Αντιγραφωντας τον τιτλο:
"ισως (λεω τωρα...) η κορυφη των on-off" ...& πιθανολογωντας οτι-ο..Poster-man-εννοει>
Το Κορυφαιο Mega On-Off(να με διορθωσει παρ'αυτα,αν..ΔΕΝ...?)
..ψαχνω να βρω μια μοτο ,που,με το στησιμο(φιλοσοφια κατασκευης) της μανας της,να μπορει να προσεγγισει οσο το δυνατον περισσοτερο σε αναλογια επι τις%,τοσο τις Super-ON ,οσο & τις Super-Off>ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ χρησης της.
Εξηγουμαι λεγοντας οτι:η κορυφαια Mega On-Off(αν υπαρχει),ειναι αυτη η μοτο,η οποια εχει 80%(+)Super-ON δυνατοτητες οδηγησης-& ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ-80%(+)Super-Off δυνατοτητες οδηγησης.
Βεβαια..κατι τετοιο σημαινει..
160%(+)>απο μια κ μονο μια Moto..κατι το οποιο ειναι(θεωρητικα τουλαχιστον) αρκετα Οξυμωρο.
Anyway &..Sorry κι'ολας ρε παιδια..αλλα.. :thnk:δε βρισκω οτι καποια μοτο-απ'αυτες που αναφερθηκαν εδω-προσεγγιζει ΑΥΤΑ! τα ποσοστα δυνατοτητων ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.
Kατα την(ταπεινη
)μου γνωμη λοιπον
Οσον αφορα το MORINI>ενα naked project βλεπω,που ο 19'αρης μπροστινος τροχος του,ΔΕΝ θα του απαγορευσει να κινηθει χαλαρα,κ σε καποιον Βατο-χωματοδρομο.
Οσον αφορα το Treck>βλεπω ενα πολυ καλο(κ ομορφο)-ΑΛΛΑ Βαρυ!-HyperSM,με αρκετα καλες Sport-Turing δυνατοτητες,που του χαριζουν το Faring & οι Διαστασεις του.(στην ιδια κατηγορια-πιστευω-ανηκει κ το Tiger)
Οσον αφορα το Capo(βοηθα Παναγια μου )>βλεπω εναν πολυ καλο Τουριστα Μεγαλων Αποστασεων(εως κ Sport-Touring),με πολυ δυναμη,πολυ καλη συμπεριφορα στο δρομο-αλλα με
μικρες εκτος δρομου δυνατοτητες(20%-),οι οποιες περιοριζονται απο:μεγαλο βαρος-γεωμετρια-ιντσες τροχων.
:thnk:Θα μου πειτε τωρα:"κ ποιο ειναι το κορυφαιο Mega OnOff,για σενα ,ρε φιλε??"
& θα σας πω κι εγω οτι.....
Δε σας λεω ....γιατι μετα...θ'αρχισετε να με ρωτατε:"Γιατι το πουλας τοτε,ρε φιλε" .....και η κουβεντα πλεον..θα παρει...Απροσδοκητες Διαστασεις