0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Vasilis

  • ***
  • 165
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +5
 Μετά από καιρό παρκαρισμένο, πάω σήμερα να πάρω το Capo. Βλέπω κάτω κάτι κηλίδες από βενζίνη. Ανοίγω πίσω σέλα, βγάζω εργαλεία, ξηλώνω ρεζερβουάρ. Η μεταλλική βάση της αντλίας βρεγμένη. Βίδες σφικτές. Αδειάζω τη βενζίνη, και μόλις βρω χρόνο θα λύσω το ρεζερβουάρ..
Ψάχνοντας το θέμα, κυρίως στο εξωτερικό, υπάρχει σε μερικά μοντέλα, εναλλακτική φλάντζα πιο χοντρή. Γνωρίζει κάποιος περισσότερα?
Επίσης αφού θα το ανοίξω θα αλλάξω και φίλτρο βενζίνης. Γνωρίζετε τύπους φίλτρου βενζίνης που να ταιριάζουν? Είδα για παράδειγμα αυτό: ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ BALDWIN CAPO: BF 840-K1 από την Γενική Φίλτρων. Άλλα?



*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1372
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Μια χαρα ειναι αυτο το μεταλλικο φιλτρο απο την Γενικη Φιλτρων που λες...ειναι κ φθηνο σε σχεση με το ΟΕΜ!!

Μην διανοηθεις παντως να βαλεις πλαστικο φιλτρο απο αυτα τα απλα του εμποριου ή αυτα που βρισκεις σε βενζιναδικα, γιατι δεν εχουν τις προδιαγραφες για να ειναι εμβαπτιζομενα μεσα στην βενζινη, και λιωνουν. Την επαθα πολυ προσφατα και ψαχνομουν τι φταιει!!
Ειχα ανεβασει και φωτο μαλιστα σε καποιο παλαιοτερο θρεντ με ενα τετοιο πλαστικο φιλτρο που το ειχα παρει 3€ και εγραφα οτι ειναι μια χαρα...αλλά τελικα εκανα λαθος!!

Οσο για την φλαντζα στην αντλια βενζινης, μαλλον ξεραμενη θα ειναι....βασικα ενα λαστιχο ειναι (o-ring). Δεν νομιζω να ειναι κατι ακριβο σαν ανταλλακτικο μεσω Aprilia αλλά αν παρεις απο το εμποριο (υπαρχουν και χυμα o-ring με το μέτρο) φροντισε να διεκρυνισεις οτι θα ειναι για βενζινη ωστε να σου δωσουν κατι ανθεκτικο!


Edit: Αστο...32 € βλεπω το χρεωνουν το o-ring αυτο στην Γερμανια... :s1ap :s1ap (το Νο.7)

http://www.wendelmotorraeder.de/fuel-pump-etv-1000-capo-nord-ex-10_1009_100903_10090301_1009030110_100903011017.html
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 01, 2017, 06:22:04 μμ από DI.G »

*

Αποσυνδεδεμένος Vasilis

  • ***
  • 165
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +5
Είναι δύσκολο να βρεις φλάντζα για βενζίνη. Από ότι είχα ψάξει στο παρελθόν για ένα άλλο μηχανάκι, είχα βρει μόνο σε έναν στο Βοτανικό νομίζω.

Στο apriliaforum είχα διαβάσει, για tuono, νομίζω, ότι κάποιος έβαλε πιο χοντρή και είχε καλύτερη μόνωση. 

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Εάν δεν είναι κομμένη η ξεραμένη βάλε γρασσο και θα είσαι οκ !!
Και καινούργιο ορινκ να βάλεις μην ξεχασεις να βάλεις γρασσο,
θα συντηρηθεί καλύτερα  :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390

*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +72
Το μεταλλικό φίλτρο βενζίνης έχει δοκιμαστεί και έχει αποδίδει την αξία του. Εγώ το βρήκα στην Γενική Φίλτρων και για 5 ευρώ είναι τέλειο. Τώρα αν θέλεις γνήσιο νομίζω έχει περίπου στα 45 ευρώ αλλά εγώ δεν το ξαναβάζω.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
mwk 44   η kl 145  .
 κανα 15 ευρω . το εναν ειναι man filter  κ το  αλλο mahle

*

Αποσυνδεδεμένος Vasilis

  • ***
  • 165
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +5
Σχετικά με τη φλάντζα, μπορώ να βρω αλλού καλύτερη ?

*

Αποσυνδεδεμένος Vasilis

  • ***
  • 165
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Διαρροή καυσίμων σε Caponord. Μάλλον χρειάζεται αλλαγή φλάντζας
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 11, 2017, 04:10:10 μμ »
mwk 44   η kl 145  .
 κανα 15 ευρω . το εναν ειναι man filter  κ το  αλλο mahle
Το φίλτρο που τώρα έχει, είναι Fiamm από ότι βλέπω και έχει πάνω του ένα καλώδιο.
Τα παραπάνω από ότι βλέπω δεν έχουν θέση για να βιδώσω το καλώδιο. Τι κάνω?

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Διαρροή καυσίμων σε Caponord. Μάλλον χρειάζεται αλλαγή φλάντζας
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 11, 2017, 05:26:55 μμ »
mwk 44   η kl 145  .
 κανα 15 ευρω . το εναν ειναι man filter  κ το  αλλο mahle
Το φίλτρο που τώρα έχει, είναι Fiamm από ότι βλέπω και έχει πάνω του ένα καλώδιο.
Τα παραπάνω από ότι βλέπω δεν έχουν θέση για να βιδώσω το καλώδιο. Τι κάνω?

γειωση ειναι για στατικο ηλεκτρισμο. τα καινουργια μηχανακια με μεταλικο φιλτρο δεν εχουν αυτην την γειωση οποτε πιαστο καπου με ενα tie wrap και εισαι οκ

*

Αποσυνδεδεμένος panosk

  • *****
  • 267
  • Μοντέλο μηχανής: SL750
  • Αντιδράσεις: +27
Απ: Διαρροή καυσίμων σε Caponord. Μάλλον χρειάζεται αλλαγή φλάντζας
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 11, 2017, 11:03:38 μμ »
KL 145 πρέπει να φοράει κ το shiver-Dorso.που τα βρίσκουμε αυτά ρε Βασίλη ;


Sent from my iPhone using Tapatalk

*

Αποσυνδεδεμένος Vasilis

  • ***
  • 165
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Διαρροή καυσίμων σε Caponord. Μάλλον χρειάζεται αλλαγή φλάντζας
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 12, 2017, 04:56:20 μμ »
γειωση ειναι για στατικο ηλεκτρισμο. τα καινουργια μηχανακια με μεταλικο φιλτρο δεν εχουν αυτην την γειωση οποτε πιαστο καπου με ενα tie wrap και εισαι οκ

Το tie wrap δεν θα έχει προβλημα με την βενζίνη ?

*

Αποσυνδεδεμένος Vasilis

  • ***
  • 165
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Διαρροή καυσίμων σε Caponord. Μάλλον χρειάζεται αλλαγή φλάντζας
« Απάντηση #12 - : Σεπτέμβριος 12, 2017, 05:08:53 μμ »
Και αν δεν έχουμε ή δεν βρίσκουμε Loctite 518 που προτείνει ο κατασκευαστής, τι άλλο μπορούμε να βάλουμε?

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Διαρροή καυσίμων σε Caponord. Μάλλον χρειάζεται αλλαγή φλάντζας
« Απάντηση #13 - : Σεπτέμβριος 12, 2017, 10:34:54 μμ »
γειωση ειναι για στατικο ηλεκτρισμο. τα καινουργια μηχανακια με μεταλικο φιλτρο δεν εχουν αυτην την γειωση οποτε πιαστο καπου με ενα tie wrap και εισαι οκ

Το tie wrap δεν θα έχει προβλημα με την βενζίνη ?
αν ειναι καλο το tie wrap πχ 3Μ , δεν εχει θεμα
Και αν δεν έχουμε ή δεν βρίσκουμε Loctite 518 που προτείνει ο κατασκευαστής, τι άλλο μπορούμε να βάλουμε?
με λιγο γρασσο εισαι οκ αν δεν εχεις loctite. 

KL 145 πρέπει να φοράει κ το shiver-Dorso.που τα βρίσκουμε αυτά ρε Βασίλη ;


Sent from my iPhone using Tapatalk

οπουδηποτε πουλανε φιλτρα,  ακομα και σε ανταλλακτικα αυτοκινητων

*

Αποσυνδεδεμένος Vasilis

  • ***
  • 165
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Διαρροή καυσίμων σε Caponord. Μάλλον χρειάζεται αλλαγή φλάντζας
« Απάντηση #14 - : Σεπτέμβριος 18, 2017, 11:32:36 πμ »
γειωση ειναι για στατικο ηλεκτρισμο. τα καινουργια μηχανακια με μεταλικο φιλτρο δεν εχουν αυτην την γειωση οποτε πιαστο καπου με ενα tie wrap και εισαι οκ

Εννοείς να το δέσω πάνω στο φίλτρο ή οπουδήποτε μπορώ ?
Τι ακριβώς κάνει ?
Το προηγούμενο φίλτρο ήταν πλαστικό, άρα δεν προστάτευε το φίλτρο από στατικά φορτία.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης