Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: kokopete στις Δεκέμβριος 10, 2024, 02:07:44 μμ
Τίτλος: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: kokopete στις Δεκέμβριος 10, 2024, 02:07:44 μμ
Καλησπέρα παίδες, τα είπα όλα από τον τίτλο νομίζω.
Το Stelvio 1000 μοιάζει τιμολογιακά και ποιοτικά, άξιος αντικαταστάτης του Caponord 1000. Μήπως το έχει οδηγήσει κανείς για να μας πει εντυπώσεις; Το μοτέρ μοιάζει με κάποιας άλλης μοτοσικλέτας, πέραν του Mandello; Με του Caponord / V-strom 1000 ή γενικά με κάποιο άλλο χιλιάρι V2;
Ελπίζω να μην μοιάζει με τον 850 της μάρκας, γιατί του V85 TT με αφήνει παγερά αδιάφορο. :dry:
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: Cris στις Δεκέμβριος 10, 2024, 03:37:52 μμ
Το συγκεκριμένο Guzzi δεν το έχω οδηγήσει, τα μοτέρ Guzzi είναι εντελώς διαφορετικά από τα ''κανονικά'' V2 , Capo, Vstrom κλπ. και είναι σχετικά κοντά σε αίσθηση με τα Boxer της Bmw.. Λένε ότι είναι ωραία μοτοσυκλέτα, αλλά πιστεύω πριν την αγοράσει κάποιος, πρέπει οπωσδήποτε να την οδηγήσει για τους παραπάνω λόγους, μην ξεχνάμε και τον άξονα, πού και αυτός είναι σίγουρα διαφορετικός στην αίσθηση εν σχέση με την αλυσίδα.. Το να ''δέσεις'' με μια μοτοσυκλέτα θεωρώ ότι παίζουν πάρα πολλά πράγματα ρόλο όσο καλή στα χαρτιά μπορεί να είναι..
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: ΙΑΚΩΒΟΣ ΦΑΝΤΙΔΗΣ στις Δεκέμβριος 10, 2024, 04:18:20 μμ
Tπ έχω οδηγήσει 3 φορές 2 φορές από μισή ώρα και μια φορά το νοίκιασα από το motoaction για 1ημερα.
Το Stelvio είναι μια πολύ ωραία μηχανή.Ειχα σώσει την αναφορά μου στο Ζήση 8/4/2024
Stelvio: Απολυτιστη λειτουργία στο ρελαντί. Τρεμεις όπως στο GS1300.
Bάζεις 1η και τσαντίζεται το σύμπαν, ψάχνονται οι από δίπλα σου αν έπαθες κάτι εσύ ή το αυτοκίνητο τους.
Μετά 2αρα και όλα καλά ροπή χαμηλά 4.000 με 110χλμ. Ομαλό τραβηγμα.
Ανεμοκάλυψη πολύ καλή με την ηλεκτρική ζελατινα τέρμα πάνω. Φθηνιαρικη όμως κατασκευή αρκετοί τριγμοί θα χρειαστεί να γίνουν κάποιες παρεμβάσεις για σταθεροποιηση. Ωραίο μενού εύκολα διαχειρισιμο.
Θέση οδήγησης παρόμοια με το Caponord.
Στριβειιιιιιιιιιιιιιιι. Αλλαγή κατεύθυνσης για πλάκα. Πολύ ωραίο.
Φρένα άγκυρες. Το μόνο θέμα στα φρένα είναι σε κατηφόρικές στροφες με έντονη πίεση μου έκανε κάτι τσαλίμια ο πίσω τροχός, παρ'ολο που πατούσα και πισινό για να μην κάνει εντο.
Πιθανόν ο τρόπος λειτουργίας και η θέση του boxer.
Η ποιότητα κατασκευής δεν με ενθουσίασε.
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: ΙΑΚΩΒΟΣ ΦΑΝΤΙΔΗΣ στις Δεκέμβριος 10, 2024, 04:28:22 μμ
Ήταν κρυφός πόθος το περίμενα να είναι ένα Caponord ποιότητας Raid η ενός Caponord 1200 Raid αλλά όχι δεν είναι.
Πήγαμε οικογενειακoς για να το πάρουμε και δεν μου έκατσε καλά στο στομάχι.
Θα το ξανασκεφτώ τώρα που βγαίνει η έκδοση Duecento.
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: kokopete στις Δεκέμβριος 10, 2024, 05:13:44 μμ
Ιάκωβε σε ευχαριστώ πολύ για την ανάλυση. Εμένα με χάλασε το ματ χρώμα. Ποιος βάζει ματ χρώμα σε adventure το οποίο σίγουρα θα φάει πετραδάκια; Η ποιότητα έχει πέσει παντού, το παρατηρώ κάθε μέρα.
Θα προσπαθήσω να το βρω για τεστ. Έχω οδηγήσει πολλές φορές GS1200 LC και προφανώς το Caponord 1000. Είπες δεν μοιάζει με 1200, μοιάζει όμως με 1000 capo;
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: lospsi στις Δεκέμβριος 10, 2024, 05:46:53 μμ
Βάζω και το δικό μου τεστ ράιντ εδώ για να είναι πιο ολοκληρωμένο το θέμα:
Η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν πολύ ζεστός για βόλτα όταν με πήρε ο φίλος λέγοντας μου ότι έχει το Στέλβιο για 2 μέρες. Λίγο η κούραση της δουλειάς, λίγο η ζέστη, με έκαναν διστακτικό. Τελικά ψήθηκα, πήγαμε Σούνιο (βασικά πήγαμε και φύγαμε κατευθείαν για σουβλάκια στα Λεγραινά), στην επιστροφή πήρα το Stelvio να δω πως μου φαίνεται. Να πω ότι το είχα δει στατικά στην έκθεση (στο περίπτερο του ΜΟΤΟ) και έχοντας ανέβει τότε πάνω μου είχε φανεί λίγο βαρύ να σηκωθεί από το στάντ. Αυτό σε συνδιασμό με τον κινητήρα Guzzi (φανταζόμουν κάτι σε βαρεμάρα, σαλιγκάρι κτλ) με έκαναν να κρατώ μικρό καλάθι.
Οποία πλάνη, το μηχανάκι είναι πραγματικά πολύ καλό!!! Καταρχήν, φοβερό μοτέρ. Γραμμικό και δυνατό, τραβάει καθαρά από χαμηλά χωρίς να διαμαρτύρεται, έχει δυνατές μεσαίες και συνεχίζει απτόητο ψηλά. Έφερα στο μυαλό μου το Capo 1200 που είχα οδηγήσει στην Επίδαυρο, ενώ εκείνο είχε δυνατές μεσαίες αλλά μετά τις 7-8000 ψόφαγε κυριολεκτικά, στο Στέλβιο δεν υπήρχε κάτι τέτοιο! Δυνατό και μεστό παντού χωρίς να δείχνει να κουράζεται ή να ξεφουσκώνει ψηλά. Πραγματικά σχεδόν εντυπωσιάστηκα, ίσως επειδή δεν περίμενα κάτι τέτοιο. Τα φρένα επίσης ήταν εντυπωσιακά δυνατά και άμεσα θυμίζοντας σπορ μοτοσυκλέτες (το Tuono factory μου ή το S1000R που είχα), σαφώς ανώτερα από του ΚΤΜ. Πολύ καλή ανεμοκάλυψη με την ζελατίνα στην ψηλή θέση, δοκίμασα να έχω ανεβασμένο το "σπαστό" κράνος που φόραγα και ενώ στο ΚΤΜ μετά τα 100-110 νοιώθω οτι αρχίζει να με τραβάει προς τα πάνω, στο Stelvio ήμουν πολύ άνετα σε αυτές τις ταχύτητες, με κλειστό δεν με ενόχλησε καθόλου (έως +150χλμ/ω) και δεν παρατήρησα ούτε θόρυβο ή κάποιους στροβιλισμούς. Μάλλον άριστα κι εκεί. Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή και συμβαδίζει με το νέο εργονομικό στυλ που θέλει χωμένη θέση οδήγησης και ψηλά το τιμόνι. Προσωπικά δεν με τρελαίνει, μου θυμίζει στρητ μηχανάκι από το ντεπόζιτο και πίσω και ονοφ μπροστά. Προτιμώ την "επάνω" αίσθηση που μου δίνει το ΚΤΜ με επιπλέον πιο ανοικτές γωνίες στα γόνατα. Φαρδύ τιμόνι, η σέλα (στο μισάωρο αυτό της επιστροφής) μου δεν μου φάνηκε πολύ άνετη χωρίς να μπορώ να εντοπίσω αν θέλει περισσότερο πάχος, μαλακότερο υλικό ή απλά μου φάνηκε. Στρίβει πολύ εύκολα, βουτάει σχεδόν περισσότερο από ότι έχεις υπολογίσει και είναι πολύ σταθερό. Επίσης κάτι που με εντυπωσίασε καθώς περίμενα κάτι πιο αργό και νωχελικό, καμία σχέση! Οι αναρτήσεις ήταν μάλλον προς το σφικτό, η μοτοσυκλέτα βέβαια είχε 850χλμ στο οδόμετρο. Ζέστη από το μοτέρ δεν ένοιωσα όταν με το ΚΤΜ κάνω σάουνα. Το κιβώτιο ήταν λίγο θορυβώδες, όταν κούμπωνες πρώτη πήδαγε λίγο μπροστά και οι υπόλοιπες ταχύτητες είχαν μια αίσθηση γκλανκ όταν έμπαιναν (πχ στο ΚΤΜ έχουν μια αίσθηση γκραχ αν με εννοείτε), όχι όμως κάτι ενοχλητικό. Δεν είχε σίφτερ. Αρνητικό, πέραν της θέσης οδήγησης που δεν με πολυτρελαίνει αλλά είναι υποκειμενικό και προφανώς συνηθίζεται, ο ηλεκτρονικός μηχανισμός της ζελατίνας που φαινόταν λίγο ξεχαρβαλωμένος. Δεν ξέρω αν ήταν κάποιο πρόβλημα της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας. Επίσης δεν μου πολυάρεσε το πίσω φωτιστικό, μου έβγαζε μια παπουδίλα ενώ όλο το υπόλοιπο μηχανάκι είναι πολύ όμορφο και μοντέρνο. Ποιοτικά δεν είδα κάτι άσχημο (πέραν του φάουλ της ζελατίνας) και φαίνεται καλοφτιαγμένο και όχι φθηνιάρικο. Νομίζω μόνο το Triumph φαίνεται πιο ποιοτικό. Το σύστημα radar μου φάνηκε περισσότερο γκατζετιά έτσι όπως δούλευε (μόνο προειδοποίηση blind spot και εμπρός σηματάκι ότι πλησιάζεις σε εμπόδιο), δεν θα το πλήρωνα.
Ολοκληρώνοντας, μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα που αξίζει να αγοραστεί για αυτό που είναι, χωρίς απαραίτητα να είναι κάποιος Γκουτζίστα. (https://i.imgur.com/oQ1WnMZ.jpg)
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: ΙΑΚΩΒΟΣ ΦΑΝΤΙΔΗΣ στις Δεκέμβριος 10, 2024, 07:08:32 μμ
Και εδώ πάλι μιας και θίγει το θέμα ο lospi για Triumph η άποψη μου.
Δοκιμαστικε το 900 rally παράλληλα με το Stelvio. Νοικιάστηκε την ίδια ημέρα με το Stelvio.
Ήθελα να δω και μια Αγγλίδα με 21' τροχό.
Αυτά έγραψα στον Ζήση την ίδια ημέρα.
Tiger: Ευτυχώς το έβαλα 2ο . Με το καλημέρα καλώς ήρθατε στον πολιτισμό.
Άψογο δούλεμα. Αλλαγές ταχυτήτων βελουδινες, το quick shifter βουτύρου. Απόκριση γκαζιού αμεσοτατη ποιο σπιρτοζικο από το Stelvio. Νεύρο μέχρι πολύ ψηλά.
Σταθερή ζελατινα με καλή ανεμοκάλυψη μέχρι 130-140 μετά μέχρι 160 νοιώθεις κάποιο αέρα περισσότερο σε όμους .
Τα πάντα πάνω του όμως είναι υψηλής ποιότητας χωρίς κανένα απολύτως τριγμο. Οθόνη χειριστήρια καταπληκτικά.
Φρενα καλά αλλά όχι Stelvio. Χωρίς βέβαια να παρουσιάζουν τη δυσάρεστη αίσθηση στις κατηφορικες στροφές.
Λόγο Bridgestone έφαγα 2 γλάστρες εκεί που τα Anakee του Stelvio τα πήγαν πολύ καλά. Τουτέστιν κρύα τα ελαστικα θέλει προσοχή.
Τα ζέστανα και ήταν βεντούζα. Μόλις ξανακρυωσαν πάλι έφαγα γλυστρα.
Με το καλημέρα θέλουν άλλαγμα τα ελαστικα γιατί εδώ η Θεσσαλονίκη είναι με πολύ χάλια άσφαλτο.
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: kokopete στις Δεκέμβριος 17, 2024, 02:02:42 μμ
Το οδήγησα λοιπόν για 40 λεπτά και ήταν αποκάλυψη. Όχι απλά δεν έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα Moto Guzzi το μοτέρ, δεν έχει όλο το μηχανάκι καμία σχέση με την υπόλοιπη γκάμα. Εντάξει, φαντάζομαι πως το Mandello V100 θα είναι εφάμιλλο, λέω για όλα τα άλλα μηχανάκια της μάρκας, όχι για τα δύο αδερφάκια.
Το μοτέρ έδινε, έδινε, έδινε και έδινε αδιάκοπα μέχρι τον κόφτη. Τι τρομερή έκπληξη ήταν αυτή. Ήταν σαν το νέο 990 της ΚΤΜ, μόνο που είχε την ίδια δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών. Στα αρνητικά, μου περνούσε κραδασμούς η μανέτα του συμπλέκτη και ο δεξιός κύλινδρος μου έβγαζε αρκετή ζέστη. Αλλά αυτά είναι πταίσματα μπροστά στην τόσο πολιτισμένη λειτουργία. Ο ψεκασμός ήταν άριστος και στα χαμηλά αλλά και στα ψηλά. Οι παράμετροι που μπορείς να αλλάξεις, χαοτικοί.
Η οδήγηση του σουλουπιού μου ήταν πάρα πολύ γνώριμη. Από την πρώτη στιγμή ένιωσα ότι καβαλάω το Multistrada 1200 1gen. Ειδικά στο φρενάρισμα, θα έλεγα πως τα σχεδιάσε ο ίδιος άνθρωπος. Το Stelvio είναι πάρα πολύ στριφτερό, αλλά δεν κουμπώνουν τα γόνατα στο ντεπόζιτο, κάτι που με χάλασε λίγο. Το μηχανάκι αποκλείεται να είναι στα 246 κιλά που ανακοινώνουν. Λένε ψέμματα :P. 220 με το ζόρι θα το έκανα.
Η άνεση και η ανεμοκάλυψη ήταν άριστη. Το τιμόνι είναι εκεί ακριβώς που το ήθελα και οι σέλες εξαιρετικές. Μείναμε με την σύζυγο πολύ ευχαριστημένοι.
Στα περίεργα του, θα πω πως είναι ο τρόπος που κουμπώνει η πρώτη. Βαράει τόσο δυνατά που παίζει το μηχανάκι να κάνει βήμα προς τα εμπρός.
Μιλάμε πάντως για ένα πολύ σοβαρό μηχανάκι, το οποίο είναι άξιος αντικαταστάτης για το Caponord 1000 και ας έχει άλλο σήμα.
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: DI.G στις Δεκέμβριος 18, 2024, 05:16:28 μμ
Ενδιαφέρον θεμα και οι απόψεις μιας που με ψήνει κ μενα το νεο Stelvio.
Το εχω δει απο κοντά αλλά δεν εχω κανει test drive ακομα.
Θα μπορούσε να μας πει καποιος που το εχει οδηγησει, πως είναι οι κυλινδροι σε σχεση με τα γονατα;
Διαβαζω οτι σε ψηλους αναβατες ο αριστερος κυλινδρος ισα που ακουμπαει στο γονατο.
Γιωργο τι λες κ εσυ μιας που ειμαστε κοντα σε μπόι;;
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: lospsi στις Δεκέμβριος 18, 2024, 10:21:21 μμ
Ενδιαφέρον θεμα και οι απόψεις μιας που με ψήνει κ μενα το νεο Stelvio.
Το εχω δει απο κοντά αλλά δεν εχω κανει test drive ακομα.
Θα μπορούσε να μας πει καποιος που το εχει οδηγησει, πως είναι οι κυλινδροι σε σχεση με τα γονατα;
Διαβαζω οτι σε ψηλους αναβατες ο αριστερος κυλινδρος ισα που ακουμπαει στο γονατο.
Γιωργο τι λες κ εσυ μιας που ειμαστε κοντα σε μπόι;;
1.81 είμαι. Είναι όντως κοντά οι κύλινδροι, αλλά δεν ακούμπησα και ήμουν δικάβαλος, που σημαίνει ότι με έσπρωχνε μπροστά η σύζυγος. Οι σέλες είναι εξαιρετικές. Θα βρεις θέση και θα μείνεις εκεί χωρίς γλιστρήματα.
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: DI.G στις Ιανουάριος 22, 2025, 07:14:26 μμ
Τελικά το εκανα test drive και μπορω να πώ πως ήταν εντάξει και για το υψος μου (1,95). :ohyes: Δεν με ενόχλησαν οι κυλινδροι στα γόνατα, παρα μονο εαν καθόμουν εσκεμμενα τερμα εμπρός. Στην οδήγηση, παναλαφρο, σβέλτο και ροπάτο με ωραία φρένα που έχουν ενα μικρό αρχικό δάγκωμα αλλά όχι κατι τρομαχτικό. Το σασμάν εχει λίγο "χαρακτήρα", ειδικά οταν κουμπώνεις την 1η σχέση αλλά όχι κάτι ενοχλητικό.Στο ρελαντί έχει κραδασμούς που περνανε στο τιμόνι αλλά κατα την οδήγηση εξαφανίζονται.Επίσης με νεκρά στο κιβώτιο, εάν μαρσάρεις τείνει να στρέψει ως προς τον διαμήκες άξονα η μοτο. Όχι πως πάει να πέσει κάτω, απλά καταλαβαίνεις ενα ελαφρό κούνημα. Δεν μου άρεσε η θέση του τιμονιού και των χειριστηρίων.Αισθανόμουν το τιμόνι μακρυά και ψηλά. Το ίδιο και με τα χειριστήρια, για να ενεργοποιήσω τα φλάς, έπρεπε να αφήσω το χέρι μου απο το τιμόνι. Όταν το επέστρεψα και το ανέφερα αυτό στον καταστηματάρχη μου έιπε οτι ηταν εσκεμμενα έτσι γιατί είχαν δώσει το μοτο σε χωμάτινο test drive.
Οκ, μπορεί να ήταν αυτό, αλλά λίγες μέρες νωρίτερα είχα καβαλήσει στατικά ενα Stelvio σε άλλο καταστημα και το τιμόνι/ χειριστηρια ήταν στην ίδια ακριβώς θέση.
Σε γενικές γραμμες, μου άρεσε!!
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: kokopete στις Ιανουάριος 23, 2025, 09:45:38 πμ
Στον Αρμακόλα το οδήγησα ένα κίτρινο. Τα χειριστήρια μετά το caponord 1000 ήταν αυτό που λέμε στην Πεζούλα, felt like home. Σε αντίθεση με τα multistrada που όποτε θέλω κάτι ψάχνομαι αριστερά - δεξια, τραβιέμαι μπρος - πίσω.
Δεν πιστεύεις κι εσύ ότι λένε ψέμματα στα κιλά; Πως γίνεται να έχει τέτοια αίσθηση 250 κιλά μηχανάκι;
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: Cris στις Ιανουάριος 23, 2025, 11:55:34 πμ
Ο διαμήκης στρόφαλος κάνει θαύματα, σε οποιοδήποτε μηχανάκι οδηγήσεις με τέτοια διάταξη, ακόμα και βαριά τουριστικά, πραγματικά θα εκπλαγείς.. :bye:
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: frama στις Ιανουάριος 23, 2025, 05:22:59 μμ
Το πρώτο πράγμα που έκανα μόλις πήγα σπίτι με το καινούργιο μηχανάκι ήταν να ρυθμίσω το τιμόνι. Θεωρώ μεγάλη βλακεία που το βάζουν τόσο μπροστά. Επίσης εάν μου έλεγαν ότι είναι 10 με 15 κιλά ελαφρύτερο από το CAPO θα το πίστευα. Γενικά η μετάβαση από το Capo στο STELVIO είναι τελείως φυσική, αφού άλλωστε είναι 75% MOTO GUZZI και 25% APRILIA.
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: lospsi στις Ιανουάριος 23, 2025, 05:50:03 μμ
Το πρώτο πράγμα που έκανα μόλις πήγα σπίτι με το καινούργιο μηχανάκι ήταν να ρυθμίσω το τιμόνι. Θεωρώ μεγάλη βλακεία που το βάζουν τόσο μπροστά. Επίσης εάν μου έλεγαν ότι είναι 10 με 15 κιλά ελαφρύτερο από το CAPO θα το πίστευα. Γενικά η μετάβαση από το Capo στο STELVIO είναι τελείως φυσική, αφού άλλωστε είναι 75% MOTO GUZZI και 25% APRILIA.
Καλορίζικο Φραγκίσκο! Πολύ ωραίο μηχανάκι πήρες!
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: frama στις Ιανουάριος 23, 2025, 06:01:26 μμ
Το πρώτο πράγμα που έκανα μόλις πήγα σπίτι με το καινούργιο μηχανάκι ήταν να ρυθμίσω το τιμόνι. Θεωρώ μεγάλη βλακεία που το βάζουν τόσο μπροστά. Επίσης εάν μου έλεγαν ότι είναι 10 με 15 κιλά ελαφρύτερο από το CAPO θα το πίστευα. Γενικά η μετάβαση από το Capo στο STELVIO είναι τελείως φυσική, αφού άλλωστε είναι 75% MOTO GUZZI και 25% APRILIA.
Καλορίζικο Φραγκίσκο! Πολύ ωραίο μηχανάκι πήρες!
Ευχαριστώ πολύ Γιώργο :bye: Μου πήρε είκοσι χρόνια να αλλάξω το Capo, είμαι ακριβώς το αντίθετο από εσένα :tez:
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: ΙΑΚΩΒΟΣ ΦΑΝΤΙΔΗΣ στις Ιανουάριος 23, 2025, 10:11:30 μμ
Σου εύχομαι να το απολαύσεις όπως το Caponord να σε συντροφεύει και να σου προσφέρει ευχάριστες στιγμές, ταξίδια και συγκινήσεις.
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: DI.G στις Ιανουάριος 23, 2025, 11:05:42 μμ
Το πρώτο πράγμα που έκανα μόλις πήγα σπίτι με το καινούργιο μηχανάκι ήταν να ρυθμίσω το τιμόνι. Θεωρώ μεγάλη βλακεία που το βάζουν τόσο μπροστά. Επίσης εάν μου έλεγαν ότι είναι 10 με 15 κιλά ελαφρύτερο από το CAPO θα το πίστευα. Γενικά η μετάβαση από το Capo στο STELVIO είναι τελείως φυσική, αφού άλλωστε είναι 75% MOTO GUZZI και 25% APRILIA.
Καλορίζικο, καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο! Πες μας και 2 λογια εαν θέλεις με την συμβιωση!
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: kokopete στις Ιανουάριος 24, 2025, 09:09:20 πμ
Με γεια! Καλά χιλιόμετρα!
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: Cris στις Ιανουάριος 24, 2025, 10:02:48 πμ
Καλοτάξιδο και καλότυχο, να το χαίρεσαι!
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: dionisis astakos στις Ιανουάριος 24, 2025, 11:16:49 πμ
Καλορίζικο και καλοταξιδο :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: L0UKAS στις Ιανουάριος 25, 2025, 10:11:23 πμ
Καλοτάξιδο! :kalo:
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Ιανουάριος 25, 2025, 03:31:20 μμ
Μεγειά Φραγκίσκο! Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο. Πάντα όρθιος! Ωραία επιλογή το Στέλβιο! :bye:
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: Aranu στις Ιανουάριος 28, 2025, 03:56:39 μμ
Καλοτάξιδο φίλε! :kalo: :kalo: Καλά χιλιόμετρα!
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: frama στις Ιανουάριος 28, 2025, 08:39:16 μμ
Σας ευχαριστώ όλους πολύ. Από τον Ιούλιο που έχω το μηχανάκι έχω μαζέψει 4100 χλμ καθώς το χρησιμοποιώ καθημερινά. Θα επανέλθω με αναλυτικές εντυπώσεις. :bye:
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Ιανουάριος 31, 2025, 10:40:13 μμ
Ειδική έκδοση του stelvio. Κάτι μου θυμίζουν τα χρώματα... :D :D :D Tuaregizei λίγο... ;)
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: dionisis astakos στις Ιανουάριος 31, 2025, 11:48:17 μμ
Έτσι είναι όταν είσαι πρωτοπόρος μετά σέ ακολουθούν :D :D :P
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: lospsi στις Μάρτιος 09, 2025, 07:20:15 μμ
Με αφορμή την συνάντηση μας για την πίτα 2025, ο κολλητός στην Piaggio έκανε το κονέ, ο Λυμπερόπουλος έδωσε το μηχανάκι για το event και έτσι ξαναβρέθηκα στην σέλα του Stelvio ( το είχα ήδη οδηγήσει πριν λίγο καιρό και μου είχε αφήσει πολύ θετικές εντυπώσεις).
250 χλμ μετά, συνεχίζει να μου αρεσεί πολύ σαν μοτοσυκλέτα. Νομίζω ότι ίσως θα την αγόραζα, ειδικά αν μπορούσα να πετύχω μια καλή τιμή σε μτχ ή με το τρέχον χρηματοδοτικό. Το συγκεκριμένο είναι το δημοσιογραφικό και μιας και το έχω πλύνει ήδη 2 φορές, μπορώ να πω ότι κρατιέται σε πολύ καλή φόρμα. Μοναδικά σημεία που προβληματίζουν είναι ο -ηλεκτροκίνητος- μηχανισμός της ζελατίνας που δείχνει ξεχαρβαλωμένος (λειτουργεί όμως κανονικά), τα λίγο κουρασμένα άβαφα πλαστικά σε εμπρός φτερό και καπάκι ντεπόζιτου και...μάλλον αυτά. Οι συναρμογές είναι καλές (είπαμε για τον μηχανισμό), τα βαμμένα κομμάτια είναι άριστα (κάτι μικροσημαδάκια στο αριστερό πλαστικό υπάρχουν, ίσως από κάποιο γδάρσιμο) ενώ και οι βαφές σε μοτέρ και άξονα δεν έχουν ίχνος σκουριάς, ψώρας ή αποχρωματισμού. Θα μου πεις, 1 χρόνου μηχανάκι με 8000χλμ είναι αλλά υπενθυμίζω ότι έχει περάσει από διάφορα χέρια και χρήσεις. Εδώ το βίντεο από το τεστ του ΜΟΤΟ με το συγκεκριμένο Stelvio
Σαν μοτοσυκλέτα, έχει ένα δυνατό μοτέρ με γεμάτες μεσαίες που συνεχίζει και ψηλα, 200αρίζει για πλάκα ενώ χαμηλά δεν σκορτσάρει. Είχα οδηγήσει το Capo 1200 του κολλητού και είμαι βέβαιος ότι το Stelvio έχει καλύτερο μοτέρ, στο Aprilia ενώ είχε γεμάτες μεσαίες, μετά τις 8000rpm ψόφαγε. Τον άξονα δεν τον καταλαβαίνεις καθόλου, το είχα ξεχάσει μέχρι που μου το επισήμανε και ο πυξιδας990 . Στατικά είναι αρκετά βαρύ αλλά στον δρόμο έχει ελαφριά αίσθηση και στρίβει πολύ θετικά. Ίσως στο κυνήγι να μου φάνηκε ότι θέλει να ανοίξει την τροχιά του αλλά δεν προσπάθησα να το πιέσω κι άλλο, ξένο μηχανάκι είναι και δεν ήθελα να εκθέσω κανέναν. Πάντως, είναι πολύ ευχάριστο ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς. Πολύ καλά φρένα, καλή θέση οδήγησης, χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς και με ωραίο ήχο από το μαμά τελικό. Άριστη ανεμοκάλυψη, χωρίς βουητό και αναταράξεις.
Ήταν όλα ρόδινα? Φυσικά και όχι. Το κιβώτιο ήταν σκληρό, όταν κούμπωνες την πρώτη το μηχανάκι πήδαγε μπροστά, υποτίθεται ότι είχε και quickshifter αλλά μια δυο φορές που προσπάθησα να κουμπώσω ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη δεν ήθελε. Η σέλα ήταν αρκετά σκληρή, δεν με κούρασε βέβαια αλλά θα την άλλαζα με την ψηλότερη comfort σίγουρα.
Στην συνάντηση (ωραίος χώρος το Φουγάρο στο Ναύπλιο) το οδήγησαν αρκετά παιδιά και τους ρώτησα όλους πως τους φάνηκε. Είχε ενδιαφέρον γιατί υπήρχαν αντικρουόμενες γνώμες, σε κάποιους άρεσε ενώ άλλοι δεν τα βρήκαν μαζί του. Στα μειον άκουσα ότι ο ψεκασμός ήταν λίγο απότομος χαμηλά, προσωπικά δεν το πρόσεξα, το βάρος στις μανούβρες, ο μηχανισμός της ζελατίνας, ότι ήταν σφικτό στις αναρτήσεις του (ισχύει αλλά το είχα προφορτίσει αρκετούτσικα πίσω και οι διαδρομές δεν είναι κλασσικές ονοφάδικες 200χιλ αλλά 170χιλ). Στα συν άκουσα για την δύναμη του μοτέρ, τα φρένα, την ανεμοκάλυψη, την ελαφριά αίσθηση στον δρόμο, τον όμορφο σχεδιασμό του.
Η επιστροφή ήταν μοναχική, ο ρυθμός χαλαρός. Συνέχισα στον παλιό μέχρι Κόρινθο, βγήκα ΕΟ, σετάρισα το cruise στα 130 και χάθηκα στις σκέψεις μου. Χρειάζομαι κάτι περισσότερο από αυτά που μου έδωσε? Όχι. Μου άρεσε η μοναδικότητα και ιδιαιτερότητα της μάρκας, της αίσθησης, του πακέτου.
Νομίζω ότι θα το αγόραζα τελικά... (https://i.imgur.com/7ieqKey.jpeg) (https://i.imgur.com/iHeL3nu.jpeg)
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: DI.G στις Μάρτιος 09, 2025, 07:49:31 μμ
Μπραβο ρε συ Γιωργο για την πολυ ωραια περιγραφη!!
Εγω το ζαχαρωνω αρκετο καιρο τώρα αλλά έχω άλλες προτεραιότητες σε εξοδα αυτην την περίοδο!
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: lospsi στις Μάρτιος 09, 2025, 09:00:43 μμ
Δημήτρη, είναι ωραία μοτοσυκλέτα! Έχει χαρακτήρα αλλά ταυτόχρονα είναι και σύγχρονη, πρέπει να την οδηγήσεις!
Την έχω κάνει τεστ ντραηβ Γιώργο. Το είχα γράψει στο άλλο νήμα που υπάρχει με το Στελβιο. Μου άρεσε και μένα, μόνο η θέση του τιμονιού με ξενισε αλλά φαντάζομαι αυτό ρυθμίζεται. Ασε γιατι θα παρασυρθώ.....
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: kostisfg στις Μάρτιος 10, 2025, 10:33:33 πμ
Πραγματικά πολύ όμορφη για το ύφος της. Σίγουρα θα την κοίταγα αν υπήρχε νωρίτερα.
Γιώργο , αν κ δεν οδήγησα το stelvio , θα επιβεβαιώσω ότι το capo 1200 ψοφάει ψιλά. Για άλλη μια φορά είναι αδικημένο απ το σπιτι του, κυρίως από τις χαρτογραφισεις του κ το γρήγορο detune από dorso. Σαν μοτέρ είναι πολύ αξιόπιστο αλλά πρέπει να του βάλεις "δαχτυλο" για να γίνει ευχάριστο κ διασκεδαστικο 😆 . Ένας καλός χάρτης το μεταμορφώνει...και δύο εκεντροφοροι ακόμα περισσότερο 😁
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: lospsi στις Μάρτιος 10, 2025, 11:03:01 πμ
Πραγματικά πολύ όμορφη για το ύφος της. Σίγουρα θα την κοίταγα αν υπήρχε νωρίτερα.
Γιώργο , αν κ δεν οδήγησα το stelvio , θα επιβεβαιώσω ότι το capo 1200 ψοφάει ψιλά. Για άλλη μια φορά είναι αδικημένο απ το σπιτι του, κυρίως από τις χαρτογραφισεις του κ το γρήγορο detune από dorso. Σαν μοτέρ είναι πολύ αξιόπιστο αλλά πρέπει να του βάλεις "δαχτυλο" για να γίνει ευχάριστο κ διασκεδαστικο 😆 . Ένας καλός χάρτης το μεταμορφώνει...και δύο εκεντροφοροι ακόμα περισσότερο 😁
Κρίμα που δεν μου είπες να το οδηγήσεις. Αφού είδες ότι γύρναγε σε διάφορα χέρια :D
Το Stelvio είναι και σήμερα μαζί μου, το μεσημέρι θα το επιστρέψω. Έχω σημειώσει μερικά ακόμα πράγματα που θα γράψω το βραδάκι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται για μοτοσυκλέτα ονοφ αλλά καθαρά στρητάδικη με πιο όρθια θέση οδήγησης. Κάτι σαν ένα ιταλικό TDM ας πούμε...
Δεν θυμόμουν ότι υπήρχε κι άλλο θέμα για το Stelvio, αν μπορέσει κάποια στιγμή ο Ζήσης να τα μαζέψει θα ήταν πιο σωστό μιας και υπάρχουν αρκετές απόψεις κι εκεί https://www.apriliabikers.gr/portal/genika/xei-odhghsei-kaneis-to-no-stelvio-1000/15/
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: Cris στις Μάρτιος 10, 2025, 02:01:16 μμ
Πραγματικά πολύ όμορφη για το ύφος της. Σίγουρα θα την κοίταγα αν υπήρχε νωρίτερα.
Γιώργο , αν κ δεν οδήγησα το stelvio , θα επιβεβαιώσω ότι το capo 1200 ψοφάει ψιλά. Για άλλη μια φορά είναι αδικημένο απ το σπιτι του, κυρίως από τις χαρτογραφισεις του κ το γρήγορο detune από dorso. Σαν μοτέρ είναι πολύ αξιόπιστο αλλά πρέπει να του βάλεις "δαχτυλο" για να γίνει ευχάριστο κ διασκεδαστικο 😆 . Ένας καλός χάρτης το μεταμορφώνει...και δύο εκεντροφοροι ακόμα περισσότερο 😁
Κρίμα που δεν μου είπες να το οδηγήσεις. Αφού είδες ότι γύρναγε σε διάφορα χέρια :D
Το Stelvio είναι και σήμερα μαζί μου, το μεσημέρι θα το επιστρέψω. Έχω σημειώσει μερικά ακόμα πράγματα που θα γράψω το βραδάκι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται για μοτοσυκλέτα ονοφ αλλά καθαρά στρητάδικη με πιο όρθια θέση οδήγησης. Κάτι σαν ένα ιταλικό TDM ας πούμε...
Δεν θυμόμουν ότι υπήρχε κι άλλο θέμα για το Stelvio, αν μπορέσει κάποια στιγμή ο Ζήσης να τα μαζέψει θα ήταν πιο σωστό μιας και υπάρχουν αρκετές απόψεις κι εκεί https://www.apriliabikers.gr/portal/genika/xei-odhghsei-kaneis-to-no-stelvio-1000/15/
Με αφορμή την συνάντηση μας για την πίτα 2025, ο κολλητός στην Piaggio έκανε το κονέ, ο Λυμπερόπουλος έδωσε το μηχανάκι για το event και έτσι ξαναβρέθηκα στην σέλα του Stelvio ( το είχα ήδη οδηγήσει πριν λίγο καιρό και μου είχε αφήσει πολύ θετικές εντυπώσεις).
250 χλμ μετά, συνεχίζει να μου αρεσεί πολύ σαν μοτοσυκλέτα. Νομίζω ότι ίσως θα την αγόραζα, ειδικά αν μπορούσα να πετύχω μια καλή τιμή σε μτχ ή με το τρέχον χρηματοδοτικό. Το συγκεκριμένο είναι το δημοσιογραφικό και μιας και το έχω πλύνει ήδη 2 φορές, μπορώ να πω ότι κρατιέται σε πολύ καλή φόρμα. Μοναδικά σημεία που προβληματίζουν είναι ο -ηλεκτροκίνητος- μηχανισμός της ζελατίνας που δείχνει ξεχαρβαλωμένος (λειτουργεί όμως κανονικά), τα λίγο κουρασμένα άβαφα πλαστικά σε εμπρός φτερό και καπάκι ντεπόζιτου και...μάλλον αυτά. Οι συναρμογές είναι καλές (είπαμε για τον μηχανισμό), τα βαμμένα κομμάτια είναι άριστα (κάτι μικροσημαδάκια στο αριστερό πλαστικό υπάρχουν, ίσως από κάποιο γδάρσιμο) ενώ και οι βαφές σε μοτέρ και άξονα δεν έχουν ίχνος σκουριάς, ψώρας ή αποχρωματισμού. Θα μου πεις, 1 χρόνου μηχανάκι με 8000χλμ είναι αλλά υπενθυμίζω ότι έχει περάσει από διάφορα χέρια και χρήσεις. Εδώ το βίντεο από το τεστ του ΜΟΤΟ με το συγκεκριμένο Stelvio
Σαν μοτοσυκλέτα, έχει ένα δυνατό μοτέρ με γεμάτες μεσαίες που συνεχίζει και ψηλα, 200αρίζει για πλάκα ενώ χαμηλά δεν σκορτσάρει. Είχα οδηγήσει το Capo 1200 του κολλητού και είμαι βέβαιος ότι το Stelvio έχει καλύτερο μοτέρ, στο Aprilia ενώ είχε γεμάτες μεσαίες, μετά τις 8000rpm ψόφαγε. Τον άξονα δεν τον καταλαβαίνεις καθόλου, το είχα ξεχάσει μέχρι που μου το επισήμανε και ο πυξιδας990 . Στατικά είναι αρκετά βαρύ αλλά στον δρόμο έχει ελαφριά αίσθηση και στρίβει πολύ θετικά. Ίσως στο κυνήγι να μου φάνηκε ότι θέλει να ανοίξει την τροχιά του αλλά δεν προσπάθησα να το πιέσω κι άλλο, ξένο μηχανάκι είναι και δεν ήθελα να εκθέσω κανέναν. Πάντως, είναι πολύ ευχάριστο ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς. Πολύ καλά φρένα, καλή θέση οδήγησης, χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς και με ωραίο ήχο από το μαμά τελικό. Άριστη ανεμοκάλυψη, χωρίς βουητό και αναταράξεις.
Ήταν όλα ρόδινα? Φυσικά και όχι. Το κιβώτιο ήταν σκληρό, όταν κούμπωνες την πρώτη το μηχανάκι πήδαγε μπροστά, υποτίθεται ότι είχε και quickshifter αλλά μια δυο φορές που προσπάθησα να κουμπώσω ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη δεν ήθελε. Η σέλα ήταν αρκετά σκληρή, δεν με κούρασε βέβαια αλλά θα την άλλαζα με την ψηλότερη comfort σίγουρα.
Στην συνάντηση (ωραίος χώρος το Φουγάρο στο Ναύπλιο) το οδήγησαν αρκετά παιδιά και τους ρώτησα όλους πως τους φάνηκε. Είχε ενδιαφέρον γιατί υπήρχαν αντικρουόμενες γνώμες, σε κάποιους άρεσε ενώ άλλοι δεν τα βρήκαν μαζί του. Στα μειον άκουσα ότι ο ψεκασμός ήταν λίγο απότομος χαμηλά, προσωπικά δεν το πρόσεξα, το βάρος στις μανούβρες, ο μηχανισμός της ζελατίνας, ότι ήταν σφικτό στις αναρτήσεις του (ισχύει αλλά το είχα προφορτίσει αρκετούτσικα πίσω και οι διαδρομές δεν είναι κλασσικές ονοφάδικες 200χιλ αλλά 170χιλ). Στα συν άκουσα για την δύναμη του μοτέρ, τα φρένα, την ανεμοκάλυψη, την ελαφριά αίσθηση στον δρόμο, τον όμορφο σχεδιασμό του.
Η επιστροφή ήταν μοναχική, ο ρυθμός χαλαρός. Συνέχισα στον παλιό μέχρι Κόρινθο, βγήκα ΕΟ, σετάρισα το cruise στα 130 και χάθηκα στις σκέψεις μου. Χρειάζομαι κάτι περισσότερο από αυτά που μου έδωσε? Όχι. Μου άρεσε η μοναδικότητα και ιδιαιτερότητα της μάρκας, της αίσθησης, του πακέτου.
Νομίζω ότι θα το αγόραζα τελικά...
Για την περιγραφή, συμφωνώ, όλα τα λεφτά, καλύτερη και από τον ''ειδικό'' τύπο! Όσο για το μηχανάκι οκ, το κιβώτιο το περίμενα, να σου πω, πάντως από χρώματα σκίζει! :bye:
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: lospsi στις Μάρτιος 11, 2025, 08:28:08 πμ
Για να κλείσω λοιπόν το θέμα Stelvio (προς το παρόν), να γράψω δυο-τρια πραγματάκια ακόμα μιας και το άφησα χθες το μεσημέρι στον Λυμπερόπουλο, έκανα δηλαδή και αρκετούτσικα αστικά χλμ. Σε ότι αφορά το κιβώτιο, συνέχισε να είναι από αρκετά ώς πολύ σκληρό όμως τελικά διαπίστωσα ότι ΔΕΝ είχε εγκατεστημένο quickshifter. Τώρα πώς στο τέστ του ΜΟΤΟ το ΙΔΙΟ μηχανάκι (ίδια πινακίδα) λένε ότι έχει quickshifter και μάλιστα αρκετά καλό είναι απορίας άξιον... Σε ότι αφορά τον ψεκασμό και την απόκριση στο γκάζι, φτάνοντας στην δουλειά χθες το πρωί δοκίμασα να βρω κάποιο ψεγάδι αλλά ήταν άψογος και σε λίγα χλμ ή με ελάχιστο γκάζι. Προβληματίστηκα λοιπόν με τα σχόλια κάποιών παιδιών την Κυριακή που το οδήγησαν. Η απορία μου λύθηκε όταν το μεσημέρι έφυγα από την δουλειά έκανα ξανά δοκιμή και εκεί όντως παρατήρησα μια μικρή απροθυμία να κρατήσει σταθερό γκάζι με λίγες στροφές, προφανώς λοιπόν όταν είναι κρύο κάνει αυτή την παραφωνία. Μιλάμε πάντως για λεπτομέρεια, σαν αυτά τα τεστ που κάνει ο Scott (NothingtoProve) στο κανάλι του. Στο θέμα των αναρτήσεων, έβγαλα 1-2 στροφές από προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς (εμπρός και πίσω) για να δω την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Ίσως να έκανε μια μικρή διαφορά προς το καλύτερο σε άνεση, πίσω όμως συνέχισε να είναι λίγο ξερό σε ανωμαλίες του δρόμου, διάβασα στο ιντερνετ ότι πολλοί ιδιοκτήτες παραπονιούνται για το πίσω αμορτισέρ ενώ αρκετοί δημοσιογράφοι τις σχολίασαν επίσης λίγο αρνητικά (όπως και την απουσία πλήρων ρυθμίσεων τους). Εντυπωσιάζει το κόψιμο του τιμονιού! Στη αστική κίνηση δεν μου έβγαλε καθόλου κούραση, έχω συνηθίσει από το σκούτερ και όταν οδηγώ μοτοσυκλέτα με κουράζει, και άν δεν ήταν τόσο σκληρό το κιβώτιο θα πέρναγα ζάχαρη. Επίσης δεν μου έβγαλε ζέστη το μοτέρ, παρόλο που τα κύλινδρα ήταν ακριβώς μπροστά από τις κνήμες μου.
Αυτά!
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: Πυξιδας στις Μάρτιος 11, 2025, 09:57:34 πμ
Εγώ το είπα στον ψηλό ότι είναι ένα capo rally 1200 με τη 19αρα και άξονα,.. Ο οποίος άξονας είναι σαν να μην υπάρχει,ειδικά στα κατεβάσματα,μια σκάλα καλύτερος απ' το gs 1250 adv. Φρένα φοβερά,κάλυψη για μας τους μεσαίους σε ύψος μια χαρά,μοτέρ τσαχπινικο, ζελατίνα παραφωνία κουνιόταν σαν τραμπάλα,κόψιμο τιμονιού πολύ καλό.. πρέπει να προωθηθεί καλύτερα,είναι πολύ καλή μοτοσυκλέτα..να το βγάλει και κοκκινακι :D (https://i.postimg.cc/yxtZfqwX/IMG20250309124405.jpg) (https://postimg.cc/JH30nF7G) (https://i.postimg.cc/fyGVcc98/IMG20250309124324.jpg) (https://postimg.cc/ZvLYZyjN) (https://i.postimg.cc/SQBf45TY/IMG20250309124301.jpg) (https://postimg.cc/QVqTk6rj) (https://i.postimg.cc/Tw9vxgGp/IMG20250309124318.jpg) (https://postimg.cc/gXnTqwxW)
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: frama στις Μάρτιος 11, 2025, 09:56:04 μμ
Σε συνέχεια όσων έγραψε παραπάνω ο Γιώργος, όντως το κιβώτιο είναι σκληρό πρώτη, δευτέρα, μετά είναι μια χαρά. Το QS δουλεύει μια χαρά αλλά σε ψηλές στροφές από 5.000 rpm και πάνω στα ανεβάσματα. Στα κατεβάσματα είναι τέλειο σε όλες τις ταχύτητες. Στο δικό μου παραγωγή 07/24 (περίπου 2 μήνες από το test ride του Λυμπεροπούλου) δεν υπάρχει καθόλου τζόγος στην ζελατίνα και επίσης αντικατέστησαν τους σφιγκτήρες στα κολάρα του ψυγείου με ελατηρίου αντί των κουμπωτών που είχαν στα πρώτα μοντέλα. Η πίσω ανάρτηση είναι σκληρή για τα γούστα μου σε σόλο οδήγηση, με συνεπιβάτη είναι κάπως καλλίτερο. Έχω βάλει στο μάτι ένα EMC και κάποια στιγμή θα το αλλάξω. Με το μπροστινό δεν έχω κανένα πρόβλημα. Παρεμπιπτόντως πέρασα σήμερα από Λυμπερόπουλο για το μηχανάκι του γιου μου και παρατήρησα ότι επιτέλους ρύθμισαν το τιμόνι σε ποιο ανθρώπινη θέση, μήπως έβαλες Γιώργο εσύ χέρι;
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: lospsi στις Μάρτιος 12, 2025, 11:15:40 πμ
Χαχαχα, όχι Φραγκίσκο εκεί δεν έβαλα χέρι. Λίγο τις αναρτήσεις πείραξα και το έπλυνα, 2 φορές :D
Εργονομικά πάντως εμένα μου φάνηκε πολύ σωστό. Ίσως λίγο χαμηλότερο από ότι θα ήθελα. Χαίρομαι πάντως που θεματάκια που εντόπισα λύθηκαν στους πελάτες!
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: frama στις Μάρτιος 12, 2025, 11:33:07 πμ
Η αλήθεια είναι ότι όταν παίρνεις μηχανάκι πρώτης γενιάς πρέπει να είσαι προετιμασμένος... Το μόνο που με καθυσήχασε, κάπως, είναι ότι το συγκεκριμένο μοτέρ έιχε γράψει χλμ στο mandello οπότε κάποιες παιδικές ασθένειες θα τις είχαν αντιμετωπίσει. Επίσης σημαντικό ρόλο πάιζει και η επέκταση της εγγύησης που για εμάς εδώ στην Ελλάδα είναι δωρεάν, τη στιγμή που σε άλλες αγορές κοστίζει γύρω στα 1200€. Θα δούμε πως θα πάει.
Τίτλος: Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
Αποστολή από: lospsi στις Μάρτιος 12, 2025, 01:51:06 μμ
Η αλήθεια είναι ότι όταν παίρνεις μηχανάκι πρώτης γενιάς πρέπει να είσαι προετιμασμένος... Το μόνο που με καθυσήχασε, κάπως, είναι ότι το συγκεκριμένο μοτέρ έιχε γράψει χλμ στο mandello οπότε κάποιες παιδικές ασθένειες θα τις είχαν αντιμετωπίσει. Επίσης σημαντικό ρόλο πάιζει και η επέκταση της εγγύησης που για εμάς εδώ στην Ελλάδα είναι δωρεάν, τη στιγμή που σε άλλες αγορές κοστίζει γύρω στα 1200€. Θα δούμε πως θα πάει.