Λοιπον τωρα περα απο τον ενθουσιασμο που σου προκαλει μπορουμε να βγαλουμε και μερικα χρησιμα συμπερασματα.
Πρωτον η Aprilia οδευει προς το δρομο του ''καθολου πλαισιο'' ή ''λιλιπουτιο πλαισιο'' πραμα που σημαινει οτι θα απαλλαγουμε απο τα περιτα κιλα του.
Οι V κινητηρες ειναι καταλληλοι για αυτες τις εφαρμογες (πλατος το κυριοτερο πλεονεκτημα).Αν το πρωτοτυπο λειτουργει κανονικα σημαινει και οτι ο νεος 1200αρης ειναι υπερ ακαμπτος και με carbon πλαισιο θα ειναι βραχος.
Δευτερον η διαταξη αυτη προσφερεται πολυ σωστα για εναλακτικο μπροστινο -και απορω πως δεν διαλεξαν και μονομπρατσο πισω- αφου ολες οι τασεις μεταφερονται χαμηλα και στο πλαισιο και οχι στον αναλογικα ''ισχνο'' λαιμο του πλαισιου.
Το προβλημα με αυτες τις κατασκευες ειναι οτι δεν βρισκουν ποτε τον δρομο της παραγωγης αφου τις τρωει το γαμωmarketing
Ασε που η αγορα ειναι συντηρητικη και το σχημα χτυπαει ''λαθος'' στο ματι του υποψηφιου μεσου αγοραστη (ναι αυτου που εχει αποψη και δινει τα ζεστα λεφτα του για transalp
και δε σηκωνει μυγα στο σπαθι του αν του θιξεις την κασα).
Ελπιζω να κανει την κινηση και παραχθει μηπως και δικαιωθει το ονειρο του μακαριτη
John Britten ,το οραμα του Αscanio Rodorigo ,της ELF,του μαγκα που σχεδιασε το μπροστινο που φορανε τα νεα K της BMW και ξεχναω το ονομα του
(και τον ''ξεχασε'' και η απαραδεκτη ΒΜW) καθως και του Parker που εδωσε στην Yamaha τη τεχνογνωσια για το GTS 1000.