0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: davide στις Οκτώβριος 18, 2009, 10:57:09 μμΠαράθεση από: teo46 στις Οκτώβριος 18, 2009, 10:41:02 μμνα και οι πρώτες φώτο..βρώμικο μεν κ@υλα δε το μηχανάκι...μου κάνει πολύ κέφι!!Όμορφο! Με ενδιαφέρει πως το βρίσκεις στην οδήγηση? Εννοώ σε σχέση με το mille, το νιώθεις πιο εύκολο, πιο νευρικό, πιο σταθερό... κτλ κτλ... εντάξει στο στρώσιμο είμαι ακόμα...ΑΛΛΑ σε σχέση με μιλλε R του αδερφού μου..είναι ποδήλατο..έχει εξαιρετικό μπροστινό(οχι ohlins..)είναι πανεύκολο στις εναλλαγές κατευθύνσεις σε σημείο που λες μπα κάτι παίζει εδώ..και με 50αρι λάστιχο πίσωγια να σου δώσω να καταλάβεις θυμίζει έντονα mille factory σαν στήσιμο και ευκολία αλλαγής κατεύθυνσης..μέχρι 160χιλ που πήγα είναι πολύ σταθερό αλλά με ψιλογρηγορες αποσβέσεις...θέλουν λίγο ψάξιμο οι αναρτήσεις..έχει χάλια φρένα..θέλει οπωσδήποτε σωληνάκια και ίσως και πάνω τρόμπα.πιστεύω με μια σφυρήλατη ζάντα και 55 πίσω λάστιχο χωρίς να κατεβάσεις μπροστά πλάκες θα είναι αλλού το μηχανάκι!αυτά για την ώρα με τον καιρό βλέπουμε!
Παράθεση από: teo46 στις Οκτώβριος 18, 2009, 10:41:02 μμνα και οι πρώτες φώτο..βρώμικο μεν κ@υλα δε το μηχανάκι...μου κάνει πολύ κέφι!!Όμορφο! Με ενδιαφέρει πως το βρίσκεις στην οδήγηση? Εννοώ σε σχέση με το mille, το νιώθεις πιο εύκολο, πιο νευρικό, πιο σταθερό... κτλ κτλ...
να και οι πρώτες φώτο..βρώμικο μεν κ@υλα δε το μηχανάκι...μου κάνει πολύ κέφι!!
Παράθεση από: teo46 στις Οκτώβριος 18, 2009, 11:23:49 μμΠαράθεση από: davide στις Οκτώβριος 18, 2009, 10:57:09 μμΠαράθεση από: teo46 στις Οκτώβριος 18, 2009, 10:41:02 μμνα και οι πρώτες φώτο..βρώμικο μεν κ@υλα δε το μηχανάκι...μου κάνει πολύ κέφι!!Όμορφο! Με ενδιαφέρει πως το βρίσκεις στην οδήγηση? Εννοώ σε σχέση με το mille, το νιώθεις πιο εύκολο, πιο νευρικό, πιο σταθερό... κτλ κτλ... εντάξει στο στρώσιμο είμαι ακόμα...ΑΛΛΑ σε σχέση με μιλλε R του αδερφού μου..είναι ποδήλατο..έχει εξαιρετικό μπροστινό(οχι ohlins..)είναι πανεύκολο στις εναλλαγές κατευθύνσεις σε σημείο που λες μπα κάτι παίζει εδώ..και με 50αρι λάστιχο πίσωγια να σου δώσω να καταλάβεις θυμίζει έντονα mille factory σαν στήσιμο και ευκολία αλλαγής κατεύθυνσης..μέχρι 160χιλ που πήγα είναι πολύ σταθερό αλλά με ψιλογρηγορες αποσβέσεις...θέλουν λίγο ψάξιμο οι αναρτήσεις..έχει χάλια φρένα..θέλει οπωσδήποτε σωληνάκια και ίσως και πάνω τρόμπα.πιστεύω με μια σφυρήλατη ζάντα και 55 πίσω λάστιχο χωρίς να κατεβάσεις μπροστά πλάκες θα είναι αλλού το μηχανάκι!αυτά για την ώρα με τον καιρό βλέπουμε! Πολύ όμορφα! Τα μηχανάκια έτσι πρέπει να είναι, ευκολοδήγητα. Στα φρένα, όταν λες ότι είναι χάλια, τι εννοείς? Σπογγώδης αίσθηση, δεν έχουν δάγκωμα, δεν είναι προοδευτικά?
Παράθεση από: davide στις Οκτώβριος 18, 2009, 11:33:10 μμΠαράθεση από: teo46 στις Οκτώβριος 18, 2009, 11:23:49 μμΠαράθεση από: davide στις Οκτώβριος 18, 2009, 10:57:09 μμΠαράθεση από: teo46 στις Οκτώβριος 18, 2009, 10:41:02 μμνα και οι πρώτες φώτο..βρώμικο μεν κ@υλα δε το μηχανάκι...μου κάνει πολύ κέφι!!Όμορφο! Με ενδιαφέρει πως το βρίσκεις στην οδήγηση? Εννοώ σε σχέση με το mille, το νιώθεις πιο εύκολο, πιο νευρικό, πιο σταθερό... κτλ κτλ... εντάξει στο στρώσιμο είμαι ακόμα...ΑΛΛΑ σε σχέση με μιλλε R του αδερφού μου..είναι ποδήλατο..έχει εξαιρετικό μπροστινό(οχι ohlins..)είναι πανεύκολο στις εναλλαγές κατευθύνσεις σε σημείο που λες μπα κάτι παίζει εδώ..και με 50αρι λάστιχο πίσωγια να σου δώσω να καταλάβεις θυμίζει έντονα mille factory σαν στήσιμο και ευκολία αλλαγής κατεύθυνσης..μέχρι 160χιλ που πήγα είναι πολύ σταθερό αλλά με ψιλογρηγορες αποσβέσεις...θέλουν λίγο ψάξιμο οι αναρτήσεις..έχει χάλια φρένα..θέλει οπωσδήποτε σωληνάκια και ίσως και πάνω τρόμπα.πιστεύω με μια σφυρήλατη ζάντα και 55 πίσω λάστιχο χωρίς να κατεβάσεις μπροστά πλάκες θα είναι αλλού το μηχανάκι!αυτά για την ώρα με τον καιρό βλέπουμε! Πολύ όμορφα! Τα μηχανάκια έτσι πρέπει να είναι, ευκολοδήγητα. Στα φρένα, όταν λες ότι είναι χάλια, τι εννοείς? Σπογγώδης αίσθηση, δεν έχουν δάγκωμα, δεν είναι προοδευτικά? έχουν σπογγώδη αίσθηση, δεν έχουν ιδιαίτερο δάγκωμα και είναι πιο προοδευτικά από όσο τα θέλω.πιστεύω όμως ότι με σωληνάκια θα φτιάξουν πολύ.
Παράθεση από: teo46 στις Οκτώβριος 18, 2009, 11:40:11 μμΠαράθεση από: davide στις Οκτώβριος 18, 2009, 11:33:10 μμΠαράθεση από: teo46 στις Οκτώβριος 18, 2009, 11:23:49 μμΠαράθεση από: davide στις Οκτώβριος 18, 2009, 10:57:09 μμΠαράθεση από: teo46 στις Οκτώβριος 18, 2009, 10:41:02 μμνα και οι πρώτες φώτο..βρώμικο μεν κ@υλα δε το μηχανάκι...μου κάνει πολύ κέφι!!Όμορφο! Με ενδιαφέρει πως το βρίσκεις στην οδήγηση? Εννοώ σε σχέση με το mille, το νιώθεις πιο εύκολο, πιο νευρικό, πιο σταθερό... κτλ κτλ... εντάξει στο στρώσιμο είμαι ακόμα...ΑΛΛΑ σε σχέση με μιλλε R του αδερφού μου..είναι ποδήλατο..έχει εξαιρετικό μπροστινό(οχι ohlins..)είναι πανεύκολο στις εναλλαγές κατευθύνσεις σε σημείο που λες μπα κάτι παίζει εδώ..και με 50αρι λάστιχο πίσωγια να σου δώσω να καταλάβεις θυμίζει έντονα mille factory σαν στήσιμο και ευκολία αλλαγής κατεύθυνσης..μέχρι 160χιλ που πήγα είναι πολύ σταθερό αλλά με ψιλογρηγορες αποσβέσεις...θέλουν λίγο ψάξιμο οι αναρτήσεις..έχει χάλια φρένα..θέλει οπωσδήποτε σωληνάκια και ίσως και πάνω τρόμπα.πιστεύω με μια σφυρήλατη ζάντα και 55 πίσω λάστιχο χωρίς να κατεβάσεις μπροστά πλάκες θα είναι αλλού το μηχανάκι!αυτά για την ώρα με τον καιρό βλέπουμε! Πολύ όμορφα! Τα μηχανάκια έτσι πρέπει να είναι, ευκολοδήγητα. Στα φρένα, όταν λες ότι είναι χάλια, τι εννοείς? Σπογγώδης αίσθηση, δεν έχουν δάγκωμα, δεν είναι προοδευτικά? έχουν σπογγώδη αίσθηση, δεν έχουν ιδιαίτερο δάγκωμα και είναι πιο προοδευτικά από όσο τα θέλω.πιστεύω όμως ότι με σωληνάκια θα φτιάξουν πολύ.Πιθανόν...Καλές βόλτες λοιπόν και μας λες την γνώμη σου ξανά, αφού κάνεις μερικά χιλιομέτρα παραπάνω!!
έχουν σπογγώδη αίσθηση, δεν έχουν ιδιαίτερο δάγκωμα και είναι πιο προοδευτικά από όσο τα θέλω.πιστεύω όμως ότι με σωληνάκια θα φτιάξουν πολύ.
Παράθεση από: κολτρέϊν στις Οκτώβριος 18, 2009, 11:22:37 μμτο μηχανάκι κατέβηκε από άλλον πλανήτη..(το λέω αυτό γιατί το οδήγησα) περισσότερα από τον Τέο..Παράθεση από: teo46 στις Οκτώβριος 18, 2009, 11:23:49 μμέχει χάλια φρένα..θέλει οπωσδήποτε σωληνάκια και ίσως και πάνω τρόμπα....Χρήστοοοοοοοοοοο......ο Τεο σου γκρεμίζει τον κοσμο....μάλλον στον πλανήτη από τον οποίο κατέβηκε το εργαλείο έχουν άσχημες σχέσεις με τα φρένα..... Παράθεση από: teo46 στις Οκτώβριος 18, 2009, 11:23:49 μμθέλει οπωσδήποτε σωληνάκια και ίσως και πάνω τρόμπα.πιστεύω με μια σφυρήλατη ζάντα και 55 πίσω λάστιχο χωρίς να κατεβάσεις μπροστά πλάκες θα είναι αλλού το μηχανάκι!αυτά για την ώρα με τον καιρό βλέπουμε! ..Τεο...καλές μόντες...!! ..μακάρι να προκύψει όπως το φαντάζεσαι στο τέλος...!!
το μηχανάκι κατέβηκε από άλλον πλανήτη..(το λέω αυτό γιατί το οδήγησα) περισσότερα από τον Τέο..
έχει χάλια φρένα..θέλει οπωσδήποτε σωληνάκια και ίσως και πάνω τρόμπα.
θέλει οπωσδήποτε σωληνάκια και ίσως και πάνω τρόμπα.πιστεύω με μια σφυρήλατη ζάντα και 55 πίσω λάστιχο χωρίς να κατεβάσεις μπροστά πλάκες θα είναι αλλού το μηχανάκι!αυτά για την ώρα με τον καιρό βλέπουμε!
βασικα εκαναν μεγαλη αναφορα για το πηρουνι του το οποιο ειναι λιγο διαφορετικο στο εσωτερικο του(big piston νομιζω το ονομαζαν..) και οτι ειναι φοβερο στην αισθηση και πολυ αποδοτικο!οσο για τα φρενα ειναι κλασικο ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ολων των gsxr(1000).ποσο μαλλον αν στο προηγουμενο σου μηχανακι δουλευες με brembo!!!δεν καταλαβα ομως αφου ειναι απο μαμα τοσο ευελικτο γιατι να βαλεις σφυρηλατες ζαντες που κοστιζουν τοσο??νομιζω πως η αλλαγη σε 55αρι θα ειναι αρκετη!βεβαια εσυ ξερεις απλα πιαστηκα απο τα λεγομενα σου.οντως πολυ ομορφο το ασπρο μπλε
Παράθεση από: teo46 στις Οκτώβριος 18, 2009, 11:40:11 μμέχουν σπογγώδη αίσθηση, δεν έχουν ιδιαίτερο δάγκωμα και είναι πιο προοδευτικά από όσο τα θέλω.πιστεύω όμως ότι με σωληνάκια θα φτιάξουν πολύ.Θοδωρε......με σωληνακια δεν φιαχνουν....δυστηχως. Κολλητοι στην Ξανθη με Κ5-Κ7 1000,και Κ6 750 μονο με τρομπες σωθηκαν. Και παλι καλα χλμ.......και πολυ προσοχη φιλε!
καλα χιλιομετρα τεο και παντα ορθιος!!!
Παράθεση από: v997 στις Οκτώβριος 18, 2009, 11:51:19 μμΠαράθεση από: teo46 στις Οκτώβριος 18, 2009, 11:40:11 μμέχουν σπογγώδη αίσθηση, δεν έχουν ιδιαίτερο δάγκωμα και είναι πιο προοδευτικά από όσο τα θέλω.πιστεύω όμως ότι με σωληνάκια θα φτιάξουν πολύ.Θοδωρε......με σωληνακια δεν φιαχνουν....δυστηχως. Κολλητοι στην Ξανθη με Κ5-Κ7 1000,και Κ6 750 μονο με τρομπες σωθηκαν. Και παλι καλα χλμ.......και πολυ προσοχη φιλε! πρώτο στάδιο είναι σωληνάκια, αν δεν σου αρέσουν πάλι τα φρένα το δεύτερο στάδιο είναι τακάκια, (εγώ προσωπικά που έβαλα σωληνάκια και τακάκια τα φρένα μου μπορώ να πω ότι είναι πολύ καλά) και το τρίτο στάδιο είναι τρόμπα.. αν θέλεις κάτι πολύ καλύτερο
Καλά και στριφτερά χλμ να έχεις!Δε ξέρω αν θα σου αρέσει (εμένα με ξετρέλανε) αυτή η εξάτμιση, το μηχανάκι το είδαστο TD το Σάββατο στα ΜέγαραHandmade απο τον Παπαγιάννη, τιτάνιο, 350Ε περίπου...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι