0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ellastef87 και Χρόνια Πολλά.Καταρχήν χωρίς να είμαι μηχανικός δεν θα το δούλευα σε αυτές τις στροφές με πυρωμένες εξατμίσεις εφόσον όπως καταλαβαίνεις διακινδυνεύεις να καταστρέψεις τις βαλβίδες εξαγωγής και ......... (φαντάζομαι από ότι λες ότι δεν συμβαίνει στο ρελαντί η σε ψηλότερες στροφές).Το ότι το κάνει μετά το ζέσταμα και στην περιοχή στροφών που αναφέρεις μόνο δείχνει ότι δεν είναι φτωχό μίγμα που συμβαίνει κατά την διάρκεια του ζεστάματος και καθώς παύει να υπάρχει σε πιο ψηλές στροφές οι αισθητήρες λάμδα μάλλον δίνουν σωστό σήμα.Το σίγουρο για να έχεις αυτό το σύμπτωμα ανεξάρτητα από το αν το βρίσκουν φυσιολογικό η όχι είναι ότι έχεις για κάποιο λόγο κακή απαγωγή θερμότητας από την κεφαλή στο σημείο εξαγωγής και φτάνεις πολύ ψηλές θερμοκρασίες στις βαλβίδες και εξάτμιση στην περιοχή στροφών που αναφέρεις.Αυτό μπορεί να προκαλείται από χάρτη καυσίμου η χρονισμού, πρόβλημα (διακοπτόμενο) αισθητήρων λάμδα, κλειστή βαλβίδα εξαγωγής (απίθανο αφού εξαφανίζεται πιο ψηλά η στο ρελαντί) η κάτι πιο απλό σαν την εξάτμιση (backpressure). Έχουν αναφέρει κάποιοι παρόμοιο σύμπτωμα σε οχταβάλβιδες κεφαλές οι οποίες ψύχονται και με λάδι λόγω κακής λίπανσης μετά από ακινησία και χρήση χοντρού λαδιού αλλά δεν μπορώ να ξέρω αν αυτό ισχύει για το Τουονο και εφόσον εσένα το κάνει μόνο σε αυτή την περιοχή στροφών δεν δείχνει να εξηγεί το σύμπτωμα.Έχουν αναφέρει τέτοιο σύμπτωμα επίσης με εξατμίσεις Austin Racing.Έχεις τις μαμά εξατμίσεις; Μπορείς να τις βάλεις επάνω να τις δοκιμάσεις με τις μαμά χαρτογραφήσεις; Εγώ αυτό θα έκανα πρώτο.Ελπίζω να σου έδωσα λίγη τροφή για σκέψη
Παιδιά με έχετε σκλαβώσει. Bill αν είναι όντως όπως τα λες και είναι φυσιολογικό οι βαλβίδες δεν την ακούνε αν όχι ακαριαία μελλοντικά δεν θα παίξει πρόβλημα;; Καίγομαι γιατί το μωρο το παντρευτικα , πραγματικά είναι λουλούδι.(πως ανεβάζω φωτο να δείτε και τον λαιμό και το μωρο)
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι