1 Μέλος και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2746
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1980
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #30 - : Μάρτιος 09, 2025, 09:00:43 μμ »
Μπραβο ρε συ Γιωργο για την πολυ ωραια περιγραφη!!

Εγω το ζαχαρωνω αρκετο καιρο τώρα αλλά έχω άλλες προτεραιότητες σε εξοδα αυτην την περίοδο!

Δημήτρη, είναι ωραία μοτοσυκλέτα! Έχει χαρακτήρα αλλά ταυτόχρονα είναι και σύγχρονη, πρέπει να την οδηγήσεις!
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1380
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +565
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #31 - : Μάρτιος 09, 2025, 11:18:50 μμ »

Δημήτρη, είναι ωραία μοτοσυκλέτα! Έχει χαρακτήρα αλλά ταυτόχρονα είναι και σύγχρονη, πρέπει να την οδηγήσεις!

Την έχω κάνει τεστ ντραηβ Γιώργο. Το είχα γράψει στο άλλο νήμα που υπάρχει με το Στελβιο. Μου άρεσε και μένα, μόνο η θέση του τιμονιού με ξενισε αλλά φαντάζομαι αυτό ρυθμίζεται.
Ασε γιατι θα παρασυρθώ.....

*

Αποσυνδεδεμένος kostisfg

  • ***
  • 118
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord 1200
  • Αντιδράσεις: +20
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #32 - : Μάρτιος 10, 2025, 10:33:33 πμ »
Πραγματικά πολύ όμορφη για το ύφος της.
Σίγουρα  θα την κοίταγα αν υπήρχε νωρίτερα.

Γιώργο , αν κ δεν οδήγησα το stelvio , θα επιβεβαιώσω ότι το capo 1200 ψοφάει ψιλά.
Για άλλη μια φορά είναι αδικημένο απ το σπιτι του, κυρίως από τις χαρτογραφισεις του κ το γρήγορο detune από dorso.
Σαν μοτέρ είναι πολύ αξιόπιστο αλλά πρέπει να του βάλεις "δαχτυλο" για να γίνει ευχάριστο κ διασκεδαστικο 😆 .
Ένας καλός χάρτης το μεταμορφώνει...και δύο εκεντροφοροι ακόμα περισσότερο 😁

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2746
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1980
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #33 - : Μάρτιος 10, 2025, 11:03:01 πμ »
Πραγματικά πολύ όμορφη για το ύφος της.
Σίγουρα  θα την κοίταγα αν υπήρχε νωρίτερα.

Γιώργο , αν κ δεν οδήγησα το stelvio , θα επιβεβαιώσω ότι το capo 1200 ψοφάει ψιλά.
Για άλλη μια φορά είναι αδικημένο απ το σπιτι του, κυρίως από τις χαρτογραφισεις του κ το γρήγορο detune από dorso.
Σαν μοτέρ είναι πολύ αξιόπιστο αλλά πρέπει να του βάλεις "δαχτυλο" για να γίνει ευχάριστο κ διασκεδαστικο 😆 .
Ένας καλός χάρτης το μεταμορφώνει...και δύο εκεντροφοροι ακόμα περισσότερο 😁

Κρίμα που δεν μου είπες να το οδηγήσεις. Αφού είδες ότι γύρναγε σε διάφορα χέρια :D

Το Stelvio είναι και σήμερα μαζί μου, το μεσημέρι θα το επιστρέψω. Έχω σημειώσει μερικά ακόμα πράγματα που θα γράψω το βραδάκι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται για μοτοσυκλέτα ονοφ αλλά καθαρά στρητάδικη με πιο όρθια θέση οδήγησης. Κάτι σαν ένα ιταλικό TDM ας πούμε...

Δεν θυμόμουν ότι υπήρχε κι άλλο θέμα για το Stelvio, αν μπορέσει κάποια στιγμή ο Ζήσης να τα μαζέψει θα ήταν πιο σωστό μιας και υπάρχουν αρκετές απόψεις κι εκεί
https://www.apriliabikers.gr/portal/genika/xei-odhghsei-kaneis-to-no-stelvio-1000/15/
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 652
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1411
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #34 - : Μάρτιος 10, 2025, 02:01:16 μμ »
Πραγματικά πολύ όμορφη για το ύφος της.
Σίγουρα  θα την κοίταγα αν υπήρχε νωρίτερα.

Γιώργο , αν κ δεν οδήγησα το stelvio , θα επιβεβαιώσω ότι το capo 1200 ψοφάει ψιλά.
Για άλλη μια φορά είναι αδικημένο απ το σπιτι του, κυρίως από τις χαρτογραφισεις του κ το γρήγορο detune από dorso.
Σαν μοτέρ είναι πολύ αξιόπιστο αλλά πρέπει να του βάλεις "δαχτυλο" για να γίνει ευχάριστο κ διασκεδαστικο 😆 .
Ένας καλός χάρτης το μεταμορφώνει...και δύο εκεντροφοροι ακόμα περισσότερο 😁

Κρίμα που δεν μου είπες να το οδηγήσεις. Αφού είδες ότι γύρναγε σε διάφορα χέρια :D

Το Stelvio είναι και σήμερα μαζί μου, το μεσημέρι θα το επιστρέψω. Έχω σημειώσει μερικά ακόμα πράγματα που θα γράψω το βραδάκι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται για μοτοσυκλέτα ονοφ αλλά καθαρά στρητάδικη με πιο όρθια θέση οδήγησης. Κάτι σαν ένα ιταλικό TDM ας πούμε...

Δεν θυμόμουν ότι υπήρχε κι άλλο θέμα για το Stelvio, αν μπορέσει κάποια στιγμή ο Ζήσης να τα μαζέψει θα ήταν πιο σωστό μιας και υπάρχουν αρκετές απόψεις κι εκεί
https://www.apriliabikers.gr/portal/genika/xei-odhghsei-kaneis-to-no-stelvio-1000/15/
Με αφορμή την συνάντηση μας για την πίτα 2025, ο κολλητός στην Piaggio έκανε το κονέ, ο Λυμπερόπουλος έδωσε το μηχανάκι για το event και έτσι ξαναβρέθηκα στην σέλα του Stelvio ( το είχα ήδη οδηγήσει πριν λίγο καιρό και μου είχε αφήσει πολύ θετικές εντυπώσεις).

250 χλμ μετά, συνεχίζει να μου αρεσεί πολύ σαν μοτοσυκλέτα. Νομίζω ότι ίσως θα την αγόραζα, ειδικά αν μπορούσα να πετύχω μια καλή τιμή σε μτχ ή με το τρέχον χρηματοδοτικό. Το συγκεκριμένο είναι το δημοσιογραφικό και μιας και το έχω πλύνει ήδη 2 φορές, μπορώ να πω ότι κρατιέται σε πολύ καλή φόρμα. Μοναδικά σημεία που προβληματίζουν είναι ο -ηλεκτροκίνητος- μηχανισμός της ζελατίνας που δείχνει ξεχαρβαλωμένος (λειτουργεί όμως κανονικά), τα λίγο κουρασμένα άβαφα πλαστικά σε εμπρός φτερό και καπάκι ντεπόζιτου και...μάλλον αυτά. Οι συναρμογές είναι καλές (είπαμε για τον μηχανισμό), τα βαμμένα κομμάτια είναι άριστα (κάτι μικροσημαδάκια στο αριστερό πλαστικό υπάρχουν, ίσως από κάποιο γδάρσιμο) ενώ και οι βαφές σε μοτέρ και άξονα δεν έχουν ίχνος σκουριάς, ψώρας ή αποχρωματισμού. Θα μου πεις, 1 χρόνου μηχανάκι με 8000χλμ είναι αλλά υπενθυμίζω ότι έχει περάσει από διάφορα χέρια και χρήσεις. Εδώ το βίντεο από το τεστ του ΜΟΤΟ με το συγκεκριμένο Stelvio

Σαν μοτοσυκλέτα, έχει ένα δυνατό μοτέρ με γεμάτες μεσαίες που συνεχίζει και ψηλα, 200αρίζει για πλάκα ενώ χαμηλά δεν σκορτσάρει. Είχα οδηγήσει το Capo 1200 του κολλητού και είμαι βέβαιος ότι το Stelvio έχει καλύτερο μοτέρ, στο Aprilia ενώ είχε γεμάτες μεσαίες, μετά τις 8000rpm ψόφαγε. Τον άξονα δεν τον καταλαβαίνεις καθόλου, το είχα ξεχάσει μέχρι που μου το επισήμανε και ο πυξιδας990 . Στατικά είναι αρκετά βαρύ αλλά στον δρόμο έχει ελαφριά αίσθηση και στρίβει πολύ θετικά. Ίσως στο κυνήγι να μου φάνηκε ότι θέλει να ανοίξει την τροχιά του αλλά δεν προσπάθησα να το πιέσω κι άλλο, ξένο μηχανάκι είναι και δεν ήθελα να εκθέσω κανέναν. Πάντως, είναι πολύ ευχάριστο ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς.
Πολύ καλά φρένα, καλή θέση οδήγησης, χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς και με ωραίο ήχο από το μαμά τελικό. Άριστη ανεμοκάλυψη, χωρίς βουητό και αναταράξεις.

Ήταν όλα ρόδινα? Φυσικά και όχι.
Το κιβώτιο ήταν σκληρό, όταν κούμπωνες την πρώτη το μηχανάκι πήδαγε μπροστά, υποτίθεται ότι είχε και quickshifter αλλά μια δυο φορές που προσπάθησα να κουμπώσω ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη δεν ήθελε. Η σέλα ήταν αρκετά σκληρή, δεν με κούρασε βέβαια αλλά θα την άλλαζα με την ψηλότερη comfort σίγουρα.

Στην συνάντηση (ωραίος χώρος το Φουγάρο στο Ναύπλιο) το οδήγησαν αρκετά παιδιά και τους ρώτησα όλους πως τους φάνηκε. Είχε ενδιαφέρον γιατί υπήρχαν αντικρουόμενες γνώμες, σε κάποιους άρεσε ενώ άλλοι δεν τα βρήκαν μαζί του. Στα μειον άκουσα ότι ο ψεκασμός ήταν λίγο απότομος χαμηλά, προσωπικά δεν το πρόσεξα, το βάρος στις μανούβρες, ο μηχανισμός της ζελατίνας, ότι ήταν σφικτό στις αναρτήσεις του (ισχύει αλλά το είχα προφορτίσει αρκετούτσικα πίσω και οι διαδρομές δεν είναι κλασσικές ονοφάδικες 200χιλ αλλά 170χιλ).
Στα συν άκουσα για την δύναμη του μοτέρ, τα φρένα, την ανεμοκάλυψη, την ελαφριά αίσθηση στον δρόμο, τον όμορφο σχεδιασμό του.

Η επιστροφή ήταν μοναχική, ο ρυθμός χαλαρός. Συνέχισα στον παλιό μέχρι Κόρινθο, βγήκα ΕΟ, σετάρισα το cruise στα 130 και χάθηκα στις σκέψεις μου.
Χρειάζομαι κάτι περισσότερο από αυτά που μου έδωσε? Όχι.
Μου άρεσε η μοναδικότητα και ιδιαιτερότητα της μάρκας, της αίσθησης, του πακέτου.

Νομίζω ότι θα το αγόραζα τελικά...

Για την περιγραφή, συμφωνώ, όλα τα λεφτά, καλύτερη και από τον ''ειδικό'' τύπο!
Όσο για το μηχανάκι οκ, το κιβώτιο το περίμενα, να σου πω, πάντως από χρώματα
σκίζει! :bye:




*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2746
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1980
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #35 - : Μάρτιος 11, 2025, 08:28:08 πμ »
Για να κλείσω λοιπόν το θέμα Stelvio (προς το παρόν), να γράψω δυο-τρια πραγματάκια ακόμα μιας και το άφησα χθες το μεσημέρι στον Λυμπερόπουλο, έκανα δηλαδή και αρκετούτσικα αστικά χλμ.
Σε ότι αφορά το κιβώτιο, συνέχισε να είναι από αρκετά ώς πολύ σκληρό όμως τελικά διαπίστωσα ότι ΔΕΝ είχε εγκατεστημένο quickshifter. Τώρα πώς στο τέστ του ΜΟΤΟ το ΙΔΙΟ μηχανάκι (ίδια πινακίδα) λένε ότι έχει quickshifter και μάλιστα αρκετά καλό είναι απορίας άξιον...
Σε ότι αφορά τον ψεκασμό και την απόκριση στο γκάζι, φτάνοντας στην δουλειά χθες το πρωί δοκίμασα να βρω κάποιο ψεγάδι αλλά ήταν άψογος και σε λίγα χλμ ή με ελάχιστο γκάζι. Προβληματίστηκα λοιπόν με τα σχόλια κάποιών παιδιών την Κυριακή που το οδήγησαν. Η απορία μου λύθηκε όταν το μεσημέρι έφυγα από την δουλειά έκανα ξανά δοκιμή και εκεί όντως παρατήρησα μια μικρή απροθυμία να κρατήσει σταθερό γκάζι με λίγες στροφές, προφανώς λοιπόν όταν είναι κρύο κάνει αυτή την παραφωνία. Μιλάμε πάντως για λεπτομέρεια, σαν αυτά τα τεστ που κάνει ο Scott (NothingtoProve) στο κανάλι του.
Στο θέμα των αναρτήσεων, έβγαλα 1-2 στροφές από προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς (εμπρός και πίσω) για να δω την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Ίσως να έκανε μια μικρή διαφορά προς το καλύτερο σε άνεση, πίσω όμως συνέχισε να είναι λίγο ξερό σε ανωμαλίες του δρόμου, διάβασα στο ιντερνετ ότι πολλοί ιδιοκτήτες παραπονιούνται για το πίσω αμορτισέρ ενώ αρκετοί δημοσιογράφοι τις σχολίασαν επίσης λίγο αρνητικά (όπως και την απουσία πλήρων ρυθμίσεων τους).
Εντυπωσιάζει το κόψιμο του τιμονιού!
Στη αστική κίνηση δεν μου έβγαλε καθόλου κούραση, έχω συνηθίσει από το σκούτερ και όταν οδηγώ μοτοσυκλέτα με κουράζει, και άν δεν ήταν τόσο σκληρό το κιβώτιο θα πέρναγα ζάχαρη. Επίσης δεν μου έβγαλε ζέστη το μοτέρ, παρόλο που τα κύλινδρα ήταν ακριβώς μπροστά από τις κνήμες μου.

Αυτά!
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4113
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2373
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #36 - : Μάρτιος 11, 2025, 09:57:34 πμ »
Εγώ το είπα στον ψηλό ότι είναι ένα capo rally 1200 με τη 19αρα και άξονα,..
Ο οποίος άξονας είναι σαν να μην υπάρχει,ειδικά στα κατεβάσματα,μια σκάλα καλύτερος απ' το gs 1250 adv.
Φρένα φοβερά,κάλυψη για μας τους μεσαίους σε ύψος μια χαρά,μοτέρ τσαχπινικο, ζελατίνα παραφωνία κουνιόταν σαν τραμπάλα,κόψιμο τιμονιού πολύ καλό.. πρέπει να προωθηθεί καλύτερα,είναι πολύ καλή μοτοσυκλέτα..να το βγάλει και κοκκινακι  :D



το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος frama

  • ***
  • 102
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #37 - : Μάρτιος 11, 2025, 09:56:04 μμ »
Σε συνέχεια όσων έγραψε παραπάνω ο Γιώργος, όντως το κιβώτιο είναι σκληρό πρώτη, δευτέρα, μετά είναι μια χαρά. Το QS δουλεύει μια χαρά αλλά σε ψηλές στροφές από 5.000 rpm και πάνω στα ανεβάσματα. Στα κατεβάσματα είναι τέλειο σε όλες τις ταχύτητες. Στο δικό μου παραγωγή 07/24 (περίπου 2 μήνες από το test ride του Λυμπεροπούλου) δεν υπάρχει καθόλου τζόγος στην ζελατίνα και επίσης αντικατέστησαν τους σφιγκτήρες  στα κολάρα του ψυγείου με ελατηρίου αντί των κουμπωτών που είχαν στα πρώτα μοντέλα.
Η πίσω ανάρτηση είναι σκληρή για τα γούστα μου σε σόλο οδήγηση, με συνεπιβάτη είναι κάπως καλλίτερο.
Έχω βάλει στο μάτι ένα EMC και κάποια στιγμή θα το αλλάξω. Με το μπροστινό δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Παρεμπιπτόντως πέρασα σήμερα από Λυμπερόπουλο για το μηχανάκι του γιου μου και παρατήρησα ότι επιτέλους ρύθμισαν το τιμόνι σε ποιο ανθρώπινη θέση, μήπως έβαλες Γιώργο εσύ χέρι;

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2746
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1980
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #38 - : Χθες στις 11:15:40 πμ »
Χαχαχα, όχι Φραγκίσκο  εκεί δεν έβαλα χέρι. Λίγο τις αναρτήσεις πείραξα και το έπλυνα, 2 φορές :D

Εργονομικά πάντως εμένα μου φάνηκε πολύ σωστό. Ίσως λίγο χαμηλότερο από ότι θα ήθελα. Χαίρομαι πάντως που θεματάκια που εντόπισα λύθηκαν στους πελάτες!
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος frama

  • ***
  • 102
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #39 - : Χθες στις 11:33:07 πμ »
Η αλήθεια είναι ότι όταν παίρνεις μηχανάκι πρώτης γενιάς πρέπει να είσαι προετιμασμένος...
Το μόνο που με καθυσήχασε, κάπως, είναι ότι το συγκεκριμένο μοτέρ έιχε γράψει χλμ στο mandello οπότε κάποιες παιδικές ασθένειες θα τις είχαν αντιμετωπίσει. Επίσης σημαντικό ρόλο πάιζει και η επέκταση της εγγύησης που για εμάς εδώ στην Ελλάδα είναι δωρεάν, τη στιγμή που σε άλλες αγορές κοστίζει γύρω στα 1200€. Θα δούμε πως θα πάει.

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2746
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1980
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #40 - : Χθες στις 01:51:06 μμ »
Η αλήθεια είναι ότι όταν παίρνεις μηχανάκι πρώτης γενιάς πρέπει να είσαι προετιμασμένος...
Το μόνο που με καθυσήχασε, κάπως, είναι ότι το συγκεκριμένο μοτέρ έιχε γράψει χλμ στο mandello οπότε κάποιες παιδικές ασθένειες θα τις είχαν αντιμετωπίσει. Επίσης σημαντικό ρόλο πάιζει και η επέκταση της εγγύησης που για εμάς εδώ στην Ελλάδα είναι δωρεάν, τη στιγμή που σε άλλες αγορές κοστίζει γύρω στα 1200€. Θα δούμε πως θα πάει.

Μια χαρά θα πάει, είμαι σίγουρος!
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης