0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Η μιζα γυριζει με ΚΛΕΙΣΤΟ διακοπτη...
« Απάντηση #15 - : Δεκέμβριος 02, 2008, 10:30:28 μμ »
Σημερα το αλλαξα και εγω,40 ευρω το ρελε και κανα δεκαλεπτο να το βαλλω :bye: :bye: :bye:
Τι μάρκα ήταν και τι μάρκα έβαλες?

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Η μιζα γυριζει με ΚΛΕΙΣΤΟ διακοπτη...
« Απάντηση #16 - : Δεκέμβριος 02, 2008, 11:04:43 μμ »
αλλαξε το ρελε μιζας . αυτο ειναι σιγουρα.
αυτο που δινει η aprilia τωρα ειναι ενισχυμενο πλεον στα 150Α απο 50Α που ηταν πριν και δεν εχει προβλημα. κοστος περιπου 40-45 ευρω

*

capoHS

Απ: Η μιζα γυριζει με ΚΛΕΙΣΤΟ διακοπτη...
« Απάντηση #17 - : Δεκέμβριος 03, 2008, 12:18:48 μμ »
Τον Bosch Που τον βρισκουμε ΟΕΟ ??

*

kompimen

Απ: Η μιζα γυριζει με ΚΛΕΙΣΤΟ διακοπτη...
« Απάντηση #18 - : Δεκέμβριος 03, 2008, 01:07:35 μμ »
έπρεπε να έβλεπες τη φάτσα μου όταν μου έτυχε εμένα!!!!!!!!! :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl

 :ohyes: :ohyes:

*

davide

Απ: Η μιζα γυριζει με ΚΛΕΙΣΤΟ διακοπτη...
« Απάντηση #19 - : Δεκέμβριος 03, 2008, 01:31:39 μμ »
Άλλαξε το ρελέ της μίζας με ένα Bosch και είσαι αρχηγός! ;)


Μήπως ξέρεις λεπτομέρειες για το μοντέλο του ρελέ;



Επειδή δεν το θυμάμαι απ'έξω, θα το δω αργότερα και θα σε ενημερώσω
 :bye:

Ρελέ μίζας BOSCH 55A 12V από κατάστημα με ηλεκτολογικά αυτοκινήτων.
To είχα πάρει 20 ευρώ περίπου
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 03, 2008, 05:24:53 μμ από davide »

*

capoHS

Απ: Η μιζα γυριζει με ΚΛΕΙΣΤΟ διακοπτη...
« Απάντηση #20 - : Δεκέμβριος 03, 2008, 02:29:48 μμ »
Εχω ψαξκει γυρω γυρω και δεν εχω βρει..βορεια και νοτια. Αυτος που φοραει το Καπο ειναι 50 Α Ποια η Διαφορα αν ειναι Π.Χ 30 ?? πρακτικα ??

*

Αποσυνδεδεμένος frama

  • ***
  • 97
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: Απ: Η μιζα γυριζει με ΚΛΕΙΣΤΟ διακοπτη...
« Απάντηση #21 - : Δεκέμβριος 03, 2008, 04:45:18 μμ »

Ρελέ μίζας BOSCH 35A 12V από κατάστημα με ηλεκτολογικά αυτοκινήτων.
To είχα πάρει 20 ευρώ περίπου


Eχαριστώ Davide αλλά σαν μικρός δεν είναι;  :thnk: :bye:

*

davide

Απ: Απ: Η μιζα γυριζει με ΚΛΕΙΣΤΟ διακοπτη...
« Απάντηση #22 - : Δεκέμβριος 03, 2008, 05:24:39 μμ »

Ρελέ μίζας BOSCH 35A 12V από κατάστημα με ηλεκτολογικά αυτοκινήτων.
To είχα πάρει 20 ευρώ περίπου


Eχαριστώ Davide αλλά σαν μικρός δεν είναι;  :thnk: :bye:

Λάθος έγραψα
75Α
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 05, 2009, 10:04:50 μμ από davide »

*

Αποσυνδεδεμένος capovrilissia

  • ***
  • 86
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Etv 1000 caponord
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Η μιζα γυριζει με ΚΛΕΙΣΤΟ διακοπτη...
« Απάντηση #23 - : Δεκέμβριος 03, 2008, 07:56:29 μμ »
Το ρελε που ειχε ηταν hitachi με 40.000 χιλιομετρα,και αυτο που εβαλλα ηταν hitachi αυτο που δινει η aprilia

*

davide

Απ: Η μιζα γυριζει με ΚΛΕΙΣΤΟ διακοπτη...
« Απάντηση #24 - : Δεκέμβριος 03, 2008, 08:11:18 μμ »
Το ρελε που ειχε ηταν hitachi με 40.000 χιλιομετρα,και αυτο που εβαλλα ηταν hitachi αυτο που δινει η aprilia

τυχερός είσαι!
το μαμά ρελέ του falco ήταν 'μησουκάτσει΄ κι όχι Hitachi...


To συμπέρασμα είναι ένα! Ότι χαλάει στα μοτόρια μας έρχεται από την Ανατολή!!! :P

*

tserts

Απ: Η μιζα γυριζει με ΚΛΕΙΣΤΟ διακοπτη...
« Απάντηση #25 - : Ιούνιος 01, 2009, 11:03:37 μμ »
Παίδες και εμένα μου το έκανε αυτό και μάλιστα μου το συνέχιζε ακόμα και με το κλειδί εκτός μηχανής! Κάθε φορά που το έκανε, την ξαναέβαζα μπροστά, την άφηνα λίγο και ξαναδοκίμαζα μέχρι που σταμάταγε (την 2η ή 3η φορά). Υπέθεσα ότι θα ήταν η ελλειπής μόνωση στο πρόσφατα αλλαγμένο ρελέ μιζας, τον οποίο και ξανα-μόνωσα το επόμενο πρωι από την πρώτη εμφάνιση του φαινομένου. Σημειωτέον στην Ελλάδα ποτέ δεν μου το είχε κάνει και ξεκίνησε μόλις κατέβηκα από το πλοίο στη Βενετία. Μόνο στην πρώτη πρωινή εκκίνηση και μόνο όταν ξαναέσβηνα μετά από λίγα δευτερόλεπτα.

Μετά από την επέμβαση και για αρκετές μέρες δεν είχα ξανά το σύμπτωμα αλλά κάθε πρωί στο πρώτο σβήσιμο με έπιανε κρύος ιδρώτας μην το ξανακάνει. Προς το τέλος της εκδρομής (που φάγαμε και αρκετή βροχή, το φαινόμενο ξαναεμφανίστηκε και μάλιστα σε συνεχόμενες ημέρες πλέον. Μην έχοντας φόρουμ, και έχοντας αποκλείσει τον ρελέ, άνοιξα να τσεκάρω τον διακόπτη στο τιμόνι και είδα ότι μέσα ο διακόπτης ήταν λίμνη. Έχω διακόπτη με διακόπτη φωτών, και μου είχε φύγει το καλυμματάκι αλλά επειδή δεν εφάρμοζε ποτέ στεγανά το είχα αφήσει χωρίς το κάλυμμα. Στέγνωσα το εσωτερικό του διακόπτη, και το άφησα μισή ώρα στον ήλιο εκτεθειμένο, το έκανα μπάνιο με WD40 και δεν μου το ξαναέκανε αλλά δεν έφαγα άλλη βροχή.

Ρωτάω: Είστε βέβαιοι ότι υπερβολική υγρασία στα μέταλλα των επαφών του διακόπτη της μίζας δεν θα μπορούσε να δημιουργήσει το φαινόμενο; Το ξέρω ότι εκεί δεν παίρνει ρεύμα όταν το kill switch είναι κλειστό αλλά αν κάνει σώμα με τη μηχανή σε λειτουργία μήπως μποκάρει το σύστημα και μένει να δίνει σήμα στο ρελέ, τη στιγμή που κλείνει το kill switch;

Το σίγουρο είναι ότι η πρωινή υγρασία παίζει καθοριστικό ρόλο. Εγώ με αλλαγμένο και καλά μονωμένο ρελέ (επώνυμο γερμανικό 70Α) τι να σκεφτώ;  :thnk:




*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Η μιζα γυριζει με ΚΛΕΙΣΤΟ διακοπτη...
« Απάντηση #26 - : Ιούνιος 01, 2009, 11:11:12 μμ »
Με το διακόπτη κλειστό και το κλειδί εκτός, δεν μπορεί να φτάσει ρεύμα στη διέγερση του ρελέ, ό,τι και να κάνει το κουμπί της μίζας.
Άρα, αυτό που έπαθες είναι σίγουρα κολλημένο ρελέ και δε σχετίζεται με τη "λίμνη" μέσα στο κουμπί.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Η μιζα γυριζει με ΚΛΕΙΣΤΟ διακοπτη...
« Απάντηση #27 - : Ιούνιος 02, 2009, 12:09:01 πμ »
αλλαξε το ρελε μιζας . αυτο ειναι σιγουρα.
αυτο που δινει η aprilia τωρα ειναι ενισχυμενο πλεον στα 150Α απο 50Α που ηταν πριν και δεν εχει προβλημα. κοστος περιπου 40-45 ευρω

 :ohyes: :ohyes: :bye: :bye:

το καλύτερο, αλλά οχι οτι ενα bosch δεν ειναι καλό με 75 Αmpere...  :ohyes: :ohyes: Πστευω θα κρατησει για πάντα.. :ohyes: :ohyes: και φτηνος σε σχεση με το μανίσιο..
πάντως το θετικό είναι οτι η εταιρεια εκανε την αναβαθμιση με ενα σαφώς πολύυυυ καλύτερο και ίσως ''αθραυστο''....

 :bye: :bye:

*

Jk21

Απ: Η μιζα γυριζει με ΚΛΕΙΣΤΟ διακοπτη...
« Απάντηση #28 - : Ιούνιος 09, 2009, 12:50:38 μμ »
Φιλε μου συμφωνω για το ρελε (φιλος επαθε ακριβος το ιδιο, πριν καπια χρονια σε KLE 500), αλλα αυτος μαζι με το ρελε εκανε και ενα καθαρισμα στη μιζα. Απο τοτε ολα μια χαρα... Οποτε για να χεις το κεφαλι σου ισυχο θα λεγα να τα κανεις και τα 2.... Οσο για ρελε και εγω εβαλα τον 75 Α Bosh που λεει ο Θεμης. Πηγε 55 Ε σε μηχανικο (δεν αξιοθηκα δηλαδη να τον παρω και να τον βαλω μονος μου... :blus:), οποτε πιστευω πος κανει γυρο στα 40 Ε..

 :bye: :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης