Δεν καταλαβαίνω γιατί να γίνεται αυτό????Μπορείς να το εξηγήσεις???
Εγώ δεν αντιμετώπισα τέτοιο πρόβλημα....
Νόμιζα οτι η διαδρομή αλλάζει μόνο αν αλλαχτεί η τρόμπα (μεγάλη τρόμπα->μικρή διαδρομή-------μικρή τρόμπα-->μεγάλη διαδρομή)
Εσεις εισαστε κωλοφαρδοι..................................Εχετε πιο ομαλο σασμαν, ενω τα δικα μας τα κοπανας για να αλλαξουν ταχυτητα.........................
Το προβλημα υπαρχει κυριως με αυτους που εχουν μικρα δαχτυλα και ρυθμιζουν την μανετα κοντα στο τιμονι..........
Λιγα μαθηματικα:
Πιεση στο κυκλωμα=force χεριου στον master/piston area master
Απο αυτο, παιρνουμε μια πιεση, ας πουμε Χ
Παμε στο κατω εμβολο...
Force που ασκειται στο εμβολο=πιεση στο κυκλωμα(Χ)*piston area slave
Aρα, βαζοντας εσυ μια δυναμη στον master, την πολλαπλασιαζεις, βαζοντας μια επιφανεια εμβολου slave τουλαχιστον λιγο μεγαλυτερη απο αυτη του master..........
Ετσι, εξηγειται η μειωμενη δυναμη που βαζεις για να κανεις πλεον την ιδια δουλεια
Κατανοητο μεχρι εδω?
Παμε παρακατω
Θεωρωντας οτι εχουμε ενα εμβολο στον master 1τετραγωνικο mm, και το σπρωχνουμε κατα 1mm, ασκωντας πιεση στο κυκλωμα μας 1000psi, τοτε ο ογκος υγρου που θα μετακινηθει ειναι 1κυβικο χιλιοστο.......................
Kοινως, η διαδρομη ειναι αντιστροφως αναλογη της επιφανειας...............
Αρα.
Εαν το slave εχει επιφανεια 2 τετραγωνικα χιλιοστα
-Η πιεση σε ολο το κυκλωμα ειναι ας πουμε 1000psi
-Η δυναμη στον master ειναι 1000lb
-H δυναμη στο secondary θα ειναι 2000lb
-H διαδρομη του master ειναι 1mm
-H διαδρομη του slave θα ειναι 0.5mm
EDIT....Ενα αρχειακι (ευγενικη χορηγια του amauri) σχετικα με την εκτοπιση υγρου