0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σήμερα παρέλαβα από το συνεργείο POWERMOTO στα Γιαννιτσά τον Πήγασο, είχε 30.323χλμ και έγιναν τα παρακάτω:Άνοιγμα της κεφαλής και αντικατάσταση μίας τσιμούχας.Αντικατάσταση γραναζιών - αλυσίδας.Έλεγχος ρελαντί κινητήρα και CO (καυσανάλυση) έδειχνε 0,64 μειώθηκε σε 0,51Καλωδίωση από την μπαταρία στον χώρο αποθήκευσης εργαλείων/εγγράφων για να πριζάρει ο φορτιστής μπαταρίας που αγόρασα πρόσφατα από το LIDL.αλλαγή φίλτρου αντλίας καυσίμουαλλαγή μπουζίαλλαγή λαδιού στο πιρούνιαλλαγή υγρών φρένωναλλαγή υγρών ψύξηςέλεγχος φίλτρου αέραέλεγχος φίλτρου λαδιούέλεγχος λαδιού κινητήραέλεγχος καδένας χρονισμούέλεγχος διάκενου βαλβίδωνΓια να μην το κουράζω άλλο, είχε βγάλει φωτοτυπία τις σελίδες 56,57 του βιβλίου συντήρησης και τσέκαρε ένα προς ένα όλα όσα αναφέρει ο πίνακας και όπου χρειαζόταν έσφιγγε, γρασάριζε κτλ.Πλήρωσα 180€ τα οποία αναλύονται για τα αναλώσιμα σε:Αλυσίδα RK + Γρανάζια Chiaravalli--116,0€Μπουζί------------------------------------3,5€ Παραφλού-------------------------------11,0€Φίλτρο αντλίας καυσίμου----------------0,0€ (κόστος από APRILIA 31€, έβαλε όμοιο που ταίριαζε ακριβώς και του περίσσευε)και τα υπόλοιπα για την δουλειά του. Επέλεξα να κάνω αυτές τις δουλειές μέσα στον Δεκέμβριο που έχει ησυχία το συνεργείο και είχα τον μηχανικό άνετο και χαλαρό μόνο για μένα, το άφησα και ένα βράδυ μέσα και τώρα είμαι έτοιμος.
τωρα που το σκέφτομαι μήπως εχει και καμμια κόρη να σου προξαινέψει..??? :h
Kωστα, xmen, τοσα δεν παιρνω ουτε εγω στον εαυτο μου οταν κανω service Παράθεση από: Themis στις Δεκέμβριος 25, 2008, 01:55:37 μμτωρα που το σκέφτομαι μήπως εχει και καμμια κόρη να σου προξαινέψει..??? :hΤωρα καταλαβα ποιος διαδιδει τα ψεματα οτι πρεπει να εχεις γκομενα τον μαστορα, για να εχεις ιταλικο
sorry που ξεθαψα το θεμα αυτο πηγα σημερα να μ σφηξει ενασ μηχανικος την αλυσιδα φτιαχνει yamaha ειναι γιατρος πολυ εμπειρος και τον εμπιστευομαι.εχω να θεσω ομως καποια ερωτηματα για τιμεσ και οχι μονο.1 αλλαγη αλυσιδας και γραναζιου μου ειπε οτι θελω και δεν εχω πανω απο 16000 στεκει? 2 τιμη για τα παραπανω με εργασια 180€ 3 service δεν μου ειπε συγκεκριμενα τι αλλα ειπε τιμη 180 4 λαστιχα μου προτεινε κατι mutant η κατι τετοιο τιμη καπου 350 5 μπορει να κανει αυτος τα service και οτι χρειαζεται η μηχανη η χειαζεται καποιο υπολογιστη και καποιες γνωσεις που εχουν μονο εξουσιωδοτιμενα. ειχα ορεξη για μπλα μλα σημερα
πάντως αν ειναι ο.κ. + γατος τυπος... κανε εκει όλα τα αναλώσιμα και πας καπου μονο για ενα τσεκαρισμα με axone...
Παράθεση από: Themis στις Φεβρουάριος 18, 2009, 02:09:38 μμπάντως αν ειναι ο.κ. + γατος τυπος... κανε εκει όλα τα αναλώσιμα και πας καπου μονο για ενα τσεκαρισμα με axone...Όχι το axone δεν χρειάζεται στην ρύθμιση του καινούριου πήγασου. Η ρύθμιση γίνεται από το όργανο (κοντερ).
Παράθεση από: cerebrumaster στις Μάρτιος 08, 2009, 01:02:02 μμτώρα όσο αφορά καυσαέρια στα 1000χιλ δεν μου έκαναν ,με τα 1000 ζόρια να μου ρυθμίσουν βαλβίδες +ότι με έγδυσαν και να φανταστείς δεν έχει αυτήν την νοοτροπία μόνο ο μάστορας που το πήγαΑν θέλεις στο σχετικό θέμα μπορείς να αναφέρεις για ποιο συνεργείο πρόκειται, τι πλήρωσες και για ποιες εργασίες.
τώρα όσο αφορά καυσαέρια στα 1000χιλ δεν μου έκαναν ,με τα 1000 ζόρια να μου ρυθμίσουν βαλβίδες +ότι με έγδυσαν και να φανταστείς δεν έχει αυτήν την νοοτροπία μόνο ο μάστορας που το πήγα
Στα 1000 χλμ επιβάλετε ρύθμιση (μείγμα/βαλβίδες). Είναι φοβερά αρρύθμιστο από το εργοστάσιο (φαντάζομαι ότι είναι προσαρμοσμένο για στρώσιμο).
120 ευρώ ΜΟΝΟ εργασία .λάδια φίλτρο + (ένα μπουζί εντελώς προληπτικά) δικά μου.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι