0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Ανάκληση Suzuki GSXR 1000 K5-K6
« Απάντηση #15 - : Ιούνιος 15, 2009, 02:23:27 μμ »

Βύρων εγώ πρώτη φορά από εσένα άκουσα ότι τα κ6-κ7 600/750 έκοβαν πλαίσιο....

Οι φωτό είναι από 750 και κάτω κάτω από 600. Υπήρχε ένα περιστατικό που θυμάμαι στο moto.gr από κάποιον με nick albatros. Το quote αφορούσε απάντηση σε κάποιον που του κόπηκε το 750 όταν φρεναριστός χτύπησε μια πέτρα.

Παράθεση
Αρχικά δημιουργήθηκε από Albatros
είναι ακριβώς ίδια περίπτωση με τη δική μου (GSXR 600 K6)και με μικρότερη ταχύτητα, το πλαίσιο έσπασε στα φρένα όχι στη σύγκρουση με τη πέτρα και φταίνε οι κωλήσεις, η διαδικασία τώρα δύσκολη και δαπανηρή μέσω ΤΕΕ και Νομικής οδού.


και

Παράθεση
Αρχικά δημιουργήθηκε από Albatros
ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΚΑΙΡΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΠΕΣΑ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΕΒΑΛΑΝ, ΕΧΩ ΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΡΑΔΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΩΛΥΣΕΩΝ ΚΟΜΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΜΗ, ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ  ΜΕ ΡΑΔΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ.ΘΑ ΚΑΝΩ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ Η ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΑΛΛΙΩΣ.


Το link με την ιστορία και την δικαστική περιπέτεια (πραγματογνώμονες - ΤΕΕ) είναι

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=34999

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Ανάκληση Suzuki GSXR 1000 K5-K6
« Απάντηση #16 - : Ιούνιος 15, 2009, 02:27:50 μμ »

1. σου είπα ότι τα κ5 δεν ειχαν τέτοιο πρόβλημα, το πρόβλημα παρουσιάστηκε στα κ6 (τώρα πως έγινε αυτό δεν ξέρω αφού το κ5 με το κ6 1000 είναι ακριβώς ίδια).


Δεν ισχύει αυτό που λές κλτρέϊν. Τα πρώτα περιστατικά αφορούσαν Κ5, και αν θυμάμαι καλά (η Noela μπορεί να θυμάται απ΄το bikenet) ένα απ΄τα πρώτα περιστατικά παγκοσμίως είχε συμβεί στην Ελλάδα.

*

Noela

Απ: Ανάκληση Suzuki GSXR 1000 K5-K6
« Απάντηση #17 - : Ιούνιος 15, 2009, 02:46:57 μμ »
ενω έχω δει με τα μάτια 750 κούτα που χτύπησε πίσω από παπί, ΔΕΝ έπεσε και είχε γίνει 2 κομμάτια...

Αυτό που λες είναι σημαντικό καθώς για όλες τις περιπτώσεις που λέει κάποιος ότι κόπηκε το πλαίσιο χωρίς να πέσει, δε μπορούμε να ξέρουμε αν όντως είναι έτσι. Παρολαυτά, δεν νομίζω ότι η Suzuki υποστήριξε ποτέ ότι αν τρακάρεις (έστω και με παπί) το πλαίσιο δε θα πάθει τίποτα. Αυτό που εγώ θεωρώ πρόβλημα, είναι η ρήξη πλαισίου δίχως σύγκρουση ή πτώση.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Ανάκληση Suzuki GSXR 1000 K5-K6
« Απάντηση #18 - : Ιούνιος 15, 2009, 03:03:56 μμ »

Αυτό που λες είναι σημαντικό καθώς για όλες τις περιπτώσεις που λέει κάποιος ότι κόπηκε το πλαίσιο χωρίς να πέσει, δε μπορούμε να ξέρουμε αν όντως είναι έτσι. Παρολαυτά, δεν νομίζω ότι η Suzuki υποστήριξε ποτέ ότι αν τρακάρεις (έστω και με παπί) το πλαίσιο δε θα πάθει τίποτα. Αυτό που εγώ θεωρώ πρόβλημα, είναι η ρήξη πλαισίου δίχως σύγκρουση ή πτώση.

Εφη το 750 είχε χτυπήσει από πίσω ένα παπί στην Πειραιώς στο ύψος του Ταύρου. Δεν είχε χτυπήσει κανείς και η μόνη ζημιά που είχε το 750 ήταν μια ελαφρά στραβωμένη ζάντα και ένα μικρό σπάσιμο στο μούτρο (φαίνεται στην 1η απ΄τις 3 αρχικές φωτό που έβαλα).
Το 750 κοπηκε στη μέση και ο διοκτήτης του το είχε παρατήσει έξω απ΄το περίπτερο στον Ταύρο μετά τη Χαμοστέρνας. Δεν είχε ούτε μια γρατζουνιά στα πλαστικά του καθώς δεν έπεσε ο άνθρωπος, επομένως πήγαινε με λίγα εως πολύ λίγα χλμ.
Σίγουρα κάποιοι γνωστοί σου θα το είχαν δει.
Για αυτό που θεωρείς πρόβλημα χωρίς σύγκρουση-πτώση, τσέκαρε (εγώ δεν μπορώ τώρα) το link του gixxer.com.

Στο poll που είχαν βάλει μετά την ανάκληση, η ερώτηση αφορούσε αν τα μηχανάκια που ελέγχθηκαν κατά τον έλεγχο ανάκλησης χρειάστηκαν μόνο το κιτ ενίσχυσης ή πλαίσιο. Τότε που το είχα δει, ένα ποσοστό 12% ήθελε αλλαγή πλαισίου λόγω ρωγμής που δεν είχε γίνει αντιληπτή απ΄τον αναβάτη. Τέτοια ποσοστά σε χιλιάδες μηχανάκια είναι τρομακτικά κατά τη γνώμη μου.

Προφανώς αφού η Suzuki δεν μπόρεσε να βγάλει τρελλούς όλους όσους φώναζαν, έβγαλε αυτή την προαιρετική (!!!) ανάκληση.

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Ανάκληση Suzuki GSXR 1000 K5-K6
« Απάντηση #19 - : Ιούνιος 15, 2009, 06:53:49 μμ »
Frame recal for Gsxr 1000 '05 - '06

Η ανάκλυση ξεκίνησε από την Αμερική αρχικά και μάλλον μετά από δικαστικές απαιτήσεις παθόντων.

Πρόκειτε για ανάκλυση gsxr 1000 05-06 ώστε να τοποθετηθεί μια βάση στήριξης κάτω από το λαιμό του πλαισίου.

Σχετικά μπορείτε να διαβάσετε και gixxer.com.   http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=210854

Όπως θα διαβάσετε έχει πάρει έκταση το θέμα και στην Ευρώπη.

Η κάθε χώρα (αντιπρόσωπος) το αντιμετωπίζει διαφορετικά!
Ο δικό μας Σφακιανάκης μετά από πολλά τηλεφωνήματα μου απάντησαν ότι τους έχουν ειδοποιήσει και ότι θα την τοποθετούν σε κάθε μηχανάκι που πάει για service. Δεν θα ειδοποιήσουν τους ιδιοκτήτες. Έτσι τουλάχιστον μου είπαν όταν επικοινώνησα!
Το ίδιο απάντησαν και στον έμπορο που αγόρασα το δικό μου μηχανάκι όταν επικοινώνησε μπροστά μου για μάθει λεπτομέρειες μιας και δεν γνώριζε!
Ενώ μέσα στην Αμερικάνικη επιστολή γράφει να ειδοποιηθούν οι ιδιοκτήτες και σχετικά άμεσα, άσχετα αν είναι εθελοντική ανάκλυση.

Πάντως δεν έχω καταλάβει αν είναι επίσημη ανάκλυση από το εργαστάσιο ή ξεκίνησε από Αμερική!

Διαβάστε και τη Αμερικάνικη επιστολή που περιγράφει ότι καλύπτει και πλαίσιο αν βρεθεί με ρωγμή κατά την εξέταση στη διαδικάσια τοποθέτησης της βάσης.
Επίσης καλύπτει και παλαιότερα περιστατικά με κομμένα πλαίσια που έχουν επισκευαστεί ή αντικατασταθεί. Εκτός αν είναι από τρακάρισμα.

 
Αυτή είναι η επιστολή ανάκλυσης στην Αμερική!

http://jsdproducts.com/Downloads/asmc_008698.pdf
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Ανάκληση Suzuki GSXR 1000 K5-K6
« Απάντηση #20 - : Ιούνιος 15, 2009, 06:55:17 μμ »
Λοιπόν να και η βάση με τα παρελκόμενα:




..εδω είναι τα πλαστικά που δίνει μαζί με μεγαλύτερες πλαϊνές τρύπες που κουμπώνουν πάνω στις πλαϊνές βίδες του σκελετού!


ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Ανάκληση Suzuki GSXR 1000 K5-K6
« Απάντηση #21 - : Ιούνιος 15, 2009, 07:13:17 μμ »
2. εγώ πάντως θα τηρήσω αυτό που γράφω και στην υπογραφή μου!!!!  :D :D :ohyes:

Εγώ νομίζω ότι ο Χρήστος είναι τέρας αντικειμενικότητας πάντως...  :P :P :P

είμαι, είμαι!!!  :D  :bonjour: :bonjour:
αφού και εγώ απορώ μαζί μου..!!!  :P

ερωτας ειναι αυτος
τι να κανει

πες τα ρε Γιώργο......  :chrs:
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης