0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

davide

Mαυρίζουν τα λάδια στο κύκλωμα του συμπλέκτη...
« - : Δεκέμβριος 15, 2007, 04:59:08 μμ »
Έχω μία απορία!
Έχετε παρατήσει ποτέ ότι τα λάδια του συμπλέκτη μαυρίζουν πολύ εύκολα, σε αντίθεση με αυτά των φρένων που κρατάνε την διαύγειά τους για πολλά περισσότερα χιλιόμετρα. Που οφείλεται αυτό? :thnk:
Είναι κακό? Πρέπει να τα αλλάζουμε συχνότερα? :thnk:

Ευχαριστώ πολύ!
:bye:



*

Haritos

Απ: Mαυρίζουν τα λάδια στο κύκλωμα του συμπλέκτη...
« Απάντηση #1 - : Δεκέμβριος 15, 2007, 05:02:07 μμ »
Έχω μία απορία!
Έχετε παρατήσει ποτέ ότι τα λάδια του συμπλέκτη μαυρίζουν πολύ εύκολα, σε αντίθεση με αυτά των φρένων που κρατάνε την διαύγειά τους για πολλά περισσότερα χιλιόμετρα. Που οφείλεται αυτό? :thnk:
Είναι κακό? Πρέπει να τα αλλάζουμε συχνότερα? :thnk:

Ευχαριστώ πολύ!
:bye:





Μαλλον ειναι θεμα χρησης, δλδ περισσοτερες φορες δουλευεις τον συμπλεκτη. :thnk:

*

davide

Απ: Mαυρίζουν τα λάδια στο κύκλωμα του συμπλέκτη...
« Απάντηση #2 - : Δεκέμβριος 15, 2007, 05:05:46 μμ »
Μαλλον ειναι θεμα χρησης, δλδ περισσοτερες φορες δουλευεις τον συμπλεκτη. :thnk:

Δεν νομίζω να οφείλεται σε αυτό… ή τουλάχιστον μόνο σε αυτό... :dry:
Παρατηρείς το ίδιο και στο δικό σου μηχανάκι?
Εγώ και μετά από 500χλμ. Τα βλέπω που μαυρίζουν (βοηθάει σε αυτό και το διάφανο δοχειάκι).

*

Haritos

Απ: Απ: Mαυρίζουν τα λάδια στο κύκλωμα του συμπλέκτη...
« Απάντηση #3 - : Δεκέμβριος 15, 2007, 05:12:15 μμ »
Μαλλον ειναι θεμα χρησης, δλδ περισσοτερες φορες δουλευεις τον συμπλεκτη. :thnk:

Δεν νομίζω να οφείλεται σε αυτό… ή τουλάχιστον μόνο σε αυτό... :dry:
Παρατηρείς το ίδιο και στο δικό σου μηχανάκι?
Εγώ και μετά από 500χλμ. Τα βλέπω που μαυρίζουν (βοηθάει σε αυτό και το διάφανο δοχειάκι).



Ακριβως το ιδιο παθαινω.
Δεν μπορω να φανταστω αλλη αιτια......
Αλλα ας το σκεφτουμε λιγο: και τα υγρα των φρενων μαυριζουν αλλα αργοτερα απο τα αντιστοιχα του συμπλεκτη αν δεν εχει σχεση η θερμοκρασια τοτε ειναι θεμα χρησης. :dry:

*

mariosvass

Απ: Mαυρίζουν τα λάδια στο κύκλωμα του συμπλέκτη...
« Απάντηση #4 - : Δεκέμβριος 15, 2007, 05:16:14 μμ »
Μαλλον εννοεις τα υγρα του συμπλεκτη.Ειναι γεγονος και το εχω παρατηρησει και στα αυτοκινητα.Ειναι κατι που οφειλεται στη συχνοτερη χρηση του συμπλεκτη εναντι του φρενου,και ειναι απολυτως φυσιολογικο.Απλα,αλλαζε τα οποτε τα βλεπεις και μαυριζουν

*

davide

Απ: Απ: Mαυρίζουν τα λάδια στο κύκλωμα του συμπλέκτη...
« Απάντηση #5 - : Δεκέμβριος 15, 2007, 05:18:26 μμ »
Ακριβως το ιδιο παθαινω.
Δεν μπορω να φανταστω αλλη αιτια......
Αλλα ας το σκεφτουμε λιγο: και τα υγρα των φρενων μαυριζουν αλλα αργοτερα απο τα αντιστοιχα του συμπλεκτη αν δεν εχει σχεση η θερμοκρασια τοτε ειναι θεμα χρησης. :dry:

Μαλλον εννοεις τα υγρα του συμπλεκτη.Ειναι γεγονος και το εχω παρατηρησει και στα αυτοκινητα.Ειναι κατι που οφειλεται στη συχνοτερη χρηση του συμπλεκτη εναντι του φρενου,και ειναι απολυτως φυσιολογικο.Απλα,αλλαζε τα οποτε τα βλεπεις και μαυριζουν

Το θέμα της θερμοκρασίας το είχα σκεφτεί αρχικά... ...μέχρι που σκέφτηκα ότι και τα φρένα μεταφέρουν πολύ υψηλές θερμοκρασίας στα υγρά τους... Άρα δεν πρέπει να φταίει αυτό.

Θα έριχνα το φταίξιμο στην χρήση, αλλά μετά από 500 χλμ. πόση χρήση να του έχω κάνει πια? Τώρα θα τα αλλάξω πάλι. Έχω να κάνω το ταξίδι για να έρθω στην Ελλάδα. Στο ταξίδι η χρήση του συμπλέκτη δεν είναι και πολύ μεγάλη... ...για να δούμε! :thnk:

*

mariosvass

Απ: Mαυρίζουν τα λάδια στο κύκλωμα του συμπλέκτη...
« Απάντηση #6 - : Δεκέμβριος 15, 2007, 06:20:42 μμ »
Αν κυκλοφορεις πολη,ειναι αρκετα τα χιλιομετρα.Σκεψου μονο ποσες φορες πατησες συμπλεκτη,ακομη και στην πιο απλη διαδρομη σου

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Mαυρίζουν τα λάδια στο κύκλωμα του συμπλέκτη...
« Απάντηση #7 - : Δεκέμβριος 15, 2007, 06:39:29 μμ »
να πω μια γνωμη κ γω...μου επιτρεπετε ε?

ολα ειναι θεμα θερμοκρασιας.... και να γιατι....

1ον.το κυκλωμα των φρενων λογω συνεχους κινησης των εμβολων απο τις δαγκανες,που ειναι αναλογη απο την φθορα στα τακακια,χρησιμοποιει σε ποσοτητα αρκετα υγρα κ στο δοχειο της τρομπας αλλα και μεσα στις δαγκανες ειδικα οταν τα τακακια ειναι κ λιγο φαγωμενα.
2ον.οταν χρησιμοποιουμε τα φρενα σε καθημερινη βαση κ φυσιολογικα η θερμοκρασια που αναπτυσει το τακακι με τον δισκο δεν προλαβαινει να περασει στο εμβολο της δαγκανας κ με την σειρα του στα υγρα.μεχρι το επομενο φρεναρισμα η θερμοκρασια στους δισκους κ στα τακακια πεφτει κατακορυφα μιας κ δουλευουν μεσα στον αερα οσο κινητε η μοτο.η θερμοκρασια θα περασει στα υγρα μονο σε σκληρη κ συνεχομενη χρηση
3ον.λογω μεγαλης ποσοτητας σε υγρα που περιεχει το κυκλωμα των φρενων ειναι πιο "χρονοβορο"να μεταφερετε η θερμοκρασια απο μοριο σε μοριο των υγρων απο τις δαγκανες εως το δοχειο της τρομπας....

στον συμπλεκτη τωρα....

εχουμε ενα υδραυλικο πιεστηριο ιδιο με των φρενων αλλα εχουμε ενα εμβολο που κανει μια πολυ μικρη κινηση ενος ποντου περιπου.επειδη κινητε τοσο λιγο δεν χρειαζομαστε μεγαλο δοχειο στην τρομπα...οποτε εχουμε πολυ λιγα υγρα σε ποσοτητα σε σχεση με των φρενων...
οσα οχηματα εχουν υδραυλικο συμπλεκτη το εμβολο τους θα ειναι αναγκαστικα πανω στο καρτερ του κινητηρα εφοσον ο συμλεκτης¨καμπανα¨βρησκετε μεσα στο μοτερ....ο κινητηρας απο την στιγμη που θα παρει μπροστα ζεστενετε...ζεστενονται τα καρτερ ...με την σειρα του ζεστενετε κ το εμβολο της τρομπας κ ας μην παταμε συμπλεκτη η θερμοκρασια ειναι υψηλη....περιεχει κ λιγα υγρα ως κυκλωμα.....δεν αργει να ερθει η κοπωση στα υγρα....


ελπιζω να εγινα κατανοητος....

*

Haritos

Απ: Mαυρίζουν τα λάδια στο κύκλωμα του συμπλέκτη...
« Απάντηση #8 - : Δεκέμβριος 15, 2007, 07:04:01 μμ »
να πω μια γνωμη κ γω...μου επιτρεπετε ε?

ολα ειναι θεμα θερμοκρασιας.... και να γιατι....

1ον.το κυκλωμα των φρενων λογω συνεχους κινησης των εμβολων απο τις δαγκανες,που ειναι αναλογη απο την φθορα στα τακακια,χρησιμοποιει σε ποσοτητα αρκετα υγρα κ στο δοχειο της τρομπας αλλα και μεσα στις δαγκανες ειδικα οταν τα τακακια ειναι κ λιγο φαγωμενα.
2ον.οταν χρησιμοποιουμε τα φρενα σε καθημερινη βαση κ φυσιολογικα η θερμοκρασια που αναπτυσει το τακακι με τον δισκο δεν προλαβαινει να περασει στο εμβολο της δαγκανας κ με την σειρα του στα υγρα.μεχρι το επομενο φρεναρισμα η θερμοκρασια στους δισκους κ στα τακακια πεφτει κατακορυφα μιας κ δουλευουν μεσα στον αερα οσο κινητε η μοτο.η θερμοκρασια θα περασει στα υγρα μονο σε σκληρη κ συνεχομενη χρηση
3ον.λογω μεγαλης ποσοτητας σε υγρα που περιεχει το κυκλωμα των φρενων ειναι πιο "χρονοβορο"να μεταφερετε η θερμοκρασια απο μοριο σε μοριο των υγρων απο τις δαγκανες εως το δοχειο της τρομπας....

στον συμπλεκτη τωρα....

εχουμε ενα υδραυλικο πιεστηριο ιδιο με των φρενων αλλα εχουμε ενα εμβολο που κανει μια πολυ μικρη κινηση ενος ποντου περιπου.επειδη κινητε τοσο λιγο δεν χρειαζομαστε μεγαλο δοχειο στην τρομπα...οποτε εχουμε πολυ λιγα υγρα σε ποσοτητα σε σχεση με των φρενων...
οσα οχηματα εχουν υδραυλικο συμπλεκτη το εμβολο τους θα ειναι αναγκαστικα πανω στο καρτερ του κινητηρα εφοσον ο συμλεκτης¨καμπανα¨βρησκετε μεσα στο μοτερ....ο κινητηρας απο την στιγμη που θα παρει μπροστα ζεστενετε...ζεστενονται τα καρτερ ...με την σειρα του ζεστενετε κ το εμβολο της τρομπας κ ας μην παταμε συμπλεκτη η θερμοκρασια ειναι υψηλη....περιεχει κ λιγα υγρα ως κυκλωμα.....δεν αργει να ερθει η κοπωση στα υγρα....


ελπιζω να εγινα κατανοητος....


Δεν εχει πλακα ετσι....... :psdof:
Τουλαχιστον αυτη τη φορα μας αφησες να πουμε και 2 μ@λ@κιες.....  :D

*

davide

Απ: Mαυρίζουν τα λάδια στο κύκλωμα του συμπλέκτη...
« Απάντηση #9 - : Δεκέμβριος 15, 2007, 07:05:12 μμ »
Μαλλον εννοεις τα υγρα του συμπλεκτη.Ειναι γεγονος και το εχω παρατηρησει και στα αυτοκινητα.

Δεν είμαι πολύ σχετικός με τα αυτοκίνητα, αλλά έχουν υδραυλικό συμπλέκτη? Έφτασε τόσο μακριά η τεχνολογία? ;)

ελπιζω να εγινα κατανοητος....

Απολύτως κατανοητός!
Να μας έλεγες και αν πρέπει να αλλάζονται τα υγρά μόλις μαυρίζουν... άντε κάνε μια δουλειά σωστά! :P

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Mαυρίζουν τα λάδια στο κύκλωμα του συμπλέκτη...
« Απάντηση #10 - : Δεκέμβριος 15, 2007, 07:21:21 μμ »



Δεν εχει πλακα ετσι....... :psdof:
Τουλαχιστον αυτη τη φορα μας αφησες να πουμε και 2 μ@λ@κιες.....  :D
[/quote]


 :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha%

πω...πωω...σα φραουλα σαντιγύ με γέμιση από πραλίνα βουτυρου +σοκολάτας και απο πάνω μέλι με καρύδια και κερασάκια είσαστε ρε....αχόρταγοι...πω..πω.... μαμ#%@$ω τα posts ριχνετε..... :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :se: :se: :se: :se:

*

mariosvass

Απ: Mαυρίζουν τα λάδια στο κύκλωμα του συμπλέκτη...
« Απάντηση #11 - : Δεκέμβριος 16, 2007, 03:11:15 μμ »
Μαλλον εννοεις τα υγρα του συμπλεκτη.Ειναι γεγονος και το εχω παρατηρησει και στα αυτοκινητα.

Δεν είμαι πολύ σχετικός με τα αυτοκίνητα, αλλά έχουν υδραυλικό συμπλέκτη? Έφτασε τόσο μακριά η τεχνολογία? ;)
Εδω και πολλα πολλα χρονια!Γιατι νομιζεις ξαφνικα οτι μαλακωσαν ολοι οι συμπλεκτες;Οι ντιζες εχουν σταματησει απο τη δεκαετια του 80

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Mαυρίζουν τα λάδια στο κύκλωμα του συμπλέκτη...
« Απάντηση #12 - : Δεκέμβριος 16, 2007, 03:37:18 μμ »
bill...ετοιμασου να σε σκισω.....
αν το εχω ακουσει σωστα, ο συμπλεκτης μας λειτουργει μεσω υποπιεσης απο την εξαγωγη??????
Αρα παιρνει και μερος απο τα καυσαερια γι αυτο και λερωνει τοσο γρηγορα, τοσο ευκολα.

Αν δεν εχω κανει λαθος ειμαι ετοιμος να γινω ο γιατρος του φορουμ....και ο κος Βιλλ να κλεισει το μαγαζι και να παραδωσει την αδεια του παρακαλω....

αν κανω λαθος περιμενω να με αντιμετωπισετε με περισση στοργη και συμπονια...

Υ.Γ. λεμε και καμια μαλακια να πειρναει η ωρα Βασιλακη....ε...??? :tez: :D :D
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

mariosvass

Απ: Mαυρίζουν τα λάδια στο κύκλωμα του συμπλέκτη...
« Απάντηση #13 - : Δεκέμβριος 16, 2007, 04:00:30 μμ »
bill...ετοιμασου να σε σκισω.....
αν το εχω ακουσει σωστα, ο συμπλεκτης μας λειτουργει μεσω υποπιεσης απο την εξαγωγη??????
Αρα παιρνει και μερος απο τα καυσαερια γι αυτο και λερωνει τοσο γρηγορα, τοσο ευκολα.

Αν δεν εχω κανει λαθος ειμαι ετοιμος να γινω ο γιατρος του φορουμ....και ο κος Βιλλ να κλεισει το μαγαζι και να παραδωσει την αδεια του παρακαλω....

αν κανω λαθος περιμενω να με αντιμετωπισετε με περισση στοργη και συμπονια...

Υ.Γ. λεμε και καμια μαλακια να πειρναει η ωρα Βασιλακη....ε...??? :tez: :D :D
Τα εχεις συγχυσει λιγο.Υποπιεση παιρνει απο την εισαγωγη και συγκεκριμενα απο τους αυλους.Ακομη και εκει ομως τα υγρα δεν ερχονται σε αμεση επαφη με τον αερα της εισαγωγης

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Mαυρίζουν τα λάδια στο κύκλωμα του συμπλέκτη...
« Απάντηση #14 - : Δεκέμβριος 16, 2007, 04:32:44 μμ »
Εδω και πολλα πολλα χρονια!Γιατι νομιζεις ξαφνικα οτι μαλακωσαν ολοι οι συμπλεκτες;Οι ντιζες εχουν σταματησει απο τη δεκαετια του 80

Οι ντίζες στο συμπλέκτη των αυτοκινήτων δεν έχουν σταματήσει καθόλου, σε πάρα πολλά μοντέλα ζουν και βασιλεύουν. Επίσης, το πόσο βαρύ είναι το πεντάλ του συμπλέκτη δεν έχει σχέση με τον τρόπο μετάδοσης της κίνησης, εκτός πια κι αν η ντίζα έχει μείνει χωρίς λίπανση, γρατζουνάει κ.λπ.
Masquerade

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης