0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

zlionakis

Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« - : Ιανουάριος 10, 2009, 07:06:33 μμ »
Καλησπέρα σε όλους,

Σκοπός αυτού του θέματος είναι να ανταλλάξουμε πληροφορίες ώστε να βελτιστοποιήσουμε τις ρυθμίσεις για την εμπρός και την πίσω ανάρτηση.

Σας παρακαλώ να αναφέρετε όμως όλα τα στοιχεία ώστε να μπορούν να γίνουν αντιληπτές οι ρυθμίσεις σας.

Παράδειγμα.

1) Μοντέλο μοτοσυκλέτας
2) Τύπος αναρτήσεων εμπρος και πίσω (F/R)
3) βάρος αναβάτη με εξάρτηση
4) sag (F/R) σε δρόμο - sag (F/R) σε πίστα
5) προφόρτηση ελατηρίου (F/R) σε δρόμο - προφόρτηση ελατηρίου (F/R) σε πίστα
6) υδραυλικό φρένο κατα τη συμπίεση (F/R) (όπου υπάρχει)
7) υδραυλικό φρένο κατά την επέκταση (F/R)
8) Πίεση ελαστικών (F/R) & Τύπος

Όπως επίσης παρακαλώ να αναφέρεται για τυχόν τροποποιήσεις (π.χ. διαφορετικά ελατήρια, Revalving κλπ.)



*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 10, 2009, 07:24:36 μμ »
Aς κάνω και την αρχή!!


1) Tuono 1000R 2008
2) Showa/Sachs
3) 103Kg
4) 29mm/35mm - Πιστα ΟΧΙ
5) 5 γραμμές να φαίνονται μπροστά/ 20 χιλιοστά σπείρωμα να φαίνονται - Πίστα ΟΧΙ
6) 1 από τέρμα κλειστό/ Δεν Υπάρχει
7) 1.5 από τέρμα κλειστό/ 27 από τέρμα κλειστό
8) 32-36, Dunlop Qualifier RR
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 10, 2009, 07:48:22 μμ από zlionakis »

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #2 - : Φεβρουάριος 06, 2009, 11:39:05 μμ »
Kαι μιας και δεν ενδιαφέρεται κανείς....ας συνεχίσω με τις καινούριες ρυθμίσεις!!

1) Tuono 1000R 2008 (Factory)
2) Ohlins/Ohlins (υδραυλικη προφορτηση) Ελατήριο 10.5KN/150mm
3) 103Kg
4) 35mm/30mm - Πιστα ΟΧΙ
5) 9 στροφές από τέρμα ανοιχτό/  - 9 κλικ από τέρμα σκληρό
6) 12 κλικ από τέρμα κλειστό/ 12 κλικ από τέρμα κλειστό
7) 12 κλικ από τέρμα κλειστό/ 20 κλικ από τέρμα κλειστό
8) 32-36, Dunlop Qualifier RR

Μήκος πίσω ανάρτησης 314mm

*

nikos force

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #3 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 10:45:48 πμ »
δεν μας λες και τι ΔΕΝ σε ικανοποιουσε στις μαμα ρυθμισεις ????και ποια βελτιωση ειδες ...και ισως πιιο μειονεκτημα ?

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #4 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 05:45:04 μμ »
δεν μας λες και τι ΔΕΝ σε ικανοποιουσε στις μαμα ρυθμισεις ????και ποια βελτιωση ειδες ...και ισως πιιο μειονεκτημα ?

Το βασικό πρόβλημα είναι ότι με τις παλιές αναρτήσεις δεν μπορούσα να σετάρω ούτε το sag καλά καλά...

Το πιό μεγάλο πρόβλημά ήταν ότι ο μπροστινός μου τροχός , χωρίς να γλυστράει, μου έδινε τρομερή ανασφάλεια (ενιωθα ότι ήταν έτοιμος να φύγει)..και ειδικά τις στροφές επαρχιακού δρόμου το tuono Μου έμοιαζε πολύ δύσκολο..

Η αίσθηση που είχα ήταν σαν να οδηγούσα μια μηχανή με πολύ αργή γεωμετρία η οποία για κανένα λόγο δεν της άρεσαν οι στροφές..

Βέβαια να εξηγήσω τα παρακάτω..
Καμία από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις του tuono δεν ήταν έτσι όπως θα έπρεπε να είναι όταν το παρέλαβα (καινούριο).
Το αποκορύφωμα ήταν ότι ολες οι ρυθμίσεις των πηρουνιών (πλην της αποσβεσης επαναφοράς) δεν ήταν συμμετρικές μεταξύ των δύο καλαμιών!!!

Οπως οι περισσότεροι γνωρίζουν η μηχανή έχει πολύ σκληρά ελατήρια μπροστά και αντιθέτως πολύ μαλακό πίσω...Με αποτέλεσμα για βαρύτερους αναβάτες να είναι αδύνατη η σωστή ρύθμιση του sag..Ακόμη και άν κάποιος καταφέρει μια λογική τιμή τότε είναι σίγουρο ότι το στατικό sag θα είναι τελείως λάθος...

Και ας έρθω πλέον στις νέες ρυθμίσεις (με διαφορετικές πλέον αναρτήσεις και σεταρισμένα ελατήρια για το βάρος μου)
Δεν μπορώ ακόμα να πώ και πολλά....αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι νιώθω ότι έχω μια τελείως διαφορετική μηχανή (προς το καλύτερο)..

Το μπάσιμο στις στροφές γίνεται πλέον με την σκέψη και μάλιστα χωρίς το αίσθημα της ανασφάλειας του εμπρός τροχού...
Επίσης υπάρχει αμεσότητα στην εναλλαγή πορείας , αν και γι'αυτό πιστέυω ότι ευθύνονται πιό πολύ οι OZ... Ακόμη το διάβασμα του δρόμου από το πηρούνι είναι υποδειγματικό και η λειτουργία του πολύ προοδευτική και αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό από τα πρώτα χιλιόμετρα.

Θα πειραματιστώ λίγο ακόμα με την αύξηση του μήκους της πίσω ανάρτησης σε 317mm και σύντομα θα γράψω εντυπώσεις.. :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #5 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 07:08:20 μμ »
Tuono R είναι το δικό μου, αλλά οι ρυθμίσεις αφορούν Factory πλέον.

Οhlins εμπρός

Sag: 26mm
Απόσβεση επαναφοράς: 11 κλικ από max
Απόσβεση συμπίεσης: 10 κλικ από max
Οι πλάκες είναι στην 1η γραμμή όπως βγαίνει από το εργοστάσιο. Είχα κατεβάσει μια γραμμή, αλλά ήταν υπερβολικά γρήγορο για μένα (σε συνδυασμό με το πίσω σήκωμα.)

Ohlins πίσω
Sag: 10mm
Απόσβεση επαναφοράς: 12 κλικ από max
Απόσβεση συμπίεσης: 9 κλικ από max
Το ύψος είναι στα 315, αλλά θα το μειώσω λίγο στα 312 καθώς οι ΟΖ έχουν κάνει την αλλαγή κατεύθυνσης παιχνίδι και θα το προτιμούσα λίγο πιο αργό στις αντιδράσεις του. (διαφωνούμε με τον zilonaki εδώ  :bye:)

Δεν θυμάμαι τις ρυθμίσεις στα παλιά που φόραγα, αλλά σίγουρα το sag ήταν αλλού για αλλού μπροστά και θέλει οπωσδήποτε τσεκάρισμα.   
 

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #6 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 07:19:27 μμ »
Tuono R είναι το δικό μου, αλλά οι ρυθμίσεις αφορούν Factory πλέον.

Οhlins εμπρός

Sag: 26mm
Απόσβεση επαναφοράς: 11 κλικ από max
Απόσβεση συμπίεσης: 10 κλικ από max
Οι πλάκες είναι στην 1η γραμμή όπως βγαίνει από το εργοστάσιο. Είχα κατεβάσει μια γραμμή, αλλά ήταν υπερβολικά γρήγορο για μένα (σε συνδυασμό με το πίσω σήκωμα.)

Ohlins πίσω
Sag: 10mm
Απόσβεση επαναφοράς: 12 κλικ από max
Απόσβεση συμπίεσης: 9 κλικ από max
Το ύψος είναι στα 315, αλλά θα το μειώσω λίγο στα 312 καθώς οι ΟΖ έχουν κάνει την αλλαγή κατεύθυνσης παιχνίδι και θα το προτιμούσα λίγο πιο αργό στις αντιδράσεις του. (διαφωνούμε με τον zilonaki εδώ  :bye:)

Δεν θυμάμαι τις ρυθμίσεις στα παλιά που φόραγα, αλλά σίγουρα το sag ήταν αλλού για αλλού μπροστά και θέλει οπωσδήποτε τσεκάρισμα.  
 

Να σε ρωτήσω Byron, το sag 26/10 που αναφέρεις είναι free sag  και όχι riders sag σωστά??

Και κάτι άλλο, το manual που έχω για tuono factory γράφει 3 γραμμές να φαίνονται στο πηρούνι (χωρίς το καπάκι) για δρόμο..και 4 για πίστα..Η μία γραμμή αναφέρεται στο showa :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #7 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 08:18:43 μμ »

Να σε ρωτήσω Byron, το sag 26/10 που αναφέρεις είναι free sag  και όχι riders sag σωστά??

Και κάτι άλλο, το manual που έχω για tuono factory γράφει 3 γραμμές να φαίνονται στο πηρούνι (χωρίς το καπάκι) για δρόμο..και 4 για πίστα..Η μία γραμμή αναφέρεται στο showa :bye: :bye:


Nαι, μιλάω για free.

H standard ρύθμιση στο factory είναι 1 γραμμή. Για πίστα προτείνουν 4 γραμμές. Η διαφορά είναι ότι πίσω μαμά από 310mm προτείνουν 313 για πίστα (με 4 γραμμές την μπροστινή πλάκα).
Εγώ με 2 γραμμές κάτω εμπρός και 316mm πίσω (μεγάλη διαφορά μιας και το σήκωμα πίσω έχει 3πλάσια επίδραση απ΄ότι εμπρός), είχα ένα πολύ νευρικό μηχανάκι στις εξόδους των στροφών της πίστας. Μάλιστα την αλλαγή από 2 σε 1 την έκανα στα Μέγαρα μεταξύ 2 session....

Πάρε φωτό απ΄την πλάκα του Factory με μαμά ρυθμίσεις.

*

Drakos

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #8 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 08:35:15 μμ »
Και μια με τις τρεις γραμμές...  :)
Γω έχω τις ρυθμίσεις που δίνει για το Φακτορι το μανουάλι,με μερικά κλικ παραπάνω μπροστά στην απόσβεση (δεν τα θυμάμαι  :( )
Το πίσω δεν το έχω σηκώσει,γιατί όντως οι (ΜΠΛΕ  :P) ζαντές κάνουν δουλειά...

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #9 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 08:50:40 μμ »
Και ιδου το manual.....06-08 για factory και R

Η πρώτη περιγραφή είναι για το R
Η επόμενη για Factory και χρήση δρόμου


Και αυτή για Factory και χρήση σε πίστα...


*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #10 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 09:24:18 μμ »
Eίσαι σίγουρος ότι είναι από Tuono? Μία από τις διαφορές που έχουν μεταξύ τους τα Mille και τα Tuono είναι στο setup της πάνω πλάκας. 

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #11 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 09:27:39 μμ »
Eίσαι σίγουρος ότι είναι από Tuono? Μία από τις διαφορές που έχουν μεταξύ τους τα Mille και τα Tuono είναι στο setup της πάνω πλάκας. 

Εχω το manual (σε έντυπη μορφή) μπροστά μου! Αυτό που ήρθε με την μηχανή μου...

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #12 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 09:38:04 μμ »

Εχω το manual (σε έντυπη μορφή) μπροστά μου! Αυτό που ήρθε με την μηχανή μου...

To δικό μου μανουάλι, δεν αναφέρει καν τις ρυθμίσεις του factory. Τεσπα...αν θυμάμαι καλά όσα factory έχω δει έχουν μια γραμμή ενώ των mille 4.

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=134251

Οι ρυθμίσεις άλλωστε είναι κάτι που τις φέρνεις στα μέτρα σου και στο στυλ που οδηγάς. Στο αμερικάνικο αν ψάξεις μιλάνε για 4 γραμμές και σε showa και σε ohlins με ψήλωμα πίσω ακόμα και με raisers, κάτι που κατα τη γνώμη μου είναι υπερβολικό (και πιθανόν επικίνδυνο).  :bye:

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #13 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 09:39:24 μμ »
Επίσης μπορείς να το κατεβάσεις από την aprilia εδώ:

http://www.serviceaprilia.com/public/lum/index.asp?l=Tuono%201000%20R%20Factory

Το version 2005 με του 2006 είναι λίγο διαφορετικά τα manual..

Στο 2005      Tuono Mille R Grecian - 2005.zip - δεν λέει για τα ohlins τίποτα ...είναι για τα showa!!!

To 2006        Tuono R Factory GR-DK 2006.pdf - (6.4 Mb) - είναι αυτό που θές!! (τότε βγήκαν τα factory και άλλαξε και το manual...

 :bye:

*

kompimen

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #14 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 09:40:19 μμ »
κανείς με παλιό tuono????? :ohmy: :ohmy:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης