0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

nasos-v

Απ: Το πήρα το πήρα παίδες!!!
« Απάντηση #60 - : Οκτώβριος 19, 2009, 03:41:27 πμ »
να πω και εγω την γνωμη μου μιας και ξεκαβαλισα απο το μιλλε ,πηρα το gιxxer και ξανα το μιλλε οποτε η συγκριση ηταν αμεση!



το μηχανακι του τεο ειναι ευκολο!
αλλαζει σε στυλ σφαλιαρας κατευθηνση!(πιο γρηγορα απο το μιλλε και χωρις κουνηματα)
ειναι σταθερα παρα πολυ στη στροφη! του εκανα εσακια πανω στης στροφες της εθνικης, μιας και δεν μπορουσα να ανεβασω χιλιομετρα παραπανω λογο στροσιματος, και το μηχανακι ηταν βιδωμενο και σου εδεινε την αισθηση οτι θελει πολυ για να το ζωρισεις!πιστευω οτι με 55 λαστιχο πισω (εδω συμφωνω απολυτα με τον τεο) το μηχανακι θα πεφτει με την σκεψη.αν μπουν και σφυριλατες .... θα πολεμας να το κρατισεις ορθιο  :P :P

το μπροστινο του ειναι φοβερο . δεν ειναι αυτο το αποκομενο που εχουν τα zacks απο το τουονο! καταλαβαινεις τα παντα! που παταει το μηχανακι ,τι παταει κτλ. απο αισθηση ειναι σουπερ λοιπον! σε αυτα τα χιλιομετρα και σε τετοιο βαθμο πιεσματος νομιζω δεν εχει να ζηλεψει κατι απο τα ohlins! σε πιο ζωρικες καταστασεις ....... θα δουμε! παντος ηταν κατι που φοβομουν και χαρικα για την συμπεριφορα του μπροστινου! ηταν πολυ παραπανω απο της προσδοκιες μου!

το αμορτισερ ειναι λιγο καλυτερο απο το zacks που φορανε τα mille r και λιγο χειροτερο απο το ohlinw των φακτορυ!
ισως καποια στιγμη να χρειαστει καποιο αλλο αμορτισερ.

οι αναρτησεις απο της μαμα ρυθμισεις δεν ηθελα τιποτα απο σαγκ. μην σας πω οτι ηταν και ετοιμο για τα κιλα μας (100+ ζωη να εχουμε.....με εξοπλησμο ετσι :P) για χρηση πιστας
οι αποσβεσεις επαναφορα εγω θα της ηθελα λιγο πιο αργες για το δρομο ! για πιστα δεν ξερω ακομα (μετα το στρωσιμο)

φρενα
εδω υπαρχει θεμα. θελει αποσδηποτε σωληνακια υψηλης! μια τρομπα θα ηταν ενα μεγαλο +
οι δαγκανες δεν νομιζω οτι θελουν αλαγη λογο οτι μονομπλοκ ...και το μεγεθος τους ειναι αξιοσημοιοτο! 34αρες!!
πιστευω οτι βασικα το προβλημα ειναι τα σωληνακια! σπογκοδες αισθηση και στο δυνατο φρεναρισμα απλα χανετε τελειος η αισθηση. τα φρενα παντος ειναι δυνατα ! αισθηση δεν εχουν!
απο εκει και περα ειναι θεμα τι θελει ο καθενας (τακακια - τρομπα- δαγκανες) αλλα δεν νομιζω να ειναι απαρετητα, τουλαχιστον οχι παραπανω απο οτι ειναι απαρετητα και στα δικα μας μιλλε!

πραγματικα οταν το καβαλας η συμπεριφορα του θυμιζει φακτορυ καλοστιμενο!

αυτα απο μενα. νεοτερα οταν ξανακαταφερω τον τεο να μου το ξαναδωσει και να ειναι και στρωμενο!

πρωτη εντυπωση  :kalo:

*

nasos-v

Απ: Το πήρα το πήρα παίδες!!!
« Απάντηση #61 - : Οκτώβριος 19, 2009, 09:25:32 πμ »
sachs και οχι zacks! :srry:

αυτη η τροποποιηση πρεπει να επανελθει.....

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Το πήρα το πήρα παίδες!!!
« Απάντηση #62 - : Οκτώβριος 19, 2009, 10:46:59 πμ »
Το προβλημα στα φρενα των Suzuki ειναι οι δισκοπλακες και τπτ αλλο...καλοταξιδο το εργαλειο και καλοστριφτο!

*

nasos-v

Απ: Το πήρα το πήρα παίδες!!!
« Απάντηση #63 - : Οκτώβριος 19, 2009, 10:54:07 πμ »
Το προβλημα στα φρενα των Suzuki ειναι οι δισκοπλακες και τπτ αλλο...καλοταξιδο το εργαλειο και καλοστριφτο!

δηλαδη με αλλα τακακια δεν θα συνεργαστουν ωστε να φτιαξει??
εγω παντος επιμενω οτι θελει και σωληνακια.

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Το πήρα το πήρα παίδες!!!
« Απάντηση #64 - : Οκτώβριος 19, 2009, 11:34:12 πμ »
Αν θελεις να αλλαξεις σωληνακια μπορεις να το κανεις αλλα δε θα γινουν απαραιτητα καλυτερα τα φρενα αλλα σιγουρα θα γινουν πιο αποτομα...Οι δισκοπλακες στα Suzuki ειναι η πρωτη αλλαγη που πρεπει να κανουν οι ιδιοκτητες

*

nasos-v

Απ: Το πήρα το πήρα παίδες!!!
« Απάντηση #65 - : Οκτώβριος 19, 2009, 11:55:14 πμ »
Αν θελεις να αλλαξεις σωληνακια μπορεις να το κανεις αλλα δε θα γινουν απαραιτητα καλυτερα τα φρενα αλλα σιγουρα θα γινουν πιο αποτομα...Οι δισκοπλακες στα Suzuki ειναι η πρωτη αλλαγη που πρεπει να κανουν οι ιδιοκτητες

ok  ;)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Το πήρα το πήρα παίδες!!!
« Απάντηση #66 - : Οκτώβριος 19, 2009, 08:43:24 μμ »
να πω και εγω την γνωμη μου μιας και ξεκαβαλισα απο το μιλλε ,πηρα το gιxxer και ξανα το μιλλε οποτε η συγκριση ηταν αμεση!



το μηχανακι του τεο ειναι ευκολο!
αλλαζει σε στυλ σφαλιαρας κατευθηνση!(πιο γρηγορα απο το μιλλε και χωρις κουνηματα)
ειναι σταθερα παρα πολυ στη στροφη! του εκανα εσακια πανω στης στροφες της εθνικης, μιας και δεν μπορουσα να ανεβασω χιλιομετρα παραπανω λογο στροσιματος, και το μηχανακι ηταν βιδωμενο και σου εδεινε την αισθηση οτι θελει πολυ για να το ζωρισεις!πιστευω οτι με 55 λαστιχο πισω (εδω συμφωνω απολυτα με τον τεο) το μηχανακι θα πεφτει με την σκεψη.αν μπουν και σφυριλατες .... θα πολεμας να το κρατισεις ορθιο  :P :P

το μπροστινο του ειναι φοβερο . δεν ειναι αυτο το αποκομενο που εχουν τα zacks απο το τουονο! καταλαβαινεις τα παντα! που παταει το μηχανακι ,τι παταει κτλ. απο αισθηση ειναι σουπερ λοιπον! σε αυτα τα χιλιομετρα και σε τετοιο βαθμο πιεσματος νομιζω δεν εχει να ζηλεψει κατι απο τα ohlins! σε πιο ζωρικες καταστασεις ....... θα δουμε! παντος ηταν κατι που φοβομουν και χαρικα για την συμπεριφορα του μπροστινου! ηταν πολυ παραπανω απο της προσδοκιες μου!

το αμορτισερ ειναι λιγο καλυτερο απο το zacks που φορανε τα mille r και λιγο χειροτερο απο το ohlinw των φακτορυ!
ισως καποια στιγμη να χρειαστει καποιο αλλο αμορτισερ.

οι αναρτησεις απο της μαμα ρυθμισεις δεν ηθελα τιποτα απο σαγκ. μην σας πω οτι ηταν και ετοιμο για τα κιλα μας (100+ ζωη να εχουμε.....με εξοπλησμο ετσι :P) για χρηση πιστας
οι αποσβεσεις επαναφορα εγω θα της ηθελα λιγο πιο αργες για το δρομο ! για πιστα δεν ξερω ακομα (μετα το στρωσιμο)

φρενα
εδω υπαρχει θεμα. θελει αποσδηποτε σωληνακια υψηλης! μια τρομπα θα ηταν ενα μεγαλο +
οι δαγκανες δεν νομιζω οτι θελουν αλαγη λογο οτι μονομπλοκ ...και το μεγεθος τους ειναι αξιοσημοιοτο! 34αρες!!
πιστευω οτι βασικα το προβλημα ειναι τα σωληνακια! σπογκοδες αισθηση και στο δυνατο φρεναρισμα απλα χανετε τελειος η αισθηση. τα φρενα παντος ειναι δυνατα ! αισθηση δεν εχουν!
απο εκει και περα ειναι θεμα τι θελει ο καθενας (τακακια - τρομπα- δαγκανες) αλλα δεν νομιζω να ειναι απαρετητα, τουλαχιστον οχι παραπανω απο οτι ειναι απαρετητα και στα δικα μας μιλλε!

πραγματικα οταν το καβαλας η συμπεριφορα του θυμιζει φακτορυ καλοστιμενο!

αυτα απο μενα. νεοτερα οταν ξανακαταφερω τον τεο να μου το ξαναδωσει και να ειναι και στρωμενο!

πρωτη εντυπωση  :kalo:

δηλαδή ρε Νάσο...ετσι όπως σε ακουω εντυπωσιασμένο και εχεις μια α΄ γνωμη τελικά το japan λες πως ειναι σε όλα καλύτερο...

γιατι λοιπόν να επαιρνε καποιος το Mille και οχι το gixxer...??
ξεπερνάμε την εμφάνιση..
ξεπερνάμε -αν γινεται το v2 / 4σειρα-  ...

ας πούμε.το ενα είναι για Low performance riders (το rsv) και το αλλο για πιο απαιτητικούς..???
όταν λεω low performance δεν το λεω υποτιμητικά, αλλά ας πούμε για καποιον που δε θέλει να πηγαινει
τάπα κάγκελο στην πίστα...

ή πας και με το rsv..???


δεν ξερω αν εγινα κατανοητός.. :bye: :bye:

*

nasos-v

Απ: Το πήρα το πήρα παίδες!!!
« Απάντηση #67 - : Οκτώβριος 19, 2009, 10:17:40 μμ »
δηλαδή ρε Νάσο...ετσι όπως σε ακουω εντυπωσιασμένο και εχεις μια α΄ γνωμη τελικά το japan λες πως ειναι σε όλα καλύτερο...

γιατι λοιπόν να επαιρνε καποιος το Mille και οχι το gixxer...??
ξεπερνάμε την εμφάνιση..
ξεπερνάμε -αν γινεται το v2 / 4σειρα-  ...

ας πούμε.το ενα είναι για Low performance riders (το rsv) και το αλλο για πιο απαιτητικούς..???
όταν λεω low performance δεν το λεω υποτιμητικά, αλλά ας πούμε για καποιον που δε θέλει να πηγαινει
τάπα κάγκελο στην πίστα...

ή πας και με το rsv..???


δεν ξερω αν εγινα κατανοητός.. :bye: :bye:

ε εδω που τα λεμε το διαβασα 3 φορες και δεν το εχω σιγουρα :P :P

λοιπον αν καταλαβα καλα σου απαντω τα εξης

ναι μου αρεσε περισσοτερο στο πως αλαζη κατευθηνση το μηχανακι και με ποσο σταθεροτητα και χωρις δυναμη στο κλιπον!
σε αυτο ειναι σιγουρα καλητερο απο το μιλλε μου και πιστευω αυτο γινετε λογο οτι εχει χαμηλο κεντρο βαρους!
τα μιλλε εχουν πολυ ψιλη σελα και γενικα τα κιλα τους ειναι ψηλα και γινονται λιγο δυστροπα στη αναλαγη ! βγαζουν κουνηματα οταν αυτο το κανεις γρηγορα και δυνατα!

στα υπολοιπα δεν ειπα οτι ειναι καλητερο  (απο το φακτορυ) αλλα δεν υστερει ιδιαιτερα! εκτος φρενα!εκει ειναι αιωνες πισω!

ο αργυρης λεει οτι φταινε οι δισκοι ,και το ακουω και λογικο. εμενα μου φανικαν τα σωληνακια οτι ειναι το θεμα αρχικα και μετα ολα τα αλλα! θα το δουμε αυτο!

τωρα να απαντισω στο γιατι να παρει καποιος rsv!

γιατι το γουσταρει τρελα! ειναι ο συμαντικοτερος λογος που διαλεγουμε μηχανη μετα το χρηματικο!

γιατι ειναι ν2 ή ν4 !

γιατι περνεις ενα ετοιμο συνολο πολυ καλο!
για την μοναδικοτητα! (εννοω δεν κυκλοφορανε πολλα και κανουν εντυπωση)
γιατι ειναι πανεμορφα!
γιατι το γκαζι και τα αλογα δεν κανουν πιο γρηγορους γυρους (παρολο που το ν2 πλεον αστερει και καθηστερει εναντι των αλλων)


να σου πω τωρα και των αντιλογο

γιατι να παρεις gixxer!

γιατι εχει αλογα
γιατι ειναι ευκολοδηγητο (κακα τα ψεματα τα μιλλε για να τα πας γρηγορα θελουν προσαρμογη αλλα μετα απολαμβανεις :D)
γιατι κανει 14000 και μεχρι τα 22.500 (rsv4 + εξατμιση+ πολυεστερικα) το εχεις κανει ............... αγωνιστικο πλεον
γιατι περπατας στο δρομο και σκονταφτεις σε ανταλακτικα suzuki και γραφουν τιμη πανω 10 ευρω
γιατι τα φτιαχνει και ο μητσος της γειτονιας!
γιατι το γουσταρεις ή σου αρεσει τρελα!

εγω αυτα ειχα στο μυαλλο μου οταν σκευτομουν πιο θα ειναι το επομενο!
πιστευω θεμη οτι ειναι τι ζηταει ο καθενας απο το μηχανακι που περνει!

εγραψα το πιο πανω ποστ γιατι το μηχανακι το περιμενα πιο χαλια! και δεν ηταν ετσι.
δεν εχω σκοπω να πεισω καννεναν να παρει απριλια ή να παρει suzuki!
αναφερω απλα αυτα που εχω στο μυαλλο μου και πως τα βλεπω εγω! δεν σημαίνει οτι ειναι και σωστα!

ξερετε ολλοι οτι ημουν τρελος για το ν4!
αλλα πολλα τα λεφτα του! παρα πολλα! ισως αν ηταν στα 16-17000 δεν θα το σκευτομουν καθολου και θα το επερνα!
αλλα εδω στην γη τα πραγματα ειναι διαφορετικα! και την στιγμη που πιστευω οτι με τα λεφτα που διαθετω μπορω να αποκτισω ενα καλυτερο συνολο θα το κανω.
 
υπαρχουν και αλλη λογοι που με ωθησαν να παω σε κατι αλλο αλλα ειναι προσωπικη και δεν ενδιαφερουν καποιον ή την συζητηση μας.


Υ.Σ. α;ν το μηχανακι δεν στρωθει και να μπει πιστα , δεν μπορω να εχω ολοκληρωμενη αποψη. εκει θα μας πει τι ειναι!
οπως εγραψα και στο τελος του προηγουμενου ποστ "πρωτη εντυπωση..."
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 19, 2009, 10:20:07 μμ από nasos-v »

*

davide

Απ: Το πήρα το πήρα παίδες!!!
« Απάντηση #68 - : Οκτώβριος 19, 2009, 10:34:41 μμ »
ναι μου αρεσε περισσοτερο στο πως αλαζη κατευθηνση το μηχανακι και με ποσο σταθεροτητα και χωρις δυναμη στο κλιπον!
σε αυτο ειναι σιγουρα καλητερο απο το μιλλε μου και πιστευω αυτο γινετε λογο οτι εχει χαμηλο κεντρο βαρους!
τα μιλλε εχουν πολυ ψιλη σελα και γενικα τα κιλα τους ειναι ψηλα και γινονται λιγο δυστροπα στη αναλαγη ! βγαζουν κουνηματα οταν αυτο το κανεις γρηγορα και δυνατα!

Νάσο, εδώ διαφωνώ με κάτι που λες. Αναφέρεις ότι το Mille έχει ψηλά το κέντρο βάρους και την σέλα, οπότε και αλλάζει κατεύθυνση πιο δύσκολα από το Suzuki. Εγώ τυχαίνει να έχω ένα παλιό Mille και ένα RSάκι. Το δεύτερο, που έχει σαφώς πιο πάνω την θέση οδήγησης (αντίθετα με το Mille που την έχει μέσα), είναι πολύ πιο σβέλτο και εύκολο στην αλλαγή κατεύθυνσης. Αυτό που παρατηρείς (γνώμη μου πάντα), έχει να κάνει με το γενικότερο σύνολο...


δεν εχω σκοπω να πεισω καννεναν να παρει απριλια ή να παρει suzuki!
αναφερω απλα αυτα που εχω στο μυαλλο μου και πως τα βλεπω εγω! δεν σημαίνει οτι ειναι και σωστα!

Εγώ λέω να πάρετε όλοι σας ένα πλαίσιο Aprilia με ένα μοτέρ Suzuki!!! ...όλοι με RS250!!! :P


ξερετε ολλοι οτι ημουν τρελος για το ν4!
αλλα πολλα τα λεφτα του! παρα πολλα! ισως αν ηταν στα 16-17000 δεν θα το σκευτομουν καθολου και θα το επερνα!
αλλα εδω στην γη τα πραγματα ειναι διαφορετικα! και την στιγμη που πιστευω οτι με τα λεφτα που διαθετω μπορω να αποκτισω ενα καλυτερο συνολο θα το κανω.

Αυτή είναι η πραγματικότητα σήμερα. Μπορείς να πάρεις ένα Γιαπωνέζικο 1000άρι ή και 600άρι (το δεύτερο αρκεί και περισσεύει στους περισσότερους από εμάς) και να κάνεις άψογα το κέφι σου, γλιτώνοντας πάρα πολλά χρήματα.
 :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Το πήρα το πήρα παίδες!!!
« Απάντηση #69 - : Οκτώβριος 19, 2009, 11:12:30 μμ »
με διεφώτισες κάπως Νάσο... καταλήγω γενικά και ''χοντροκομμένα'' οτι ενα aprilia θα παρει ενας για τη μοστρα...
ενώ αντιθέτως με τα ίδια λεφτά παίρνει ενα καλύτερο σύνολο (και πιο ευκολο σε ανταλλακτικα..κτλ..τκλ..)..

άρα.. έχουμε τα rsv γιατι μας αρεσουν εμφανισιακα και υστερουν κατα λίγο ίσως ή πολύ..??  :thnk: από τα ss japan...

ετσι το βλέπω πολύυυυ χοντροκομμένα και βεβαιως σαν μια 1η αποψη... :thnk: :thnk:.



*

Billytuono

Απ: Το πήρα το πήρα παίδες!!!
« Απάντηση #70 - : Οκτώβριος 20, 2009, 12:53:42 πμ »
Ετσι ειναι Θεμη,παντως λιγο πολυ ολοι ξεραμε την Aprilia πριν παρουμε τα μοτορια μας,ξεραμε οτι οι ιαπωνες ειναι πιο ευκολοι,σε οδηγηση-ανταλλακτικα κτλ κτλ.! Αλλα επιλεξαμε αυτο που μας κανει με την πρωτη ευκαιρια, να βγαινουμε εξω τα μεσανυχτα δηθεν οτι  κατι ακουσαμε,για να χαζεψουμε αλλη μια φορα το μοτερι αραγμενο!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Το πήρα το πήρα παίδες!!!
« Απάντηση #71 - : Οκτώβριος 20, 2009, 01:07:36 πμ »
Ετσι ειναι Θεμη,παντως λιγο πολυ ολοι ξεραμε την Aprilia πριν παρουμε τα μοτορια μας,ξεραμε οτι οι ιαπωνες ειναι πιο ευκολοι,σε οδηγηση-ανταλλακτικα κτλ κτλ.! Αλλα επιλεξαμε αυτο που μας κανει με την πρωτη ευκαιρια, να βγαινουμε εξω τα μεσανυχτα δηθεν οτι  κατι ακουσαμε,για να χαζεψουμε αλλη μια φορα το μοτερι αραγμενο!

ναι..δε με χαλαει.. αλλά ήθελα να πιστευω οτι στο στησιμο τουλάχιστον το rsv κτλ ειχαν ενα πολύ καλό σύνολο...

...βεβαια..από την άλλη οι ιαπωνες εχουν τελειοποιησει και το σκατό της μύγας... :prm στα μοτόρια τους...
... προσωπικά βέβαια...1. ουτε οδηγάρας ειμαι για να τα καταφερνω καλύτερα με ενα ss japan, αλλά 2. από την άλλη... όπως το είπες για αραγμένο... :ohyes: :ohyes: :bye: :bye:

*

Billytuono

Απ: Το πήρα το πήρα παίδες!!!
« Απάντηση #72 - : Οκτώβριος 20, 2009, 01:14:28 πμ »
ναι..δε με χαλαει.. αλλά ήθελα να πιστευω οτι στο στησιμο τουλάχιστον το rsv κτλ ειχαν ενα πολύ καλό σύνολο...

...βεβαια..από την άλλη οι ιαπωνες εχουν τελειοποιησει και το σκατό της μύγας... :prm στα μοτόρια τους...
... προσωπικά βέβαια...1. ουτε οδηγάρας ειμαι για να τα καταφερνω καλύτερα με ενα ss japan, αλλά 2. από την άλλη... όπως το είπες για αραγμένο... :ohyes: :ohyes: :bye: :bye:
[/quote] Ποιος ειπε οτι δεν εχουν καλο στησιμο- συνολο?  ;) ;) ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 20, 2009, 01:16:00 πμ από Billytuono »

*

Billytuono

Απ: Το πήρα το πήρα παίδες!!!
« Απάντηση #73 - : Οκτώβριος 20, 2009, 01:19:31 πμ »
Πανω απ'ολα η μοτοσυκλετα να σε γεμιζει,και να σου ξεσηκωνει τις αισθησεις, απο εκει και περα με τα δεκατα του δευτερολεπτου,ασε να ασχοληθουν οι αγωνιζωμενοι! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος RSV4

  • ***
  • 160
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Το πήρα το πήρα παίδες!!!
« Απάντηση #74 - : Οκτώβριος 20, 2009, 02:54:12 πμ »
να μην ξεχναμε και τις χρονολογιες που τα δυο προαναφερομενα μηχανακια βγηκαν αυτο λεει παρα πολλα....... συγκρινε ιαπωνικο στα ιδια χρονια του ιταλοικου και θα καταλαβετε αυτο κατε με τα λεει ολα

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης