεχασε" τα περι φιλικοτητας και ευκολιας οδηγησης κι εφτιαξε ενα γοτθικο πλαισιο που θα μπορουσε με ανεση να διαχειριστει ιπποδυναμεις των 200 ιππων...

εφτιαξε μπροστινο συστημα usd 43mm το οποιο κατασκευαστηκε μονο για την συγκεκριμενη μοτοσυκλεττα...
τετραπιστονες δαγκανες με 320mm δισκοπλακες οι οποιες τοποθετουνταν με ανταπτορες στο μπροστινο ,με το σκεπτικο δυνατοτητας τοποθετησης after market της αρεσκειας του εκαστοτε ιδιοκτητη...

η μοτοσυκλεττα ετρεξε στο παγκοσμιο του 2001 με τον colin edwards και παροτι ηταν η πρωτη χρονια συμμετοχης της το κερδισε...

το 2002 ηταν η χρονια που το vtr αλλαξε σε πολυ μεγαλο βαθμο μεσω της πειρας που αποκτηθηκε απο το παγκοσμιο...

αλλαγες στο πλαισιο ,με διαφορετικα τοποθετημενες βασεις κινητηρα, ψαλιδι πιστη αντιγραφη του αγωνιστικου,πολυ ελαφρυτερες ζαντες(σκεφτειτε οτι ουτε μια after market αλουμινιου δεν ηταν ελαφρυτερη)..
προσθηκη δευτερου βεντιλατερ και στο δευτερο ψυγειο...

αλλαγες στον κινητηρα... αυλους εξαγωγης, σωματα ψεκασμου 62mm(ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια που χρησιμοποιουσε το αγωνιστικο) με 12 τρυπες ανα μπεκ για ακομη καλυτερη διασπορα του καυσιμου ,διαφορετικη χαρτογραφηση...

για να καταλαβετε την ποιοτητα της συγκεκριμενης μοτοσυκλεττας σε επιπεδο παραγωγης ,σκεφτειτε οτι το kit hrc ΔΕΝ περιελαμβανε μπιελες...χρησιμοποιουσε τις στοκ ,επεξεργασμενες φυσικα...

λαβετε υπ οψιν ,οτι το vtr ΔΕΝ σχεδιαστηκε απο την honda motorcycles αλλα απο το HRC...

απο το 2002 και μετα ειναι καλως η κακως η μοναδικη ιαπωνικη superbike παραγωγης...τελος...



*

kompimen

Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 02, 2009, 11:37:29 πμ »
από τα λίγα ιαπωνικά που μου αρέσουν και τα σέβομαι!!!


σίγουρα ιταλός το σχεδίασε :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 02, 2009, 11:42:29 πμ »
Βύρωνα σου εύχομαι να το χαρείς το νέο μοτόρι!

Πολύ ωραίο (για Japan  :P) φαίνεται!!  :D

Άντε καλά χιλιόμετρα, καλά ξυσίματα και πάντα όρθιος!!  :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 02, 2009, 11:43:34 πμ »
μερικες ακομη πληροφοριες...

εισηχθει κανονικα ελλαδα και επωλειτο μεχρι το 2007...ηταν ,απο την πρωτη στιγμη το ακριβοτερο japan supersport παραγωγης παγκοσμιως...

στην ελλαδα κοστιζε 16700 ευρω οταν αντιστοιχως το cbr 1000 rr ειχε 14300...

ανταλλακτικα υπαρχουν τα παντα αντιπροσωπειας και ειναι παμφθηνα...

ειχε βαλβιδες τιτανιου απο το 2002 ,οι οποιες παρεμπιπτοντως δεν παθαιναν τιποτα,οταν για τα υπολοιπα supersports ηταν ονειρο θερινης νυχτος...

εντελως στοκ μοτερ αντεχει απροβληματιστα 150.000 χλμ. ανεξαρτητως χρησεως και υπαρχουν πολλα vtr sp παγκοσμιως που το αποδεικνυουν...

παρακατω καποια πολυ χοντρικα πραγματα για το θεμα βελτιωσης για να μην γραφω βιβλιο...

hrc kit δεν χρειαζεται το μοτερ...αλλωστε με τα εμβολα του hrc εχει πολυ μεγαλη καταναλωση λαδιου για χρηση δρομου...η mahle βγαζει ενα καταπληκτικο σετ εμβολων...εκκεντροφοροι stage 2 moriwaki, φιλτροκουτι 24 lt αντι για τα 8 μαμα , μπεκ hrc , λαιμοι acrapovic με sato μεσαια κομματια και τελικα, αφαιρεση του soft rev limiter και πολλη δουλεια στην κεφαλη σε συνδυασμο με την αφαιρεση των silencer γραναζιων κινησης εκκεντροφορων...

με τα παραπανω τα 160 τροχο ειναι πραγματικοτητα με οριακη καλυψη απο τα εργοστασιακα πλαινα ψυγεια...

απο πλευρας στησιματος,θελει μοχλικο hrc μια και του εργοστασιακου ο μοχλισμος δεν ηταν οσο προοδευτικος χρειαζοταν για extreme καταστασεις, και απο κει και περα αναλογως βαλαντιου το θεμα αναρτησεων...παντως και οι εργοστασιακες ,revalved, ειναι καταπληκτικες...

απο φρενα μια ap racing 4125/2 τρομπα και τελος...


Aυτά περί ιστορίας. Ενα γνωστό παιδί από άλλο φόρουμ, είχε (έχει) ένα SP2 το οποίο είναι και προικισμένο (σχεδόν) με όλα τα καλούδια που μπορούν να μπούν, όπως...

1.Beringer radial Brake pump
2. Beringer radial clutch pump
3. BF Goodridge front & rear brake lines
4. BF Goodridge clutch brake lines
5. Gilles Rearsets, racing gear selection
6. Gilles adjustable chain adjusters
7. Arata Exhausts
8. Matris M4R steering damper set (Titanium).
9. Matris front kartidge M04r kit 25mm
10.Matris M04R rear suspension
και πολλά άλλα

...και ξαφνικά το βάζει αγγελία  :ohmy:. Αφού έφαγε ένα κράξιμο από ολόκληρο φόρουμ το ξανασκέφτηκε και η αγγελία ταξίδεψε σε μέρη σκοτεινά...
Στην πλάκα και στον χαβαλέ κανονίσαμε βολτίτσα και καφέ όπου ο Κωστής θα μου παραχωρούσε για λίγο το SP...
Καθαρά από επιστημονικό ενδιαφέρον και για να εντοπίσω τις διαφορές μεταξύ του διαβολικού γιαπωνέζικου και του ιταλικού καμαριού μας Mille Factory δέχτηκα.... :srry: :blus:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 02, 2009, 11:45:20 πμ από Byron »

*

Cris

Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 02, 2009, 11:44:12 πμ »
πρωτη φορα το βλεπω και μπορω να πω οτι μ'άρεσε!
σίγουρα ιταλός το σχεδίασε :D :D :D
+100000

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 02, 2009, 11:50:02 πμ »
από τα λίγα ιαπωνικά που μου αρέσουν και τα σέβομαι!!!


σίγουρα ιταλός το σχεδίασε :D :D :D

Για να είμαστε ειλικρινής, ο Ιταλός το αντέγραψε...το μούτρο του mille 04+ , είναι αντιγραφή του SP...

Zeppelin, ευχαριστώ για τις ευχές αλλά δεν άλλαξα μηχανάκι  :bye:


*

Kavaliwtis

Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 02, 2009, 11:59:05 πμ »
Εντυπωσεις απο τη βολτα??  :D

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 02, 2009, 12:25:37 μμ »
Εντυπωσεις απο τη βολτα??  :D

Εγραφα τις εντυπώσεις και είχα γράψει και ένα κάρο πράγματα, όταν ξαφνικά το pc πάγωσε. Ούτε copy δεν μπορούσα να κάνω για να μην ξαναγράφω  :psdof:
Εκανε και ένα reboot μόνο του και έδεσε το γλυκό  :psdof: :psdof:. Δάκτυλος των apriliaνών επειδή γράφω για japan  :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #8 - : Ιούνιος 02, 2009, 12:29:50 μμ »
Zeppelin, ευχαριστώ για τις ευχές αλλά δεν άλλαξα μηχανάκι  :bye:

Οοοps!  :blus: :blus: :blus:

Από τα συμφραζόμενα παρασύρθηκα..  :blus: :blus:

*

nickkrip

Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #9 - : Ιούνιος 02, 2009, 12:39:59 μμ »
Θρυλικο μηχανακι θα ηθελα πολυ να εχω ενα τετοιο. Απο τα λιγα japan που γουσταρω, Πολυ καλο!!!

*

Drakos

Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #10 - : Ιούνιος 02, 2009, 12:40:27 μμ »
Βύρων για πιό SP μιλάμε ; Το SP1 ή το SP2 ;
Μάλλον για το SP2  :thnk:

*

dreamwalker

Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #11 - : Ιούνιος 02, 2009, 12:47:49 μμ »
Βύρων για πιό SP μιλάμε ; Το SP1 ή το SP2 ;
Μάλλον για το SP2  :thnk:

SP2 coulag

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #12 - : Ιούνιος 02, 2009, 01:21:29 μμ »
Βύρων για πιό SP μιλάμε ; Το SP1 ή το SP2 ;
Μάλλον για το SP2  :thnk:

Για Sp2 μιλάμε, αν και οι βασικές τους διαφορές είναι το ψαλίδι και το βελτιωμένο μοτέρ.
Το μηχανάκι ήταν 2006 μοντέλο (ήταν σε παραγωγή μέχρι το 2007).

Στα + η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής βέβαια. Αψεγάδιαστο αν και αναμενόμενο από τόσο ακριβό μηχανάκι.
Σαν όγκος είναι μικρότερο και πιο χαμηλό απ΄το Mille. Η θέση του ήταν πιο racing βέβαια με τον κώλο ψηλά και clipons κάτω, αλλά ο ιδιοκτήτης είχε ψηλώσει 12mm το πίσω μέρος για να πέφτει πιο εύκολα.
Το κιβώτιο βούτυρο, αλλά με χάλασε η αγωνιστική διάταξη του σασμάν που είχε βάλει ο ιδιοκτήτης, καθώς ήμουν συνέχεια με το μυαλό μου εκεί μην κάνω καμμιά μαλακία και στείλω το μοτέρ στις 20.000 σαλ σε κανένα "ανέβασμα" ταχύτητας.
Κραδασμοί ανύπαρκτοι σχεδόν μέχρι τις 9.000σαλ. Το SP2 ήταν stock εκτός των τελικών της  Arata που είχαν έναν όμορφο μπάσο ήχο που θύμιζε Ducati χωρίς τα κατσαρολικά του ξηροκάμπανου.
Μπορεί η ιπποδύναμη να είναι ίδια περίπου με τα Mille, αλλά σίγουρα είναι πιο δυνατό στις μεσαίες του. Ούτε τρύπες ούτε χαραμάδες ούτε τίποτα. Απ΄τις 2.000 τραβάει πολύ δυνατά μέχρι τα κόκκινα. Στις ψηλές δουλεύει όπως ένα Mille. Δεν το ένιωσα πιο δυνατό εκεί, αλλά στις μεσαίες έσκιζε... Ο τρόπος που ανέβαζε στροφές ήταν περίπου όπως και στα δικά μας ΜΕ το βολάν πάνω.
Αυτό που με εντυπωσίασε απίστευτα (σε σχέση με ότι έχω οδηγήσει) ήταν η "μολυβένια" αίσθηση (όχι βαριά) όταν το έριχνες στη στροφή. Το μηχανάκι ήταν ακλόνητο στη πορεία του. Προφανώς έπαιξαν ρόλο οι πολύ σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις της Matris καθώς ο Κωστής μου είπε ότι οι stock ήταν κλασσικές Honda. Δηλαδή κούτσουρο πίσω και σώβρακο μπροστά...
Η εμπιστοσύνη που δίνει το πλαίσιο στον αναβάτη είναι εντυπωσιακή πάντως. Σου δίνει την εντύπωση ότι δεν πρόκειται να βγεί απ΄τη γραμμή που έδωσες ούτε αν πέσει μέσα σε πηγάδι.

Αντίστοιχα απογοητευτική είναι η αίσθηση του πόσο λάθος θέση σώματος και έλλειψη πληροφόρησης λαμβάνεις από το Tuono...απλά καμμία σχέση. Την ίδια αίσθηση κακής πληροφορησης είχα και όταν είχα επιστρρέψει στο Tuono απ΄το Mille. Και εφόσον μιλάμε για ίδια μηχανάκια, όλο το πρόβλημα οφείλεται στη καρατιμόνα (που μ΄αρέσει όμως).

συνεχίζουμε με το SP....
H αίσθηση που μου άφησε απ΄τον τρόπο που στρίβει μου άρεσε περισσότερο απ΄το Mille. Αυτό που δεν μου πολυάρεσε ήταν μια απότομη απόκριση του ψεκασμού στο άνοιξε κλείσε του γκαζιού, το πολυόργανο που δεν μπορούσα να διαβάσω τις στροφές εύκολα. Ελαφρύ ιδιαίτερα δεν είναι (205 κιλά γεμάτο) καθώς βρίσκεται στο βάρος των δυνατότερων τετρακύλινδρων, αλλά δεν το παίρνει κανείς για τα γκάζια του. Αν έχει κάποιος χρήματα, ο Durbahn έχει ένα κιτ που του αφαιρεί 20 (!!) κιλά....
Ετσι κι αλλιώς μέσα στη πίστα και στα κατάλληλα χέρια τα V2 δεν έχουν αντίπαλο. Δεν είναι τυχαίο ότι απ΄το πρωτάθλημα του 1993 με τον Scott Rasel και το Kawasaki, μόνο μια χρονιά (Kocinsky RC45) κατάφερε να σπάσει την κυριαρχία των V2 ανεξαρτήτως κατασκευαστή στα WSBK...

Αυτά τα ολίγα. Προσωπικά τη θεωρώ μια απ΄τις πιο ξεχωριστές μοτοσυκλετες ανεξαρτήτου προέλευσης και πραγματικά θα γούσταρα να την είχα στο γκαράζ μου μαζί με 3-4 άλλα μηχανάκια.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 02, 2009, 01:23:32 μμ από Byron »

*

Kavaliwtis

Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #13 - : Ιούνιος 02, 2009, 02:04:08 μμ »
Ωραιος Βυρωνα πολυ αναλυτικος  :kalo:

Λευκο που εχω δει απο κοντα ειναι πανεμορφο και αυτο και φορουσε κατι λεοβιντσε πανω  :pray:

*

Drakos

Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #14 - : Ιούνιος 02, 2009, 02:09:20 μμ »
.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης