0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παίζουν πολλά ρόλο..Αν φυσάει( και πόσο κόντρα) αν είναι ευθεία, κατωφέρεια, ανωφέρεια, αν είναι καλά καλυμένος ο αναβάτης (αν εξέχει το κεφάλι σου λίγο μπορεί να χάνεις και 15 χιλ. τελικής)Να θυμάστε οι αγκώνες κωλυμένοι στο τεπόζιτο τα οπίσθια λίγο ποιο πίσω και λίγω ποιο ψηλά.Επίσης οι ταχύτητες αλλαγές στα κόκκινα....Τέλος αν η βενζίνη σου είναι Λουτρακίου τι να κάνεις και τα 265 είναι καλά
Έχω εντριβήσει στο θέμα και το έχω πληρώσει το άτιμο αλλά δε βαριέσαι εμπειρίες... .Από που είσαι αλήθεια εγώ μέχρι 13 ήμουν Αμπελόκηπους μετά πήγαμε Ασβεστοχώρι
Με βλέπω κάποια στιγμή για γιαπωνέζικο πάλι,εκτός κι αν ρίξω (που θα ρίξω σίγουρα) λεφτά στο mille γιατί μπορεί να με βρίζουν ο davide και οι λοιποί φανατικοί απριλιανοί,αλλά ο V2 αποδείχτηκε αυτό που μου λέγαν όλοι (οι γιαπωνέζοι) δυστυχώς:ψοφίμι :(Κατά τ άλλα πρόβλημα δεν υπάρχει,μ αρέσει αρκετά,αλλά το γκάζι ρε γαμώτο,αν μάθεις στο γκάζι......δύσκολα με καταλαβαίνουν εδώ μέσα.......Davide ακούς?
Παράθεση από: CAPOMAN στις Φεβρουάριος 19, 2008, 09:04:58 πμΠαίζουν πολλά ρόλο..Αν φυσάει( και πόσο κόντρα) αν είναι ευθεία, κατωφέρεια, ανωφέρεια, αν είναι καλά καλυμένος ο αναβάτης (αν εξέχει το κεφάλι σου λίγο μπορεί να χάνεις και 15 χιλ. τελικής)Να θυμάστε οι αγκώνες κωλυμένοι στο τεπόζιτο τα οπίσθια λίγο ποιο πίσω και λίγω ποιο ψηλά.Επίσης οι ταχύτητες αλλαγές στα κόκκινα....Τέλος αν η βενζίνη σου είναι Λουτρακίου τι να κάνεις και τα 265 είναι καλά Έτσι-έτσι :kalo:Χαίρομαι να γνωρίζω ανθρώπους ευαισθητοποιημένους στο μείζωνος σημασίας ζήτημα της ΤΕΛΙΚΗΣ :ohyes:Συμφωνώ απόλυτα με όλα τα παραπάνω φίλε Capoman.Bουρ όλοι για τελικές!
Παράθεση από: zachs στις Φεβρουάριος 19, 2008, 06:46:01 μμΠαράθεση από: CAPOMAN στις Φεβρουάριος 19, 2008, 09:04:58 πμΠαίζουν πολλά ρόλο..Αν φυσάει( και πόσο κόντρα) αν είναι ευθεία, κατωφέρεια, ανωφέρεια, αν είναι καλά καλυμένος ο αναβάτης (αν εξέχει το κεφάλι σου λίγο μπορεί να χάνεις και 15 χιλ. τελικής)Να θυμάστε οι αγκώνες κωλυμένοι στο τεπόζιτο τα οπίσθια λίγο ποιο πίσω και λίγω ποιο ψηλά.Επίσης οι ταχύτητες αλλαγές στα κόκκινα....Τέλος αν η βενζίνη σου είναι Λουτρακίου τι να κάνεις και τα 265 είναι καλά Έτσι-έτσι :kalo:Χαίρομαι να γνωρίζω ανθρώπους ευαισθητοποιημένους στο μείζωνος σημασίας ζήτημα της ΤΕΛΙΚΗΣ :ohyes:Συμφωνώ απόλυτα με όλα τα παραπάνω φίλε Capoman.Bουρ όλοι για τελικές! Καλημέρα. Για να μην σας ανησηχο με τις τελικές της RSV να σας πω ότι η προηγουμένη μηχανή μου για 4 χρόνια ήταν HONDA VTR SP2 με GPR racing version exhaust, Power Commander, k&n air filter και το TOP SPEED ήταν 288km και ήταν μια χαρά . Kαι το VTR αλλα και το FACTORY δεν τα έχω αγοράσει για τες τελικές τούς αλλά για τες στροφές έτσι δεν με πειράζει καθόλου.
Παράθεση από: cy.vasilis στις Φεβρουάριος 20, 2008, 10:27:17 πμΠαράθεση από: zachs στις Φεβρουάριος 19, 2008, 06:46:01 μμΠαράθεση από: CAPOMAN στις Φεβρουάριος 19, 2008, 09:04:58 πμΠαίζουν πολλά ρόλο..Αν φυσάει( και πόσο κόντρα) αν είναι ευθεία, κατωφέρεια, ανωφέρεια, αν είναι καλά καλυμένος ο αναβάτης (αν εξέχει το κεφάλι σου λίγο μπορεί να χάνεις και 15 χιλ. τελικής)Να θυμάστε οι αγκώνες κωλυμένοι στο τεπόζιτο τα οπίσθια λίγο ποιο πίσω και λίγω ποιο ψηλά.Επίσης οι ταχύτητες αλλαγές στα κόκκινα....Τέλος αν η βενζίνη σου είναι Λουτρακίου τι να κάνεις και τα 265 είναι καλά Έτσι-έτσι :kalo:Χαίρομαι να γνωρίζω ανθρώπους ευαισθητοποιημένους στο μείζωνος σημασίας ζήτημα της ΤΕΛΙΚΗΣ :ohyes:Συμφωνώ απόλυτα με όλα τα παραπάνω φίλε Capoman.Bουρ όλοι για τελικές! Καλημέρα. Για να μην σας ανησηχο με τις τελικές της RSV να σας πω ότι η προηγουμένη μηχανή μου για 4 χρόνια ήταν HONDA VTR SP2 με GPR racing version exhaust, Power Commander, k&n air filter και το TOP SPEED ήταν 288km και ήταν μια χαρά . Kαι το VTR αλλα και το FACTORY δεν τα έχω αγοράσει για τες τελικές τούς αλλά για τες στροφές έτσι δεν με πειράζει καθόλου.
Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Σίγουρα όμως θα κάνω κάποιες αλλαγές πάνω στο RSV γιατί μεταξύ 5000rpm και 8000rpm στες εξόδους των στροφών θέλω να κατέβω και να το σπροξω. Ένα set Akrabovic, Power Commander , O2 Sensor Controller, K&N Filter θα μου λύσουν αυτό το πρόβλημα μαζί με μια καλή χαρτογράφηση.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι