0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος scandaldj

  • ***
  • 180
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #75 - : Δεκέμβριος 14, 2009, 10:20:40 μμ »
αν το παθεις στην μεση του πουθενα τραβας χυμα τα καλοδια κατω απο τον διακοπτη,τα βραχιχυκλωνεις οσο ποιο αποτομα μπορεις για να μην κανει κανενα τσαφ περιεργο βαζεις το κλειδι μεσα το γυριζεις και εισαι κομλπε.

εχω προσωρινα του εβαλα ενα διακοπτη απο πορτατιφ οταν το επαθα. :P :P :P
A P R I L I A     P E G A S O    S T R A D A

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #76 - : Δεκέμβριος 15, 2009, 12:33:34 πμ »
Το κλειδι το βαζεις μεσα για το immobilizer? Και αφου δεν έχει πια καλώδιο κάτω από το διακόπτη, πώς μεταδίδεται ο κωδικός;
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #77 - : Δεκέμβριος 15, 2009, 11:07:53 πμ »
Το κλειδι το βαζεις μεσα για το immobilizer? Και αφου δεν έχει πια καλώδιο κάτω από το διακόπτη, πώς μεταδίδεται ο κωδικός;

Υπάρχει ξεχωριστό καλώδιο (από μπροστά) για το immobilizer.

*

geopgr

Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #78 - : Ιούνιος 07, 2010, 11:46:25 μμ »
"Θύμα" κ εγώ του κεντρικού διακόπτη....Γυρνάω χθες από εκδρομούλα με κάτι φίλους, φτάνω σπίτι, κάνω ένα αντιμυγάκιν στον εξοπλισμό και κατεβαίνω να πάρω τη μοτό να πάω για ένα καφέ....αμ δε...με το που βάζω μπροστά σβήνουν τα πάντα....ωραία λέω...κουνάω το καλώδιο του διακόπτη και παίρνει μπροστά.Στρίβω τιμόνι νεκρό πάλι...να μην τα πολυλογώ την έλυσα σήμερα και τι βλέπω??κομμένο το ένα καλώδιο και έτοιμο να κοπεί το 2ο....(όχι λιωμένα, όχι ψυχρή κόλληση απλά κομμένα, πιθανότατα από το δεξιά αριστερά του τιμονιού.)
Η λύση: Κολλητήρι προέκταση 5 cm στα καλώδια, καλό κόλλημα, μόνωση και όλα οκ.

*

Αποσυνδεδεμένος Aprilius

  • **
  • 54
  • Φύλο: Άντρας
  • Μα τον τουτάτη!!!
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso Strada
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #79 - : Μάρτιος 21, 2016, 12:34:03 πμ »
Καλησπέρα σε όλους.
Ξεθάβω το θεματάκι για να καταθέσω προσωπική εμπειρία:
Πέμπτη βράδυ επιστρέφοντας από την δουλειά το Strada παρέδωσε πνεύμα. Έκανε ένα δυο ξεροβηξίματα και τέλος, όλα νεκρά ούτε ρεύμα ούτε φώτα, τίποτε.
Έχοντας σκαλίσει το φόρουμ το μυαλό μου πήγε εύκολα στον διακόπτη και το γνωστό του θέμα.
Η οδική βοήθεια που κάλεσα (έχοντας προνοήσει να πληρώσω ένα 12€ παραπάνω στο εξάμηνο της ασφάλειας για κάλυψη οδικής - το οποίο το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όλους), ήρθε σχετικά γρήγορα στο 20λεπτο (Νέο Ηράκλειο γαρ και όχι Άνω Ραχούλας - Κάτω Παλαιοπαναγιάς :D) και στο ενδιάμεσο είχα προλάβει να κοιτάξω ασφάλειες οι οποίες ήταν φυσικά οκ.
Την επόμενη μέρα λύθηκε ο διακόπτης (Νά' ναι καλά ο Bill  που  έδωσε κατάλληλες οδηγίες και τον ευχαριστώ και δημόσια εδώ) με την χρήση κατάλληλης προέκτασης καστάνιας αγορασμένης από το γνωστό κακό γερμανικό supermarket (να πιάσει και τόπο :cry:)
Το λύσιμο του διακόπτη είναι σχετικά εύκολο αφού διαιρείται σε δύο τμήματα ένα πάνω με την κλειδαριά και το καλώδιο του immobilizer, και ένα κάτω στο οποίο ενώνονται τα καλώδια
Αφαιρούμε το κάτω το οποίο συγκρατείται πάνω στην βάση του διακόπτη με δύο βίδες Philips με την βοήθεια της προέκτασης και παίρνουμε όλο το κάτω μέρος του διακόπτη στο χέρι.
Η διάγνωση ήταν κομμένο καλώδιο όπως βλέπετε και στην φώτο 1.
Στο σημείο αυτό θα καταθέσω την προσωπική μου άποψη για το θέμα, αφού θεωρώ πως το πρόβλημα δεν προήλθε από υπερθέρμανση λόγω υψηλού amperage αφού άλλωστε τα καλώδια δεν έχουν σημάδια τήξης, αλλά από την αποκόλληση των καλωδίων λόγω της τριβής τους κατά το στρίψιμο του τιμονιού.
Δεν κατηγορώ την Aprilia για την κατασκευή αφού ο συγκεκριμένος διακόπτης της ZADI εξοπλίζει και άλλες μοτοσυκλέτες διαφόρων εταιριών (Guzzi, Triumph, BMW συμπεριλαμβανομένων) στις οποίες, τουλάχιστον σε όσες ο διακόπτης βρίσκεται πάνω στην τιμονόπλακα και όχι σε κάποιο σημείο του fairing, το πρόβλημα είναι επίσης κοινό.
Εν τέλει το καλώδιο κολλήθηκε (όχι και τόσο καλά όσο θα ήθελα, μια και ο χώρος είναι περιορισμένος )
αλλά καλού κακού τώρα αποκτήθηκε και νέος...εξοπλισμός  :) για τις δύσκολες ώρες:
Ελπίζω η ανάρτηση μου να φανεί χρήσιμη σε όσους το δυνατόν λιγότερους φίλους
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 21, 2016, 12:37:14 πμ από Aprilius »
Θυμήσου: Κάποιος, κάπου, πάντα σε περιμένει να γυρίσεις...ειδικά ο σκυλάκος σου!!!

*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #80 - : Μάρτιος 21, 2016, 08:56:52 μμ »
αυτό με τον διακόπτη πορτατιφ το είχα κάνει και γω στο strada. πρέπει να υπάρχει κάτω από την σέλα όπως τα capo έχουν πολλαπλασιαστές

*

STELIOS_9

Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #81 - : Οκτώβριος 04, 2017, 11:33:18 μμ »
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
 ΤΟ ΙΔΙΟ προβλημα κ εγω εδω κ κανα μηνα.. στην αρχη κοβοταν τα καλωδια τα κολανε τα καλωδια τα μαστορια σε οποια πολη κ αν με αφηνει με κ μετα απο λιγο παλι τα ιδια αποτελεσμα να πληρωνω λεφτα χωρις αποτελεσμα. πλεον αρχισε να λιωνει κ το εσωτερικο πλαστικο οποτε παω για αλλαγη κλειδαριας συντομα!
θα παρακαλουσα για οδηγιες για το τι κανουμε σε αυτη τη περιπτωση  η αν καπιος εχει αυτο το pdf με τις οδηγιες κ τις φωτογραφιες να το δωσει κ σε μενα ωστε οταν βαλω νεα κλειδαρια να κανω τη πατεντα μπας κ απαλαγω κ εγω απο αυτο το βραχνα,.
ευχαριστω!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2017, 11:35:51 μμ από STELIOS_9 »

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #82 - : Οκτώβριος 05, 2017, 02:22:44 μμ »
Στείλε πμ στον bill να σου πει λεπτομερώς.    Πάντως γενικά καλό είναι να αποφεύγουμε να κόβουμε τέρμα το τιμόνι, γιατί αυτό πιθανότατα προκαλεί το φάγωμα των καλωδίων.   

*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #83 - : Οκτώβριος 05, 2017, 10:34:12 μμ »
Στο strada το κάτω μέρος του διακόπτη άλλαζε και περνει από κάποιο βεσπακι της εταιρίας.

Στάλθηκε από το LG-H650 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος Aprilius

  • **
  • 54
  • Φύλο: Άντρας
  • Μα τον τουτάτη!!!
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso Strada
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #84 - : Οκτώβριος 06, 2017, 12:50:39 πμ »
Μετά από σχεδόν ενάμιση χρόνο που παλεύω με το θέμα καταλήγω στο συμπέρασμα πως η βλάβη αυτή είναι συνδυασμός και των δύο αιτιών: προσπάθεια διαχείρισης υπερβολικού διερχόμενου ρεύματος και αστήρικτη καλωδίωση.
Όσες προσπάθειες έκανα να κολλήσω τα καλώδια πάντα κατέληγαν στο αποτέλεσμα που αναφέρει και ο φίλος: ολοένα και μεγαλύτερη φθορά- λιώσιμο των πλαστικών.
Αυτή την εποχή στο Strada  έχει μπει μεταχειρισμένο κάτω τμήμα του διακόπτη, ενώ ο διακόπτης του ...λαμπατέρ... έχει μόνιμη θέση με κλέμα έτοιμη στο ντουλαπάκι κάτω από την σέλα  :bana: ...,ενώ μια ίδια έχει τοποθετηθεί στο καλώδιο που φεύγει κάτω από τον διακόπτη.
Το καλώδιο το έχω προεκτείνει και το έχω στηρίξει με zip-tie στο πάνω μέρος του διακόπτη
Σε κάθε στραβή κόβεις το zip, βάζεις κατσαβιδάκι, λύνεις, συνδέεις καλώδιο διακόπτη και έφυγες.
Δεν έχεις καλώδια στον αέρα με μονωτικές και τέτοια, και δεν κινδυνεύεις να κάψεις ασφάλειες ή να κάνεις μεγαλύτερη ζημιά στην μηχανή.
Μια προσωρινή λύση βέβαια...
Σε δεύτερη φάση έχω προμηθευτεί από ebay μεταχειρισμένο κάτω διακόπτη από παλιό Pegaso αλλά λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω κάτσει να ασχοληθώ για να δω αν τελικά ταιριάζει η περιστροφή του κλειδιού γιατί εκεί έχω μια υποψία ότι μπορεί να μην είναι οκ...ίδωμεν (τα τέσσερα καλώδια δεν με απασχολούν, θα βρω τα ρεύματα)
ίσως κάνει και αυτός:
http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-RS50-Ignition-Switch-and-Keys-/172854011680?hash=item283ee6e720:g:oOEAAOSwtGlZCu~a
Κατά τα άλλα πολλοί συνδέουν μόνιμο διακόπτη on-off στα καλώδια και τον τοποθετούν στο τιμόνι:
https://www.uride.gr/eng/parts/PW.240-044-en εννοείται πως το κλειδί μένει στην κλειδαριά για να δίνει κωδικό στο immob
Εναλλακτικά η τοποθέτηση διακόπτη σε κρυφό σημείο της μοτο προσφέρεται και σαν αντικλεπτική option :hha%
Υπομονή... νέο διακόπτη και ρελέ και είσαι οκ...
Θυμήσου: Κάποιος, κάπου, πάντα σε περιμένει να γυρίσεις...ειδικά ο σκυλάκος σου!!!

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5477
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4661
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #85 - : Οκτώβριος 06, 2017, 09:23:48 πμ »
Μετά από σχεδόν ενάμιση χρόνο που παλεύω με το θέμα καταλήγω στο συμπέρασμα πως η βλάβη αυτή είναι συνδυασμός και των δύο αιτιών: προσπάθεια διαχείρισης υπερβολικού διερχόμενου ρεύματος και αστήρικτη καλωδίωση.
Όσες προσπάθειες έκανα να κολλήσω τα καλώδια πάντα κατέληγαν στο αποτέλεσμα που αναφέρει και ο φίλος: ολοένα και μεγαλύτερη φθορά- λιώσιμο των πλαστικών.
Αυτή την εποχή στο Strada  έχει μπει μεταχειρισμένο κάτω τμήμα του διακόπτη, ενώ ο διακόπτης του ...λαμπατέρ... έχει μόνιμη θέση με κλέμα έτοιμη στο ντουλαπάκι κάτω από την σέλα  :bana: ...,ενώ μια ίδια έχει τοποθετηθεί στο καλώδιο που φεύγει κάτω από τον διακόπτη.
Το καλώδιο το έχω προεκτείνει και το έχω στηρίξει με zip-tie στο πάνω μέρος του διακόπτη
Σε κάθε στραβή κόβεις το zip, βάζεις κατσαβιδάκι, λύνεις, συνδέεις καλώδιο διακόπτη και έφυγες.
Δεν έχεις καλώδια στον αέρα με μονωτικές και τέτοια, και δεν κινδυνεύεις να κάψεις ασφάλειες ή να κάνεις μεγαλύτερη ζημιά στην μηχανή.
Μια προσωρινή λύση βέβαια...
Σε δεύτερη φάση έχω προμηθευτεί από ebay μεταχειρισμένο κάτω διακόπτη από παλιό Pegaso αλλά λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω κάτσει να ασχοληθώ για να δω αν τελικά ταιριάζει η περιστροφή του κλειδιού γιατί εκεί έχω μια υποψία ότι μπορεί να μην είναι οκ...ίδωμεν (τα τέσσερα καλώδια δεν με απασχολούν, θα βρω τα ρεύματα)
ίσως κάνει και αυτός:
http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-RS50-Ignition-Switch-and-Keys-/172854011680?hash=item283ee6e720:g:oOEAAOSwtGlZCu~a
Κατά τα άλλα πολλοί συνδέουν μόνιμο διακόπτη on-off στα καλώδια και τον τοποθετούν στο τιμόνι:
https://www.uride.gr/eng/parts/PW.240-044-en εννοείται πως το κλειδί μένει στην κλειδαριά για να δίνει κωδικό στο immob
Εναλλακτικά η τοποθέτηση διακόπτη σε κρυφό σημείο της μοτο προσφέρεται και σαν αντικλεπτική option :hha%
Υπομονή... νέο διακόπτη και ρελέ και είσαι οκ...

Παιδιά γιατί παιδεύεστε με ημίμετρα αμφιβόλου κατάληξης και δεν βάζετε ρελέ να ησυχάσει το κεφάλι σας. Κόστος υλικών που δεν ξεπερνάει τα 10ευρώ και αν πιάνουν τα χέρια σας λήγει εκεί αλλιώς και ενα έξτρα  κόστος για την τοποθέτηση από ηλεκτρολόγο.
Συνδιάστε τις οδηγίες του πρώτου post με τις φωτό από εδώ http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-650-cube-and-ie/oristikh-lysh-gia-ton-kentrik-diakpth-toy-pegaso/msg412003/#msg412003 και οριστικά έτοιμος ο διακόπτης. 3 χρόνια στον πήγασο που είχα δεν έκανε κιχ και πολλοί ακόμα που το έκαναν ησύχασαν με το θέμα διακόπτη.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #86 - : Οκτώβριος 06, 2017, 08:29:30 μμ »
Eνας από αυτούς κι εγώ.   ;)   :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος Aprilius

  • **
  • 54
  • Φύλο: Άντρας
  • Μα τον τουτάτη!!!
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso Strada
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #87 - : Οκτώβριος 06, 2017, 09:55:35 μμ »
Μετά από σχεδόν ενάμιση χρόνο που παλεύω με το θέμα καταλήγω στο συμπέρασμα πως η βλάβη αυτή είναι συνδυασμός και των δύο αιτιών: προσπάθεια διαχείρισης υπερβολικού διερχόμενου ρεύματος και αστήρικτη καλωδίωση.
Όσες προσπάθειες έκανα να κολλήσω τα καλώδια πάντα κατέληγαν στο αποτέλεσμα που αναφέρει και ο φίλος: ολοένα και μεγαλύτερη φθορά- λιώσιμο των πλαστικών.
Αυτή την εποχή στο Strada  έχει μπει μεταχειρισμένο κάτω τμήμα του διακόπτη, ενώ ο διακόπτης του ...λαμπατέρ... έχει μόνιμη θέση με κλέμα έτοιμη στο ντουλαπάκι κάτω από την σέλα  :bana: ...,ενώ μια ίδια έχει τοποθετηθεί στο καλώδιο που φεύγει κάτω από τον διακόπτη.
Το καλώδιο το έχω προεκτείνει και το έχω στηρίξει με zip-tie στο πάνω μέρος του διακόπτη
Σε κάθε στραβή κόβεις το zip, βάζεις κατσαβιδάκι, λύνεις, συνδέεις καλώδιο διακόπτη και έφυγες.
Δεν έχεις καλώδια στον αέρα με μονωτικές και τέτοια, και δεν κινδυνεύεις να κάψεις ασφάλειες ή να κάνεις μεγαλύτερη ζημιά στην μηχανή.
Μια προσωρινή λύση βέβαια...
Σε δεύτερη φάση έχω προμηθευτεί από ebay μεταχειρισμένο κάτω διακόπτη από παλιό Pegaso αλλά λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω κάτσει να ασχοληθώ για να δω αν τελικά ταιριάζει η περιστροφή του κλειδιού γιατί εκεί έχω μια υποψία ότι μπορεί να μην είναι οκ...ίδωμεν (τα τέσσερα καλώδια δεν με απασχολούν, θα βρω τα ρεύματα)
ίσως κάνει και αυτός:
http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-RS50-Ignition-Switch-and-Keys-/172854011680?hash=item283ee6e720:g:oOEAAOSwtGlZCu~a
Κατά τα άλλα πολλοί συνδέουν μόνιμο διακόπτη on-off στα καλώδια και τον τοποθετούν στο τιμόνι:
https://www.uride.gr/eng/parts/PW.240-044-en εννοείται πως το κλειδί μένει στην κλειδαριά για να δίνει κωδικό στο immob
Εναλλακτικά η τοποθέτηση διακόπτη σε κρυφό σημείο της μοτο προσφέρεται και σαν αντικλεπτική option :hha%
Υπομονή... νέο διακόπτη και ρελέ και είσαι οκ...

Παιδιά γιατί παιδεύεστε με ημίμετρα αμφιβόλου κατάληξης και δεν βάζετε ρελέ να ησυχάσει το κεφάλι σας. Κόστος υλικών που δεν ξεπερνάει τα 10ευρώ και αν πιάνουν τα χέρια σας λήγει εκεί αλλιώς και ενα έξτρα  κόστος για την τοποθέτηση από ηλεκτρολόγο.
Συνδιάστε τις οδηγίες του πρώτου post με τις φωτό από εδώ http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-650-cube-and-ie/oristikh-lysh-gia-ton-kentrik-diakpth-toy-pegaso/msg412003/#msg412003 και οριστικά έτοιμος ο διακόπτης. 3 χρόνια στον πήγασο που είχα δεν έκανε κιχ και πολλοί ακόμα που το έκαναν ησύχασαν με το θέμα διακόπτη.

...Στον επόμενο...διακόπτη.... :h22:
Ευχαριστούμε πάντως σύντροχε και σοβαρά τώρα... σκοπεύω να το κάνω άμεσα...
Θυμήσου: Κάποιος, κάπου, πάντα σε περιμένει να γυρίσεις...ειδικά ο σκυλάκος σου!!!

*

STELIOS_9

Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #88 - : Οκτώβριος 07, 2017, 04:38:13 πμ »
Μετά από σχεδόν ενάμιση χρόνο που παλεύω με το θέμα καταλήγω στο συμπέρασμα πως η βλάβη αυτή είναι συνδυασμός και των δύο αιτιών: προσπάθεια διαχείρισης υπερβολικού διερχόμενου ρεύματος και αστήρικτη καλωδίωση.
Όσες προσπάθειες έκανα να κολλήσω τα καλώδια πάντα κατέληγαν στο αποτέλεσμα που αναφέρει και ο φίλος: ολοένα και μεγαλύτερη φθορά- λιώσιμο των πλαστικών.
Αυτή την εποχή στο Strada  έχει μπει μεταχειρισμένο κάτω τμήμα του διακόπτη, ενώ ο διακόπτης του ...λαμπατέρ... έχει μόνιμη θέση με κλέμα έτοιμη στο ντουλαπάκι κάτω από την σέλα  :bana: ...,ενώ μια ίδια έχει τοποθετηθεί στο καλώδιο που φεύγει κάτω από τον διακόπτη.
Το καλώδιο το έχω προεκτείνει και το έχω στηρίξει με zip-tie στο πάνω μέρος του διακόπτη
Σε κάθε στραβή κόβεις το zip, βάζεις κατσαβιδάκι, λύνεις, συνδέεις καλώδιο διακόπτη και έφυγες.
Δεν έχεις καλώδια στον αέρα με μονωτικές και τέτοια, και δεν κινδυνεύεις να κάψεις ασφάλειες ή να κάνεις μεγαλύτερη ζημιά στην μηχανή.
Μια προσωρινή λύση βέβαια...
Σε δεύτερη φάση έχω προμηθευτεί από ebay μεταχειρισμένο κάτω διακόπτη από παλιό Pegaso αλλά λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω κάτσει να ασχοληθώ για να δω αν τελικά ταιριάζει η περιστροφή του κλειδιού γιατί εκεί έχω μια υποψία ότι μπορεί να μην είναι οκ...ίδωμεν (τα τέσσερα καλώδια δεν με απασχολούν, θα βρω τα ρεύματα)
ίσως κάνει και αυτός:
http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-RS50-Ignition-Switch-and-Keys-/172854011680?hash=item283ee6e720:g:oOEAAOSwtGlZCu~a
Κατά τα άλλα πολλοί συνδέουν μόνιμο διακόπτη on-off στα καλώδια και τον τοποθετούν στο τιμόνι:
https://www.uride.gr/eng/parts/PW.240-044-en εννοείται πως το κλειδί μένει στην κλειδαριά για να δίνει κωδικό στο immob
Εναλλακτικά η τοποθέτηση διακόπτη σε κρυφό σημείο της μοτο προσφέρεται και σαν αντικλεπτική option :hha%
Υπομονή... νέο διακόπτη και ρελέ και είσαι οκ...

OI ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ PEGASO CUBE  ειναι ιδια η συνδεσμολογια κ στα STRADA /FACTORY/TRAIL ??

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5477
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4661
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #89 - : Οκτώβριος 07, 2017, 08:21:21 πμ »
Αν θυμάμαι σωστά δεν αλλάζει κάτι στα 2 καλώδια του κεντρικού διακόπτη παρεμβάλλεται η παραπάνω συνδεσμολογία και αφού ολοκληρωθεί σωστά τοτε ο κεντρικός διακόπτης λειτουργεί απλά ως γείωση για τη διέγερση του ρελέ και δε σηκώνει κανένα απολύτως φορτίο.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης