0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
εγώ είμαι ο δεύτερος απροβληματιστος κάτοχος strada μόνο 2 μικρά για να είμαι ακριβής1)κοντέρ με υγρασία μόνο αλλα το πρόβλημα είναι γνωστό στην συγκεκριμένη σειρά που βγήκε απο την μαμά απρίλια (από τα πρώτα) κ πλέον το συγκεκριμένο πρ'οβλημα δεν υπάρχει, καλο βέβαια είναι πάντα να προφυλάσουμε τα ηλκτρονικα κοντέρ μας από πιεστικά κλπ κατα το πλύσιμο της μοτοσυκλέτας, συν του ότι η εγγύηση με κάλυψε πλήρως.2)τρίζει το καπάκι του ρεζερβουάρ το οποίο λύνεται επισης εύκολα αν αφιερώσεις μισή ωρα να σφίξεις κάποιες βίδες (σε άλλο ποστ εχει εξηγηθεί διεξοδικά η διαδικασία από τα παιδιά του φόρουμ) αλλά εγώ απλά το έλυσα βαζοντας περιμετρικά αεροστόπ....όπως μου είπαν και μένα τα παιδιά εδώ όταν είχα φρικάρει που διάβαζα για πρόβλήματα στα απρίλια και για προβληματική απρίλια πριν το πάρω, είναι λογικό σε ένα φόρουμ να βλέπεις κυρίως τα προβλήματα για ένα μοντέλο καθώς αυτά επιζητούν λύση και αυτά σε οδηγούν να ζητήσεις τις απόψεις και τις συμβουλές άλλων κατόχων οτυ συγκεκριμένου μοντέλου για να μην τρέχεις για το καθετι στο συνεργείο ή έστω για να μοιραστείς τις εμπειρίες σου με τους άλλους.Αυτός, αν δεν κάνω λάθος είναι και ένας από τους σκοπούς μιας κοινοτητας όπως αυτής του Aprilia Bikers στην οποία άλλωστε παραθέτεις και συ τον προβληματισμό σου
μακαρι ρε παιδια να μην το μετανιωσω που θα το παρω γιατι το θελω πολυ..δεν θελω να την πατησω ομως.αν μπορει καποιος να μου απαντησει σε αυτο που ρωτησα στο προηγουμενο ποστ
Το trail μου έχει μόλις 3500χλμ και μέχρι στιγμής δεν έχω παρατηρήσει κανένα πρόβλημα. Το πρόβλημα που είχαν τα παλιότερα μοντέλα στις μεσσαίες έχει αντιμετωπιστεί στα μοντέλα του ΄08. όσο για το σασμάν, η γνώμη μου είναι οτι είναι απλά μιρμιρίαση των απριλιανών και μη, που ψάχνουν σωνει και καλά να βρούν καποιο πρόβλημα στο μηχανάκι απλά και μόνο επειδή είναι απρίλια και δεν γίνετε να είναι απροβλημάτιστο! Τα ίδια προβλήματα σε άλλες μάρκες δεν τα αναφέρουν καν ως προβλήματα. Σε όσα μηχανάκια είχα στην κατοχή μου και όσα έχω οδηγήσει από φίλους (cbf 125, xlr 250, xr 125, xt 600, xt 660x, Versys, Africa Twin, fazer) κανένα εν είχε κιβώτιο βούτυρο. Ειδικά με το cbf, βάζαμε στοιχήματα ποιος θα καταφέρει να βάλει νεκρά μέχρι να ανάψει το φανάρι κι όμως όλοι λένε τι καλό μηχανάκι που είναι. Αν γινότανε το ίδιο με απριλια θα το είχανε πετάξει στα τάρταρα.
Παράθεση από: allo_bar στις Ιούλιος 04, 2008, 08:33:58 μμΤο trail μου έχει μόλις 3500χλμ και μέχρι στιγμής δεν έχω παρατηρήσει κανένα πρόβλημα. Το πρόβλημα που είχαν τα παλιότερα μοντέλα στις μεσσαίες έχει αντιμετωπιστεί στα μοντέλα του ΄08. όσο για το σασμάν, η γνώμη μου είναι οτι είναι απλά μιρμιρίαση των απριλιανών και μη, που ψάχνουν σωνει και καλά να βρούν καποιο πρόβλημα στο μηχανάκι απλά και μόνο επειδή είναι απρίλια και δεν γίνετε να είναι απροβλημάτιστο! Τα ίδια προβλήματα σε άλλες μάρκες δεν τα αναφέρουν καν ως προβλήματα. Σε όσα μηχανάκια είχα στην κατοχή μου και όσα έχω οδηγήσει από φίλους (cbf 125, xlr 250, xr 125, xt 600, xt 660x, Versys, Africa Twin, fazer) κανένα εν είχε κιβώτιο βούτυρο. Ειδικά με το cbf, βάζαμε στοιχήματα ποιος θα καταφέρει να βάλει νεκρά μέχρι να ανάψει το φανάρι κι όμως όλοι λένε τι καλό μηχανάκι που είναι. Αν γινότανε το ίδιο με απριλια θα το είχανε πετάξει στα τάρταρα. μεγάλη κουβέντα είπες φίλε....
Γεια σας , με λένε Θανάση και είμαι νέο μέλος στο φόρουμ. Έχω ένα strada που έχει κάνει 11.000. Το έχω δύο χρόνια έχω κάνει service στα 1.000 και στις 6.000 χλμ και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από το μηχανάκι. Τις προάλλες ταξίδευα και διαπίστωσα πως δεν μπορούσα να ανεβάσω ταχύτητα πάνω από τα 160 χλμ όταν τις άλλες φορές ανέβαινε πάνω από τα 170 χλμ άνετα. Στη διαδρομή έβαλα διαφορετικές βενζίνες για να αποκλείσω το ενδεχόμενο νοθευμένου καυσίμου. Την τελευταία φορά που σταμάτησα για να βάλω βενζίνη δεν μου πήρε ο κινητήρας μπροστά αμέσως . Μέτά από μερικά λεπτά πήρε μπροστά αλλά μπέρδευε χαμηλά. Γενικά έδινε την εντύπωση ότι κάτι δεν πάει καλά άσε που στα κλεισίματα του γκαζιού είχα σκασίματα. Τι μπορεί να συμβαίνει;;;;Μήπως.....;;1) Θέλει αλλαγή μπουζί; ( καθε πότε χρειάζεται αλλαγή;2) Θέλει ρύθμιση βαλβίδων;3) Πρέπει να μου ρυθμίσουν το μίγμα βενζίνης;4)Θέλει ρύθμιση το injection; Για βοηθείστε βρε παιδιά γιατί αγχώθηκα..!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι