0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #15 - : Ιούνιος 02, 2009, 02:24:20 μμ »
Λευκο που εχω δει απο κοντα ειναι πανεμορφο

Προτιμώ το μαύρο πάντως  :)

*

Kavaliwtis

Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #16 - : Ιούνιος 02, 2009, 02:31:10 μμ »
Προτιμώ το μαύρο πάντως  :)

Καλα στο χρωμα δεν θα τα χαλασουμε  :D


*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #17 - : Ιούνιος 02, 2009, 02:41:30 μμ »

Καλα στο χρωμα δεν θα τα χαλασουμε  :D

Δεν θα καταλάβω ποτέ τους Ιάπωνες πάντως....
Απ΄τη μία έχουν ένα αρχαίο και αργό μεν αλλά αξιόπιστο V2 στην παραγωγή απ΄το 1984 με τα VT400 που κίνησαν καμμιά 15 μοντέλα και κινούν ακόμα με το Transalp 700 και δεν κάνουν τίποτα για να τον εξελίξουν ή να τον αλλάξουν και απ΄την άλλη έχουν ένα καταπληκτικό V2 του SP που τον κρατάνε στην παραγωγή μόνο για ένα μηχανάκι* και μετά τον εξαφανίζουν  :ohmy:.
Τι λογική είναι αυτή, πραγματικά δεν την αντιλαμβάνομαι.... :pray:

*Εξαιρείται το FB Mondial που φοράει τον ίδιο κινητήρα λόγω της ηθικής υποχρέωσης που είχε  η Honda προς τον κόμη Mondial.

Kαι ένα ωραίο βιντεάκι απ΄την μάχη μεταξύ Edwards-Bayliss στην Imola (2002). Όποιος κέρδιζε τον αγώνα έπαιρνε το πρωτάθλημα....

http://videos.streetfire.net/video/World-Superbikes-Imola-vs_59726.htm

*

nasos-v

Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #18 - : Ιούνιος 02, 2009, 02:54:51 μμ »
Kαι ένα ωραίο βιντεάκι απ΄την μάχη μεταξύ Edwards-Bayliss στην Imola (2002). Όποιος κέρδιζε τον αγώνα έπαιρνε το πρωτάθλημα....

http://videos.streetfire.net/video/World-Superbikes-Imola-vs_59726.htm

 :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:
αυτος ειναι αγωνας.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #19 - : Ιούνιος 02, 2009, 03:03:17 μμ »
το μονο ιαπωνικο ss που με εντυπωσιασε........




οσο για το βιντεακι... :kalo: :kalo: :kalo:
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #20 - : Ιούνιος 02, 2009, 03:07:13 μμ »
@Bυρωνα:

Οταν πρωτο-ειδα το vtr, ειπα ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ (ο 17ιντσος ξερει για τι μιλαω)....................

Δυστυχως για την honda, η aprilia το αντεγραψε και το πηγε 10 βηματα μπροστα...................

Δυστυχως για την honda, η τιμη του στην ελλαδα ξεπερνουσε την τιμη του mille.........

Δυστυχως για την honda, το SP1 δεν εκανε για καποιου ειδους μικτη χρηση (κανα ταξιδακι εννοω) λογω της μικρης αυτονομιας του

Αυτο που θελω εγω να μαθω ειναι το εξης...........Υπαρχει καποιος που εχει οδηγησει το mille fac και το SP2 ή το RVT, για να μας πει ενυπωσεις? οεο?  :thnk: :thnk:

APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #21 - : Ιούνιος 02, 2009, 03:40:53 μμ »

1.Δυστυχως για την honda, η aprilia το αντεγραψε και το πηγε 10 βηματα μπροστα...................

2.Δυστυχως για την honda, η τιμη του στην ελλαδα ξεπερνουσε την τιμη του mille.........

3.Δυστυχως για την honda, το SP1 δεν εκανε για καποιου ειδους μικτη χρηση (κανα ταξιδακι εννοω) λογω της μικρης αυτονομιας του

4.Αυτο που θελω εγω να μαθω ειναι το εξης...........Υπαρχει καποιος που εχει οδηγησει το mille fac και το SP2 ή το RVT, για να μας πει ενυπωσεις? οεο?  :thnk: :thnk:



1. προσωπικά δεν θα το έλεγα. Πιθανότατα να είναι καλύτερο το Mille Factory στο θέμα αναρτήσεων αλλά μέχρι εκεί.

2. Συμφωνώ

3. Συμφωνώ. Είναι μόνο για πίστα και έχει μικρή αυτονομία.

4. Οι συγκρίσεις που έκανα αφορούν το Mille Factory (που έχω οδηγήσει σε στροφιλίκι για καμμιά 30αριά χλμ) και όχι το Tuono.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #22 - : Ιούνιος 02, 2009, 03:55:07 μμ »

1. προσωπικά δεν θα το έλεγα. Πιθανότατα να είναι καλύτερο το Mille Factory στο θέμα αναρτήσεων αλλά μέχρι εκεί.

2 ειναι τα πραγματα που μετρανε για μενα ωστε να ασχοληθω με την οδηγηση μου και μονο: Αναρτησεις και φρενα (για λαστιχα δεν μιλαω)
Τα φρενα του sp1, τα θυμαμαι λιγα  :thnk: :thnk:
Η πισω αναρτηση ηταν μια χαρα, μπροστα ομως ηταν σουμιες

Σε πιστευω αμα το λες ομως εσυ (με την προυποθεση οτι δεν ειχε αλλαγμενα πραγματα το sp2)




4. Οι συγκρίσεις που έκανα αφορούν το Mille Factory (που έχω οδηγήσει σε στροφιλίκι για καμμιά 30αριά χλμ) και όχι το Tuono.

Ναι, sorry Βυρωνα, ειχα μεινει με την εντυπωση οτι το pc σου κρασαρε και οτι ειχες μεινει εκεις-δεν προσεξα το ποστ σου  :kalo: :kalo:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #23 - : Ιούνιος 02, 2009, 05:00:02 μμ »

2 ειναι τα πραγματα που μετρανε για μενα ωστε να ασχοληθω με την οδηγηση μου και μονο: Αναρτησεις και φρενα (για λαστιχα δεν μιλαω)
Τα φρενα του sp1, τα θυμαμαι λιγα  :thnk: :thnk:
Η πισω αναρτηση ηταν μια χαρα, μπροστα ομως ηταν σουμιες


Ρε Κοσμά δεν με διαβάζεις και με στεναχωρεί  :h22:


Προφανώς έπαιξαν ρόλο οι πολύ σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις της Matris καθώς ο Κωστής μου είπε ότι οι stock ήταν κλασσικές Honda. Δηλαδή κούτσουρο πίσω και σώβρακο μπροστά...


Το Sp φόραγε
Matris M4R steering damper set (Titanium).
Matris front kartidge M04r kit 25mm
Matris M04R rear suspension

Και ακτινική τρόμπα φρένων της Beringer μαζί με σωληνάκια της Goodridge

και μια δυο φωτό ακόμα....

*

Αποσυνδεδεμένος george_mille

  • ***
  • 189
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #24 - : Ιούνιος 02, 2009, 05:28:54 μμ »
Όλα καλά και όλα ωραία,
και τα γρανάζια για την κίνηση των εκκεντροφόρων
και και και

αλλά να κάνει 17k και να πρέπει να δώσω και άλλα 2,3 για τις αναρτήσεις και υψηλης!!!!
κάπως μου κάθεται ;)

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #25 - : Ιούνιος 02, 2009, 06:30:34 μμ »

αλλά να κάνει 17k και να πρέπει να δώσω και άλλα 2,3 για τις αναρτήσεις και υψηλης!!!!
κάπως μου κάθεται ;)

Υψηλής φόραγε μη τρελαίνεσαι. Απλά μπήκαν άλλα ως aftermarket. Για τις αναρτήσεις δεν έχω να πω κάτι καθώς δεν γνωρίζω πως ήταν οι μαμα.  :bye:

*

saetron

Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #26 - : Ιούνιος 02, 2009, 07:08:24 μμ »
το ιδιο μηχανακι το χε αναλυσει ενας φιλος(καμμενος με διχρονα 125-250 ss) απο αλλο φλορουμ...

ειχε τονισει ομως οτι ηταν αχορταγο σε θεμα βενζινης...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #27 - : Ιούνιος 02, 2009, 10:13:02 μμ »


Ρε Κοσμά δεν με διαβάζεις και με στεναχωρεί  :h22:


Προφανώς έπαιξαν ρόλο οι πολύ σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις της Matris καθώς ο Κωστής μου είπε ότι οι stock ήταν κλασσικές Honda. Δηλαδή κούτσουρο πίσω και σώβρακο μπροστά...



 :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha%


ρε συ, γυρισα απο την δουλεια κομματια και δεν ηξερα τι διαβαζα.......παλι καλα που δεν σε ρωτησα για ποιο μηχανακι μιλαμε :h22::h22::h22:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

h.a.balafoutre

Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #28 - : Ιούνιος 03, 2009, 01:43:34 πμ »
Η μηχανή αυτή για δρόμο δεν έκανε πάντως.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Το Αντι-Mille...
« Απάντηση #29 - : Ιούνιος 03, 2009, 10:44:49 πμ »
Η μηχανή αυτή για δρόμο δεν έκανε πάντως.

Αν εννοείς ότι ο χώρος της είναι η πίστα, προφανώς και είναι. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να το ευχαριστηθείς στον δρόμο όμως...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης