0 μέλη και 14 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

cy.vasilis

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #165 - : Φεβρουάριος 15, 2008, 10:00:07 πμ »
το πιο πιθανο θα θελη και αλλο στροσιμο η μηχανη

*

CAPOMAN

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #166 - : Φεβρουάριος 19, 2008, 09:04:58 πμ »
Παίζουν πολλά ρόλο..Αν φυσάει( και πόσο κόντρα) αν είναι ευθεία, κατωφέρεια, ανωφέρεια, αν είναι καλά καλυμένος ο αναβάτης (αν εξέχει το κεφάλι σου λίγο μπορεί να χάνεις και 15 χιλ. τελικής)Να θυμάστε οι αγκώνες κωλυμένοι στο τεπόζιτο τα οπίσθια λίγο ποιο πίσω και λίγω ποιο ψηλά.Επίσης οι ταχύτητες αλλαγές στα κόκκινα....Τέλος αν η βενζίνη σου είναι Λουτρακίου τι να κάνεις και τα 265 είναι καλά :tez: :tez:

*

cy.vasilis

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #167 - : Φεβρουάριος 19, 2008, 10:13:15 πμ »
Ειμαι απο την Κυπρο και αν δεν κανω λαθος οι βενζινες ειναι πολυ καλες εδω κατω

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #168 - : Φεβρουάριος 19, 2008, 06:46:01 μμ »
Παίζουν πολλά ρόλο..Αν φυσάει( και πόσο κόντρα) αν είναι ευθεία, κατωφέρεια, ανωφέρεια, αν είναι καλά καλυμένος ο αναβάτης (αν εξέχει το κεφάλι σου λίγο μπορεί να χάνεις και 15 χιλ. τελικής)Να θυμάστε οι αγκώνες κωλυμένοι στο τεπόζιτο τα οπίσθια λίγο ποιο πίσω και λίγω ποιο ψηλά.Επίσης οι ταχύτητες αλλαγές στα κόκκινα....Τέλος αν η βενζίνη σου είναι Λουτρακίου τι να κάνεις και τα 265 είναι καλά :tez: :tez:

Έτσι-έτσι :kalo:Χαίρομαι να γνωρίζω ανθρώπους ευαισθητοποιημένους στο μείζωνος σημασίας ζήτημα της ΤΕΛΙΚΗΣ :ohyes:Συμφωνώ απόλυτα με όλα τα παραπάνω φίλε Capoman.Bουρ όλοι για τελικές! :bye:

*

CAPOMAN

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #169 - : Φεβρουάριος 19, 2008, 06:48:45 μμ »
Έχω εντριβήσει στο θέμα και το έχω πληρώσει το άτιμο αλλά δε βαριέσαι εμπειρίες... :D :D :D :D.Από που είσαι αλήθεια εγώ μέχρι 13 ήμουν Αμπελόκηπους μετά πήγαμε Ασβεστοχώρι ;) ;)

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #170 - : Φεβρουάριος 19, 2008, 07:38:04 μμ »
Έχω εντριβήσει στο θέμα και το έχω πληρώσει το άτιμο αλλά δε βαριέσαι εμπειρίες... :D :D :D :D.Από που είσαι αλήθεια εγώ μέχρι 13 ήμουν Αμπελόκηπους μετά πήγαμε Ασβεστοχώρι ;) ;)

Εγώ να δεις! :h22:Δεν ξέρω αν πρέπει να γελάω ή να κλαίω!Ένα μόνο θα σου πω:έξοδος στις μπαριέρες με 170+ (αλήθεια είτε το πιστεύεις είτε όχι) στην παλιά στροφή του Παπαγεωργίου, αν την θυμάσαι με ΖΧ6 του 1998, (εκείνο που έλεγε το ΜΟΤΟ ότι έπιανε 270+ πραγματικά!!!!! :ohmy: ,αλλά ο μέγιστος ο Παπανδρέου το μέτρησε 252 πραγματικά με το ζόρι,τέσπα) τέζα κάτω φαρδύς πλατύς με διάσειση και κατεστραμένο arai!Δόξα τω Θεό την γλίτωσα με σπασμένη κλείδα και τίποτα άλλο(αργότερα βέβαια λάμες με 18 βίδες στο δεξί χέρι με το R6 αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).Δόξα τω Θεό!

Μένω Άγιο Παύλο,Κάστρα δηλαδή.Αλήθεια τι μηχανάκι έχεις.......α και τι ομάδα είσαι? :bye:


*

CAPOMAN

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #171 - : Φεβρουάριος 19, 2008, 07:50:03 μμ »
Τα τελευταία 6 χρόνια μένω αθήνα τώρα έχω ένα κάπο φτιαγμένο πριν είχα όλα τα gsxr 1000 πλην του κ7 και φτιαγμένες Χάγια αν διαβάζεις POWER BIKES το είχε μέσα.Ομάδα δεν υποστ'ηριξα ποτέ καμία γιατί από πιτσιρικάς ασχολιόμουν Me Taek won do πυγμαχία και όλα τα ευγενή.Θα σε έλεγα πάντα σιδερένιος αλλά εσύ είσαι ήδη πλατινένιος :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #172 - : Φεβρουάριος 19, 2008, 11:28:02 μμ »
Κατάλαβα για ποιο Busa μιλάς γιατί μετά τον Παπανδρέου διαβάζω πλέον Καλαντζό. :kalo:Είχα και ΖΧ10 πριν το mille.Είπα να ηρεμήσω λίγο με το mille αλλά το γκάζι είναι ναρκωτικό.Με βλέπω κάποια στιγμή για γιαπωνέζικο πάλι,εκτός κι αν ρίξω (που θα ρίξω σίγουρα) λεφτά στο mille γιατί μπορεί να με βρίζουν ο davide  :P και οι λοιποί φανατικοί απριλιανοί,αλλά ο V2 αποδείχτηκε αυτό που μου λέγαν όλοι (οι γιαπωνέζοι) δυστυχώς:ψοφίμι :(Κατά τ άλλα πρόβλημα δεν υπάρχει,μ αρέσει αρκετά,αλλά το γκάζι ρε γαμώτο,αν μάθεις στο γκάζι......δύσκολα με καταλαβαίνουν εδώ μέσα.......Davide ακούς? :tez:

*

davide

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #173 - : Φεβρουάριος 20, 2008, 03:04:38 πμ »
Με βλέπω κάποια στιγμή για γιαπωνέζικο πάλι,εκτός κι αν ρίξω (που θα ρίξω σίγουρα) λεφτά στο mille γιατί μπορεί να με βρίζουν ο davide  :P και οι λοιποί φανατικοί απριλιανοί,αλλά ο V2 αποδείχτηκε αυτό που μου λέγαν όλοι (οι γιαπωνέζοι) δυστυχώς:ψοφίμι :(Κατά τ άλλα πρόβλημα δεν υπάρχει,μ αρέσει αρκετά,αλλά το γκάζι ρε γαμώτο,αν μάθεις στο γκάζι......δύσκολα με καταλαβαίνουν εδώ μέσα.......Davide ακούς? :tez:

Ακούω, ακούω!!! :D

Τώρα τί να σου πω, να μην πετάξεις λεφτά για να κάνεις το ψοφίμι γρήγορο?!?! :thnk:







...νομίζω ότι δεν με παίρνει να κάνω τέτοιου είδους κηρύγματα!!! :whist: :whist:

*

cy.vasilis

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #174 - : Φεβρουάριος 20, 2008, 10:27:17 πμ »
Παίζουν πολλά ρόλο..Αν φυσάει( και πόσο κόντρα) αν είναι ευθεία, κατωφέρεια, ανωφέρεια, αν είναι καλά καλυμένος ο αναβάτης (αν εξέχει το κεφάλι σου λίγο μπορεί να χάνεις και 15 χιλ. τελικής)Να θυμάστε οι αγκώνες κωλυμένοι στο τεπόζιτο τα οπίσθια λίγο ποιο πίσω και λίγω ποιο ψηλά.Επίσης οι ταχύτητες αλλαγές στα κόκκινα....Τέλος αν η βενζίνη σου είναι Λουτρακίου τι να κάνεις και τα 265 είναι καλά :tez: :tez:

Έτσι-έτσι :kalo:Χαίρομαι να γνωρίζω ανθρώπους ευαισθητοποιημένους στο μείζωνος σημασίας ζήτημα της ΤΕΛΙΚΗΣ :ohyes:Συμφωνώ απόλυτα με όλα τα παραπάνω φίλε Capoman.Bουρ όλοι για τελικές! :bye:


Καλημέρα. Για να μην σας ανησηχο με τις τελικές της  RSV  να σας πω ότι η προηγουμένη μηχανή μου για 4 χρόνια ήταν  HONDA VTR SP2 με GPR racing version exhaust, Power Commander, k&n air filter και το TOP SPEED ήταν 288km και ήταν μια χαρά . Kαι το VTR αλλα και το  FACTORY δεν τα έχω αγοράσει για τες τελικές τούς αλλά για τες στροφές έτσι δεν με πειράζει καθόλου.

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #175 - : Φεβρουάριος 20, 2008, 10:39:11 πμ »
Παίζουν πολλά ρόλο..Αν φυσάει( και πόσο κόντρα) αν είναι ευθεία, κατωφέρεια, ανωφέρεια, αν είναι καλά καλυμένος ο αναβάτης (αν εξέχει το κεφάλι σου λίγο μπορεί να χάνεις και 15 χιλ. τελικής)Να θυμάστε οι αγκώνες κωλυμένοι στο τεπόζιτο τα οπίσθια λίγο ποιο πίσω και λίγω ποιο ψηλά.Επίσης οι ταχύτητες αλλαγές στα κόκκινα....Τέλος αν η βενζίνη σου είναι Λουτρακίου τι να κάνεις και τα 265 είναι καλά :tez: :tez:

Έτσι-έτσι :kalo:Χαίρομαι να γνωρίζω ανθρώπους ευαισθητοποιημένους στο μείζωνος σημασίας ζήτημα της ΤΕΛΙΚΗΣ :ohyes:Συμφωνώ απόλυτα με όλα τα παραπάνω φίλε Capoman.Bουρ όλοι για τελικές! :bye:


Καλημέρα. Για να μην σας ανησηχο με τις τελικές της  RSV  να σας πω ότι η προηγουμένη μηχανή μου για 4 χρόνια ήταν  HONDA VTR SP2 με GPR racing version exhaust, Power Commander, k&n air filter και το TOP SPEED ήταν 288km και ήταν μια χαρά . Kαι το VTR αλλα και το  FACTORY δεν τα έχω αγοράσει για τες τελικές τούς αλλά για τες στροφές έτσι δεν με πειράζει καθόλου.
+1000


 :ohyes: :ohyes: :ohyes:

 :bye: :bye:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

nasos-v

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #176 - : Φεβρουάριος 20, 2008, 10:44:08 πμ »
Παίζουν πολλά ρόλο..Αν φυσάει( και πόσο κόντρα) αν είναι ευθεία, κατωφέρεια, ανωφέρεια, αν είναι καλά καλυμένος ο αναβάτης (αν εξέχει το κεφάλι σου λίγο μπορεί να χάνεις και 15 χιλ. τελικής)Να θυμάστε οι αγκώνες κωλυμένοι στο τεπόζιτο τα οπίσθια λίγο ποιο πίσω και λίγω ποιο ψηλά.Επίσης οι ταχύτητες αλλαγές στα κόκκινα....Τέλος αν η βενζίνη σου είναι Λουτρακίου τι να κάνεις και τα 265 είναι καλά :tez: :tez:

Έτσι-έτσι :kalo:Χαίρομαι να γνωρίζω ανθρώπους ευαισθητοποιημένους στο μείζωνος σημασίας ζήτημα της ΤΕΛΙΚΗΣ :ohyes:Συμφωνώ απόλυτα με όλα τα παραπάνω φίλε Capoman.Bουρ όλοι για τελικές! :bye:


Καλημέρα. Για να μην σας ανησηχο με τις τελικές της  RSV  να σας πω ότι η προηγουμένη μηχανή μου για 4 χρόνια ήταν  HONDA VTR SP2 με GPR racing version exhaust, Power Commander, k&n air filter και το TOP SPEED ήταν 288km και ήταν μια χαρά . Kαι το VTR αλλα και το  FACTORY δεν τα έχω αγοράσει για τες τελικές τούς αλλά για τες στροφές έτσι δεν με πειράζει καθόλου.



 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
 :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:

*

cy.vasilis

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #177 - : Φεβρουάριος 20, 2008, 11:08:51 πμ »
Παίζουν πολλά ρόλο..Αν φυσάει( και πόσο κόντρα) αν είναι ευθεία, κατωφέρεια, ανωφέρεια, αν είναι καλά καλυμένος ο αναβάτης (αν εξέχει το κεφάλι σου λίγο μπορεί να χάνεις και 15 χιλ. τελικής)Να θυμάστε οι αγκώνες κωλυμένοι στο τεπόζιτο τα οπίσθια λίγο ποιο πίσω και λίγω ποιο ψηλά.Επίσης οι ταχύτητες αλλαγές στα κόκκινα....Τέλος αν η βενζίνη σου είναι Λουτρακίου τι να κάνεις και τα 265 είναι καλά :tez: :tez:

Έτσι-έτσι :kalo:Χαίρομαι να γνωρίζω ανθρώπους ευαισθητοποιημένους στο μείζωνος σημασίας ζήτημα της ΤΕΛΙΚΗΣ :ohyes:Συμφωνώ απόλυτα με όλα τα παραπάνω φίλε Capoman.Bουρ όλοι για τελικές! :bye:


Καλημέρα. Για να μην σας ανησηχο με τις τελικές της  RSV  να σας πω ότι η προηγουμένη μηχανή μου για 4 χρόνια ήταν  HONDA VTR SP2 με GPR racing version exhaust, Power Commander, k&n air filter και το TOP SPEED ήταν 288km και ήταν μια χαρά . Kαι το VTR αλλα και το  FACTORY δεν τα έχω αγοράσει για τες τελικές τούς αλλά για τες στροφές έτσι δεν με πειράζει καθόλου.



 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
 :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:

Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Σίγουρα όμως θα κάνω κάποιες αλλαγές πάνω στο RSV γιατί μεταξύ 5000rpm και 8000rpm  στες εξόδους των στροφών θέλω να κατέβω και να το σπροξω. Ένα set Akrabovic, Power Commander , O2 Sensor Controller, K&N Filter  θα μου λύσουν αυτό το πρόβλημα μαζί με μια καλή χαρτογράφηση.

*

CAPOMAN

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #178 - : Φεβρουάριος 20, 2008, 03:25:51 μμ »
Κύριοι αφήστε τα κουλά :tez: :tez: :tez:Η λύση είναι μία να μαζευτούμε όλοι οι άρωστοι και να κάνουμε μία ομαδικά παραγγελία από  κομπρέσορες να τελειώνουμε με το θέμα :hysterl :hysterl :hysterl :fc21: :fc21:

*

davide

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #179 - : Φεβρουάριος 20, 2008, 08:37:42 μμ »
Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Σίγουρα όμως θα κάνω κάποιες αλλαγές πάνω στο RSV γιατί μεταξύ 5000rpm και 8000rpm  στες εξόδους των στροφών θέλω να κατέβω και να το σπροξω. Ένα set Akrabovic, Power Commander , O2 Sensor Controller, K&N Filter  θα μου λύσουν αυτό το πρόβλημα μαζί με μια καλή χαρτογράφηση.

Μην νομίζεις, με αυτά θα κερδίσεις γύρω στα 6-7 άλογα και μία καλύτερη καμπύλη...

...για να δεις μεγάλες διαφορές, θέλει άλλα!!! ;)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης