0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

kostis

ερώτησης..
« - : Νοέμβριος 26, 2006, 10:49:37 μμ »
τι τελικη εχετε στα μηχανακια σας; ειμαι και γω πηγασιαρης αλλα με χαλανε λιγο τα χιλιομετρα που μου δινει ρε παιδια.. τελικη εχω μονο 160, δεν λεω οτι δεν ειμαι ευχαριστημενος, απλα αν ειχα καμια 20αρια ακομα θα ηταν τελεια! σε γενικες γραμμες ειμαι τρισευτυχισμενος με τον πηγασο αλλα τα χιλιομετρα γμτ.. με χαλανε λιγακι. μηπως μπορω να "πειραξω" κατι πανω του για να παει καλυτερα; λεω μηπως..

 ;-)  ;-)



*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: ερώτησης..
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 26, 2006, 11:19:06 μμ »
Εγώ έχω δει στο κοντέρ με πολύ ζόρι 165 σε ευθεία, αρκεί όμως μια ανεπαίσθητη ανηφορική κλίση του δρόμου για να με ρίξει κάτω από τα 160. Πάντα με βαλίτσα. Στην ταχύτητα αυτή με ενοχλούσε αρκετά ο αέρας (έχω τη στάνταρ ζελατίνα), οι κραδασμοί του μοτέρ και η μηχανή δεν ήταν πολύ σταθερή - δηλαδή και να πήγαινε παραπάνω ταχύτηα δεν θα μπορούσα να την κρατήσω για ώρα. Βέβαια είναι προφανές ότι το μηχανάκι δεν σχεδιάστηκε με στόχο τις υψηλές ταχυτητες στον αυτοκινητόδρομο. Γι' αυτές ο ιταλός δίνει το Κάπονορδ!

Εμένα δε μου λείπει τελική, αλλά η δύναμη, θέλω τουλάχιστον 20-30 ίππους ακόμα, όχι για να περνάω τα 160, αλλά για να έχω δυνατή επιτάχυνση μετά τα 110-120. Βέβαια ίσως τότε και πάλι να ήθελα άλλους 30 για τα 150-180 και πάει λέγοντας... Ας χαρούμε λοιπον αυτό που έχουμε, κι όταν με το καλό το αλλάξουμε, βλέπουμε!

Όσο για βελτίωση...δεν ξέρω αλλά σ' ένα μονοκύλινδρο τι να κάνεις, έχω την αίσθηση ότι δεν μπορεί να σου δώσει και πάρα πολλά άλογα χωρίς να χάσεις πολύ σε αξιοπιστία καθότι είναι αργόστροφα οπότε ότι είναι να δώσουν το δίνουν σε ροπή....Πόσο παραπάνω πια...
Masquerade

*

Dimitris Theocharidis

Re: ερώτησης..
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 27, 2006, 08:38:28 πμ »
Τό αποδεικτικό στοιχείο ......
Αυτό με φθαρμένα κυλινδράκια φυγοκεντρικού, με καινούργια 170
και κόφτης  :h22:  :h22:  :h22:

*

Κώστας

Re: ερώτησης..
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 27, 2006, 10:49:07 πμ »
Σκεφτειτε ΠΟΣΟ επικινδυνο ειναι να "τρεχουμε" σε δημόσοιους δρομους και ελατε να συζητησουμε περι τελικών... :-? Εξαλλου αν θες να δεις τη μοτοσυκλετα σου και να δεις πόσο την "εχεις" υπαρχουν πιστουλες να ανεβασεις την αδρεναλινη σου στα υψη πολυ περισσοτερο απο το να δεις απλα μια τελικη 200κατι χλμ σε δημοσιο δρομο και ΜΑΛΙΣΤΑ με ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ... ;-)  ;-)  ;-)

*

Αποσυνδεδεμένος mandros

  • **
  • 58
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: ερώτησης..
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 27, 2006, 12:59:52 μμ »
Παράθεση

mastoras έγραψε:
Τό αποδεικτικό στοιχείο ......
Αυτό με φθαρμένα κυλινδράκια φυγοκεντρικού, με καινούργια 170
και κόφτης  :h22:  :h22:  :h22:



χμμμμμ αυτο το 174 ειναι παρα πολυ καλό αλλα...... ειναι και επιφοβο ......
Παντως στο Atlantic 500 sprint 165 εχει τελικη αλλα ειναι και πολυ dangerous μια φορά το έκανα μονο και μονο να δω τις δυνατότητες του κινητηρα αλλά απο κει και πέρα σε αυτη την ταχυτητα ουτε το πλαίσιο ουτε τα φρένα αλλα ουτε και οι τροχοι  (14'') μπορουν να συνδιαστουν σωστά

*

Θοδωρής Τ.

Re: ερώτησης..
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 27, 2006, 02:17:44 μμ »
για να αυξηθει καπως η δυναμη μπορεις να ελευθερωσεις την αναπνοη της μηχανης με ενα φιλτρο και με ελευθερα τελικα εξατμισεων και με ενα κοντο γραναζωμα.αυτα θεωρουνται βελτιωση 1ου σταδιου που σου βελτιωνει την ιπποδυναμη καπως με το ελαχιστο κοστος.μπορει να μην δεις αυξημενη τελικη αλλα το μοτερ θα αποδιδει καλυτερα οσον αφορα επιταχυνση και ρεπριζ.παντως στο ανοιγμα του γκαζιου θα καταλαβεις τη διαφορα εστω και με αυτες τις αλλαγες.για περαιτερω βελτιωση υπαρχουν αλλα πραγματακια οπως μεγαλυτερα σωματα ψεκασμου σε συνδυασμο με ενα προγραμμα(power commander)κλπ. αλλα εδω μπαινεις πλεον σε επεμβασεις πανω στο μοτερ οποτε τα κοστη ειναι πολυ αυξημενα.

*

kostis

Re: ερώτησης..
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 27, 2006, 08:58:37 μμ »
tnx paidia. mou ftanoun oi apantiseis sas kai pragmatika sas sevomai kai sas paradexomai. den exo ksanakousei tetoies apantiseis sxetika me to "peiragma". oloi sas tonisate me ton tropo sas oti den xreiazomaste polla xiliometra alla asfaleia. tnx kai pali paidia. 160 einai polla :)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης