0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ps.Αναφερθηκε επισης οτι στα τελευταια μοτερ (δεν εξηγει χρονολογια) εχει αλλαχθει ο στροφαλος και τα μεταλλα του.........κατι στο οποιο ο Micah/AF1 Racing, αφηνει υπονοουμενα οτι δεν ειναι και τοσο καλο (εχουν μικρυνει το κενο απο 0.25 σε 0.15)
Το ίδιο ακριβώς.Μάλιστα είχα και μια κουβέντα για την αναγκαιότητα αλλαγής απο μικρό σε μεγάλο προχτες που άλλαξα λάδια.Αφου ζύγισα αυτα που διάβασα στο AF1 και αυτά που μου είπε ο μηχανικος είπα να αφήσω το μικρό πάνω.
Μάρέσει που λες οτι άφησε υπονούμενα....σαφέστατος ήτανHappened right before the random and increasingly frequent con rod bearing failures started to happen.Για να δούμε τι θα μου απαντήσει...
The bikes where this seems more common are late model with the newer crank and bearing clearances. Ironically the newer clearance number is MUCH tighter, but alas tighter is not always better.Hot lower viscosity oil can definitely find its way through tight spots easier than cold oil.
Aναφερομαι στο γεγονος οτι θεωρει το νεο κενο, μεγαλο λαθος
Παντως ειναι λειαν ενδιαφερουσα συζητηση...................
Παράθεση από: bros400pgm στις Οκτώβριος 03, 2009, 08:33:52 μμΠαντως ειναι λειαν ενδιαφερουσα συζητηση................... Όντως.....Εγω διαβάζω μια άλλη τραγελαφική ιστορία.. Μλκς θα μας είχαν πυροβολήσει, χώσει στη φυλακή 300 χρόνια, κουρέψει όλη την οικογένεια μέχρι 3ου βαθμού συγγένειας, και θα μας επέστρεφαν το δίπλωμα το 2511...
Αναφερθηκε επισης οτι στα τελευταια μοτερ (δεν εξηγει χρονολογια) εχει αλλαχθει ο στροφαλος και τα μεταλλα του.........κατι στο οποιο ο Micah/AF1 Racing, αφηνει υπονοουμενα οτι δεν ειναι και τοσο καλο (εχουν μικρυνει το κενο απο 0.25 σε 0.15)
δεν ξέρω αν το διάβασες καλά!!! Αλλά δεν αφήνει υπονοούμενα...λέει ευθέως οτι έχουν βελτιωθεί τα tolerances(ακρίβεια κατασκευής) του στρόφαλου+ρουλεμαν απλά λέει ότι δεν είναι πάντα καλό αυτό!!! Οχι οτι είναι σίγουρος για κάτι...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι