0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Κώστας

Μήπως τελικά αν και ειναι η πιο καθημερινη κινηση στη μοτοσυκλετα σου,δεν το εχεις σκεφτει ποτέ ποιος ειναι ο σωστος τροπος;...Για να δουμε...για να δουμε... ;-)

* Yπαρχει και η πολλαπλη επιλογη
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2007, 12:37:31 πμ από Zeppelin »



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 21, 2006, 03:44:44 μμ »
Παρακάμπτωντας τα....γνωστά αστεία....
.....το βάζω στο νερό.... :-D
.....σβήνει πάντα μόνο του.... :-D
.....το ρίχνω κάτω....... :-D

.....να πω σοβαρά λοιπόν, πάντα με το "kill switch". :io:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re:
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 21, 2006, 03:48:24 μμ »
Παράθεση

Athos wrote:
...εκανα καποιο λαθος;...ή ειναι τυπικο θεμα... :-(


Τι λάθος? μια χαρά δημοσκόπηση είναι ;-)

*

Κώστας

Re:
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 21, 2006, 03:55:31 μμ »
Α οκ.γιατι κατι εγραψε ο Makis...και ειπα μηπως εκαναν κατι λαθος.Οπότε βουρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ!!!! ;-)

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Re:
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 21, 2006, 06:52:12 μμ »
εγω παντως με το κλειδι το σβηνω(εντολη του μηχανικου!!) ;-)


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Φοίβος

Re:
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 21, 2006, 08:07:54 μμ »
Πάντα με το kill switch

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re:
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 21, 2006, 09:57:21 μμ »
Ωχ! η γνωστή ερώτηση χωρίς ουσία! Γιατί αν υπήρχε σωστός και λάθος τρόπος, σίγουρα το manual θα το ανέφερε.
Εγώ λοιπόν κλείνω πάντα από το κλειδί, γιατί ούτως ή άλλως από κει τελικά θα το κλείσω. Γιατί να φθείρω και το kill switch? ¶σε μη χαλάσει κι έχουμε βάσανα....
Masquerade

*

Κώστας

Re:
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 22, 2006, 07:48:12 πμ »
Παράθεση

harlek wrote:
Ωχ! η γνωστή ερώτηση χωρίς ουσία! Γιατί αν υπήρχε σωστός και λάθος τρόπος, σίγουρα το manual θα το ανέφερε.
Εγώ λοιπόν κλείνω πάντα από το κλειδί, γιατί ούτως ή άλλως από κει τελικά θα το κλείσω. Γιατί να φθείρω και το kill switch? ¶σε μη χαλάσει κι έχουμε βάσανα....


Χωρις ουσια,χωρις ουσια αλλά βλεπω 4 προβληματισμους σου σε μια απαντηση... ;-)
1."Γιατί αν υπήρχε σωστός και λάθος τρόπος, σίγουρα το manual θα το ανέφερε."...
2."...γιατί ούτως ή άλλως από κει τελικά θα το κλείσω."...
3."Γιατί να φθείρω και το kill switch?"...
4."¶σε μη χαλάσει κι έχουμε βάσανα...."
Φιλικα... χωρις παρεξηγηση ε;... ;-)  :a016
Παντως οντως ειναι "Θεμα"...και ηδη απο τις ψηφους προβλεπεται...διχασμος... :fc21:

*

ΦΙΛΙΠΠΟΣ

Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
« Απάντηση #8 - : Ιούνιος 22, 2006, 07:58:10 πμ »
Παντα με kill switch.....
Σπανια απο το κλειδι....
και για να ειμαι ειλικρινης μερικες φορες κατεβαζοντας  το σταντ!!!!

Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
« Απάντηση #9 - : Ιούνιος 22, 2006, 10:25:49 πμ »
Πρωτα kill switch και μετα κλειδι και το αντιστροφο για την εκκινηση, πρωτα κλειδι και μετα kill switch.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re:
« Απάντηση #10 - : Ιούνιος 22, 2006, 11:59:46 πμ »
Παράθεση

Athos wrote:
Χωρις ουσια,χωρις ουσια αλλά βλεπω 4 προβληματισμους σου σε μια απαντηση... ;-)


OK, το παραδέχομαι, έπεσα στην παγίδα να αναλύσω κάτι μη ουσιαστικό!

 :a21
Masquerade

*

vaggelis

Re:
« Απάντηση #11 - : Ιούνιος 22, 2006, 01:01:42 μμ »
εγω με το kill switch το εσβηνα μεχρι που στο caponord μου χαλασε το ρελε της μιζας,το οποιο φθειρεται με αυτον τον τροπο.ετσι τωρα το σβηνω με το κλειδι να δω αν χαλαει και μ αυτον τον τροπο κατι.παντως πολλα manual μοτοσυκλετων αναφερουν πως το kill switch ειναι μονο για χρηση σε εκτακτη αναγκη.

*

THOMAS CHRISTOU

Re:
« Απάντηση #12 - : Ιούνιος 22, 2006, 01:25:29 μμ »
Εγώ πάντως στο 90% των περιπτώσεων το σβήνω με το πλαϊνό στάντ.Λέτε να υπάρχει καμία διαφορά ? Εγώ πιστεύω - χωρίς να θέλω να κάνω τον ειδικό - ότι όλοι οι τρόποι ουσιαστικά είναι το ίδιο και ότι απλά διακόπτουν το ίδιο κύκλωμα ρεύματος όσον αφορά βέβαια στη λειτουργία του κινητήρα.
Με την ευκαιρία όμως θα΄θελα να ρωτήσω και κάτι άλλο σχετικό με το σβήσιμο : Πόσο σωστό είναι αυτό που κάνουν μερικοί να μαρσάρουν πριν σβήσουν τον κινητήρα ?

Re:
« Απάντηση #13 - : Ιούνιος 22, 2006, 03:30:17 μμ »
Τελικά το σωστό ποιο είναι ρε παιδιά? Θα μας πει κανένας μηχανικός Bill???? Πού είναι ο Bill? ΟΕΟ? :-D

*

Κώστας

Re:
« Απάντηση #14 - : Ιούνιος 23, 2006, 03:54:15 μμ »
Παράθεση

harlek wrote:
OK, το παραδέχομαι, έπεσα στην παγίδα να αναλύσω κάτι μη ουσιαστικό!

 :a21

Ποια παγιδα;... :-( Απο οτι θα διαπιστωνεις και εσυ,μεσα απο κουβεντες σε παρεες αλλά και απο γνωμες ακομα και "ειδικων" μηχανικων και γενικοτερα μεσα απο διαφορετικοτητα αποψεων επι του θεματος,ανεκαθεν,ΚΑΝΕΙΣ δεν ειναι σε θεση να πει μετα βεβαιοτητος ποιος ειναι ο σωστος τροπος και ΓΙΑΤΙ... ;-) Εγω τουλαχιστο για καθε θεμα και διαφορετικη αποψη,εχω τη συνηθεια να το συζηταω και να μαθαινω κατι,οταν ΑΞΙΖΕΙ...
Φιλικα και χωρις καμμια παρεξηγηση... ;-)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης