0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
για μενα με λιγα λογια και για οσους καταλαβουν....θες να παρεις μηχανη......πολυ ωραια.......Η ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΤΕΡΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ,ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΦΕ ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΥΛΩΝΕΙ............ΤΕΛΟΣ....τωρα αν ειναι 168 αλογα η 165 η 160.........δεν τρεχει μια........το ποσο μαστωρας εισαι στο συμπλεκτη μετραει....ουλοι στις εφτιες γλιγοροι ειμαστε.....οταν ερθει εκεινη η στροφη ομως............εκει ειναι το θεμα........ολα στριβουν.......το θεμα ειναι...............ΕΣΥ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ??οποιος πει οτι το ξεφτιλιζει το μοτερι του,εχει χορηγειΑ δωρο απο μενα.....(εκτος απο κανα δυο προφεσιονλας εδω μεσα)
να μην ξεχναμε και τις χρονολογιες που τα δυο προαναφερομενα μηχανακια βγηκαν αυτο λεει παρα πολλα....... συγκρινε ιαπωνικο στα ιδια χρονια του ιταλοικου και θα καταλαβετε αυτο κατε με τα λεει ολα
Παράθεση από: nasos-v στις Οκτώβριος 19, 2009, 10:17:40 μμναι μου αρεσε περισσοτερο στο πως αλαζη κατευθηνση το μηχανακι και με ποσο σταθεροτητα και χωρις δυναμη στο κλιπον!σε αυτο ειναι σιγουρα καλητερο απο το μιλλε μου και πιστευω αυτο γινετε λογο οτι εχει χαμηλο κεντρο βαρους!τα μιλλε εχουν πολυ ψιλη σελα και γενικα τα κιλα τους ειναι ψηλα και γινονται λιγο δυστροπα στη αναλαγη ! βγαζουν κουνηματα οταν αυτο το κανεις γρηγορα και δυνατα!Νάσο, εδώ διαφωνώ με κάτι που λες. Αναφέρεις ότι το Mille έχει ψηλά το κέντρο βάρους και την σέλα, οπότε και αλλάζει κατεύθυνση πιο δύσκολα από το Suzuki. Εγώ τυχαίνει να έχω ένα παλιό Mille και ένα RSάκι. Το δεύτερο, που έχει σαφώς πιο πάνω την θέση οδήγησης (αντίθετα με το Mille που την έχει μέσα), είναι πολύ πιο σβέλτο και εύκολο στην αλλαγή κατεύθυνσης. Αυτό που παρατηρείς (γνώμη μου πάντα), έχει να κάνει με το γενικότερο σύνολο...
ναι μου αρεσε περισσοτερο στο πως αλαζη κατευθηνση το μηχανακι και με ποσο σταθεροτητα και χωρις δυναμη στο κλιπον!σε αυτο ειναι σιγουρα καλητερο απο το μιλλε μου και πιστευω αυτο γινετε λογο οτι εχει χαμηλο κεντρο βαρους!τα μιλλε εχουν πολυ ψιλη σελα και γενικα τα κιλα τους ειναι ψηλα και γινονται λιγο δυστροπα στη αναλαγη ! βγαζουν κουνηματα οταν αυτο το κανεις γρηγορα και δυνατα!
Παράθεση από: RSV4 στις Οκτώβριος 20, 2009, 02:54:12 πμνα μην ξεχναμε και τις χρονολογιες που τα δυο προαναφερομενα μηχανακια βγηκαν αυτο λεει παρα πολλα....... συγκρινε ιαπωνικο στα ιδια χρονια του ιταλοικου και θα καταλαβετε αυτο κατε με τα λεει ολα+1000ρε παιδια 5 χρονια διαφορα και συγκρινουμε το κ9 με το στισιμο του φακτορυ! και σας χαλαει κατι????? ημαρτον
ρε παιδια 5 χρονια διαφορα και συγκρινουμε το κ9 με το στισιμο του φακτορυ! και σας χαλαει κατι????? ημαρτον
Η συγκριση, εαν θελει καποιος να κανει, ας γινει μεταξυ rsv4 και gsxr.............
O teo46 Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ, ΘΑ ΤΟ ΤΟΥΜΠΑΝΙΑΣΕΙ
γιατι να παρεις gixxer!γιατι τα φτιαχνει και ο μητσος της γειτονιας!
Παράθεση από: nasos-v στις Οκτώβριος 19, 2009, 10:17:40 μμγιατι να παρεις gixxer!γιατι τα φτιαχνει και ο μητσος της γειτονιας!Τις ευχές τις έδωσα, στέκομαι μόνο στο παραπάνω. Ο φίλος nktr που πήρε το υπερτούμπανο K8 με τα πάντα πάνω (άλλο ένα gixxer σε πράγματα) είχε σεταριστεί σε γνωστό συνεργείο της περιοχής Πειραιά. Το μηχανάκι απλά είχε τον άστριφτο...Τεσπα, έκατσε και το ρύθμισε από αναρτήσεις απ΄την αρχή και έστρωσε.Το μοτέρ δούλευε μεν, αλλά η κατανάλωση ήταν της τάξεως των 18 lt/100 (!!!). Πήγε απ΄το γνωστό συνεργείο να μάθει τι χάρτες είχαν βάλει πάνω στο PC, και η απάντηση του μάστορα ήταν "Μη το ψάχνεις φιλαράκο, έχει μπει αγωνιστικός χάρτης πάνω και σκοτώνει το μοτέρ".Καθότι ο Νικόλας δεν είναι και κανένα κορόϊδο, πήγε για καυσανάλυση & δυναμομετρηση και τους έφυγε το σαγόνι. Η καύση ήταν εκτός καμπύλης του μηχανήματος αφού μετά τις 9.000 απλά έριχνε τίγκα βενζίνη, η δε δυναμομέτρηση (υπ όψην οτι το gixxer φόραγε ολόσωμη Arrow) ήταν 6 άλογα κάτω απ΄το stock gixxer (!!!) .Κατά τα άλλα ο "μάστορας" πουλάει full racing χάρτης φτιαγμένους απ΄τα χεράκια του για να ράβουν τη τσέπη του ιδιοκτήτη.
οσο για της αναρτησεις , μπορεις να της ελεγες και μπετοβεργες
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι