0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
.......................θα δουμε εαν προλαβω αφου το μηχανακι ΠΩΛΕΙΤΑΙ
Παιδια την 300 δεν την επιασα ουτε σε κατηφορα ουτε σε καποιο αλλο μερος που βοηθησε το μηχανακι, την 300 την επιασα στο δρομ της Τριπολης στην μεγαλη ευθεια ,τα γραναζια μου τοτε ηταν μαμα και ουτε PC III ειχα, την προηγουμενη βδομαδα βγηκα αλλη μια βολτα 300 παλι, αλλα πολυ πιο ευκολα με PCIII και καινουργια αλυσιδογραναζα, δεν ξερω τι γινεται αλλα μαλλον εγω θα ελεγα οτι παιζουν ρολο και τα κιλα του αναβατη. Οσο αναφορα χαρτη δεν εχω βαλει το μηχανακι σε δυναμομετρο ακομα, χαρτη εχω ενος αμερικανου επανω τον οποιο το δοκιμαζω, εχω καμια 20 χαρτες διαφορετικους απο τα αμερικανακια κια δεν εχω καταληξει ακομα πιος ειναι καλυτερος θα δουμε εαν προλαβω αφου το μηχανακι ΠΩΛΕΙΤΑΙ
Τι γίνεται λοιπόν ρε παίδες?Άποψή μού είναι ότι τα μηχανάκια μας ,όπως είναι και το λογικό για 120 άλογα (και αν) και μακρύ γρανάζωμα δεν παν πάνω από 260-265 πραγματικά κι ευχαριστημένος να σαι δηλαδή γιατί υπάρχουν και χειρότερα (λέμε τώρα).Πάντως μάγκες αν δείτε κανα 600άρι σε καμιά εθνική γυρίστε το κεφάλι απ την άλλη γιατί......
ε..ψιτ...απλά για να μη χαθούμε το θέμα είναι να μηντ ο γενικεύουμε και να είμαστε ''όπως ορθά τό` χουμε'' συγκεκριμένοι..στο τί μαρκα/μοντέλο με τι αντίστοιχα συγκρίνουμε...εγώ πα΄ντως για άλλη μια φορά θα πω ότι τα aprilia εχουν φήμη ''ακριβείας''... γενικάαα....εγώ με τον Πήγασο είχα 170+ ίσως....αλλά αντε 170 πείτε σε ευθεια και ο φίλος με 636kawa μου είπε όταν πιάσαμε Αλεξ/λη...''άντε ρε...180 ο Πήγασος ε..???''....
Οι πρώτες υποψίες ξεκίνησαν απ τις ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ τελικές των γυμνών τουόνο για τα οποία είμαι σίγουρος κι αυτό λέει κι η λογική ότι μηχανή με 110-115 άλογα στον τροχό και μάλιστα γυμνή είναι αδύνατο να πιάνει πάνω από 240-250 πραγματικά κι ας τα βλέπουν οι φίλοι συμφορουμίτες κι ας χαίρονται.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι