0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτο που σου εκανε στο σταντ, ειναι φυσιολογικο.................ΑΛΛΑνα ξερεις πως μεγαλωνοντας την διαμετρο του κατω εμβολου (αυτου δηλαδη που αλλαξες), μικραινεις την διαδρομη του.......δηλαδη η καμπανα δεν αποσυμπλεκει τα ιδια χιλιοστα....γιαυτο και το παραπανω γυρισμα της ροδας
Σούπερ ενδιαφέρον θέμα. Μπράβο παιδιά.. Να ρωτήσω και εγώ κάτι (βασικά τον Κοσμά που το ανέφερε) αυτό σημαίνει μεγαλύτερη και γρηγορότερη φθορά στην καμπάνα??? Αν είναι έτσι δεν το κάνω .. Αν όμως πέφτω έξω θα το βάλω πάραυτα γιατί το καημένο το Capo μου κάνει το 90% διαδρομές στην μποτιλιαρισμένη Αθήνα και είναι αλήθεια ότι ο συμπλέκτης του ακόμα με πεθαίνει ... Και λέω ακόμα γιατί στις αρχές κόντευα να κουλαθώ ...!!!
Η πρώτη που κολλάει λίγο στο ξεκούμπωμα και αυτό για τον ίδιο λόγο δεν γίνεται;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι