0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #30 - : Δεκέμβριος 28, 2008, 02:06:28 πμ »

3) Αν ανοιξεις το γκαζι πανω απο 6000 στρ μετά αρχιζει η μηχανη και μπερδευει-σβηνει αν το κλεισεις. Μέχρι εκεινο το σημειο ολα ομως κανονικά :thnk: Για να επανελθει ανοιγοκλείνω το kill switch και ολα επανερχονται κανονικα!!!!


Μέτρα την τάση στους πόλους της μπαταρίας με πολύμετρο τη στιγμή που δουλεύει πάνω από τις 6000 και μπερδεύει. Δες αν είναι μεταξύ 13,5 και 15V.

Κατά τη γνώμη μου τον παράγοντα ανορθωτή θα τον βγάλεις από την εξίσωση μόνο αν τοποθετήσεις στη θέση του άλλον και εξακολουθήσει να σου κάνει τα ίδια.
Masquerade

*

sailor

Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #31 - : Δεκέμβριος 30, 2008, 12:39:14 μμ »
Νικο δεν ξερω και δεν μπορω να το βρω μονος μου αν ειναι το ABS. Γιαυτο και ζητησα συνεργειο με καλο ηλεκτρολογο αν γνωριζει κανεις.

Χαρλεκ θα συμφωνισω εν μερει μαζι σου οτι αλλαζεις ανορθωτη για να εισαι σιγουρος. Αλλα αν βαλω τον μαμα θα μου καει μετα απο λιγο οπως και ο αρχικος(?). Αν βαλω Aftermarket λογικα παω για αυτον που εβαζε και ο βασιλης (SX Electronics) οπου ο ιδιος μου τον μετρησε και εκανε και τις συνδεσεις και ειπε : ολα ΟΚ!!!! Οπότε τι κανουμε? ΟΟΟεεεεεΟΟΟ

Δεν ξερω τι γινεται και επισης σημερα το πρωι μετα απο 4 μερες ακινησιας ζοριστηκε αρκετα να παρει μπροστα (και φοβομουνα μην κολλησει και το ρελε της μιζας από το πολύ ρευμα).

Δεν ξερω..... :pray: :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #32 - : Δεκέμβριος 30, 2008, 05:27:59 μμ »
Πήγα την μηχανή στον κατασκευαστη του ανορθωτη και ο οποίος τον μετρησε πάνω στην μηχανή και δεν φόρτιζε καλά. Οφείλω να ομολογήσω ότι οι συνδεσεις έγιναν προχειρα με μονωτική και οχι καλαι όπου μπορεί να είναι και ο λόγος.

Απλά μονωτική ταινία για τόσα αμπέρ; Ε μα και συ...!!

...οπου ο ιδιος μου τον μετρησε και εκανε και τις συνδεσεις και ειπε : ολα ΟΚ!!!!

ολα OK τη στιγμή που μέτρησε. Αλλά φαίνεται ότι όταν ζεσταθεί και ανεβάσεις και στροφές κάτι ό,τι θέλει. Το θέμα είναι να μετρήσεις την τάση στην μπαταρία με ένα πολύμετρο τη στιγμή ακριβώς που μπερδεύει ή έστω ανάβει το φωτάκι του ABS. Δεν είναι και τόσο δύσκολο, αφού λες ότι στο κάνει συχνά...Κι αν τη βρεις ΟΚ, τότε ησυχάζεις απ' τον ανορθωτή και ψάχνεις αλλού.

ΥΓ: ξαναδιάβασα τα ποστ και τελικά δεν κατάλαβα: Σου έκανε το πρόβλημα, μετά άλλαξες τον μαμά ανορθωτή με τον SX και το πρόβλημα συνεχίζει το ίδιο; Ή τα βάσανα άρχισαν ενώ είχες ήδη βάλει τον SX?
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 30, 2008, 05:36:28 μμ από harlek »
Masquerade

*

sailor

Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #33 - : Δεκέμβριος 30, 2008, 07:26:21 μμ »
Τον μαμα ανορθωτη τον αλλαξα προληπτικα μαζι με το καμενο ρελε μιζας μετα από προτροπη του Βασιλη και αφου μου ειχε κολλησει το ρελε και μου εφαγε την μπαταρια (και εχοντας μεινει στην Εθνικη). Ο SX δουλευει πανω στην μηχανη περιπου 6 μηνες και ολα μια χαρα.

Το αλλο περιεργο ειναι οτι με την μηχανη σαματημένη και μεχρι τον κοφτη ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :psdof: . Το δοκιμασα προσπαθωντας να το αναπαραγω με βγαλμενη σελα αλλα τζιφος. Δεν μπορω να καταλαβω τι παιζει.

Μαλλον θα την παω σε ενα συνεργειο να την αφησω να το ψαξουν οσο χρειαζεται μπας και βγει ακρη. Αλλα φοβαμαι οτι θα γινει οπως τις αλλες φορες που το επαιρνα και απο τον βασιλη, δουλευε αψογα μια βδομαδα περιπου και μετα ξανα τα ιδια.

Η αλλη λυση ειναι να αλλαξω και την μπαταρια μηπως και εχει παραδωσει και παροτι την μετραμε αν φορτιζει αυτη δεν μπορει να κρατησει το ρευμα της και μετα απο καποιο διαστημα χρησης η αποδοση της κατρακυλα παλι και φτου και από την αρχη.

Ειδομεν..

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #34 - : Δεκέμβριος 30, 2008, 08:13:55 μμ »
Η αλλη λυση ειναι να αλλαξω και την μπαταρια μηπως και εχει παραδωσει και παροτι την μετραμε αν φορτιζει αυτη δεν μπορει να κρατησει το ρευμα της και μετα απο καποιο διαστημα χρησης η αποδοση της κατρακυλα παλι και φτου και από την αρχη.

Αν έφταιγε η μπαταρία λογικά δεν θα είχες πρόβλημα σε όλο το φάσμα των στροφών και κυρίως στην εκκίνηση (μίζα)? 

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #35 - : Δεκέμβριος 30, 2008, 08:17:24 μμ »
Η αλλη λυση ειναι να αλλαξω και την μπαταρια μηπως και εχει παραδωσει και παροτι την μετραμε αν φορτιζει αυτη δεν μπορει να κρατησει το ρευμα της και μετα απο καποιο διαστημα χρησης η αποδοση της κατρακυλα παλι και φτου και από την αρχη.

Αν έφταιγε η μπαταρία λογικά δεν θα είχες πρόβλημα σε όλο το φάσμα των στροφών και κυρίως στην εκκίνηση (μίζα)? 

Σωστος !!!


*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #36 - : Δεκέμβριος 30, 2008, 08:25:36 μμ »
λαθος...μπορει να συμβαινει αυτο....

η μπαταρια εκτος απο το διαθεσιμο ρευμα για μιζαρισμα,πρεπει να ''προβαλει'' κ την αναλογη αντισταση κατα την φορτιση του ανορθωτη αλλιως εχουμε εικονικο ρευμα...αυτο συμβαινει συνηθως οταν στην  μπαταρια εχει μειωθει η χωρητικοτητα της

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #37 - : Δεκέμβριος 30, 2008, 08:28:36 μμ »
λαθος...μπορει να συμβαινει αυτο....

η μπαταρια εκτος απο το διαθεσιμο ρευμα για μιζαρισμα,πρεπει να ''προβαλει'' κ την αναλογη αντισταση κατα την φορτιση του ανορθωτη αλλιως εχουμε εικονικο ρευμα...αυτο συμβαινει συνηθως οταν στην  μπαταρια εχει μειωθει η χωρητικοτητα της

αυτο μετριέται όμως .....αν η μπαταρια ειναι τελειως ψοφια ....δεν θα επαιρνε καν μπροστα !!

σωστα ??

αυτο που εννοοώ ειναι πως η μπαταρία πρεπει να έχει ενα " κατω κατωφλι " που απο κει και πέρα ....δεν δίνει αυτα που πρέπει να δώσει στο ηλεκτρικό κύκλωμα . Αυτο μετριέται !!!


« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 30, 2008, 08:35:03 μμ από saddle69 »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #38 - : Δεκέμβριος 30, 2008, 08:35:09 μμ »
λαθος...μπορει να συμβαινει αυτο....

η μπαταρια εκτος απο το διαθεσιμο ρευμα για μιζαρισμα,πρεπει να ''προβαλει'' κ την αναλογη αντισταση κατα την φορτιση του ανορθωτη αλλιως εχουμε εικονικο ρευμα...αυτο συμβαινει συνηθως οταν στην  μπαταρια εχει μειωθει η χωρητικοτητα της
Με λίγα λόγια θες να πεις ότι η μπαταρία μπορεί να παθαίνει "εμφράγματα" κατα την ώρα της λειτουργίας της? :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #39 - : Δεκέμβριος 30, 2008, 10:33:19 μμ »
Με λίγα λόγια θες να πεις ότι η μπαταρία μπορεί να παθαίνει "εμφράγματα" κατα την ώρα της λειτουργίας της? :thnk:

Ρε Nick, "εμφράγματα", "εγκεφαλικά", μας έχεις ταράξει πλέον χρονιάρες μέρες!!!  Μπα σε καλό σου (τοκ-τοκ-τοκ) :D  :P
Masquerade

*

sailor

Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #40 - : Δεκέμβριος 30, 2008, 10:54:15 μμ »
Απο οτι ξερω αυτο δεν μετριεται

Αν η μπαταρια εχει καποια στοιχεια της που υπολειτουργούν μπορει να δείχνει σωστή ταση (και ειδικα μετα από φόρτιση ειτε με φορτιστη είτε από τον ανορθωτη) αλλά όταν της ζητηθεί να δώσει το ρευμα της και "γονατισει" από τις προσπαθειες τοτε τα Ah της δεν επαρκούν να συνεχίσουν να δινουν ρευμα. Μπορεί να κανω και λαθος βεβαια (bill βοηθεια)!

Βασικα η μπαταρία μπορεί να παθαίνει "εμφραγματα" (όπως γραφικα το εθεσε ο νικος :P :D) κατα την λειτουργία της από διαφορους λόγους πχ χαλαρα ή διαβρωμενα στοιχεια, κακη επαφη μεταξυ τους κτλ.

Σχετικά τώρα με το kill switch που ανεφερα προηγούμενα θυμηθηκα οτι ο βασιλης μου ειχε πει οτι το μονο που κανει είναι να ενεργοποιεί την αντλία βενζίνης που δεν εχει και πολύ σχέση με τα συμπτώματα ετσι? Αλλά γιατί στρώνει τότε με το που ανοιγοκλείσει? :thnk: :thnk: :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #41 - : Δεκέμβριος 31, 2008, 11:07:07 πμ »
για την μπαταρια ετσι ειναι βλαδιμηρε οπως τα λες!!
υπαρχουν μηχανηματα που την τσεκαρουν αλλα ειναι πανακριβα κ μονο επαγγελματικα .( βλεπε battery mate 150-9)

οσο για το kill switch διακοπτει το ρευμα απο τον εγκεφαλο κ καθε φορα που το ανοιγοκλεινεις μπορεις να πεις οτι κανεις reset

δοκιμασε να επαναχαρτογραφησεις τον εγκεφαλο (εαν εισαι αθηνα θα το κανουμε μαζι την κυριακη) κ εαν δεν στρωσει τοτε κατι παιζει με την eproom της ecu κ χανεις τις ρυθμισεις η δεν κανει σωστη διαχειρηση των αισθητηρων
μην αγχωνεσαι....εχω ecu κ ξερεις οτι δεν θα σε αφησω ετσι :bye: :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 31, 2008, 11:08:59 πμ από bill »

*

sailor

Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #42 - : Δεκέμβριος 31, 2008, 02:39:02 μμ »
Bill σε ευχαριστω πολύ για την προσφορα και θα ειμαι εδω την Κυριακή (καραβιων επιτρέποντως παντα :pray:)

Οπότε θα τα πούμε από κοντά. Ξέρω πως δεν μας αφηνεις ετσι και παντα θα υπάρχει η γνωση και η εμπειρία σου να μας βγάζει από τον λακκο :kalo: :bye:

Νασαι καλα και να περνας καλύτερα.

*

sailor

Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #43 - : Απρίλιος 30, 2009, 01:47:05 μμ »
Update (αν και μετα από πολύ καιρο):

Τελικά όλα τα προβλήματα που εμφανιζονταν στο Capo εξαφανιστηκαν δια "μαγείας"  :ohmy: :pray: :pray: με το που άλλαξε ο χρόνος!!!!!!!
Έκτοτε το μηχανάκι παει άψογα χωρίς κανένα σύμπτωμα ή πρόβλημα.

Όλα αυτά μέχρι προχτές που ξαναρχίσαμε τα ίδια!!! (μου φαίνεται πως το επηρεάζουν οι γιορτές Χριστούγεννα - Πασχα :P :D)

Από όλα τα αρχικά συμπτώματα επανήλθαν (μέχρι τώρα) τα εξής:
Αν ανεβάσει πάνω από 5500 για λίγη ώρα (πχ. οταν είμαι στην Εθνική) ή και παραπάνω (αν με πιάσουν τα διαόλια μου) έχουμε τα κατωθι
:
- Συμπλεκτάρω και σβήνει ο κινητήρας
- Κλείνω το γκάζι και φρεναρει πολύ (λογικό αφού δεν του δίνει να κρατήσει ρελαντί τουλάχιστον)
- Στο κλείσιμο του γκαζιού σκάει πολύ από τις εξατμίσεις (είτε στέλνει άκαυστη είτε δεν στέλνει και κάνει υποπίεση στην εξάτμιση)
- Ανοιγοκλείνωντας το Kill switch ολα επανερχονται στα φυσιολογικα τους με λίγο πιο ψηλό ρελαντι όμως.

Προς ενημέρωση σας έχουν αλλαχτεί μπαταρία και ρελέ μιζας με καινούρια μετα από κολλημα του δεύτερου.

Άφού έχω πλησιάσει τα 42000 χλμ και είμαι έτοιμος για service,  θα ήθελα να πάω σε ένα συνεργείο που δεν θα μου λύσει την μηχανή και δεν θα μου πιάσει το κ***ο ψαχνωντας και αλλάζοντας ανταλλακτικα (χρεωνοντας με αναλογα). Για αυτόν τον λόγο και θα ήθελα μέσα από την συζήτηση μας να πάω λίγο πιο κατασταλαγμένος καθώς και κάποια πράγματα που μπορώ να τα κανω και μόνος μου να τα έχω κοιτάξει πριν την παραδώσω.

Όποτε fire up!! :D

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #44 - : Απρίλιος 30, 2009, 02:30:42 μμ »
Update (αν και μετα από πολύ καιρο):

Τελικά όλα τα προβλήματα που εμφανιζονταν στο Capo εξαφανιστηκαν δια "μαγείας"  :ohmy: :pray: :pray: με το που άλλαξε ο χρόνος!!!!!!!
Έκτοτε το μηχανάκι παει άψογα χωρίς κανένα σύμπτωμα ή πρόβλημα.

Όλα αυτά μέχρι προχτές που ξαναρχίσαμε τα ίδια!!! (μου φαίνεται πως το επηρεάζουν οι γιορτές Χριστούγεννα - Πασχα :P :D)

Από όλα τα αρχικά συμπτώματα επανήλθαν (μέχρι τώρα) τα εξής:
Αν ανεβάσει πάνω από 5500 για λίγη ώρα (πχ. οταν είμαι στην Εθνική) ή και παραπάνω (αν με πιάσουν τα διαόλια μου) έχουμε τα κατωθι
:
- Συμπλεκτάρω και σβήνει ο κινητήρας
- Κλείνω το γκάζι και φρεναρει πολύ (λογικό αφού δεν του δίνει να κρατήσει ρελαντί τουλάχιστον)
- Στο κλείσιμο του γκαζιού σκάει πολύ από τις εξατμίσεις (είτε στέλνει άκαυστη είτε δεν στέλνει και κάνει υποπίεση στην εξάτμιση)
- Ανοιγοκλείνωντας το Kill switch ολα επανερχονται στα φυσιολογικα τους με λίγο πιο ψηλό ρελαντι όμως.

Προς ενημέρωση σας έχουν αλλαχτεί μπαταρία και ρελέ μιζας με καινούρια μετα από κολλημα του δεύτερου.

Άφού έχω πλησιάσει τα 42000 χλμ και είμαι έτοιμος για service,  θα ήθελα να πάω σε ένα συνεργείο που δεν θα μου λύσει την μηχανή και δεν θα μου πιάσει το κ***ο ψαχνωντας και αλλάζοντας ανταλλακτικα (χρεωνοντας με αναλογα). Για αυτόν τον λόγο και θα ήθελα μέσα από την συζήτηση μας να πάω λίγο πιο κατασταλαγμένος καθώς και κάποια πράγματα που μπορώ να τα κανω και μόνος μου να τα έχω κοιτάξει πριν την παραδώσω.

Όποτε fire up!! :D
Μήπως να άλλαζες και βενζιναδικοοοοοοοο :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης