Λοιπόν λέω να αναφερθώ σε ένα θέμα το οποίο είναι το πρώτο πράγμα που μπορεί να κάνει ο κάτοχος ενός Tuono απο μόνος του και που βοηθάει την μηχανή να δουλεύει καλύτερα, Το tuono όταν το πάρει κάποιος καινούργιο έρχεται φιμωμένο κάπως για να περνάει τις προδιαγραφές τις Ευρωπαικής ένωσης, για θόρυβο καυσαέρια κτλ.
1) Το φίλτρο αέρα στην εισαγωγή του έχει έναν δακτύλιο που δεν επιτρέπει την ροή του αέρα την κλείνει κάπως για να μπορέσει να περάσει τις προδιαγραφές.
Το φίλτρο είναι έτσι όταν είναι το μηχανάκι είναι καινούργιο.
Οπότε ξεβιδώνουμε το τεπόζιτο, ξεβιδώνουμε το φίλτροκούτι, βγάζουμε το φίλτρο αέρα, ξεβιδώνουμε τις 2 βίδες από τα σώματα ψεκασμού από κάτω από το φίλτρο και από κάτω μεριά ξεβιδώνουμε και βγάζουμε αυτή την αηδία που στηρίζεται με μια μικρή βιδούλα και τέλος με αυτό.
το φιλτροκούτι μας τώρα είναι κάπως έτσι
η να προτιμάτε με φίλτρο κάπως έτσι
ενώ πριν ήταν έτσι
2) Στην κεντρική μονάδα(ECU) υπάρχουν 2 χάρτες φορτωμένοι θα πρέπει να κόψουμε ένα καλώδιο για να φορτωθεί ο παλιός χάρτης με το πλούσιο μείγμα αν θυμάμαι καλά πρέπει να είναι ο 13 & ο 14 οι χάρτες εννοώ.
οπότε ξεβιδώνουμε την σέλα τις 2 βίδες, βγάζουμε το σελάκι του συνεπιβάτη, και βλέπουμε την ECU έχει ένα κάλυμα μαύρο πλαστικό από πάνω το οποίο πηγαίνει όπου θέλει!!!!!, αφαιρούμε το κάλλυμα, και κόβουμε το μπλε καλώδιο που βλέπετε στην φωτογραφία και τέλος και με αυτό.
μετά ίσως υπάρχει και μια άλλη αηδία που πρέπει να αφαιρέσουμε και λέω ίσως γιατί στο δικό μου δεν υπήρχε(Black '04) ενώ σε ένα (Red '03) & σε ενα άλλο (Black '04) υπήρχε και την βγάλαμε. είναι στην εξάτμιση της μαμάς εάν την αφαιρέσουμε και δούμε μέσα στον σωλήνα πριν το τελικό της μαμας πάλι οκ? (μιλάμε για μανίσιο μηχανάκι και τη μπορούμε να κάνουμε χωρίς να χρειαστεί να αγοράσουμε κάτι)
υπάρχει ένα χωνί που φιμώνει κάπως τα αέρια πριν φθάσουνε στο τελικό, όπως θα δείτε στην φωτό είναι κολλημένο με 2 μικρές κολλήσεις τις οποίες μπορούμε να κόψουμε και να βγάλουμε αυτό το χωνί και να γίνει το τελικό της εξάτμισης λίγο πιο ελεύθερο.
εάν το κάνετε μόνοι αυτό με την εξάτμιση προσοχή να μην αφήσουμε υπολοίματα όπως θα τροχίσουμε ή θα κόψουμε τα 2 αυτά σημεία γιατί σε ξαφνικό μάζεμα του γκαζιού έαν έχει μείνει κάτι και ξεκολλήσει μπορεί να μπεί μέσα σε έναν από τους δυο κυλίνδρους και προκαλέσει πολλά πράγματα (χάραξη του κυλίνδρου & τέτοια)
Λοιπόν αυτά τα λίγα για αρχή είναι και κάποια άλλα πράγματα αλλά δεν μπορώ να τα πω όλα χωρίς αντάλλαγμα
Προς θεού μην κάνει κάποιος κάτι επειδή το είπα εγώ και βρω τον μπελά μου εγώ τα έχω κάνει και το Tuono δεν έχει πρόβλημα τώρα ότι θέλει κάνει ο καθένας.
καμιά από τις φωτό δεν είναι από το δικό μου Tuono όλες τις έχω βρει από το διαδύκτιο όταν τον Απρίλιο του '04 είχα πάρει το δικό μου και είχα δει σε forum της Ιταλίας και της Αμερικής ότι κάνουν αυτά τα πράγματα.