0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

dr3@dlock

επεμβαση στον κοφτη
« - : Νοέμβριος 09, 2009, 04:00:15 μμ »
Μετα απο  μια περιπέτεια με την τρόμπα(???) στο Strada μου, παρουσιάστηκε πρόβλημα με την αλλαγή σχέσης. Στις ρυθμίσεις της  CPU μεσα απο το panel φαίνεται ότι μ.α στροφών πριν την αλλάγη είναι 8000.Το πρόβλημα είναι ότι ο κόφτης μπαίνει στις 7000 και το μηχανάκι "μουρώνει" ενώ (το ξέρω και το ακούω) ότι έχει ακόμα να δώσει...Δοκίμασα να κατεβάσω τις στροφές στις 7000 στη CPU και το περίεργο είναι ότι πάλι κόφτης στις 7.
Γνωρίζει κάποιος να μου πεί άν μπορώ εγώ να κάνω κάτι ή θα πρέπει να το "μπριζώσω" σε service Aprilia για να το ρυθμίσουν?



*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1718
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +151
RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 09, 2009, 04:04:57 μμ »
παντα στις 7 σταματει..νομιζω πως τη ρυθμιση για τις 8 την εχει για τα ματια του κοσμου..
αν ρυθμιζεται καπως αλλιως δεν ξερω..μεσω axone η τιποτα τετοιο..
οτι δινει κι αλλο,δινει,αλλα στο κοβει στις 7...
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

cerebrumaster

RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 09, 2009, 04:10:54 μμ »
δεν ειναι τιποτα....
στις 7100rpm πιανει παντα ο κοφτης.
αυτο που ριθμιζεις εσυ ειναι ποτε θελεις να σε ειδοποιει για να αλλαξεις ταχυτητα.
gear shift indicator το λεει καπως ετσι.

*

dr3@dlock

RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 09, 2009, 04:12:44 μμ »
Κάτι παίζει.... Πριν την περιπετεια που είχα με την τρόμπα το μηχανάκι δουλευε μέχρι τις 8000 σε όλες τις σχέσεις κανονικά.Το λέω με σιγουριά.

*

dr3@dlock

RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 09, 2009, 04:14:51 μμ »
Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις..Αλλά η ειδοποίηση είναι με το να μου πετάγονται μπροστά τα έντερα όταν μουρώνει στις 7...Αν το κατεβάσω στις 6 θα πιάνει κόφτης στις 6...1000% πριν έως 8 το πήγαινα.

*

Αποσυνδεδεμένος giorgos..

  • *****
  • 407
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: στράαντα
  • Αντιδράσεις: +4
RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 09, 2009, 06:24:11 μμ »
8.000rpm???? :pray:
 τι του κανεις του μηχανακιου????κομματια πας συνεχεια??

 εγω 2 χρονια κ δεν εχω πιασει στις 7.000 ποτε!!!ειναι κακο να δουλευουμε τα οχηματα μας σε ψηλες στροφες γι αυτο υπαρχει κ ο κοφτης!! ;)
απ αυτα που ακους μην πιστευεις τπτ
απ αυτα που βλεπεις πιστευε τα μισα
απ αυτα που κρατας πιστευε τα ολα χωρις να τα θεωρεις δεδομενα..

*

cerebrumaster

RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 09, 2009, 07:07:15 μμ »
εγω 2 χρονια κ δεν εχω πιασει στις 7.000 ποτε!!!
:dry: :dry: :dry: :dry:τωρα σε πιστεψαμε.....

ρε παιδια μηπως δεν εχω καταλαβει κατι??
μπορει να πειραχτει ΚΟΦΤΗΣ απο το οργανο????
στις 7000rpm με πεμπτη ταχυτητα πιανω 180 περιπου πανω κατω(λιγο πιο πανω :tez:)
στις 8000rpm με πεμπτη ταχυτητα με ποσα πατε ρε παιδια???

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 09, 2009, 09:49:04 μμ »
δεν ειναι τιποτα....
στις 7100rpm πιανει παντα ο κοφτης.
αυτο που ριθμιζεις εσυ ειναι ποτε θελεις να σε ειδοποιει για να αλλαξεις ταχυτητα.
gear shift indicator το λεει καπως ετσι.

Έτσι είναι... και δεν έχει ακουστεί κάποιος να κατάφερε να βγάλει τον κόφτη..

Εκτός ότι η ροπή πεφτει μετά τις 7500 rpm μπορεί να προξενήσεις και ζημιά μετά τον κόφτη αν κάτι τέτοιο δεν έχει προβλεφθεί από τον κατασκευαστή...

 :bye: :bye:

*

dr3@dlock

RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 09, 2009, 10:41:00 μμ »
Ωπα!!! Γιατί κομάττια ρε παιδιά??? Οι τελικές είναι οι ίδιες. 183 με 7800 κολλημένες, είχε κι άλλο αλλα μούγκριζε πολύ.Απο την στιγμη που υπάχει ένδειξη έως 9000 δεν νομίζω να είναι υπερβολικό το 8. Δεν ξέρω αν είχε γίνει κάποια πατέντα απο τον προηγούμενο κάτοχο που να αναιρεί τον κόφτη, πάντως ξέρω τι έβλεπα... :P
ΥΓ: Υπάρχουν ειδικά μηχανήματα για τον κόφτη που τον αναιρούν.Το μηχανάκι πάντως δεν έχει καποιο τέτοιο.
Ακου κομμάτια....εγώ προσέχω ρε George!!!! ;)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 09, 2009, 10:55:00 μμ »
Ωπα!!! Γιατί κομάττια ρε παιδιά??? Οι τελικές είναι οι ίδιες. 183 με 7800 κολλημένες, είχε κι άλλο αλλα μούγκριζε πολύ.Απο την στιγμη που υπάχει ένδειξη έως 9000 δεν νομίζω να είναι υπερβολικό το 8. Δεν ξέρω αν είχε γίνει κάποια πατέντα απο τον προηγούμενο κάτοχο που να αναιρεί τον κόφτη, πάντως ξέρω τι έβλεπα... :P
ΥΓ: Υπάρχουν ειδικά μηχανήματα για τον κόφτη που τον αναιρούν.Το μηχανάκι πάντως δεν έχει καποιο τέτοιο.
Ακου κομμάτια....εγώ προσέχω ρε George!!!! ;)

Ο κόφτης είναι για να προστατεύει το μοτέρ όχι για να μας ξενερώνει  :P :P :P

*

dr3@dlock

RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 09, 2009, 10:59:29 μμ »
Πανω σε 2 ρόδες δεν ξενερώνουμε ποτε. Πάντως 8000 δεν μου φαίνεται υπερβολικό.Κοντά στα όρια του ναί,αλλα όχι υπερβολικό.Και όπως για τους περισσότερους,έτσι και για'μενα οι 8000 δεν είναι καθημερινότητα.Όταν μπορώ....πάω. Πάντως μου φαίνεται παράξενο που κανείς δεν τις έχει δεί. Κάτι πάλι θα παίζει με το Stradάκι μου.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 10, 2009, 04:19:34 πμ »
Ωπα!!! Γιατί κομάττια ρε παιδιά??? Οι τελικές είναι οι ίδιες. 183 με 7800 κολλημένες, είχε κι άλλο αλλα μούγκριζε πολύ.Απο την στιγμη που υπάχει ένδειξη έως 9000 δεν νομίζω να είναι υπερβολικό το 8. Δεν ξέρω αν είχε γίνει κάποια πατέντα απο τον προηγούμενο κάτοχο που να αναιρεί τον κόφτη, πάντως ξέρω τι έβλεπα... :P
ΥΓ: Υπάρχουν ειδικά μηχανήματα για τον κόφτη που τον αναιρούν.Το μηχανάκι πάντως δεν έχει καποιο τέτοιο.
Ακου κομμάτια....εγώ προσέχω ρε George!!!! ;)

εαν δεν εχεις εσυ η ο μαστορας αφαιρεσει τον κοφτη η να εχεις βαλει -αν γινεται- αντικοφτη μαλλον εισαι τυχερός που ακομα το κυκλοφορεις αν οντως πηγαινες με 8000 στροφες.. το οτι το γραφει στο κοντερ δε σημαινει οτι ειναι και η ενδεδειγμενη και ασφαλής προταση...

*

astra_21

RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 10, 2009, 01:37:08 μμ »
Παράθεση
Οι τελικές είναι οι ίδιες. 183 με 7800 κολλημένες

Κάποιο κόλλημα θα είχε φάει και σου έδειχνε 8000
Και εμένα όπως και σε όλους πιστεύω από δω μέσα μέχρι 7100 δουλεύουν, με τελική 180-183
Και μένα είχε φάει ένα κόλλημα με τη ΜΑΧ SPEED και έγραφε 199, ποτέ όμως δε τα έχω πιάσει αυτά τα χιλιόμετρα.

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1718
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +151
RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #13 - : Νοέμβριος 10, 2009, 01:42:00 μμ »
k το δικο μου το χε παθει αυτο..
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7778.0
οσο για τον κοφτη,δεν υπαρχει λογος αυτος ο κινητηρας να δουλεψει εστω και για λιγο εκει ψηλα..μεχρι τις 6 που αποδιδει,καλα ειναι..παραπανω με τιποτα..
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

dr3@dlock

RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #14 - : Νοέμβριος 10, 2009, 02:52:19 μμ »
Διαφώνω ότι είμαι τυχερός που ακόμα πάω εφόσον έδειχνε 8000. Και αυτό διότι όσες φορές το πήγα τόσο και ειδικά το καλοκαίρι που έκανα κάποιες μεγαλύτερες αποστάσεις, ποτέ μα ποτέ δεν άνέβασε θερμοκρασία πάνω απο 3 μπάρες και ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργεία το βεντιλατέρ του. Κόφτη στις 8000 μόνο μια φορά χτύπησα που το παράκανα. Όσο για τα όργανα συμφωνώ οτι μπορούν να λένε ότι θέλουν.Αυτό όμως ισχύει για τα ψηφιακά, που μπορούν να σου πούν και οτι απενεργοποιήθηκε το ABS και το TC.Στα ναλογικά/μηχανικά όμως δεν υπάρχουν τέτοιες π@π@ριες.Το μόνο που μπορεί να σου κλέψει είναι 100-150 στροφές και καμμιά 15ρια παραπάνω χιλιόμετρα.(αν είχε ταχύμετρο).
Δεν ξέρω ο προηγούμενος αν είχε κάνει κάτι με την πρώτη ευκαιρία θα το ψάξω γιατι....Μ'ΑΡΕΣΕ!!! Κάγκουρας στα γεράματα δεν γίνομαι με το Pegasακι τουλάχιστον, αλλά αυτό το παραπάνω που έδειναν οι 1000 στροφές το γουσταρα.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης