0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εχουμε και λεμε...RsvR 2004 factory με:Βγαλμενο βαρος βολανΑνοικτο φιλτροκουτι-DNA φιλτροΟλοσωμη Leo Vince big factoryMap215/40 με 520 αλυσιδα24000 km κοντερ και απλη 95 oct βενζινη.Μετρημενο σε SuperFlow.Με την διορθωση σε Dynojet ειμαι στα 138 αλογα.Την ιδια μερα μετρησαν ο Byron και ο theok τα tuono τουςμολις ποσταρουν θα δειτε αρκετες διαφορες (και μαλλον καλυτερες καμπυλες)
Ο Βυρων εχει μετρησει το δικο του και σε Dynojet και σε SuperFlow και η διαφορα ηταν ενας ιππος μεταξυ των μετρησεων. Απο που βγαινουν οι 8?
Παράθεση από: dimdoc στις Μάρτιος 14, 2007, 09:10:49 μμΟ Βυρων εχει μετρησει το δικο του και σε Dynojet και σε SuperFlow και η διαφορα ηταν ενας ιππος μεταξυ των μετρησεων. Απο που βγαινουν οι 8?Τι να σου πω dimdoc.Τη διορθωση τη βγαζει μονο του το λογισμικο του superflow και εχει να κανει με τη διαφορα μαζας του τυμπανου.Απλα το εγραψα γιατι οι περισσοτεροι ειμαστε συνηθισμενοι στα ''φουσκωμενα'' νουμερα λογω των περιοδικων που μετρουν ολα σε dynojet.Davide ενταξει με επεισες...Το ''γερακι'' σου ειναι καλυτερο απο το δικο μου... ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΦιλε Παναγιωτη ΔΕΝ μετρανε ολα τα περιοδικα με Dynojet...αντε μην ερθω εκει και σου ξαναβαλω το βολαν!!!ΦιλικαArgi...και πανω που με ειχες πεισει να στο πουλησω
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΦιλε Παναγιωτη ΔΕΝ μετρανε ολα τα περιοδικα με Dynojet...αντε μην ερθω εκει και σου ξαναβαλω το βολαν!!!ΦιλικαArgi
Εκείνη την ιστορία πάντως με τα 5 άλογα που πήρε το περιοδικό από ένα fazer 1000 με αλλαγή του μπροστινού γραναζιού, δεν την κατάλαβα......
Για να το καταλαβεις φαντασου τι καμπυλη θα εβγαζε αν καναμε τη μετρηση με 4η αντι για 6η
Δεν μπορώ να καταλάβω τί σχέση έχει αυτό. Η δύναμη του μοτέρ δεν είναι ίδια πάντα? Δηλαδή με τετάρτη έχουμε περισσότερα άλλογα απ'ότι με έκτη??? Περίεργο μου φαίνεται...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι