0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

rospi

αρχιζουν τα κλαματα
« - : Δεκέμβριος 10, 2008, 09:56:08 πμ »
 καλήμερα σε όλους εχθές καθώς ήμουν στην εθνική μπήκα στο πειρασμό να ανοίξω λίγο παραπάνω το dorso .το μηχανάκι να σημειωθεί ότι έχει γύρο στα 800 χιλιόμετρα, καθώς χούφτωσα το γκάζι και το στροφόμετρο πέρασε λίγο παραπάνω απο τις 6000 στροφές το μηχανάκι έκοψε απότομα σα να έσβησε και ακολούθησαν μπαλοθιες από τις εξάτμισης και  από κάτω από τα ποδιά μου επισης άναψε και το κλειδι του service το κοντέρ μηδένισε ενώ ήμουν εν κίνηση , αμέσως συμπλέκτη και δεξιά . μετά το έβαλα μπροστά και ολα οκ αφου πήγα να ξεκινήσω αναβόσβηνε για λίγο το γνωστό κλειδι και μετά σταμάτησε ,μετο που πήγα να ανεβάσω στροφές λίγο πάνω από τις 6000 πάλι τα ίδια μπαλοθιες και έκρηξης  :pray: :pray:αφτο συνέχισε καθολι τι διαρκια της διαδρομής . τι μπορεί να περιμένω γνωρίζει καπιως.



*

patelis

Απ: αρχιζουν τα κλαματα
« Απάντηση #1 - : Δεκέμβριος 10, 2008, 10:14:33 πμ »
Κατι αντιστοιχο ειχα παθει με το TUONO οταν ειχε προβλημα στην φισα του ανορθωτη και ειχε αποφορτιστεί η μπαταρια
μπαμ μπουμ και δεν ανεβαζε στροφες , σερβις ενδειξη κλπ

*

rospi

Απ: αρχιζουν τα κλαματα
« Απάντηση #2 - : Δεκέμβριος 10, 2008, 10:20:03 πμ »
ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό :pray:

*

kompimen

Απ: αρχιζουν τα κλαματα
« Απάντηση #3 - : Δεκέμβριος 10, 2008, 10:26:40 πμ »
και εγώ σου το εύχομε!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: αρχιζουν τα κλαματα
« Απάντηση #4 - : Δεκέμβριος 10, 2008, 10:37:59 πμ »
ξεκινα να μετρας τα ρευματα σε ανορθωτη,και κοιτα και τους πολλαπλασιαστες...

κατα 90% ρευμα θα ειναι,καινουργιο μοτορι ειναι..."μωρακι" ακομα...μια γριπουλα θα ειναι θα δεις! :bye:
V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: αρχιζουν τα κλαματα
« Απάντηση #5 - : Δεκέμβριος 10, 2008, 10:55:59 πμ »
Όπως είναι το πάς σε εξουσιοδοτημένο και να κόψουν τον κώλο τους να βρούν τι είναι.

*

gus40

Απ: αρχιζουν τα κλαματα
« Απάντηση #6 - : Δεκέμβριος 10, 2008, 11:06:31 πμ »
Λοιπον φιλε..οσον αφορα την ενδειξη,του service,αναβει 300χλμ πριν απο το service των 1000 χλμ,,το γραφει και το manual...τα υπολοιπα χριζουν εξεταση.... :thnk:

*

george_grat

Απ: αρχιζουν τα κλαματα
« Απάντηση #7 - : Δεκέμβριος 10, 2008, 11:16:24 πμ »
Όπως είναι το πάς σε εξουσιοδοτημένο και να κόψουν τον κώλο τους να βρούν τι είναι.

+100000000000

Πάντως δεν νομίζω ότι είναι σοβαρό.

*

Drakos

Απ: αρχιζουν τα κλαματα
« Απάντηση #8 - : Δεκέμβριος 10, 2008, 11:23:10 πμ »
καλήμερα σε όλους εχθές καθώς ήμουν στην εθνική μπήκα στο πειρασμό να ανοίξω λίγο παραπάνω το dorso.
το μηχανάκι να σημειωθεί ότι έχει γύρο στα 800 χιλιόμετρα, καθώς χούφτωσα το γκάζι και το στροφόμετρο πέρασε λίγο παραπάνω απο τις 6000 στροφές

Ώπα.
Αν κατάλαβα καλά,το στρώνεις ακόμα ?
Έχει γίνει το πρώτο service των 1.000 xlm ?
Λογικά το μηχανάκι έχει ακόμα κόφτη περίπου στις 6.500 rpm,τον οποίο και θα τον βγάλει ο μηχανικός που θα το πας στο πρώτο service.


*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: αρχιζουν τα κλαματα
« Απάντηση #9 - : Δεκέμβριος 10, 2008, 11:28:08 πμ »
Αν κατάλαβα καλά,το στρώνεις ακόμα ?
Έχει γίνει το πρώτο service των 1.000 xlm ?
Λογικά το μηχανάκι έχει ακόμα κόφτη περίπου στις 6.500 rpm,τον οποίο και θα τον βγάλει ο μηχανικός που θα το πας στο πρώτο service.


Ρε Γιώργο το σκέφτηκα αυτό, αλλά στα δικά μας πχ, έχει μεταβαλλόμενο shift light και όχι μεταβαλλόμενο κόφτη.

Εχει το DD τέτοια δυνατότητα ;;  :ohmy:

*

Drakos

Απ: αρχιζουν τα κλαματα
« Απάντηση #10 - : Δεκέμβριος 10, 2008, 11:37:51 πμ »
Ναι το shift light το αλλάζουμε μούνι :D μας στα τουρμπόνο.
Αλλά απο το εργοστάσια δεν έχει κόφτη για τον κινητήρα ?
Τι λέει το μανουάλι του DD σχετικά με το στρώσιμο ?
Υπάρχει κάνας κάτοχος να μας πεί ?

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: αρχιζουν τα κλαματα
« Απάντηση #11 - : Δεκέμβριος 10, 2008, 11:42:59 πμ »
Ναι το shift light το αλλάζουμε μούνι :D μας στα τουρμπόνο.
Αλλά απο το εργοστάσια δεν έχει κόφτη για τον κινητήρα ?
Τι λέει το μανουάλι του DD σχετικά με το στρώσιμο ?
Υπάρχει κάνας κάτοχος να μας πεί ?


Ο κόφτης στα Tuono είναι στις 10.500 (ή 11.000?) και δεν αλλάζει.

*

dreamwalker

Απ: αρχιζουν τα κλαματα
« Απάντηση #12 - : Δεκέμβριος 10, 2008, 11:50:12 πμ »

Ο κόφτης στα Tuono είναι στις 10.500 (ή 11.000?) και δεν αλλάζει.

99% ειναι 11,500 ;)

*

Drakos

Απ: αρχιζουν τα κλαματα
« Απάντηση #13 - : Δεκέμβριος 10, 2008, 11:51:28 πμ »
Ο κόφτης στα Tuono είναι στις 10.500 (ή 11.000?) και δεν αλλάζει.

Sto DD omos ?

*

bckat

Απ: αρχιζουν τα κλαματα
« Απάντηση #14 - : Δεκέμβριος 10, 2008, 11:54:18 πμ »
Αυτό που αλλάζουμε είναι το Shift light(από τον αριστερό διακόπτη-μενού,ρυθμίσεις,αλλαγή ταχύτητας) που είναι απλώς προειδοποιητική ένδειξη και ΟΧΙ κόφτης .Θα υποστηρίξω την άποψη για έλεγχο της φίσας . Ο κόφτης είναι στις 10000 σαλ, οπότε αυτό το αποκλείουμε.Το κλειδί με την ένδειξη service ανάβει κάθε φορά που ανοίγεις τον διακόπτη όταν έχεις φτάσει γύρω στα 300χλμ πριν το σερβις -μετά από λίγο σβήνει ,Παραμένει σταθερά αναμμένο, νομίζω, όταν είσαι 100 ή 150 χλμ πριν το σέρβις.Σε περίπτωση διάγνωσης σοβαρής βλάβης στο καντράν αναβοσβήνουν εναλλασσόμενες  οι ενδείξεις URGENT (πάνω ) SERVICE (κάτω) και η μηχανή λειτουργεί με μειωμένη απόδοση. Αυτά και περαστικά

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης