0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

CAPOMAN

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #120 - : Δεκέμβριος 19, 2007, 06:42:39 μμ »
Προς Άπαντες φίλους Μηχανόβιους

*

πανως

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #121 - : Δεκέμβριος 19, 2007, 06:47:16 μμ »
real life 190... σε βιντεο ομως.. αμα μπειτε youtube και δειτε μερικα βιντεακια της hayabusa θα δειτε και 280 mpr!! καπου στα 360 χιλιομετρα την ωρα...!!  :D

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #122 - : Δεκέμβριος 19, 2007, 08:27:24 μμ »
τα περισσοτερα που εχω οταν ειμαι και εγω πανω στο μηχανακι ηταν 299km με suzuki gsx-r 1000 k7 :D :D :bye: :bye:
αλλα σε video τα περισσοτερα που εχω δει ειναι 370km απο yamaha R1 turbo  :ohyes: :ohyes:
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

ApriliaRS

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #123 - : Δεκέμβριος 19, 2007, 10:22:44 μμ »
με οδηγο εμενα εχω πιασει 120 περιπου κοντερισια με ενα kawasaki kaze-r 110cc μαμα που ειχα παλιοτερα και με το rs50 (80 mallossi) μου εχω πιασει επισης 120 ... βεβαια ως συνεπιβατης εχω μετατοπιστει με 160 με το rs125 του αδελφου μου το οποιο ειναι κι αυτο απειραχτο... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #124 - : Δεκέμβριος 19, 2007, 10:49:11 μμ »
τα περισσοτερα που εχω οταν ειμαι και εγω πανω στο μηχανακι ηταν 299km με suzuki gsx-r 1000 k7 :D :D :bye: :bye:


ενοητε οτι ημουν συνεπιβατης :D ;) :bye: :bye:







αλλα σαν οδηγος 240km με kawasaki z750 :ohyes: :ohyes:
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

teo

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #125 - : Δεκέμβριος 20, 2007, 12:25:21 μμ »
254 Χλμ με το μαμα Falco μου στην ευθεια της Θηβας ερχομενος προς Αθηνα.

*

Αποσυνδεδεμένος Ευθύμης

  • *******
  • 1310
  • Φύλο: Άντρας
  • Capoτε...
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #126 - : Δεκέμβριος 20, 2007, 01:23:19 μμ »
 Για κοντερισια μιλαμε παντα... 240 με το capo δικαβαλο σε μια ευθεια στον Αλμυρο.και 250 με το αμαξι (octavia) στην ιδια ευθεια. αλλα δεν νομιζω να το ξανακανω ειδικα με το capo... :bye:
...Καί επιστροφή στη φύση!!!

*

Αποσυνδεδεμένος Antouan

  • *****
  • 563
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #127 - : Δεκέμβριος 20, 2007, 03:39:24 μμ »
Hayabusa ολε 330 με αντικοφτη  :kalo:
Ζησε το σημερα πριν γινει χθες

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #128 - : Δεκέμβριος 20, 2007, 07:43:50 μμ »
Για κοντερισια μιλαμε παντα... 240 με το capo δικαβαλο σε μια ευθεια στον Αλμυρο.και 250 με το αμαξι (octavia) στην ιδια ευθεια. αλλα δεν νομιζω να το ξανακανω ειδικα με το capo... :bye:

ε...χμ..ναι..νομίζω για capo..είναι ''κάπως''..... :cry: :cry: :cry: :cry: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #129 - : Δεκέμβριος 25, 2007, 12:54:27 μμ »
Τελικής το ανάγνωσμα συνέχεια.Κοντό γρανάζι και βουρ στην γνωστή πίστα δοκιμών:Εγνατία οδός προς Ασπροβάλτα.Το μοτόρι ανεβάζει σαφώς πιο θετικά,τα χιλιόμετρα σε κάθε αλλαγή είναι αρκετά λιγότερα φυσικά,αλλά αυτό καθόλου δεν ενοχλεί καθώς η μηχανή θυμίζει όπως είπα κάτι από χίλια κυβικά.Επιταχύνει δυνατότερα με 4η,5η και 6η και δεν χρειάζεται να κατεβάζω από 6η σε 4η για προσπέραση αλλά........5η!!Υποθέτω κι ελπίζω ότι με αφαίρεση βολάν,φίλτρο και ξεφίμωμα τα πράγματα να καλυτερέψουν κι άλλο.

Έχουμε και λέμε λοιπόν:3η κόφτης 194 από 209,4η κόφτης 235 από 254,5η κόφτης!!!!! :ohyes: 269 από 281 χωρίς να χτυπάει κόφτη και η 6η ανεβάζει επιτέλους πάνω από 10000 θετικά και δυνατά στα 280 κι είχε κι άλλο- αν δεν έκανε προσπέραση ο σκαντζόχοιρος με τη μερσεντές - από 280 κάτι που έβλεπα με πολλή δυσκολία.

Συμπέρασμα: Άργησα πολύ να αλλάξω το γρανάζι,είναι η καλύτερη και φθηνότερη βελτίωση που μπορεί να κάνει κάποιος,με σαφή βελτίωση της επιτάχυνσης σ όλο το φάσμα των στροφών και των ταχυτήτων.Απορώ γιατί δεν το πουλάει η Απρίλια έτσι το μηχανάκι!!! :bye:

*

CAPOMAN

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #130 - : Ιανουάριος 04, 2008, 02:39:15 μμ »
320,2 πραγματικά ευθεία Τρίπολις με Χαγιαμπούσα 1397 ΚΙΤ ΑΠΕ ΑΚΡΑΠΑ ΑΝΤΙΚΟΦΤΕΣ κ.λ.π.

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #131 - : Ιανουάριος 04, 2008, 07:11:53 μμ »
254 Χλμ με το μαμα Falco μου




Μ Ο Ν Ο!!! :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

CAPOMAN

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #132 - : Ιανουάριος 04, 2008, 07:23:49 μμ »
Δυστηχώς μόνο τόσο έγραψε το GPS.....Ίσως έπρεπε να βάλω πίσω ένα δόντι κοντύτερο :DΚοντέρ 360+

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #133 - : Ιανουάριος 04, 2008, 07:31:44 μμ »
Ίσως έπρεπε να βάλω πίσω ένα δόντι κοντύτερο :DΚοντέρ 360+


κοντερ 360+ :thnk: :thnk: :pray: :pray: :pray: :pray:
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

tuonato

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #134 - : Ιανουάριος 05, 2008, 10:47:44 πμ »
Τελικής το ανάγνωσμα συνέχεια.Κοντό γρανάζι και βουρ στην γνωστή πίστα δοκιμών:Εγνατία οδός προς Ασπροβάλτα.Το μοτόρι ανεβάζει σαφώς πιο θετικά,τα χιλιόμετρα σε κάθε αλλαγή είναι αρκετά λιγότερα φυσικά,αλλά αυτό καθόλου δεν ενοχλεί καθώς η μηχανή θυμίζει όπως είπα κάτι από χίλια κυβικά.Επιταχύνει δυνατότερα με 4η,5η και 6η και δεν χρειάζεται να κατεβάζω από 6η σε 4η για προσπέραση αλλά........5η!!Υποθέτω κι ελπίζω ότι με αφαίρεση βολάν,φίλτρο και ξεφίμωμα τα πράγματα να καλυτερέψουν κι άλλο.

Έχουμε και λέμε λοιπόν:3η κόφτης 194 από 209,4η κόφτης 235 από 254,5η κόφτης!!!!! :ohyes: 269 από 281 χωρίς να χτυπάει κόφτη και η 6η ανεβάζει επιτέλους πάνω από 10000 θετικά και δυνατά στα 280 κι είχε κι άλλο- αν δεν έκανε προσπέραση ο σκαντζόχοιρος με τη μερσεντές - από 280 κάτι που έβλεπα με πολλή δυσκολία.

Συμπέρασμα: Άργησα πολύ να αλλάξω το γρανάζι,είναι η καλύτερη και φθηνότερη βελτίωση που μπορεί να κάνει κάποιος,με σαφή βελτίωση της επιτάχυνσης σ όλο το φάσμα των στροφών και των ταχυτήτων.Απορώ γιατί δεν το πουλάει η Απρίλια έτσι το μηχανάκι!!! :bye:

.....ασε τη γκρινια το μηχανακι ειναι μονο για γρηγορους και για οσους ξερουν να πηγαινουν γρηγορα........ :P

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης