δηλαδή ρε Νάσο...ετσι όπως σε ακουω εντυπωσιασμένο και εχεις μια α΄ γνωμη τελικά το japan λες πως ειναι σε όλα καλύτερο...
γιατι λοιπόν να επαιρνε καποιος το Mille και οχι το gixxer...??
ξεπερνάμε την εμφάνιση..
ξεπερνάμε -αν γινεται το v2 / 4σειρα- ...
ας πούμε.το ενα είναι για Low performance riders (το rsv) και το αλλο για πιο απαιτητικούς..???
όταν λεω low performance δεν το λεω υποτιμητικά, αλλά ας πούμε για καποιον που δε θέλει να πηγαινει
τάπα κάγκελο στην πίστα...
ή πας και με το rsv..???
δεν ξερω αν εγινα κατανοητός..

ε εδω που τα λεμε το διαβασα 3 φορες και δεν το εχω σιγουρα

λοιπον αν καταλαβα καλα σου απαντω τα εξης
ναι μου αρεσε περισσοτερο στο πως αλαζη κατευθηνση το μηχανακι και με ποσο σταθεροτητα και χωρις δυναμη στο κλιπον!
σε αυτο ειναι σιγουρα καλητερο απο το μιλλε μου και πιστευω αυτο γινετε λογο οτι εχει χαμηλο κεντρο βαρους!
τα μιλλε εχουν πολυ ψιλη σελα και γενικα τα κιλα τους ειναι ψηλα και γινονται λιγο δυστροπα στη αναλαγη ! βγαζουν κουνηματα οταν αυτο το κανεις γρηγορα και δυνατα!
στα υπολοιπα δεν ειπα οτι ειναι καλητερο (απο το φακτορυ) αλλα δεν υστερει ιδιαιτερα! εκτος φρενα!εκει ειναι αιωνες πισω!
ο αργυρης λεει οτι φταινε οι δισκοι ,και το ακουω και λογικο. εμενα μου φανικαν τα σωληνακια οτι ειναι το θεμα αρχικα και μετα ολα τα αλλα! θα το δουμε αυτο!
τωρα να απαντισω στο γιατι να παρει καποιος rsv!
γιατι το γουσταρει τρελα! ειναι ο συμαντικοτερος λογος που διαλεγουμε μηχανη μετα το χρηματικο!
γιατι ειναι ν2 ή ν4 !
γιατι περνεις ενα ετοιμο συνολο πολυ καλο!
για την μοναδικοτητα! (εννοω δεν κυκλοφορανε πολλα και κανουν εντυπωση)
γιατι ειναι πανεμορφα!
γιατι το γκαζι και τα αλογα δεν κανουν πιο γρηγορους γυρους (παρολο που το ν2 πλεον αστερει και καθηστερει εναντι των αλλων)
να σου πω τωρα και των αντιλογο
γιατι να παρεις gixxer!
γιατι εχει αλογα
γιατι ειναι ευκολοδηγητο (κακα τα ψεματα τα μιλλε για να τα πας γρηγορα θελουν προσαρμογη αλλα μετα απολαμβανεις

)
γιατι κανει 14000 και μεχρι τα 22.500 (rsv4 + εξατμιση+ πολυεστερικα) το εχεις κανει ............... αγωνιστικο πλεον
γιατι περπατας στο δρομο και σκονταφτεις σε ανταλακτικα suzuki και γραφουν τιμη πανω 10 ευρω
γιατι τα φτιαχνει και ο μητσος της γειτονιας!
γιατι το γουσταρεις ή σου αρεσει τρελα!
εγω αυτα ειχα στο μυαλλο μου οταν σκευτομουν πιο θα ειναι το επομενο!
πιστευω θεμη οτι ειναι τι ζηταει ο καθενας απο το μηχανακι που περνει!
εγραψα το πιο πανω ποστ γιατι το μηχανακι το περιμενα πιο χαλια! και δεν ηταν ετσι.
δεν εχω σκοπω να πεισω καννεναν να παρει απριλια ή να παρει suzuki!
αναφερω απλα αυτα που εχω στο μυαλλο μου και πως τα βλεπω εγω! δεν σημαίνει οτι ειναι και σωστα!
ξερετε ολλοι οτι ημουν τρελος για το ν4!
αλλα πολλα τα λεφτα του! παρα πολλα! ισως αν ηταν στα 16-17000 δεν θα το σκευτομουν καθολου και θα το επερνα!
αλλα εδω στην γη τα πραγματα ειναι διαφορετικα! και την στιγμη που πιστευω οτι με τα λεφτα που διαθετω μπορω να αποκτισω ενα καλυτερο συνολο θα το κανω.
υπαρχουν και αλλη λογοι που με ωθησαν να παω σε κατι αλλο αλλα ειναι προσωπικη και δεν ενδιαφερουν καποιον ή την συζητηση μας.
Υ.Σ. α;ν το μηχανακι δεν στρωθει και να μπει πιστα , δεν μπορω να εχω ολοκληρωμενη αποψη. εκει θα μας πει τι ειναι!
οπως εγραψα και στο τελος του προηγουμενου ποστ "πρωτη εντυπωση..."