0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δυστηχώς μόνο τόσο έγραψε το GPS.....Ίσως έπρεπε να βάλω πίσω ένα δόντι κοντύτερο :DΚοντέρ 360+
Παράθεση από: zachs στις Δεκέμβριος 25, 2007, 12:54:27 μμΤελικής το ανάγνωσμα συνέχεια.Κοντό γρανάζι και βουρ στην γνωστή πίστα δοκιμών:Εγνατία οδός προς Ασπροβάλτα.Το μοτόρι ανεβάζει σαφώς πιο θετικά,τα χιλιόμετρα σε κάθε αλλαγή είναι αρκετά λιγότερα φυσικά,αλλά αυτό καθόλου δεν ενοχλεί καθώς η μηχανή θυμίζει όπως είπα κάτι από χίλια κυβικά.Επιταχύνει δυνατότερα με 4η,5η και 6η και δεν χρειάζεται να κατεβάζω από 6η σε 4η για προσπέραση αλλά........5η!!Υποθέτω κι ελπίζω ότι με αφαίρεση βολάν,φίλτρο και ξεφίμωμα τα πράγματα να καλυτερέψουν κι άλλο.Έχουμε και λέμε λοιπόν:3η κόφτης 194 από 209,4η κόφτης 235 από 254,5η κόφτης!!!!! 269 από 281 χωρίς να χτυπάει κόφτη και η 6η ανεβάζει επιτέλους πάνω από 10000 θετικά και δυνατά στα 280 κι είχε κι άλλο- αν δεν έκανε προσπέραση ο σκαντζόχοιρος με τη μερσεντές - από 280 κάτι που έβλεπα με πολλή δυσκολία.Συμπέρασμα: Άργησα πολύ να αλλάξω το γρανάζι,είναι η καλύτερη και φθηνότερη βελτίωση που μπορεί να κάνει κάποιος,με σαφή βελτίωση της επιτάχυνσης σ όλο το φάσμα των στροφών και των ταχυτήτων.Απορώ γιατί δεν το πουλάει η Απρίλια έτσι το μηχανάκι!!! .....ασε τη γκρινια το μηχανακι ειναι μονο για γρηγορους και για οσους ξερουν να πηγαινουν γρηγορα........
Τελικής το ανάγνωσμα συνέχεια.Κοντό γρανάζι και βουρ στην γνωστή πίστα δοκιμών:Εγνατία οδός προς Ασπροβάλτα.Το μοτόρι ανεβάζει σαφώς πιο θετικά,τα χιλιόμετρα σε κάθε αλλαγή είναι αρκετά λιγότερα φυσικά,αλλά αυτό καθόλου δεν ενοχλεί καθώς η μηχανή θυμίζει όπως είπα κάτι από χίλια κυβικά.Επιταχύνει δυνατότερα με 4η,5η και 6η και δεν χρειάζεται να κατεβάζω από 6η σε 4η για προσπέραση αλλά........5η!!Υποθέτω κι ελπίζω ότι με αφαίρεση βολάν,φίλτρο και ξεφίμωμα τα πράγματα να καλυτερέψουν κι άλλο.Έχουμε και λέμε λοιπόν:3η κόφτης 194 από 209,4η κόφτης 235 από 254,5η κόφτης!!!!! 269 από 281 χωρίς να χτυπάει κόφτη και η 6η ανεβάζει επιτέλους πάνω από 10000 θετικά και δυνατά στα 280 κι είχε κι άλλο- αν δεν έκανε προσπέραση ο σκαντζόχοιρος με τη μερσεντές - από 280 κάτι που έβλεπα με πολλή δυσκολία.Συμπέρασμα: Άργησα πολύ να αλλάξω το γρανάζι,είναι η καλύτερη και φθηνότερη βελτίωση που μπορεί να κάνει κάποιος,με σαφή βελτίωση της επιτάχυνσης σ όλο το φάσμα των στροφών και των ταχυτήτων.Απορώ γιατί δεν το πουλάει η Απρίλια έτσι το μηχανάκι!!!
Παράθεση από: CAPOMAN στις Ιανουάριος 04, 2008, 07:23:49 μμΔυστηχώς μόνο τόσο έγραψε το GPS.....Ίσως έπρεπε να βάλω πίσω ένα δόντι κοντύτερο :DΚοντέρ 360+ 360???? πώς γίνεται αυτό, σε γκρεμό ήσουν ή το είχες βγάλει απευθείας από moto gp??
Παιδιά είναι πολύ απλό.Παίρνεις ένα νορμάλ Χαγιαμπούσα.Λύνεις το κινητήρα και στέλνεις τα χιτώνια και τη κεφαλά στην Αμερική στην ΑΠΕ(American Performance Enginering)Εκεί η κεφαλή δέχεται ροική εξέλιξη και αλλά ζεις; τα ελατήρια βαλβίδων με ποιο σκληρά για να αντέξουν την υπερστροφία.Τα μπλοκ κιλίνδρων υπερκιβίζονται και γίμομται 1397 με επένδυση νικασίλ στη συνέχεια αγοράζεις 4 πιστόνια je 4 μπιέλες καρίλο φλάτζα αγωνιστική και η συμπίεση πάεο 13/1 ακράποβιτσ ολόσωμη με φένα χρυσά Beriger κ.λ.π.π τα υπόλοιπα στο περιοδικόPowewr Bikes γιατί δεν έχω χρόνο να τα γράψω με όλα αυτά τα ξαλο΄πυδια και καμιά 10000€ λιγότερα στη τσέπη σου θα βλέπεις 360 κοντέρ όποτε θες χωρίς να το ρίξεις στο γκρεμό... :bye:ή 320,2 πραγματικά..ένδειξη 360 δεν έχει η μπούσα έχει μέχρι 350 τα οποία τα κατέβαζα εν ριπή οφθαλμού α ρε περασμένα μεγαλεία διηγόντας τα να κλαις.
ΈΕΕΕλα?Τοσο απλό ήταν? Πέστο ντε!
Παράθεση από: powerphot στις Ιανουάριος 07, 2008, 01:08:02 πμΈΕΕΕλα?Τοσο απλό ήταν? Πέστο ντε! Piece of cake!
Τα περισσότερα χλμ που έχω δει κοντέρ είναι 293 με Ρ1 μαμά αλλά η τελική δε μου λέει κάτι. Μετά τα 250-260 δεν νιώθω μια παραπάνω ευχαρίστηση ανοίγοντας κι άλλο, απλά έρχονται όλα πιο γρήγορα. Η ευχαρίστηση πιστεύω ότι είναι στην επιτάχυνση και όχι στην τελική.
Πάντως αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι τα Απρίλια δε κλέβουν τα ρολόγια τους σχεδόν καθόλου...Εν αντιθέσει με τα ιαπωνικά που είναι χειρότερα και από το Λήσταρχο νταβέλι...π.χ κάπο 220 κοντέρ 217 πραγματικά!! Μπούσα 338 κοντέρ 307 πραγματικά!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι