0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #105 - : Οκτώβριος 22, 2007, 09:30:17 πμ »
Μαλλον θα συμφωνησω με τον συμφορουμιτη davide διοτι κι εγω που μετρησα με ενα tdm παπαδες το δικο καντηλαναφτες το δικο μου κι οταν δε μετρηα και με gps ειδα οτι το δικο μου ηταν πραγματικα ακριβεστατο
 Μηπως τρεχει κατι αλλο με το δικο σου??? :bye:

Παπάδες και καντηλανάφτες.........? :pray: :pray:
 :a22 :oo! :oo! :oo! :oo! :oo! :oo!

*

Haritos

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #106 - : Οκτώβριος 22, 2007, 10:54:00 πμ »
Μεγαλη η χαρη του βοηθεια μας...

*

gixxerpap

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #107 - : Οκτώβριος 22, 2007, 05:58:04 μμ »
το τυονο μου παντως με ενα δοντι κοντο μπροστα και ενα πισω, χτυπαγε κοφτη στα 289!

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #108 - : Οκτώβριος 22, 2007, 08:11:48 μμ »
Παιδιά  είναι ξεκάθαρο και το τόνισα, ότι αναφέρομαι στα μίλλε από 2004 κι έπειτα και στα τουόνο από 2005 κι έπειτα.Είμαι σίγουρος ότι τα προηγούμενα μηχανάκια είχαν ακριβέστατα κοντέρ.Δεν ξέρω τι συμβαίνει με τα υπόλοιπα μοντέλα της απρίλια.Εγώ από περιέργεια και μόνο και καθώς είχα την δυνατότητα,σύγκρινα τα αναξιόπιστα (όπως κατ επανάληψη τα έχουμε χαρακτηρίσει σ αυτό το θέμα) γιαπωνέζικα κοντέρ, με τα αξιόπιστα(?) δικά μας και σας ανέφερα τις απόψεις μου.Τίποτα λιγότερο ή περισσότερο.Αυτά :bye:

*

Noela

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #109 - : Οκτώβριος 22, 2007, 11:45:56 μμ »

Τα προηγούμενα μοντέλα όντως είχανε ακριβέστερο κοντέρ. Ήταν αισιόδοξα κατά 3 χλμ. μόνο. Την απογοήτευση δεν καταλαβαίνω. Κάποιος που ενδιαφέρεται για τελικές δεν πάει να πάρει ένα δικύλινδρο χιλιάρι (και ειδικά γυμνό). Άλλες απολαύσεις προσφέρουν τα μοτέρια μας.  :)

*

dreamwalker

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #110 - : Οκτώβριος 22, 2007, 11:59:55 μμ »

Τα προηγούμενα μοντέλα όντως είχανε ακριβέστερο κοντέρ. Ήταν αισιόδοξα κατά 3 χλμ. μόνο. Την απογοήτευση δεν καταλαβαίνω. Κάποιος που ενδιαφέρεται για τελικές δεν πάει να πάρει ένα δικύλινδρο χιλιάρι (και ειδικά γυμνό). Άλλες απολαύσεις προσφέρουν τα μοτέρια μας.  :)

 :kalo:
 :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #111 - : Οκτώβριος 23, 2007, 03:55:48 πμ »
ε..ψιτ...απλά για να μη χαθούμε το θέμα είναι να μηντ ο γενικεύουμε και να είμαστε ''όπως ορθά τό` χουμε'' συγκεκριμένοι..στο τί μαρκα/μοντέλο με τι αντίστοιχα συγκρίνουμε...

εγώ πα΄ντως για άλλη μια φορά θα πω ότι τα aprilia εχουν φήμη ''ακριβείας''... γενικάαα....

εγώ με τον Πήγασο είχα 170+ ίσως....αλλά αντε 170 πείτε σε ευθεια και ο φίλος με 636kawa μου είπε όταν πιάσαμε Αλεξ/λη...
''άντε ρε...180 ο Πήγασος ε..???''.... :ke: :ke: :hammer

Τί ώρα εγινε τούτο ρε ?????????????????????  :pray: :pray: :pray:



εσύ έχεις να ποστάρεις 1 μήνα τώρα θυμήθηκες..??? Παλιο ''βραχνά'' ε... ''βραχνά''... :tez: :tez: :tez:

ναι ρε... επιανε...αχαϊρευτε....ευθεια Ξανθη-Αλεξανδρούπολη.... Τάταρε.... :psdof: :psdof: :psdof:

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #112 - : Οκτώβριος 23, 2007, 11:16:46 πμ »
το τυονο μου παντως με ενα δοντι κοντο μπροστα και ενα πισω, χτυπαγε κοφτη στα 289!


Οταν λες ενα δοντι κοντο πίσω εννοείς 39 ή 41 πίσω?  :thnk:

Γιατι το σκεφτομαι να μικρίνω το πισω ενα δοντι μιά και με το 15αρι μπροστα μου φαινεται πολυ κοντο. Αλλα περίεργο μου φαινεται το οτι έχεις στον κόφτη 289  :thnk:
Τον κοφτη τον εχεις στις 11?

*

FACTORI06

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #113 - : Οκτώβριος 23, 2007, 11:35:48 πμ »
σταυρο εχω 15-42 και ειναι αλλο πραγμα τωρα το μηχανακι πολυ καλυτερο γκαζι τωρα λεσ για τον κοφτη νομιζω οτι αυτο που λεσ ειναι το shift light και δεν παιζει ρολο στο ποσα χιλμ θα πασ με αυτο το γροναζωμα μου εχουν πει οτι παει κοντα στα 285  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #114 - : Οκτώβριος 23, 2007, 11:55:00 πμ »
σταυρο εχω 15-42 και ειναι αλλο πραγμα τωρα το μηχανακι πολυ καλυτερο γκαζι τωρα λεσ για τον κοφτη νομιζω οτι αυτο που λεσ ειναι το shift light και δεν παιζει ρολο στο ποσα χιλμ θα πασ με αυτο το γροναζωμα μου εχουν πει οτι παει κοντα στα 285  :bye:

Υπέθεσα, προφανός λανθασμενα, οτι ο κινητηρας σου με τον κινητηρα μου, δεν εχουν διαφορές ουσιαστικές και ειδικα στο σασμάν... μετα την απάντησή σου υποθέτω πως μάλλον έχουν :thnk:

Εγω με 15/40 και το μηχανάκι θεωρώ οτι ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ κοντό για τα γούστα μου... ασε που η 6η μου τελειωνει πολυ ευκολα και ολα αυτα με το μηχανάκι ακομα όπως το γεννησε η μάνα του, το 14/42 ουτε που περνάει απο το μυαλό μου.  :D

Οσον αφορά το shift light που λές... ειναι ο κοφτης  :D , εκει που το βαλεις εκει θα σταματησει να ανεβάζει και στροφές... με μαθηματικους υπολογισμούς το γρανάζωμά μου και με κοφτη στις 10500 το μηχανακι έχει 273 χλμ τελική (είδα 276), αν το παω στις 11οοο μαθηματικά παλι η τελική ανεβαίνει στα 280.

Τες πα... ετσι και αλλιως συζητηση να γινεται λες και με κόφτει ιδιαίτερα η τελική... απλα το 15/40 όπως ειπα μου φανεικε αρκετα κοντο και ελεγα να το κανω 15/39 και ηθελα να ακουσω την άποψή σου αν το έχεις με τετοια γραναζωμα.  ;)

*

FACTORI06

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #115 - : Οκτώβριος 23, 2007, 12:12:20 μμ »
καλημερα φιλε καλα τα λεσ οσο για τον κοφτη εμενα ανεβαζει και αλλο μεχρι τισ 11 500 περιπου που εκει σταματαει

*

dreamwalker

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #116 - : Οκτώβριος 23, 2007, 12:20:30 μμ »
σταυρο εχω 15-42 και ειναι αλλο πραγμα τωρα το μηχανακι πολυ καλυτερο γκαζι τωρα λεσ για τον κοφτη νομιζω οτι αυτο που λεσ ειναι το shift light και δεν παιζει ρολο στο ποσα χιλμ θα πασ με αυτο το γροναζωμα μου εχουν πει οτι παει κοντα στα 285  :bye:

Υπέθεσα, προφανός λανθασμενα, οτι ο κινητηρας σου με τον κινητηρα μου, δεν εχουν διαφορές ουσιαστικές και ειδικα στο σασμάν... μετα την απάντησή σου υποθέτω πως μάλλον έχουν :thnk:

Εγω με 15/40 και το μηχανάκι θεωρώ οτι ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ κοντό για τα γούστα μου... ασε που η 6η μου τελειωνει πολυ ευκολα και ολα αυτα με το μηχανάκι ακομα όπως το γεννησε η μάνα του, το 14/42 ουτε που περνάει απο το μυαλό μου.  :D

Οσον αφορά το shift light που λές... ειναι ο κοφτης  :D , εκει που το βαλεις εκει θα σταματησει να ανεβάζει και στροφές... με μαθηματικους υπολογισμούς το γρανάζωμά μου και με κοφτη στις 10500 το μηχανακι έχει 273 χλμ τελική (είδα 276), αν το παω στις 11οοο μαθηματικά παλι η τελική ανεβαίνει στα 280.

Τες πα... ετσι και αλλιως συζητηση να γινεται λες και με κόφτει ιδιαίτερα η τελική... απλα το 15/40 όπως ειπα μου φανεικε αρκετα κοντο και ελεγα να το κανω 15/39 και ηθελα να ακουσω την άποψή σου αν το έχεις με τετοια γραναζωμα.  ;)

το shift είναι απλά μία προειδοποίηση, εκτός αν σου έχουν ρυθμίσει τον κόφτη μαζί με το shift :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #117 - : Οκτώβριος 23, 2007, 12:42:35 μμ »
Ισως και αυτο να εχει αλλάξει στα επόμενα μοντέλα (πολυ το αμφιβάλω).... αλλα αν εχετε ορεξουλα να παίξεται (ειναι παρα πολυ ευκολο) δοκιμάστε να βαλετε το Shift Light κατα τα λεγομενά σας σε ενα μικρό οριο στροφών πχ 6000 και μετα δοκιμάστε να επιταχυνετε πανω απο αυτο το νουμερο να δούμε τι θα γινει  :thnk:

Μετα το τσεκ που κανει οταν ανοιγεις το κλειδί και αφου η βελονα του στροφομετρου γυρισει στην θεση μηδέν, χωρίς να βαλεις μπροστα την μηχανή, πατας το τριπ και το κρατας. Η βελονα θα παει στο σημείο που εχεις ορίσει εσυ το κοκκινο, πατοντας το + (παρατεταμένα ανεβαινει ανα 1000, διακεκομενα ανεβαινει ανα 100) αυτο ανεβαινει μεχρι το 12 και μετα παει στο 2 και παλι τα ιδια. Δεν παιρνει πανω απο ελαχιστα δευτερολεπτα να το κανεις  ;)

Dreamwalker μιλόντας παντα για το δικό μου μηχανάκι ε (Mille '04 factory) εκει που θα θέσεις εσυ το όριο των στροφών εκεί θα μπει και ο κόφτης απο μαμα. Δεν ΝΟΜΙΖΩ οτι ειναι κατι το οποίο μπορεί κάποιος "μαστορας" να το επιλέξει να συμβαδίζουν ή οχι.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 23, 2007, 12:46:59 μμ από S-T »

*

dreamwalker

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #118 - : Οκτώβριος 23, 2007, 01:12:50 μμ »
Ισως και αυτο να εχει αλλάξει στα επόμενα μοντέλα (πολυ το αμφιβάλω).... αλλα αν εχετε ορεξουλα να παίξεται (ειναι παρα πολυ ευκολο) δοκιμάστε να βαλετε το Shift Light κατα τα λεγομενά σας σε ενα μικρό οριο στροφών πχ 6000 και μετα δοκιμάστε να επιταχυνετε πανω απο αυτο το νουμερο να δούμε τι θα γινει  :thnk:

Μετα το τσεκ που κανει οταν ανοιγεις το κλειδί και αφου η βελονα του στροφομετρου γυρισει στην θεση μηδέν, χωρίς να βαλεις μπροστα την μηχανή, πατας το τριπ και το κρατας. Η βελονα θα παει στο σημείο που εχεις ορίσει εσυ το κοκκινο, πατοντας το + (παρατεταμένα ανεβαινει ανα 1000, διακεκομενα ανεβαινει ανα 100) αυτο ανεβαινει μεχρι το 12 και μετα παει στο 2 και παλι τα ιδια. Δεν παιρνει πανω απο ελαχιστα δευτερολεπτα να το κανεις  ;)

Dreamwalker μιλόντας παντα για το δικό μου μηχανάκι ε (Mille '04 factory) εκει που θα θέσεις εσυ το όριο των στροφών εκεί θα μπει και ο κόφτης απο μαμα. Δεν ΝΟΜΙΖΩ οτι ειναι κατι το οποίο μπορεί κάποιος "μαστορας" να το επιλέξει να συμβαδίζουν ή οχι.

προσωπικά έχω το shift στις 9,500 και τον κόφτη 11,500 (όπως το δίνει η Aprilia)
η μηχανή ανεβάζει μέχρι 11,500 που βαράει και κόφτη

*

davide

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #119 - : Οκτώβριος 23, 2007, 03:00:51 μμ »
προσωπικά έχω το shift στις 9,500 και τον κόφτη 11,500 (όπως το δίνει η Aprilia)
η μηχανή ανεβάζει μέχρι 11,500 που βαράει και κόφτη

Το ίδιο συμβαίνει και στο Falco μου. Το μηχανάκι έχει μόνο shiftlight και όχι revlimiter... δεν σου επιρεάζει τον κόφτη της μηχανής.
 :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης