0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

snakeoff

Dorso Modification
« - : Μάιος 10, 2010, 01:42:16 μμ »
Αφού διάβασα αυτό : http://apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=187446
και λίγο ψάξιμο από εδώ και από εκεί πείστηκα για το λογικό του πράγματος και προχώρησα στην μετατροπή.
Συγκεκριμένα κόλλησα μία αντιστασούλα 1ΚΩ 1% σε σειρά με τον αισθητήρα θερμοκρασίας του αέρα. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες σχετικά με την διαδικασία η οποία είναι και εξαιρετικά απλή αλλά θα σας πω ότι συνιστώ την μετατροπή ανεπιφύλακτα.
Η πρώτη αλλαγή που γίνεται αντιληπτή είναι ότι αλλάζει ο ήχος (γίνεται πιο βαρύς) σημάδι ότι το μείγμα είναι πιο πλούσιο.
Το μηχανάκι παίρνει πολύ πιο εύκολα μπροστά και το κυριότερο η απόκριση στο γκάζι δεν έχει καμία σχέση.  Η διαφορά φαίνεται πάρα πολύ  μέσα στην κυκλοφορία και σε κλειστά κομμάτια όπου δεν χρειάζεται να δουλεύεις με το συμπλέκτη αφού η επιτάχυνση και η επιβράδυνση έχουν πλέον απόλυτη σχέση με το πόσο ανοίγεις και κλείνεις το γκάζι.
Για την κατανάλωση η πρώτη μου εντύπωση είναι ότι δεν έχει αλλάξει ή ίσως να έχει βελτιωθεί λίγο (έχω κάνει μόνο ένα ρεζερβουάρ από την αλλαγή).
Έχω επίσης την εντύπωση ότι το μηχανάκι πηγαίνει καλύτερα τώρα αλλά και αυτό είναι υποκειμενικό. Πιστεύω ότι όσοι έχουν προχωρήσει σε αλλαγή εξάτμισης θα πάρουν και το φαγάκι που τους αξίζει.  ;)



*

Αποσυνδεδεμένος Esefar

  • *****
  • 203
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Άλλο
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Dorso Modification
« Απάντηση #1 - : Μάιος 10, 2010, 02:38:48 μμ »
Δώσε λεπτομέρειες γιατί φαίνεται απλό και ακούγεται ακόμα καλύτερο....!!!!
Dare to be a cube into an ocean of squares...

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Dorso Modification
« Απάντηση #2 - : Μάιος 10, 2010, 02:39:29 μμ »
 :kalo: :kalo: :kalo:

Μπραβο ρε φιλε!!

Μου αρεσουν τα ατομα,που εχουν την γνωση και την θεληση,ωστε να ψαξουν,να μαθουν,
και να προβουν σε τετοιου ειδους επεμβασεις,που εχουν μαλιστα και τοσο αμεσο και καλο
αποτελεσμα.

Συνηθως οι προδιαγραφες ρυπων και θορυβου,αναγκαζουν τους κατασκευαστες,να ρυθμιζουν
επιλεγμενα "λαθος" την τροφοδοσια,προκειμενου να πετυχουν τους "στοχους" τους.


 :bye: :bye:
How blind,can you be,dont you see..........

*

snakeoff

Απ: Dorso Modification
« Απάντηση #3 - : Μάιος 10, 2010, 03:24:27 μμ »
Δώσε λεπτομέρειες γιατί φαίνεται απλό και ακούγεται ακόμα καλύτερο....!!!!
Δυστυχώς δεν έβγαλα φωτογραφίες αλλά η διαδικασία έχει ώς εξής.
1) Βγάζουμε τα καπάκια του ρεζερβουάρ, το καπάκι της κλειδαριάς και λύνουμε τις δύο βίδες που βρίσκονται από κάτω.
2) Σηκώνουμε το ρεζερβουάρ και ξεκουμπώνουμε τον αισθητήρα θερμοκρασίας που βρίσκεται επάνω στο φίλτροκούτι. (Φαίνεται εύκολα).
3) Ξετυλίγουμε αρκετή από την υφασμάτινη ταινία που είναι τυλιγμένη γύρω από το ζεύγος καλωδίων που οδηγεί στον αισθητήρα ώστε να έχουμε χώρο να δουλέψουμε.
4) Τα καλώδια έχουν διαφορετική διατομή (γιατί άραγε  :thnk:) και για αυτό εγώ έκοψα το Μωβ (παχύτερο) ώστε να γίνουν ευκολότερα οι κολλήσεις
5) 6-7 cm από τον αισθητήρα αφαιρούμε 0,5 cm καλωδίου.
6) Περνάμε 3 cm θερμοσυστελόμενο μακαρόνι στο καλώδιο μακριά από το κομμένο άκρο.
7) Αφού ξεγυμνώσουμε 3-4 mm μόνωσης από κάθε άκρο του κομμένου καλωδίου τα "γανώνουμε" (λιώνουμε καλάι στο άκρο) και το ίδιο κάνουμε στα δύο ελεύθερα άκρα μιάς αντίστασης 1ΚΩ .
8) Κολλάμε την αντίσταση στο καλώδιο και περνάμε το θερμοσυστελόμενο ώστε να καλύψει την αντίσταση και τις κολλήσεις και το θερμαίνουμε ώστε να σφίξει επάνω στο καλώδιο.
9) Ξανατυλίγουμε την υφασμάτινη ταινία και αφού ρίξουμε λίγο spray σιλικόνης κουμπώνουμε τον αισθητήρα στη θέση του και δένουμε ότι είχαμε λύσει στο βήμα 1.
10) Βάζουμε μπροστά, το δοκιμάζουμε και χαμογελάμε....  :ohyes:


*

Stratos

Απ: Dorso Modification
« Απάντηση #4 - : Μάιος 11, 2010, 03:57:20 μμ »
λογικα θα τσιμπησει λιγο παραπανω καταναλωση...
Προσεξες τιποτα???

*

Stratos

Απ: Dorso Modification
« Απάντηση #5 - : Μάιος 11, 2010, 03:59:26 μμ »
ακουγετε λογικο παντως. Αυτη τη δουλεια κανουν και τα κινεζοκουτακια με το ποτενσιομετρο που ταζουν 230 αλογα και 150 κιλα ροπης +....

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Dorso Modification
« Απάντηση #6 - : Μάιος 11, 2010, 05:48:50 μμ »
κατι σαν μη ρυθμιζομενο memjet ....

την αλλη εβδομαδα που θα σπασει λιγο η δουλεια θα το δοκιμασω
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος Happy Feet

  • *****
  • 369
  • Φύλο: Άντρας
    • 3D Objects
  • Μοντέλο μηχανής: DorsoDuro 750
  • Αντιδράσεις: +31
Απ: Dorso Modification
« Απάντηση #7 - : Μάιος 11, 2010, 07:55:13 μμ »
εξατμίσεις μαμά είσαι ?

*

snakeoff

Απ: Dorso Modification
« Απάντηση #8 - : Μάιος 12, 2010, 08:39:56 πμ »
Ναι εξατμίσεις μαμά έχω και για την κατανάλωση μάλλον λίγο βελτιωμένη την βλέπω

*

Αποσυνδεδεμένος totoulis

  • ***
  • 144
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Dorso Modification
« Απάντηση #9 - : Μάιος 12, 2010, 11:06:51 πμ »
ωραιος ρε φιλε μπραβο!!!!! :kalo: :kalo: :kalo:
αν μπορουσες να βαλεις και φωτο η φτιαξε κανα σχεδιαγραμμα να βοηθησεις γιατι μαλλον υπαρχει αρκετο ενδιαφερον.
 :bye: :bye: :bye:

*

bckat

Απ: Dorso Modification
« Απάντηση #10 - : Μάιος 12, 2010, 09:44:06 μμ »
Παρακαλώ πολύ μια φωτο για μας τους ηλίθιους, ευχαριστώ :blus: :blus:

*

snakeoff

Απ: Dorso Modification
« Απάντηση #11 - : Μάιος 13, 2010, 08:30:53 πμ »
Μη βαράτε ρε παιδιά θα βάλω και φώτος μόλις βρώ λίγο χρόνο να το ξανανοίξω. Μέχρι τότε επισυνάπτω μία φώτο από το manual που δείχνει τη θέση του σένσορα πάνω στο φιλτροκούτι.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 13, 2010, 08:35:07 πμ από snakeoff »

*

snakeoff

Απ: Dorso Modification
« Απάντηση #12 - : Μάιος 16, 2010, 08:41:21 μμ »
Το γεγονός ότι η αντίσταση είναι σταθερή τόσο στους 0 βαθμούς όσο και στους 40 με ενοχλούσε οπότε άλλαξα την αντίσταση με μία μεταβλητή (NTC) 1ΚΩ στους 25 C.
Ακολουθούν οι φωτογραφίες.
Εδώ ο αισθητήρας.

*

snakeoff

Απ: Dorso Modification
« Απάντηση #13 - : Μάιος 16, 2010, 08:42:54 μμ »
Το ένα καλωδιάκι έτοιμο για κόλλημα.

*

snakeoff

Απ: Dorso Modification
« Απάντηση #14 - : Μάιος 16, 2010, 08:44:51 μμ »
Με το NTC κολλημένο στη θέση του.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης