0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
RESPECT Δουλεύει κανονικά τώρα δηλαδή? Δεν υπάρχει κάποια δυσλειτουργία ?από κατανάλωση?Χρειάζεται ρύθμιση πάλι για την καινούρια αντλία η μπαίνει πάνω και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο??
το κυκλωμα λειτουργει στα 3 bar κ υπαρχει πιεσοστατης για την διατηρηση της πιεσης.η τρομπα του εργοστασιου ειναι πολωνικης κατασκευης αν θυμαμαι καλα.η ζημια που παθαινει ειναι να τελειωνουν τα καρβουνακια της αλλα κ να φθειρεται πολυ ο συλεκτης.μπορουμε να ταιριαξουμε πολλες τρομπες , κ διαφορους τυπους, μην μενετε σε εναν κωδικο που χρησιμοποιησαμε σε αυτην την μετατροπη.ειναι μεγαλυτερη η τρομπα σε παροχη κ οχι σε πιεση, η πιεση αρκει να ειναι ελαχιστα μεγαλυτερη απο την πιεση εκτονωσης του πιεσοστατη...ακομα κ 3.1 bar να ειναι ,αρκει.το γνησιο φιλτρο βενζινης ειναι πλαστικο κ ζηταει κ κανα 20ρικο η απριλια κ δεν ειναι κ πολυ εμπιστο....το φιλτρο της man ειναι οτι πιο μικρο κ αξιοπιστο με κοστος γυρω στα 18 (εξαρτατε απο τον εμπορο) ειναι λιγο δυσευρετο ομως.δεν αλλαζει τιποτα στην λειτουργεια της μηχανης προς το χειροτερο , απεναντιας βελτιωνεται η αποκριση του αποτομου γκαζιου χαρη στην μεγαλυτερη παροχη της τρομπας.υπαρχουν κ πιο φθηνες λυσεις για τρομπες, με 50 -80 ευρω αλλα ειναι εργοστασια σε τριτες χωρες κ δεν εμπνεουν εμπιστοσυνη...walbro γερμανιας κ ειναι υπερ του δεοντος αξιοπιστη.για οποια πληροφορια στειλτε πμ
Παιδιά πραγματικά πολύ καλή δουλεία μας ανοίξατε τα μάτια γνωρίσαμε καλυτέρα και το πρόβλημα αν ο φίλος bill λέει ότι τρώει τα καρβουνάκια από το μοτέρ τότε μιλάμε για πολύ ευτελές εξάρτημα (όπως και με τον διακόπτη αν δεν κάνει ο ιταλός την μ@λ@κι@ του………..)Οπότε εγώ ρωτώ θα έχει καμία σχέση αν αφήνουμε το ντεπόζιτο μισο αδειο?ζοριζετε η αντλία με αποτέλεσμα να κάνει αυτό που προείπαμε?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι